• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Wat zoek ik, werken is mijn hobby dus zou graag een baan vinden waar ik lekker kan werken. Wat heb ik te bieden, veel ervaring op administratief/financieel gebied, tevens ervaring geleerd in de…

Persoonlijk

Wat zoek ik, werken is mijn hobby dus zou graag een baan vinden waar ik lekker kan werken.

Wat heb ik te bieden, veel ervaring op administratief/financieel gebied, tevens ervaring geleerd in de praktijk op het gebied van salarisadministratie en personeelsadministratie Heb gewerkt met vele verschillende soorten software programma’s. Tevens heb ik ervaring met indelen van werk op de juiste manier. Pak alles gemakkelijk op en ben leergierig.

Mijn eigenschappen, Stressbestendig, doorzetter, zet me voor 100% in, open en eerlijk, commercieel inzicht, klantgerichte instelling en ben creatief, goede communicatieve vaardigheden zowel schriftelijk als mondeling, zelfstandig werkend en ben een team speler. Tevens heb ik een analytisch vermogen en ben ordelijk en nauwkeurig. Ik ben enthousiast en vindt het prettig om actief aan het werk te zijn. Het onderlinge samen werken en openheid naar collega's, is voor mijzelf ook een pre. Ik ben niet iemand met een afwachtende houding maar ben iemand die initiatief neemt in zowel nieuwe dingen als in oude dingen. Tevens ben ik iemand die instaat, is om belangen af te wegen en keuzes durf te maken en zeer zeker prioriteiten durf te stellen. Ik ben een gedreven persoonlijkheid.

Interesse, tuinieren, wandelen, fietsen, lezen, knutselen, muziek(Hollands) of gewoon radio luisteren beetje tv kijken, mijn huisdieren hond en katten, en verder vind ik het gewoon leuk om lekker bezig te zijn. Tevens doe ik vrijwilligerswerk in het Alzheimercafé.

Werk

Medewerkster Financiële Administratie Schuldhulpverlening 2012 t/m 03-2014

De werkzaamheden die ik hier heb verricht werden op hoog en nauwkeurig niveau uitgevoerd. De totale boekhouding werd uitgevoerd en verwerkt in het software programma exact. Elke maand wordt er een maandrapportage gemaakt. Leningen uitbetalingen en verwerken via het software programma Allegro. Allerlei overzichten en aansluiting maken in Excel.
Verwerken en aansluiting per kwartaal van de omzetbelasting en allerlei andere werkzaamheden op administratief financieel gebied.

Fiscaal administratie kantoor te Almere 2007 - 2012

De werkzaamheden die ik hier heb verricht werden op hoog niveau uitgevoerd. Dit waren: Salarissen en loonbelasting van verschillende bedrijven met het programma Roos-Roos, het verwerken, controleren en afsluiten van administraties met het programma Snelstart. Tevens doen we via dit programma de aangifte omzetbelasting. Het maken van jaarrekeningen met het programma PM report en het fiscale gedeelte zoals Inkomstenbelasting, VA, VPB ect met het programma Prima-account. Tevens werken wij met Excel en Word.

Projekt Inrichting te Harderwijk 2002 - 2007

Was daar werkzaam als boekhouder/administratief/ondersteunend werkneemster voor 40 uur in de week. Mijn werkzaamheden bestonden uit de totale boekhouding, personeelszaken, verzekeringen, onderhouden contacten met klanten en leveranciers, begeleiden werkneemster atelier, ondersteunen van de directie bij alle voorkomende werkzaamheden.
Het programma waarmee werd gewerkt was exact en een speciaal programma voor het atelier en natuurlijk MS Office.

Groothandel in ventilatoren te Harderwijk 1991 - 2002

Was daar werkzaam voor 40 uur in de week als assistent van de financiële directeur en later deed ik de volledige administratie/boekhouding. Dit betreft debiteuren, crediteuren, bankbetalingen, btw aangiften, kwartaal verslagen en jaarverslagen. Had contact met de accountant, klanten en leveranciers.
Het programma waarmee gewerkt werd was geschreven door een Belgisch bedrijf. Daarnaast verschillende spreadsheets en word programma's en natuurlijk later met MS Office.

Groothandel in Reform en Natuurproducten te Harderwijk 1986 - 1991

Bent begonnen voor 16 uur in de week om administraties te doen van 5 winkels. Al heel vlot werd het 40 uur en was ik werkzaam op de afdeling boekhouding. Hier deed ik de debiteuren, crediteuren, bank, journaalposten ect. Tevens onderhield in contact met klanten en leveranciers.
Het bedrijf groeide zo hard dat de afdeling groter werd en ik op een gegeven moment alleen nog de controle deed over de uitgevoerde werkzaamheden.
De programma's waarmee de administratie werd gevoerd was geschreven door Multi House. Daarnaast heb ik gewerkt met verschillende spreadsheets programma's en word programma's.

Opleidingen

M.A.V.O. 4 met handel 1975 – 1980
Middelbare Landbouwschool 1980 - 1983
Hogere Landbouw School 2 jaar 1983 - 1985
Administratie Streekschool 1985 - 1986
Cursus Typen Scheidegger 1986
Praktijk Diploma Boekhouden 1987
MBA Diploma 1989
Certificaat S.P.D. Statistiek 1990
Certificaat S.P.D. Bedrijfseconomi 1992
Cursus Lotus 1-2-3 beginners 1993
Cursus Word voor Windows Basis 1996

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Handel (detail)
  • Dienstverband: Vast, Thuiswerk, Uitzendbasis
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 8-16 uur, 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden