• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


CURRICULUM VITAE OPLEIDINGEN 1994 HBO Arbeidsverhouding, Hogeschool te Amsterdam 1992 HBO Personeel en Arbeid, Haagse Hogeschool 1990 MBO Personeel en Arbeid te Zoetermeer 1987 MAVO-D te Zoetermeer…

Persoonlijk

CURRICULUM VITAE

OPLEIDINGEN
1994 HBO Arbeidsverhouding, Hogeschool te Amsterdam
1992 HBO Personeel en Arbeid, Haagse Hogeschool
1990 MBO Personeel en Arbeid te Zoetermeer
1987 MAVO-D te Zoetermeer

CURSUSSEN
2010 NLP Master
2009 NLP Practitioner
2008 Masterclass arbeidsvoorwaarden
2006-2007 Hogere Bedrijfskunde
2006 Pensioencursus
2004 Managementleergang
1997 Arbeidsvoorwaarden
1997 Arbeidsrecht
1994 Managementtraining

WERKERVARING
16-02.2015 – 01-05-2015 Interim implementatiemanager bij Valeo Zorginnovaties
- Verantwoordelijk voor de regie en de succesvolle uitvoering van een urologie kliniek alsmede verantwoordelijk voor de
verhuur van spreekkamers, poliklinische behandelkamers en de operatiekamer.


01-09-2014 - 31-12-2014 Interim projectbegeleider bij Nova Networks
- Begeleiden bij het opstellen van bedrijfsmissie, visie, strategie en doelstellingen voor de komende 3 jaar. Ondersteuning bij
inrichting van de organisatie.

01-03-2014 - 01-09-2014 Sabbatical
- Na 14 jaar combineren van werk en gezin heb ik besloten om een sabbatical in te lassen en even pas op de plaats te
maken.

28-10-2011 – 01-03-2014 Orfeokliniek te Zoetermeer, Algemeen manager en lid RvB
- Opstellen strategische doelen Orfeokliniek inclusief missie en visie en de daarbij behorende budgetten.
- Plannen en organiseren van activiteiten, toewijzen van taken en delegeren van verantwoordelijkheden.
- Onderhandelen over en accorderen van overeenkomsten met verzekeraars, leveranciers etc..
- Leidinggeven aan 33 medewerkers waaronder artsen, verplegend – en ondersteunend personeel.
- Behalen ZKN-keurmerk.
- Vertegenwoordigen van de Orfeokliniek tijdens bijeenkomsten, seminars en het leggen c.q. onderhouden van contacten
met andere organisaties.

01-12-2010 - 1-06-2011 Integron bv te Rotterdam. HR Perfomance Consultant
- Ondersteuning organisatie bij verbeterpunten die komen uit medewerkerstevredenheidsonderzoek door het geven van
advies, interim-management, workshops en het ontwikkelen van aanvullende diensten.
- Verkopen van intern klanttevredenheidsonderzoek op het gebied van HR.
- Het houden van interviews over het onderwerp zichtbaarheid HR.

01-05-2010 – 01-04-2011 SVH te Zoetermeer, interim HR diensten
- Afrondingswerkzaamheden reorganisatie SVH.
- Oplossen pensioenproblematiek en begeleiden pensioenoverdracht naar nieuwe verzekeraar.
- Advies bij personeelsproblematiek.

01-01-2001 – 01-05-2010 SVH te Zoetermeer, manager HRM
- Strategisch en tactisch overleg met betrekking tot het uitvoeren van het veranderingsproces (van aanbod- naar vraaggericht,
transparanter en flexibeler).
- Samen met de directeur de organisatie vertegenwoordigen in het overleg met de ondernemingsraad.
- Het herschrijven van het arbeidsvoorwaardenpakket;
- Verantwoordelijk voor de inrichting van het functiewaarderingssysteem.
- Het schrijven en ten uitvoer brengen van Sociale Plannen.
- Het mede gestalte geven aan de reorganisatie en de herpositionering van de organisatie.
- Het coachen van leidinggevenden (in het veranderingsproces).
- Verantwoordelijk voor reintegratieprocessen.

01-09-2006 – 01-02-2008 Scholte Transport Groep te Zoetermeer Coach/Interim manager HR
- Op coachende wijze de HR manager van deze organisatie zowel vaktechnisch als persoonlijk ‘te laten groeien’.

01-07-1994 – 31-12-2000 Waayer te Zoetermeer, manager P&O
- Verantwoordelijk voor de inrichting en uitvoering van P&O beleid en daarbij horende personeelsinstrumenten.
- Initiëren en uitvoeren van strategische veranderprocessen op het gebied van personeel en arbeidsverhoudingen.
- Overleg voeren met ondernemingsraad en vakbonden.
- Verantwoordelijk voor het arbobeleid en de uitvoering daarvan.
- Meegewerkt aan het veranderingsproces van retail naar groothandel.

01-09-1991 – 31-08-1993 Install Data te Zoetermeer, stagiaire, medewerker Personeelszaken, Hoofd Personeelszaken
- Verzorgen personeels- en salarisadministratie.
- Voeren van overleg met vestigingsmanagers.
- Begeleiding van medewerkers bij overnames zoals Infotheek.
- Verantwoordelijk personele verhaal rondom de opstart van Computer Company.



OVERIG
Talen Nederlands (moedertaal), Engels (goed), Frans en Duits (basis)

Computervaardigheden Microsoft Office

Hobby’s Koken en lezen

Eigenschappen Betrokken, loyaal, ondernemend, leergierig, bindend vermogen, empathisch vermogen, achter de
horizon kunnen kijken

Specifieke ervaring Overleggen en onderhandelen met verzekeraars, ondernemingsraden en vakorganisaties
Groei, reorganisaties en doorstart
Ingewikkelde pensioenproblematiek oplossen

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

1997 tot 1997
Arbeidsrecht

1994 tot 1994
Managementleergang

1992 tot 1994
Deeltijdopleiding Hbo Arbeidsverhouding

1990 tot 1992
HBO personeel en Arbeid

1987 tot 1990
MBO Personeel en Arbeid

1982 tot 1987
Mavo-D

Werkervaring

1997 tot 1997
Arbeidsrecht

1994 tot 1994
Managementleergang

1992 tot 1994
Deeltijdopleiding Hbo Arbeidsverhouding

1990 tot 1992
HBO personeel en Arbeid

1987 tot 1990
MBO Personeel en Arbeid

1982 tot 1987
Mavo-D

Lees meer

Opleiding

2010 tot 2010
NLP Master

2009 tot 2009
NLP Practitioner

2008 tot 2008
Masterclass Arbeidsvoorwaarden

2006 tot 2007
Hogere Bedrijfskunde

2006 tot 2006
Pensioencursus

2004 tot 2004
Managementleergang

1997 tot 1997
Arbeidsvoorwaarden

Opleiding

2010 tot 2010
NLP Master

2009 tot 2009
NLP Practitioner

2008 tot 2008
Masterclass Arbeidsvoorwaarden

2006 tot 2007
Hogere Bedrijfskunde

2006 tot 2006
Pensioencursus

2004 tot 2004
Managementleergang

1997 tot 1997
Arbeidsvoorwaarden

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig), Frans (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Directie
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 5.000 - 7.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten