• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


KORT PROFIEL • Afkomstig uit de internationale zakenwereld • Ruime ervaring leiding geven, begeleider en/of persoonlijke coach • Pro-actief, besluitvaardig, motiverend en vooral “walks as he…

Persoonlijk

KORT PROFIEL
• Afkomstig uit de internationale zakenwereld
• Ruime ervaring leiding geven, begeleider en/of persoonlijke coach
• Pro-actief, besluitvaardig, motiverend en vooral “walks as he talks”

WERKERVARING
2012 – 2014 ATP Corporate Travel
Unit Manager Operationeel, locatie Eindhoven
 Opnieuw opzetten en bewaken van de alle operationele zaken
 Changemanagement
 Directe contacten met de klanten.
 Analyseren klantbehoeften en taylormade overbrengen op de personen die de klant bedienen
 Verantwoordelijke en aanspreekpunt voor de locatie

2008 – sept. 2011 Hogeschool Zuyd, Faculteit Commercieel Management
Docent/Senior Tutor/Coach
 Coachen en begeleiden van studenten op HBO+ niveau Pedagogiek en didactiek centraal staan
 Blokdeskundige van het onderdeel Klantoriëntatie
 Deelnemer van het toetsteam Assessmentbureau
 Uitoefenen van bedrijfsprocessen op basis van Innovatie
 Het afnemen van Assessments bij studenten
 Opleiding Leren & Leren en met ingang van 04-05-2009 naast deze opleiding ook Werken & Leren
 Persoonlijke coach van studenten (ca. 45)

2005 – 2007 HTC Reizen
Manager Operations, hoofdkantoor Eindhoven
 Het opnieuw opzetten van de afdeling Cliëntenservice waarbij herziene processen en uniformiteit zijn geïmplementeerd
 Het complete nieuw opzetten van de afdeling reserveringen waarbij facetten als discipline, controles en vooral het aanspreken op verantwoordelijkheden enige kerntaken zijn
 Het met succes opnieuw opzetten van de afdeling Groepsreizen.
 Het opzetten en begeleiden van een “Salesblitz”op de afdeling Sales waaruit een aantal goede resultaten is gekomen
 Het verzorgen van de afdeling HR in vele opzichten
 Het aansturen van de locatie in samenwerking met de General Director
 Lid van het Management Team

2001 – 2005 Rosenbluth International B.V.
Operations Manager Netherlands
 Het leggen van contacten met nieuwe en het optimaal onderhouden van contacten met bestaande accounts.
 Het analyseren van een reispatroon van de account en daarvoor een “taylormade” programma implementeren.
 De volledige verantwoording voor het implementeren van
nieuwe accounts.
 Het leiden van alle operationele teams binnen Nederland
(ca. 45 personen).
 Het rekruteren en begeleiden van nieuwe medewerkers
 Fungeren als spil tussen accounts en de betreffende teams
 Het opstellen van budgetten.
 Lid van het Management Team

1999 – 2001 Rosenbluth International B.V.
Account Manager
 Het analyseren van een reispatroon van de account en daarvoor een “taylormade” programma implementeren
 Het leiden van een operationele team binnen een businessunit
(ca. 20 personen).
 Het rekruteren en begeleiden van nieuwe medewerkers

1998 – 1999 Rosenbluth International B.V. (outsourcing Philips Reisbureau)
Teamleader zakenreizen
 Zie Teamleader zakenreizen Philips Reisbureau

1978 – 1998 Philips Reisbureau B.V.
Teamleader zakenreizen
 Leiden van diverse operationele teams variërend van 5 tot
25 personen
 alle directe contacten met klanten

1976 - 1978 Eiken meubelenfabriek Annevelink - Brummen
` Verkoper en planner Duitsland en België
 zowel mondeling als schriftelijk onderhouden en uitbreiden
van contacten met klanten
 logistieke planning voor levering

1970 - 1976 Papierfabriek Huiskamp en Sanders – Eerbeek
 Verkoper, Boekhouder, logistiek medewerker, chef planning

STUDIES
2008 – 2011 Hogeschool Zuyd, diverse locaties
Docentencursus 2008/2009 voor een officieel pedagogisch erkent
certificaat en een erkende didactische aantekening.
Training Coachen op Maat (inclusief verdiepingscursus)
Assessor training voor het afnemen van assessments
Diverse interne trainingen als feedback, competentie-analyse, groepscoaching, Surfgroepen
EVC procedure Commercieel Management HBO niveau (14 competenties)

1999 – 2003 Rosenbluth International – Europe
Achieving Service Excellence, Time Management, Financial Trainings, Budget Trainings, Powerful Presentation Skills, Successful Client Relationships, Negotiation Skills, Project Management, Effective Leadership Program, Train the Trainer

1995 KLM Opleidingen – Maarssenbroek
KLM Ticketing 1 & 2

1974 – 1976 LOI – Leiden
Praktijk Diploma Boekhouden

1970 – 1972 Stedelijk Lyceum - Zutphen
Handel, Engels, Nederlands en Duits Associatie

1966 – 1970 Prins Bernhard Mulo – Dieren
4-jarig Mulo met Middenstand

TALENKENNIS
Nederlands moedertaal
Engels/Duits vloeiend spreken en schrijven
Frans kennis in spreken en schrijven
OVERIG
MS Word/Exel/Powerpoint/Microsoft Visio goede beheersing
In het bezit van rijbewijs BE
In het bezit van een thuiskantoor
In bezit van geldig certificaat BHV (Bedrijfs Hulp Verlener)
In bezit van een geldig EHBO diploma

Hobby’s Darten, voerbal, koken

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-01-1970 tot 01-02-2014
Zie CV

Werkervaring

01-01-1970 tot 01-02-2014
Zie CV

Opleiding

01-01-1966 tot 01-01-2013
Zie CV

Opleiding

01-01-1966 tot 01-01-2013
Zie CV

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Frans (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Consultant
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Gerrit Modderkolk te bekijken