• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


CURRICULUM VITAE ******************************* Werkervaring 11 mrt 2013 – 11 mrt 2014 USG Legal Professionals Utrecht, medewerker Frontoffice Werkzaamheden: mail- en faxboxen bijhouden, post…

Persoonlijk

CURRICULUM VITAE

*******************************

Werkervaring

11 mrt 2013 – 11 mrt 2014 USG Legal Professionals Utrecht, medewerker Frontoffice
Werkzaamheden: mail- en faxboxen bijhouden,
post openen en sorteren,
termijnen noteren in de agenda voor de juristen,
post frankeren en verzenden, gewoon, aangetekend, VIP,
dossiers invoeren in het systeem, mappen maken en brief sturen naar cliënt ter informatie,
dagvaardingen van begin tot eind behandelen, datum vragen bij
rechtbank indien het een kort geding betreft, voorbereiden met
producties en naar de deurwaarder sturen, bij retour naar de
rechtbanken, afschrift naar cliënt,
verweerschriften faxen en verzenden met bijlagen/producties,
brieven verzenden en van alle correspondentie kopieën naar
cliënt,
dossiers afsluiten in systeem en opschonen,
dossiers indien gevraagd retourneren naar opgever,
nagekomen stukken in dossiers doorsturen naar opdrachtgever
voor archivering,
spreekkamers reserveren en receptie informeren,
indien nodig koffiemachine schoonmaken, pantry bijhouden,
vaatwerk in vaatwasser, opruimen.


3 okt. 2011 – 20 febr. 2012 Arnold + Siedsma in Utrecht, als Personal Assistant voor een octrooigemachtigde.
Werkzaamheden: termijnlijsten bijhouden,
brieven maken, soms standaardmodellen maar ook zelf iets samenstellen,
dossiers aanmaken,
facturen maken en verzenden,
teksten uitwerken via digitaal dictaat, heel veel in de Engelse taal,
post distribueren en verzenden,
agenda’s en afspraken bijhouden,
mailbox bijhouden en daaruit berichten en bijlagen printen, filen, zowel in de dossiers als in het
computer filesysteem,
allerhande uitzoekklussen,
diverse huishoudelijke werkzaamheden.

sept. 2009 tot okt. 2011 Holland Van Gijzen Advocaten en Notarissen LLP in Utrecht als secretaresse.
Werkzaamheden: stukken uittypen door middel van een dictafoon, postbehandeling en afhandeling,
agenda’s bijhouden en afspraken maken,
telefoon beantwoorden,
archiveren zowel via de PC als handmatig,
post verzenden.

mei 2009 – augustus 2009 Van Benthem en Keulen Advocaten te Utrecht, ter ondersteuning van de faillissementsafdeling.
Werkzaamheden: invoeren van vorderingen van bedrijven.

sept. 2008-maart 2009 CMS Derks Star Busmann Advocaten in Utrecht, juridisch secretaresse op de sectie Procesrecht.
Werkzaamheden: stukken uittypen door middel van een dictafoon,
postbehandeling en afhandeling,
agenda’s bijhouden en afspraken maken,
telefoon beantwoorden,
archiveren zowel via de PC als handmatig,
post verzenden.

maart 2008 -sept. 2008 KBS Advocaten, juridisch secretaresse.
Werkzaamheden: stukken uittypen door middel van een dictafoon,
postbehandeling en afhandeling,
agenda’s bijhouden en afspraken maken,
telefoon beantwoorden,
archiveren zowel via de PC als handmatig,
post verzenden.

In verband met moederschap parttime licht administratief werk gedurende minder uren.
2001 – 2007 ECI Nederland B.V., medewerkster Customer Contact Services
2000 – 2001 Debis IT Services, administratief medewerkster
1999 – 2000 Sligro Nieuwegein, kantinemedewerkster
1996 – 1999 Aladin Systems B.V., thuiswerk op de PC
1993 – 1996 Alcatel B.V., parttime administratief medewerkster
Fulltime:
1988 – 1992 Repko B.V. (nu Triple P), afdelingssecretaresse
1984 – 1988 Diode Nederland B.V., assistent secretaresse
1980 – 1984 Tracor Europa B.V., telefoniste/receptioniste/telexiste

Werkzaamheden: offertes maken,
mailings verzorgen,
documentatie verzorgen en verzenden,
postafhandeling,
agenda’s bijhouden en afspraken maken,
kantoorbenodigdheden bijhouden en bestellen,
af en toe notulen verzorgen,
alle verdere voorkomende correspondentie verzorgen en alle bijkomende klusjes.

Opleidingen
sept. 1974 – juni 1979 HAVO (diploma) St. Bonifatius College te Utrecht
sept. 1979 – juni 1980 ANVV, SVATOR (toeristische opleiding)
typediploma, stenodiploma

Overige informatie
Talenkennis Nederlands en Engels, goed in woord en geschrift.
Rijbewijs BE (eigen auto).
Computerkennis Word, Excel, Lotus, SAP, Fortuna, Outlook, GTAC,
Powerpoint.
Hobby’s sporten, uitgaan, winkelen, lezen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Gedetacheerd
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Annette Versteeg te bekijken