• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Profiel: Mensen mens, recht door zee, stress bestendig, geen 9 to 5 mentaliteit, positief ingesteld en een gedreven persoonlijkheid met gevoel voor humor, analytisch sterk. Helicopter vieuw, altijd…

Persoonlijk

Profiel: Mensen mens, recht door zee, stress bestendig, geen 9 to 5 mentaliteit, positief ingesteld en een gedreven persoonlijkheid met gevoel voor humor, analytisch sterk. Helicopter vieuw, altijd nieuwe kennis op willen doen. Team op een hoger niveau krijgen.

Opleidingen:

2013 WFT Basis Diploma
2010-2011 Module privaat recht
2009-2010 Cursus Navision (software programma)
2009 Cursus leidinggeven aan team telefonistes en supervisors
2008 Cursus digitale fotografie
2006-2010 Diverse externe trainingen o.a. klant gericht communiceren
2002 Training leiding geven en coachen van de Kamer van Koophandel
2002 Training goede doelen marketing
1999 Training personeel en organisatie van de Kamer van Koophandel
1998 Nima A
1995 Cursus Engelse conversatie
1994 Cursus Mircosoft office
1986 Cursus financiële administratie en zakelijke correspondentie
1986 Cursus basis computer programmeren
1976-1980 LEAO te Wormerveer

Talenkennis: Nederlands, Engels (woord en geschrift)

Werkervaring:



2013-heden NorthWest Verzekeringen te Almere
Functie: Manager Klantenservice
Korte taakomschrijving: Het leiding geven aan een team van mensen, die voor 10 verschillende BV’s de inbound lijnen beantwoorden, outbound bellen en alle in en uitgaande mail beantwoorden van de verschillende BV’s. De vragen waren zeer verschillend van aard, maar natuurlijk wel verzekerings vragen. Het opzetten van de afdeling en het inzichtelijk maken van werkzaamheden die op deze afdeling worden gedaan. Wekelijkse rapportage maken voor directie, te denken aan AHT, het inzichtelijk maken van aantallen en het bepalen van de doelstellingen en het wel of niet behalen dan deze doelen.
Het mede beoordelen van het sales team. Kwaliteitsbewaking, afhandeling van klachten en overlijdenmeldingen. Contacten met de grote tussenpersonen. Het opzetten en verwerken van schuldsaneringstrajecten. Het dagelijks contact met incassobureau en het beslissen om de posten door te zetten naar een deurwaarder. Het bedenken van nieuwe trajecten voor betalingsachterstanden. Het maken van werkroosters. Het maken van scripts voor o.a. retentie. Het verbeteren van het automatisering systeem voor klantenservice en polis administratie zodat de klanten optimaal bediend kunnen worden in een kortere tijd waardoor de AHT sterk verbeterd werd. Het aannemen van personeel en het voeren van functioneringsgesprekken.

2012 ABS Autoherstel BV te Bodegraven
Functie: Projectmanager
Korte taakomschrijving: Het versoepelen van de administratieve trajecten (uitkeren van de herstelschade )tussen opdrachtgevers (verzekeraars en leasemaatschappijen en de 100 vestigingen)
o.a. betalingstrajecten, betalingstermijnen, schadesturing begeleiden, kortom communicatie lijnen versimpelen en verkorten tussen opdrachtgever en vestiging en hoofdkantoor. Het bezoeken van de verzekeraars en leasemaatschappijen en daarbij nieuwe trajecten afspreken.

2012 heden SGB Support
Functie: eigenaar
Ondersteuning bieden aan bedrijven op projectbasis, interim management, callcenter management, sales en communicatie

2010-2011 Het Customer Care Center in- en outbound call center
Functie: Customer Care Specialist, Projectmanager, Salesmanager
Korte taakomschrijving:
Salesmanager: Het benaderen en bezoeken van prospect en klanten. Het bewerken van zowel de inbound markt als de outbound markt. Het opmaken van contracten en offertes, inschrijven op aanbesteding projecten. Het overdragen van projecten / klanten naar andere projectmanagers binnen het bedrijf. Het bewaken van de sales targets en de maandelijkse facturatie,

Projectmanagement uitvoeren voor diverse projecten o.a. Vodafone Thuis (glasvezel), Hollands Nieuwe, Traders, ABS Autoherstel (schadesturing i.s.m. Inshared en Hema Verzekeringen, inbound service, goede doelen als kwf, vogelbescherming. Uw Telefoniste met diverse kleine zelfstandige ondernemers, Weekbladpers met diverse bladen.
Projectmanagement is het bewaken van de afspraken, maken van rapportage voor de klant, het wekelijks / maandelijks evalueren van het project met de klant, trainingen voor projecten plannen en het kiezen van de juiste medewerkers per project, het schrijven van gespreksleidraden. Het leiding geven aan verschillende teams van verschillende grote, te denken aan team van 5 tot aan een team van 30 medewerkers.

Kwaliteitsplan opstellen voor de inboundafdeling, o.a. het maken van gedragsregels, het opstellen en maken van een trainingsschema zodat medewerkers multi skilled konden worden, het verzorgen van FAQ per project, in samenwerking met ICT het maken van een nieuwe inbound applicatie.



2006 – 2011 Interswitch Inbound Callcenter 24/7 te Amsterdam
Functie: Sales manager
Korte taakomschrijving:
Sales strategie opstellen en bewaken. Medewerkers van de sales afdeling instrueren en begeleiden in het benaderen van suspects. Bezoeken van klanten en prospects. Opmaken van contracten, beheren van de klanten en daarmee maandelijks evalueren. Projecten aanmaken en bewaken. Opmaken van belscripts / protocollen en medewerkers informeren over de nieuwe projecten en daar waar nodig een trainer inschakelen om samen training te geven. Controle van de facturatie.
90 % van de klanten zijn storing gerelateerde bedrijven, zoals Imtech, liftbedrijven, Esprit Telecom, maar ook zorginstellingen en autoverzekeraars.

1996-2006: Pré-bèl, Callcenter inbound en outbound
Functie: Mede eigenaar
Kort taak omschrijving; Sales, Marketing en Personeel
Klanten waren o.a. Gemeentes, leasemaatschappijen en verzekeraars, mkb bedrijven.

1995-1996: Borgstaete, organisator van de bedrijven contact dagen
Functie; Beursmanager
Korte taakomschrijving: het benaderen van bedrijven voor deelname aan de regionale bedrijven contact dagen. Het mede organiseren van deze beursdagen, het daadwerkelijke projectmanagement uitvoeren voor de beurzen die dat jaar gehouden worden. Het opbouwen van de beurs, het aanspreek punt zijn voor de bedrijven op deze beurs.

1990 – 1995 Amaryllis, telemarketing bedrijf
Functie: Verkoop adviseur
Korte Taakomschrijving: Het benaderen van bedrijven voor een telemarketing actie, het bezoeken van deze bedrijven en het bewaken van de opdrachten..

1985 - 1986 Afdelingshoofd telefonisten en secretariaat bij een technische groothandel te Zaandam.
.
1980 – 1985 Stadlander en Middelhoven Houtgroothandel
Functie: telefoniste, medewerkster boekhouding
Korte taakomschrijving: opnemen van de telefoon, ontvangen van gasten en verwerking van de boekhouding, facturatie.

Branches: O.a. Telecombedrijven, Installatiebedrijven, Verzekeraars, Schade bedrijven, Gemeentes, Woningbouwcorporaties, VVE’s leasemaatschappijen, Autodealers, ICT leveranciers

Software kennis: Microsoft office, Navision, Pharos, Twinq, Archie, Eagle, Topdesk, veel software programma’s die door de diverse bedrijven zelf gemaakt zijn.
Talen: Nederlands, Engels, Duits matig


Nevenactiviteiten:
2008 – 2011 Het helpen van startende ondernemers met o.a. bedrijfsplan

2000-2006: Bestuursfunctie binnen de Bedrijfskring Heerhugowaard,
verantwoordelijke taken; Secretariaat, evenementen en pr.

1991-1997: Activiteiten begeleider op basisschool te Heerhugowaard.

Hobby’s: Klussen in ons huis. Fotograferen. Genieten van de leuke dingen van het leven. Puzzelen en sporten.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten