• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Een financieel / administratief specialist met brede interesses. Door jarenlange ervaring in een bedrijf met een scala aan financieel - administratieve werkzaamheden, mijn kennis met diverse…

Persoonlijk

Een financieel / administratief specialist met brede interesses. Door jarenlange ervaring in een bedrijf met een scala aan financieel - administratieve werkzaamheden, mijn kennis met diverse administratiepakketten en salarispakketten, contacten met fiscus en UWV ben ik breed inzetbaar. Ook ervaring met HRM en verzuim-management. Ervaring in financieel begeleiden evenementen. Werken via vastgestelde procedures zowel in teamverband als solo. Begrippen die op mij van toepassing zijn: Kwaliteitsgericht, secuur, accuraat, luisterend, integer, loyaal, stressbestendig, flexibel, analytisch en sociaal.
Op zoek naar een nieuwe (parttime) uitdaging, waarbij plezier in het werk voor mij belangrijker is dan de bijbehorende beloning. Dus heeft U aanbiedingen of een vacature voor een financieel / administratieve senior dan kunt U contact met mij opnemen via At Monday

Wist U dat er voor het in dienst nemen van 55 plussers financiële vergoedingen en tegemoetkomingen zijn? Via http://www.uwv.nl/Particulieren/ik_ben_werkloos/tijdens_mijn_uitkering/voordelen_voor_een_nieuwe_werkgever.aspx ziet U de diverse mogelijkheden.

Neem ook een kijkje op https://www.linkedin.com/in/*******************

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-01-2005 tot 31-10-2013
Zalencentrum De Radstake BV
Administrateur/hoofd administratie
Verzorging financiële administratie inclusief debiteuren en crediteuren. Financieel verantwoordelijke bij diverse evenementen (Oktoberfeesten, kermis Varsseveld). HR en complete personeelsadministratie. Verzorging aangifte belastingdienst OB/LB/IC . Controleren en aanleveren benodigde stukken t.b.v. jaarrekeningen en accountancy. Verantwoordelijk voor afsluiten contracten energie en telefonie, advisering bij inkoop. Onderhoud kassa-software. Contactpersoon verzuimmanagement en RIE. Deze werkzaamheden werden uitgevoerd voor het horecabedrijf, paardenbedrijf, dochterbedrijf te Groenlo, alsmede voor alle private holdings.
Referentie: Robert Venderbosch
tel: 0653996165 / 0315241258

01-07-1984 tot 31-12-2004
City Centrum Groenlo BV
Administrateur
Inkoop, debiteuren en crediteurenbeheer, financiële administratie incl. verzorging diverse aangiften belastingdienst, personeelsadministratie binnen het totale horecabedrijf
Referentie: Erwin De Roo
0544 461308

01-06-1976 tot 30-06-1984
Gerretsen City Centrum BV
Administratie assistent
Facturering, urenadministratie, debiteuren en crediteuren beheer

Werkervaring

01-01-2005 tot 31-10-2013
Zalencentrum De Radstake BV
Administrateur/hoofd administratie
Verzorging financiële administratie inclusief debiteuren en crediteuren. Financieel verantwoordelijke bij diverse evenementen (Oktoberfeesten, kermis Varsseveld). HR en complete personeelsadministratie. Verzorging aangifte belastingdienst OB/LB/IC . Controleren en aanleveren benodigde stukken t.b.v. jaarrekeningen en accountancy. Verantwoordelijk voor afsluiten contracten energie en telefonie, advisering bij inkoop. Onderhoud kassa-software. Contactpersoon verzuimmanagement en RIE. Deze werkzaamheden werden uitgevoerd voor het horecabedrijf, paardenbedrijf, dochterbedrijf te Groenlo, alsmede voor alle private holdings.
Referentie: Robert Venderbosch
tel: 0653996165 / 0315241258

01-07-1984 tot 31-12-2004
City Centrum Groenlo BV
Administrateur
Inkoop, debiteuren en crediteurenbeheer, financiële administratie incl. verzorging diverse aangiften belastingdienst, personeelsadministratie binnen het totale horecabedrijf
Referentie: Erwin De Roo
0544 461308

01-06-1976 tot 30-06-1984
Gerretsen City Centrum BV
Administratie assistent
Facturering, urenadministratie, debiteuren en crediteuren beheer

Lees meer

Opleiding

01-05-1980 tot 31-07-1980
SVH Management Horeca, Utrecht met diploma

01-07-1976 tot 01-05-2014
Bijscholing en update's diverse administratie programma's en fiscale kennis. (bedrijfsniveau)

Opleiding

01-05-1980 tot 31-07-1980
SVH Management Horeca, Utrecht met diploma

01-07-1976 tot 01-05-2014
Bijscholing en update's diverse administratie programma's en fiscale kennis. (bedrijfsniveau)

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Horeca
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, ZZP
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten