• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Persoonlijke eigenschappen Betrouwbaar, nauwkeurig, leergierig, flexibel, gevoel voor humor en ik ben representatief Werkervaring 7-1-2015 Anton Pieck museum financieel medewerker (vrijwilliger)…

Persoonlijk

Persoonlijke eigenschappen

Betrouwbaar, nauwkeurig, leergierig, flexibel, gevoel voor humor
en ik ben representatief

Werkervaring

7-1-2015 Anton Pieck museum financieel medewerker (vrijwilliger)

Financiële administratie
Voorraadbeheer museumwinkel en web shop

4-6-2014 tot Stichting Focus, administratief financieel medewerker (vrijwilliger)
5-1-2015
Factureren
Declaraties verwerken
Telefonisch contact met zorgverleners


29-04-2014 tot Vereniging De Zonnebloem, penningmeester (vrijwilliger)
1-8-2014
Financiële administratie
Declaraties verwerken
Opstellen jaarverslag

26-4-2012 tot NUON, administratief/secretarieel medewerker after sales
10-9-2013
Administratieve ondersteuning van de verkopers isolatie en HR ketels
Klanten database up to date houden
Materialen verzorgen adviseurs
Correspondentie, telefoon en e-mail verkeer met klanten en leveranciers
Personeelsdossiers onderhouden
Offertes uitwerken
Updaten van targetlijsten
Subsidie aanvragen verwerken
Vergaderzalen en lunches verzorgen
1-10-2012 tot KPMG, receptioniste/telefoniste ( tijdelijke opdracht)
30-3-2013
Telefoon aanname
Klanten ontvangen
Vergaderzalen reserveren en lunches verzorgen
Bezoekerspassen registreren en uitgeven
Facilitaire zaken doorgeven in Planon
Binnenkomende en uitgaande post verzorgen
Hotel reserveringen

1-8-2012 tot ABN Amro, receprioniste/telefoniste (tijdelijke opdracht)
1-9-2012
Telefoon aanname
Klanten ontvangen
Bezoekerspassen registreren en uitgeven

1-4-2010 tot MK Koeriers, financieel medewerker (eigen bedrijf)
1-3-2012
Financiële administratief
Facturen opmaken en versturen
Betalingen verrichten
Inhuren ZZPers

1-7-2006 tot Gibo Groep, receptioniste/telefoniste/administratief medewerker
30-3-2010
Telefoon aanname
Klanten ontvangen
Binnenkomende en uitgaande post verzorgen
Vergderzalen en lunches verzorgen
Beter en ziekmeldingen doorgeven
Bezoekerpassen registreren en uitgeven
Digitaal agenda beheer
Archiveren
Voorraadbeheer

1-6-2005 tot Bureau Jeugdzorg Overijssel, receptioniste/secretarieel medewerker
30-5-2006
Telefoon aanname
Klanten ontvangen
Uitgaande post verzorgen
Vergaderzalen reserveren
Archiveren
Brieven uitwerken
Digitaal agenda beheer

1-1-2004 tot E. Schreuder dakbedekkingen, financieel medewerker (eigen bedrijf)
1-3-2008
Financiële administratie
Facturen opmaken en versturen
Betalingen verrichten
Offertes uitwerken


1-10-2000 tot Intratuin, algemeen medewerker
1-4-2005

1994-1996 TNT Post, postsorteerder

1993 Sophie's damesmode, verkoopster

1991-1992 Plazamode, verkoopster

1988-1990 Hans Kalf Hair & Beauty, receptioniste/telefoniste

1985-1988 Liberty mode, verkoopster, bedrijfsleidster

1980-1985 Hans Kalf Hair & Beauty, kapster


Opleiding

2004-2005 Deltion cursus Excel
2003-2004 Deltion cursus receptioniste/telefoniste/ MS office
1979-1982 Kapperschool
1977-1979 LHNO
1975-1977 MAVO


Referenties

Ik ben in het bezit van een getuigschrift van de Gibo Groep en Nuon








Persoonlijke eigenschappen Betrouwbaar, nauwkeurig, leergierig, flexibel, gevoel voor humor en ik ben representatief Werkervaring 4-6-2014 tot Stichting Focus, administratief financieel medewerker (vrijwilliger) heden Financiële administratie 29-04-2014 tot Vereniging De Zonnebloem, penningmeester (vrijwilliger) heden Financiële administratie 26-4-2012 tot NUON, administratief/secretarieel medewerker after sales 10-9-2013 De gehele administratie verkopen isolatie en HR ketels Materialen verzorgen adviseurs Telefonisch onderhoud klanten en leveranciers Personeelsdossiers onderhouden Vergaderzalen en lunches verzorgen 1-10-2012 tot KPMG, receptioniste/telefoniste ( tijdelijke opdracht) 30-3-2013 Telefoon aanname Klanten ontvangen Vergaderzalen reserveren en lunches verzorgen Bezoekerspassen registreren en uitgeven Facilitaire zaken doorgeven in Planon Binnenkomende en uitgaande post verzorgen

1-8-2012 tot ABN Amro, receprioniste/telefoniste (tijdelijke opdracht) 1-9-2012 Telefoon aanname Klanten ontvangen Bezoekerspassen registreren en uitgeven 1-4-2010 tot MK Koeriers, financieel medewerker (eigen bedrijf) 1-3-2012 Financiële administratief Facturen opmaken en versturen Betalingen verrichten Inhuren ZZPers 1-7-2006 tot Gibo Groep, receptioniste/telefoniste/administratief medewerker 30-3-2010 Telefoon aanname Klanten ontvangen Binnenkomende en uitgaande post verzorgen Vergderzalen en lunches verzorgen Beter en ziekmeldingen doorgeven Bezoekerpassen registreren en uitgeven Digitaal agenda beheer Archiveren Voorraadbeheer 1-6-2005 tot Bureau Jeugdzorg Overijssel, receptioniste/secretarieel medewerker 30-5-2006 Telefoon aanname Klanten ontvangen Uitgaande post verzorgen Vergaderzalen reserveren Archiveren Brieven uitwerken Digitaal agenda beheer 1-1-2004 tot E. Schreuder dakbedekkingen, financieel medewerker (eigen bedrijf) 1-3-2008 Financiële administratie Facturen opmaken en versturen Betalingen verrichten Offertes uitwerken 1-10-2000 tot Intratuin, algemeen medewerker 1-4-2005 Verkoopster op sfeerafdeling Personeel aantsturen in magazijn Telefonisch contact onderhouden met leveranciers en transporteurs Algehele administratie met betrekking tot het magazijn uitvoeren
1994-1996 TNT Post, postsorteerder 1993 Sophie's damesmode, verkoopster 1991-1992 Plazamode, verkoopster 1988-1990 Hans Kalf Hair & Beauty, receptioniste/telefoniste 1985-1988 Liberty mode, verkoopster, bedrijfsleidster 1980-1985 Hans Kalf Hair & Beauty, kapster
Opleiding
2004-2005 Deltion cursus Excel 2003-2004 Deltion cursus receptioniste/telefoniste/ MS office 1979-1982 Kapperschool 1977-1979 LHNO 1975-1977 MAVO
Referenties
Ik ben in het bezit van een getuigschrift van de Gibo Groep en Nuon

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Zie hierboven.

Werkervaring

Zie hierboven.

Opleiding

Zie hierboven

Opleiding

Zie hierboven

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Karen van Loon te bekijken

Mijn documenten