• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Wanneer u een energieke, enthousiaste en proactieve medewerkster zoekt dan bent u bij mij aan het goede adres. Ik ben op zoek naar een functie waarin ik mijn energie en enthousiasme kwijt kan, en ik…

Persoonlijk

Wanneer u een energieke, enthousiaste en proactieve medewerkster zoekt dan bent u bij mij aan het goede adres.
Ik ben op zoek naar een functie waarin ik mijn energie en enthousiasme kwijt kan, en ik ben er van overtuigd dat in de door u aangeboden functie heel goed mogelijk is.
Met mijn werkervaring van 15 jaar op administratief gebied ben ik zeer goed in staat om zelfstandig te werken, ik mag wel zeggen dat ik een duizendpoot op administratief gebied ben.
Tijdens mijn werk als administratief medewerkster heb ik ervaring opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van administratieve handelingen
Tenslotte beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.
Ook de bereidheid om kennis te vergaren is groot.

Tevens ben ik bereid met u te willen onderzoeken waar mijn competenties het beste tot zijn recht komen binnen een organisatie.
Hieronder mijn CV
OPLEIDING

MBO met een theoretische en administratieve richting
Middenstandsdiploma
Ecabo (Economisch en Administratieve beroepsopleiding)
Ook heb ik nog een cursus gedaan voor telefoniste/receptioniste
In 2008 heb ik bij Randstad een MBO test afgelegd met een succesvol resultaat


WERKERVARING
14-10-2013-27-3-2014 Stichting Volckaert te Dongen (via Driessen Jobs)
Functie: Medewerkster Debiteurenadministratie
Uren: 18 uur
Mijn taken: Patiënten gegevens invoeren zoals bezoek aan specialisten, therapie, extra maaltijden.
Debiteurenbeheer o.a. fakturen maken en verwerken in systeem
Opvolging in verband met betaling en verrichten van mutaties.


05-05-2008- 01-08-2013: CVB Ecologistics te Tilburg, door reorganisatie is mijn contract beëindigd
Functie Boekhoudkundig Administratief medewerkster
Receptioniste-telefoniste
Uren 24 uur
Mijn taken: Debiteuren en crediteurenbeheer zoals facturatie van verkoopfakturen en controle van de inkoopfakturen door middel van pakbonnen e.d.
Verkoopfakturen maken met het computerprogramma Navision
Aanmaningen versturen en nabellen met klanten
Inkoop of kosten fakturen inboeken. Eerst met het computerprogramma Exact Globe en het laatste halfjaar met het programma Elvy
Inboeken van bankafschriften zowel van de Nederlandsche als ook de Belgische vestigingen met computerprogramma Exact Globe.
Betalingen verrichten aan leveranciers in Nederland en België
Ik ben bekend met het Belgisch betaalprogramma Isabel
Dus ook weer de meest voorkomende werkzaamheden voor een administratieve medewerkster
Receptioniste zoals het ontvangen van klanten en aanname van alle inkomende telefoonverkeer.
Inkomende en uitgaande post- en mailverkeer

Ik ben ook een half jaar bij CVB Recycling Tilburg (voorheen Heijnen Papier, dat is een vestiging van CVB Ecologistics) werkzaam geweest en daar is een van de hoofdwerkzaamheden de bediening van de weegbrug en de daar bijhorende documentatie en registratie van de binnenkomende en uitgaande vrachten oud papier alsook de daarbij horende facturatie.
Ook de registratie van de urenbriefjes van de vrachtwagenchauffeurs reistijd- overuren-verlof- lunchtijd etc


29-10-2007 –30-04-2008: Rabo Bank Verzekering (via Tempo Team uitzendbureau)
Functie Medewerkster voorbereiding schade
Aantal uren 28 uur
Werkzaamheden Post openen en per schade sorteren, scannen en verwerken in het systeem

Van 1998-24-10-2007: Contec B.V te Tilburg. (Dit bedrijf is helaas failliet verklaard)
Functie Boekhoudkundig Administratief medewerkster
Receptioniste-telefoniste
Uren 20 uur
Mijn taken: Het maken van verkoopfakturen en controle van inkoop fakturen door middel van pakbonnen
Invoeren van verkooporders
Debiteuren, crediteuren beheer
Ondersteuning voor de afd. inkoop, zoals bestellingen doorvoeren,uitwerken offertes
De inkomende en uitgaande post ook e-mail verkeer
Receptiewerkzaamheden zoals het ontvangen van klanten en leveranciers en het te woord staan van klanten, leveranciers via de telefoon, informatie doorgeven aan de betreffende persoon of afdeling
Bijhouden van agenda
Archivering
Administratie van klanten verwerken in het systeem, mailingen enz.
Van 1983 – heden: Heb ik thuis met mijn man een eigen bedrijfje opgezet in Gevelrenovatie waar ik nog steeds de administratie van verwerk in het computerprogramma Exact online dit tot tevredenheid van de accountant en heb ik 2 kinderen groot gebracht.
Vanaf 1974 t/m 1983: Garage van Oisterwijk te Goirle
Functie: Administratief medewerkster
Uren 40 uur

OVERIG

Computerkennis: Microsoft Office
Computerprogramma: Navision, Newton en Exact Globe
Exact online
Faktuurprogramma Elvy
Belgisch betaalprogramma: Isabel
Rijbewijs: B
Referenties: CVB Ecologistics: Mevr. Linda van Berkel tel. 013-4647999
Voor uwer info zie hieronder mijn getuigschrift van CVB Ecologistics
Schuurmans & Rombauts accountantskantoor te Vught
Mevr. Claudia van de Pol tel. 076-6565034

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-03-1998 tot 24-10-2007
Contec BV administratief medewerker

29-10-2007 tot 30-04--2008
Rabobank afd verzekeringen

05-05-2008 tot 01-08-2013
CVBecologistics financiele administratie

14-10-2013 tot 27-02-2014
Volckaert Dongen administratief medewerker (via uitzendorganisatie Driessen

Werkervaring

01-03-1998 tot 24-10-2007
Contec BV administratief medewerker

29-10-2007 tot 30-04--2008
Rabobank afd verzekeringen

05-05-2008 tot 01-08-2013
CVBecologistics financiele administratie

14-10-2013 tot 27-02-2014
Volckaert Dongen administratief medewerker (via uitzendorganisatie Driessen

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend)

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Ans Koreman te bekijken

Mijn documenten