• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Woorden die mij typeren zijn: ondernemend, betrokken, open, servicegericht, betrouwbaar, positief, gastvrij, creatief, zorgvuldig, nieuwsgierig en doorzetter. Als ik ergens voor ga, dan ga ik er 100%…

Persoonlijk

Woorden die mij typeren zijn: ondernemend, betrokken, open, servicegericht, betrouwbaar, positief, gastvrij, creatief, zorgvuldig, nieuwsgierig en doorzetter. Als ik ergens voor ga, dan ga ik er 100% voor. Dat enthousiasme werkt aanstekelijk. Ik voel me betrokken bij mijn werkzaamheden en de mensen met wie ik samenwerk. Ik werk graag in team- of projectverband, waarbij ik zowel oog heb voor een goede onderlinge sfeer als voor het samen bereiken van de gestelde doelen. Maar ik kan ook goed in een solofunctie uit de voeten. Mensen kunnen op mij bouwen en vinden mij een deskundige, flexibele en prettige collega.

Creatieve duizendpoot in een mensgerichte omgeving:

Als secretaresse / medewerker marketing en communicatie heb ik ruime ervaring en functioneer ik het beste in een dynamische omgeving waar de mens centraal staat. Ik ben gewend om als creatieve duizendpoot de organisatie te ondersteunen, te ontzorgen en mee te denken over de toekomst. Als spilfiguur ben ik iemand die alles overziet, goed kijkt en luistert, dienstverlenend is en snel reageert op ontwikkelingen. Als ik er ergens voor ga, dan ga ik er voor 100% voor.

Kernwoorden die mij typeren:

Mijn inbreng is onder andere passie voor het vak, flexibel, service- en resultaatgericht, oog voor probleemanalyse, inlevingsvermogen, communicatieve en sociale vaardigheden, pro-actief, creatief, verantwoordelijkheidsgevoel, enthousiasme en dit alles met een flinke dosis positiviteit en humor. Mensen kunnen op mij bouwen en vinden mij een flexibele en prettige collega.


Mijn passie:

Ik voel mij thuis in een dynamische en mensgerichte omgeving en houd ervan om met collega’s de schouders er onder te zetten. Mensen laten graag taken aan mij over omdat het me, ook bij plotselinge veranderingen, goed lukt om zaken voor elkaar te krijgen. Van collega’s hoor ik vaak terug dat ik snel en precies in de gaten heb wat belangrijk is en beter kan. Juist die zaken die ik graag doe, met mensen werken, persoonlijke aandacht, plannen en organiseren, in korte tijd veel met elkaar bereiken, daar krijg ik energie van, daar ligt mijn hart.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-08-2013 tot 01-02-2014
iNFacilities B.V. te Zwolle, commercieel medewerker binnendienst
• Plannen, coördineren en bewaken van offerte- en aanbestedingstrajecten
• Vervanging telefoon- en receptiediensten
• Communiceren via social media en het opzetten van sales- en marketingacties
• Inplannen van afspraken
• Ondersteuning bij het verder ontwikkelen van de huisstijl
• Ondersteuning managementteam
• CRM (VTiger)

01-05-2005 tot 30-06-2013
Installatiebedrijf en Ingenieursbureau Koldijk B.V, te Zwolle, medewerker marketing en communicatie
• Afhandeling en bewaking van schriftelijke (bouw)selectie- en aanbestedingsprocedures
• Up-to-date houden van website, narrowcasting en intranet
• Notuleren werkoverleggen
• PR, reclame, sponsoring rondom marketingactiviteiten
• Organiseren van personeels- en klantbijeenkomsten, beurzen, open dagen
• Ontwerpen en uitbrengen van nieuwsbrieven, brochures, folders, uitnodigingen, flyers,
advertenties (marketing en personeel) en andere promotionele artikelen
• Redigeren van teksten voor diverse communicatie-uitingen
• Huisstijlcoördinator (in 2011 nieuwe huisstijl in het gehele bedrijf doorgevoerd)
• Het (mede) initiëren van marketingacties en het follow-up hiervan
• Actief betrokken bij het ontwikkelen van nieuwe diensten
• Relatiebeheer: het onderhouden van intensief contact met interne en externe partijen
• CMS WordPress / CRM (ACTO en 4PS)
• Rapporteren aan de commercieel directeur
• Vervanging telefoon- en receptiediensten
• Secretaris personeelsvereniging

01-12-1997 tot 30-04-2005
Installatiebedrijf en Ingenieursbureau Koldijk B.V. te Zwolle, directiesecretaresse
• Correspondentie
• Vervanging telefoon- en receptiedienst
• Promotiemateriaal
• Postbehandeling, archief- en dossierbeheer
• Beheer actielijsten, bijhouden agenda, maken van planningen
• Organisatie bijeenkomsten
• Notuleren vergaderingen (MT, OR, div. werkoverleggen)
• Afhandeling en bewaking van schriftelijke (bouw)selectie- en aanbestedingsprocedures
• Facilitaire taken
• Secretaris personeelsvereniging

01-04-1992 tot 30-11-1997
Nysingh, Bitter, De Vires Robbé Advocaten te Zwolle, juridisch secretaresse
• Tekstverwerken (brieven, concepten, verzoekschriften e.d.)
• Postbehandeling, archief- en dossierbeheer
• Dictafoontypen, telefoonbediening, bijhouden van de agenda

Werkervaring

01-08-2013 tot 01-02-2014
iNFacilities B.V. te Zwolle, commercieel medewerker binnendienst
• Plannen, coördineren en bewaken van offerte- en aanbestedingstrajecten
• Vervanging telefoon- en receptiediensten
• Communiceren via social media en het opzetten van sales- en marketingacties
• Inplannen van afspraken
• Ondersteuning bij het verder ontwikkelen van de huisstijl
• Ondersteuning managementteam
• CRM (VTiger)

01-05-2005 tot 30-06-2013
Installatiebedrijf en Ingenieursbureau Koldijk B.V, te Zwolle, medewerker marketing en communicatie
• Afhandeling en bewaking van schriftelijke (bouw)selectie- en aanbestedingsprocedures
• Up-to-date houden van website, narrowcasting en intranet
• Notuleren werkoverleggen
• PR, reclame, sponsoring rondom marketingactiviteiten
• Organiseren van personeels- en klantbijeenkomsten, beurzen, open dagen
• Ontwerpen en uitbrengen van nieuwsbrieven, brochures, folders, uitnodigingen, flyers,
advertenties (marketing en personeel) en andere promotionele artikelen
• Redigeren van teksten voor diverse communicatie-uitingen
• Huisstijlcoördinator (in 2011 nieuwe huisstijl in het gehele bedrijf doorgevoerd)
• Het (mede) initiëren van marketingacties en het follow-up hiervan
• Actief betrokken bij het ontwikkelen van nieuwe diensten
• Relatiebeheer: het onderhouden van intensief contact met interne en externe partijen
• CMS WordPress / CRM (ACTO en 4PS)
• Rapporteren aan de commercieel directeur
• Vervanging telefoon- en receptiediensten
• Secretaris personeelsvereniging

01-12-1997 tot 30-04-2005
Installatiebedrijf en Ingenieursbureau Koldijk B.V. te Zwolle, directiesecretaresse
• Correspondentie
• Vervanging telefoon- en receptiedienst
• Promotiemateriaal
• Postbehandeling, archief- en dossierbeheer
• Beheer actielijsten, bijhouden agenda, maken van planningen
• Organisatie bijeenkomsten
• Notuleren vergaderingen (MT, OR, div. werkoverleggen)
• Afhandeling en bewaking van schriftelijke (bouw)selectie- en aanbestedingsprocedures
• Facilitaire taken
• Secretaris personeelsvereniging

01-04-1992 tot 30-11-1997
Nysingh, Bitter, De Vires Robbé Advocaten te Zwolle, juridisch secretaresse
• Tekstverwerken (brieven, concepten, verzoekschriften e.d.)
• Postbehandeling, archief- en dossierbeheer
• Dictafoontypen, telefoonbediening, bijhouden van de agenda

Lees meer

Opleiding

2013 tot 2014
Adobe Photoshop, Indesign

2013
Presentatievaardigheden

2008 tot 2009
NCOI: HBO interne en concerncommunicatie

1990 tot 1992
Centrum Vakopleiding: secretaresse

01-08-1985 tot 30-06-1990
Conservatorium Enschede, trompetdocent en muziektherapie (opleiding niet afgerond)

01-08-1984 tot 30-06-1985
Conservatorium Enschede, trompetdocent, vooropleiding

01-08-1982 tot 30-05-1984
Havo Dr. Ariënscollege te Enschede

01-08-1987 tot 30-05-1982
Mavo de Esch te Losser

Opleiding

2013 tot 2014
Adobe Photoshop, Indesign

2013
Presentatievaardigheden

2008 tot 2009
NCOI: HBO interne en concerncommunicatie

1990 tot 1992
Centrum Vakopleiding: secretaresse

01-08-1985 tot 30-06-1990
Conservatorium Enschede, trompetdocent en muziektherapie (opleiding niet afgerond)

01-08-1984 tot 30-06-1985
Conservatorium Enschede, trompetdocent, vooropleiding

01-08-1982 tot 30-05-1984
Havo Dr. Ariënscollege te Enschede

01-08-1987 tot 30-05-1982
Mavo de Esch te Losser

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Elise Weda te bekijken

Mijn documenten