• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Persoonlijke omschrijving: Mensen in mijn omgeving zien mij als iemand die punctueel werkt, niet voor werk weg loopt en geen 9 tot 5 mentaliteit heeft. Daarnaast hou ik van orde en regelmaat en maak…

Persoonlijk

Persoonlijke omschrijving:
Mensen in mijn omgeving zien mij als iemand die punctueel werkt, niet voor werk weg loopt en geen 9 tot 5 mentaliteit heeft. Daarnaast hou ik van orde en regelmaat en maak ik graag klussen af. Door mijn werkervaring op diverse werkplaatsen is mijn fijne kennis van zaken erg groot.

Competenties
• Punctueel en organisatorisch sterk
• Zelfstandig teamspeelster
• Analytisch ingesteld
• Stressbestendige, harde werker
• Ondernemend en leergierig
• Flexibel en creatief

Overig
• Met de volgende computerprogramma’s heb ik werkervaring: Word, Excel, Exact, Kocon, Informer, Snelstart, Davilex, Unit 4 Multivers en Unit 4 Multivers PaperLess. Verder kan ik uitstekend werken met Internet en email. En heb ik snel nieuwe systemen onder de knie.
• Op vrijwillige basis ben ik:
-penningmeester bij voetbalvereniging M.O.V.V.
-bestuurslid bij het Oranje comité Midwolda
-onderdeel van de organisatie van de Spelweek Midwolda
• In het bezit van rijbewijs B.
• Hobby’s: het penningmeesterschap en de daarbij behorende taken, voetbal kijken, fotografie.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2001 tot 2002
HR Consultancy, Haren
Boekhoudkundig Medewerker
Taken:
• In deze functie verwerkte ik diverse boekhoudingen in Exact.
• Het voorbereiden van het jaarverslag.

2003 tot 2005
CMK-kinderopvang voor bedrijven, Paterswolde
Financieel Medewerker
Taken:
• In deze functie werkte ik op de crediteurenafdeling. De werkzaamheden zijn:
• Facturen controleren.
• Facturen verwerken.
• Facturen klaar zetten voor betaling.
• Crediteurenbeheer.
Taken:
• het invoeren van de per telefoon, per mail of via de vertegenwoordiger ontvangen verkooporders in Exact.
• meedenken in het wijzigen van het proces van binnenkomst order tot versturen factuur.

2006 tot 2008
ismadvies (voorheen Ruijgers Advies), Wedde
Administratief/Boekhoudkundig Medewerker
Taken:
• Het voeren van projectadministraties.
• Crediteuren- en debiteurenadministraties voeren.
• Boekhouding van extern bureau voeren inclusief BTW-aangifte.
• Website up-to-date houden.
• Algemene projectondersteuning.
• Budgetbewaking.
• Secretarieel werk zoals het beheren in- en uitgaande post en e-mail.

2009 tot 2011
Elles Bulder, Scheemda
Boekhoudkundig Medewerker
Taken:
• Boekhouding bedrijf voorbereiden, debiteurenbeheer.
• Verantwoording voor de financiën van diverse projecten, dus controleren van facturen, budgetbewaking, offertes aannemen, subsidies afhandelen (vooral LEADER-subsidies).
• De volledige boekhouding van een streekproductenorganisatie.
• Overleg met de financiële mensen van de diverse projecten.
• Secretariële werkzaamheden als: telefoneren, brieven schrijven, agenderen.
• Ondersteunen van de office-manager en de project medewerkers.

19-09-2011 tot 30-09-2013
AKSOS Accountants, Groningen
Financieel administratief medewerker
Taken:
• samen met mijn collega de interne boekhouding van de AKSOS groep verzorgen. De werkzaamheden bestaan uit:
• controle inkoopfacturen.
• boeken inkoopfacturen met Unit 4 Multivers PaperLess.
• controle urenregistratie.
• voorbereiding verkoopfacturatie.
• maken verkoopfacturen.
• controle verkoopfacturen.
• debiteuren beheer.

01-02-2014 tot 08-03-2014
Mikx BV, Groningen
Financieel administratief medewerker
Taken:
• het invoeren van de per telefoon, per mail of via de vertegenwoordiger ontvangen verkooporders in Exact.
• meedenken in het wijzigen van het proces van binnenkomst order tot versturen factuur.

Werkervaring

2001 tot 2002
HR Consultancy, Haren
Boekhoudkundig Medewerker
Taken:
• In deze functie verwerkte ik diverse boekhoudingen in Exact.
• Het voorbereiden van het jaarverslag.

2003 tot 2005
CMK-kinderopvang voor bedrijven, Paterswolde
Financieel Medewerker
Taken:
• In deze functie werkte ik op de crediteurenafdeling. De werkzaamheden zijn:
• Facturen controleren.
• Facturen verwerken.
• Facturen klaar zetten voor betaling.
• Crediteurenbeheer.
Taken:
• het invoeren van de per telefoon, per mail of via de vertegenwoordiger ontvangen verkooporders in Exact.
• meedenken in het wijzigen van het proces van binnenkomst order tot versturen factuur.

2006 tot 2008
ismadvies (voorheen Ruijgers Advies), Wedde
Administratief/Boekhoudkundig Medewerker
Taken:
• Het voeren van projectadministraties.
• Crediteuren- en debiteurenadministraties voeren.
• Boekhouding van extern bureau voeren inclusief BTW-aangifte.
• Website up-to-date houden.
• Algemene projectondersteuning.
• Budgetbewaking.
• Secretarieel werk zoals het beheren in- en uitgaande post en e-mail.

2009 tot 2011
Elles Bulder, Scheemda
Boekhoudkundig Medewerker
Taken:
• Boekhouding bedrijf voorbereiden, debiteurenbeheer.
• Verantwoording voor de financiën van diverse projecten, dus controleren van facturen, budgetbewaking, offertes aannemen, subsidies afhandelen (vooral LEADER-subsidies).
• De volledige boekhouding van een streekproductenorganisatie.
• Overleg met de financiële mensen van de diverse projecten.
• Secretariële werkzaamheden als: telefoneren, brieven schrijven, agenderen.
• Ondersteunen van de office-manager en de project medewerkers.

19-09-2011 tot 30-09-2013
AKSOS Accountants, Groningen
Financieel administratief medewerker
Taken:
• samen met mijn collega de interne boekhouding van de AKSOS groep verzorgen. De werkzaamheden bestaan uit:
• controle inkoopfacturen.
• boeken inkoopfacturen met Unit 4 Multivers PaperLess.
• controle urenregistratie.
• voorbereiding verkoopfacturatie.
• maken verkoopfacturen.
• controle verkoopfacturen.
• debiteuren beheer.

01-02-2014 tot 08-03-2014
Mikx BV, Groningen
Financieel administratief medewerker
Taken:
• het invoeren van de per telefoon, per mail of via de vertegenwoordiger ontvangen verkooporders in Exact.
• meedenken in het wijzigen van het proces van binnenkomst order tot versturen factuur.

Lees meer

Opleiding

01-06-1984 tot 01-06-1988
MAVO Zuidlaren, Diploma op D-niveau

01-06-1988 tot 01-06-1993
MDS, School voor Commercieel Onderwijs te Groningen. Diploma voor opleiding C-differentiatie

tot 01-06-1995
MEAO, Staatsexamen, Bedrijfsadministratie, certificaat behaald

tot 01-06-1996
MBA-Bedrijfsadministratie, certificaat behaald
MBA-Bedrijfsstatistiek, certificaat behaald

Opleiding

01-06-1984 tot 01-06-1988
MAVO Zuidlaren, Diploma op D-niveau

01-06-1988 tot 01-06-1993
MDS, School voor Commercieel Onderwijs te Groningen. Diploma voor opleiding C-differentiatie

tot 01-06-1995
MEAO, Staatsexamen, Bedrijfsadministratie, certificaat behaald

tot 01-06-1996
MBA-Bedrijfsadministratie, certificaat behaald
MBA-Bedrijfsstatistiek, certificaat behaald

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Reizen & Recreatie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Riekje van Delden te bekijken