• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Doel: Wie ben ik: een sociaal, communicatieve en gemotiveerde doener Wat kan ik: nauwgezet, meedenkend, dienstverlenend en probleem oplossend werken Wat wil ik: een baan met uitdaging Hobby's:…

Persoonlijk

Doel:

Wie ben ik: een sociaal, communicatieve en gemotiveerde doener
Wat kan ik: nauwgezet, meedenkend, dienstverlenend en probleem oplossend werken
Wat wil ik: een baan met uitdaging

Hobby's:

Bowlen (organiseren van toernooien), mee helpen met de dansuitvoeringen van mijn dochters, lezen en tuinieren.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-09-2001 tot 31-08-2003
Lennart & Heemskerk Callcenter 2001-2003 Mijn taak voor deze organisatie was:

• outbound: telefonische verkoop van bv. Tele 2 en voor goede doelen bellen

01-09-2003 tot 30-09-2009
Direct Dial Callcenter 2003-2009 De werkzaamheden bij deze organisatie waren:

• outbound: voor goede doelen bellen, B2B verkoop van producten, afspraken maken en agenda beheer
• inbound: voor een factureringsbedrijf, klachten van klanten in behandeling aannemen en deze doorgeven naar de juiste afdeling en factuur controle
• administratief: agenda beheer, personeel in/uit plannen en de uren administratie

01-10-2009 tot 31-05-2011
UWV Klantencontact center 2009 t/m april 2011 Mijn hoofdtaken als klantadviseur waren:

• telefoonbeheer
• klanten adviseren welke stappen ze verder kunnen ondernemen
• afspraken maken voor een werkcoach
• agenda beheer
• terugbelnotities maken

01-06-2011 tot 31-7-2013
Landré 2011 t/m juli 2013 Mijn taak omschrijving was:

• Contact leggen met prospect en suspects, B2B
• Administratief werk
• Afspraken maken voor de vertegenwoordigers
• Agenda beheer
• Inplannen van de afspraak
• Klant tevredenheid onderzoek
• Nabellen voor verkoopproducten
• Marketing plan ontwikkelen voor de klant
• Rapportages maken over de belacties
• Documentatie archiveren

01-12-2013 tot 15-04-2014
Skondras december 2013 tot 15 april 2014

• Acquisitie B2B
• Administratieve handelingen
• Afspraken maken voor de vertegenwoordiger
• Contact leggen met nieuwe en bestaande klanten
• Rapportages maken
• Inplannen van de afspraak
• Het nabellen van klanten
• Het versturen van documentatie

Werkervaring

01-09-2001 tot 31-08-2003
Lennart & Heemskerk Callcenter 2001-2003 Mijn taak voor deze organisatie was:

• outbound: telefonische verkoop van bv. Tele 2 en voor goede doelen bellen

01-09-2003 tot 30-09-2009
Direct Dial Callcenter 2003-2009 De werkzaamheden bij deze organisatie waren:

• outbound: voor goede doelen bellen, B2B verkoop van producten, afspraken maken en agenda beheer
• inbound: voor een factureringsbedrijf, klachten van klanten in behandeling aannemen en deze doorgeven naar de juiste afdeling en factuur controle
• administratief: agenda beheer, personeel in/uit plannen en de uren administratie

01-10-2009 tot 31-05-2011
UWV Klantencontact center 2009 t/m april 2011 Mijn hoofdtaken als klantadviseur waren:

• telefoonbeheer
• klanten adviseren welke stappen ze verder kunnen ondernemen
• afspraken maken voor een werkcoach
• agenda beheer
• terugbelnotities maken

01-06-2011 tot 31-7-2013
Landré 2011 t/m juli 2013 Mijn taak omschrijving was:

• Contact leggen met prospect en suspects, B2B
• Administratief werk
• Afspraken maken voor de vertegenwoordigers
• Agenda beheer
• Inplannen van de afspraak
• Klant tevredenheid onderzoek
• Nabellen voor verkoopproducten
• Marketing plan ontwikkelen voor de klant
• Rapportages maken over de belacties
• Documentatie archiveren

01-12-2013 tot 15-04-2014
Skondras december 2013 tot 15 april 2014

• Acquisitie B2B
• Administratieve handelingen
• Afspraken maken voor de vertegenwoordiger
• Contact leggen met nieuwe en bestaande klanten
• Rapportages maken
• Inplannen van de afspraak
• Het nabellen van klanten
• Het versturen van documentatie

Lees meer

Opleiding

01-08-1978 tot 01-07-1983
MAVO

01-09-1983 tot 21-06-1984
Kappersdagopleiding MBO4

01-09-2010 tot 30-04-2011
MBO3 Telesales

Opleiding

01-08-1978 tot 01-07-1983
MAVO

01-09-1983 tot 21-06-1984
Kappersdagopleiding MBO4

01-09-2010 tot 30-04-2011
MBO3 Telesales

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Accountmanager, Commercieel Medewerker Binnendienst, Manager Verkoop, Sales Manager, Sales Medewerker, Verkoper, Vertegenwoordiger
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Miranda Willemse te bekijken