• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


U hoeft niet verder te zoeken, u heeft uw hardwerkende, enthousiaste collega gevonden! Ik ben van mening dat ik een goede aanwinst voor uw bedrijf bent en uw receptie naar hoger niveau kan brengen.…

Persoonlijk

U hoeft niet verder te zoeken, u heeft uw hardwerkende, enthousiaste collega gevonden!
Ik ben van mening dat ik een goede aanwinst voor uw bedrijf bent en uw receptie naar hoger niveau kan brengen.

Zelf heb ik al ruim 15 jaar ervaring als administratief medewerkster/receptioniste, in vaak drukke en hectische omgevingen. Daardoor ben ik gewend zowel een teamplayer te zijn, als wel zelfstandig te functioneren. Ik ben spontaan, klantgericht, vriendelijk en dienstverlenend ingesteld.

Ik heb goede communicatieve vaardigheden, ik heb ervaring met de planning van vluchten en het boeken van hotels, het maken van reisoverzichten met de juiste documenten, het aanvragen van een reisvisum voor verschillende landen, het voorbereiden van vergaderingen. Het regelen van zakenlunches en zakendiners.

Ik heb een representatief uiterlijk. Ik ben een loyale medewerker. Ik ben bewust kinderloos en daarom zeer flexibel inzetbaar!

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

06-02-2012 tot 31-01-2014
The Greenery B.V.
Functie: Receptioniste/telefoniste
Werkbeschrijving: Het aannemen van de telefoon in Nederlands, Engels & Duits, klanten ontvangen (eveneens in Engels en Duits zo nodig), correspondentie in Nederlands & Engels, postverzorging, beheer vergaderruimten, ondersteunende werkzaamheden voor verschillende afdelingen, agendabeheer, alle voorkomende administratieve werkzaamheden

01-04-2009 tot 31-10-2011
GSH Netherlands B.V.
Functie: Receptioniste/ Administratief assistent Directiesecretariaat
Werkbeschrijving: Het aannemen van de telefoon in Nederlands en Engels, klanten ontvangen (eveneens in Engels zo nodig), correspondentie in Nederlands & Engels, postverzorging, kantoor –en kantine artikelen bestellen, ondersteunende werkzaamheden voor verschillende afdelingen, agendabeheer, vluchten en hotels boeken, vluchtschema’s maken, het voorbereiden van vergaderingen. Het regelen van zakenlunches en zakendiners, voorbereiding stukken vergaderingen, alle voorkomende administratieve werkzaamheden

01-03-2008 tot 31-03-2009
Van der Staay B.V.
Functie: Receptioniste/Administratief assistent Directiesecretariaat
Werkbeschrijving: Het aannemen van de telefoon in Nederlands, Engels en Duits, klanten ontvangen (eveneens in Engels en Duits zo nodig), postverzorging, vluchten en hotels boeken, vluchtschema’s maken, het voorbereiden van vergaderingen. Het regelen van zakenlunches en zakendiners, voorbereiding stukken vergaderingen, alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

01-05-2007 tot 01-03-2008
Strukton Worksphere B.V.
Functie: Receptioniste
Werkbeschrijving: Het aannemen van de telefoon, klanten ontvangen, correspondentie, postverzorging, agendabeheer, alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

01-03-2003 tot 28-02-2008
Gemeente Barendrecht
Functie: Medewerker personeelsafdeling
Werkbeschrijving: Ziekenadministratie, het bijhouden van ziekteverzuimstatistieken –en analyses, verwerken van mutaties in het personeelssysteem, bijhouden van verlofuren voor gehele organisatie, beheren van het klokregistratiesysteem, mutaties verwerken in klokregistratiesysteem, verstrekken van informatie aan collega’s, administratieve ondersteuning bij werving –en selectie, diverse administratieve werkzaamheden

01-01-2002 tot 28-02-2003
Stork WorkSphere B.V.
Functie: Administratief medewerkster personeelsafdeling
Werkbeschrijving: Ziekenadministratie, mutaties verwerken in personeelssysteem, het onderhouden van de personeelsdossiers, archivering, verstrekken van informatie aan collega’s.

01-06-1996 tot 31-12-2003
Interchain B.V.
Functie: Receptioniste/telefoniste
Werkbeschrijving: Het aannemen van de telefoon, klanten ontvangen, cursusmateriaal verzorgen, agenda bijhouden, correspondentie, postverzorging, alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

Werkervaring

06-02-2012 tot 31-01-2014
The Greenery B.V.
Functie: Receptioniste/telefoniste
Werkbeschrijving: Het aannemen van de telefoon in Nederlands, Engels & Duits, klanten ontvangen (eveneens in Engels en Duits zo nodig), correspondentie in Nederlands & Engels, postverzorging, beheer vergaderruimten, ondersteunende werkzaamheden voor verschillende afdelingen, agendabeheer, alle voorkomende administratieve werkzaamheden

01-04-2009 tot 31-10-2011
GSH Netherlands B.V.
Functie: Receptioniste/ Administratief assistent Directiesecretariaat
Werkbeschrijving: Het aannemen van de telefoon in Nederlands en Engels, klanten ontvangen (eveneens in Engels zo nodig), correspondentie in Nederlands & Engels, postverzorging, kantoor –en kantine artikelen bestellen, ondersteunende werkzaamheden voor verschillende afdelingen, agendabeheer, vluchten en hotels boeken, vluchtschema’s maken, het voorbereiden van vergaderingen. Het regelen van zakenlunches en zakendiners, voorbereiding stukken vergaderingen, alle voorkomende administratieve werkzaamheden

01-03-2008 tot 31-03-2009
Van der Staay B.V.
Functie: Receptioniste/Administratief assistent Directiesecretariaat
Werkbeschrijving: Het aannemen van de telefoon in Nederlands, Engels en Duits, klanten ontvangen (eveneens in Engels en Duits zo nodig), postverzorging, vluchten en hotels boeken, vluchtschema’s maken, het voorbereiden van vergaderingen. Het regelen van zakenlunches en zakendiners, voorbereiding stukken vergaderingen, alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

01-05-2007 tot 01-03-2008
Strukton Worksphere B.V.
Functie: Receptioniste
Werkbeschrijving: Het aannemen van de telefoon, klanten ontvangen, correspondentie, postverzorging, agendabeheer, alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

01-03-2003 tot 28-02-2008
Gemeente Barendrecht
Functie: Medewerker personeelsafdeling
Werkbeschrijving: Ziekenadministratie, het bijhouden van ziekteverzuimstatistieken –en analyses, verwerken van mutaties in het personeelssysteem, bijhouden van verlofuren voor gehele organisatie, beheren van het klokregistratiesysteem, mutaties verwerken in klokregistratiesysteem, verstrekken van informatie aan collega’s, administratieve ondersteuning bij werving –en selectie, diverse administratieve werkzaamheden

01-01-2002 tot 28-02-2003
Stork WorkSphere B.V.
Functie: Administratief medewerkster personeelsafdeling
Werkbeschrijving: Ziekenadministratie, mutaties verwerken in personeelssysteem, het onderhouden van de personeelsdossiers, archivering, verstrekken van informatie aan collega’s.

01-06-1996 tot 31-12-2003
Interchain B.V.
Functie: Receptioniste/telefoniste
Werkbeschrijving: Het aannemen van de telefoon, klanten ontvangen, cursusmateriaal verzorgen, agenda bijhouden, correspondentie, postverzorging, alle voorkomende administratieve werkzaamheden.

Lees meer

Opleiding

01-09-1992 tot 27-06-1995
MBO Personeel en Organisatie

Opleiding

01-09-1992 tot 27-06-1995
MBO Personeel en Organisatie

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Duits (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Agrarisch
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Desiree Mak-Beijer te bekijken