• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Door de economische bezuinigingen ben ik helaas werkeloos geworden Ik ben een persoon die niet van stilzitten houd, en graag weer actief aan de gang wil. Ik pak dingen heel snel op en ben leergierig…

Persoonlijk

Door de economische bezuinigingen ben ik helaas werkeloos geworden
Ik ben een persoon die niet van stilzitten houd, en graag weer actief aan de gang wil.
Ik pak dingen heel snel op en ben leergierig

Eigenschappen: Sociaal, doorzettingsvermogen, goed kunnen luisteren, een gevoelsmens, teamplayer, Leergierig, accuraat, flexibel, spontaan, enthousiast, klantvriendelijk, service gericht, enthousiast, assertief, beheerst over goede communicatieve vaardigheden, zelfstandig werken geen probleem, geen 9-5 mentaliteit, cursussen willen volgen die mijn werk bevorderen, weet van aanpakken, humor, open en eerlijk.

Hobby's & interesse: ik houd van gezelligheid, kopje koffie drinken met/ bij vriendinnen, wandelen / lopen met de hond, skeeleren, Fitness, biljarten in team verband, competities en toernooien en Arbitrage verrichtten. Van verschillende instellingen ben ik in bezit van VOG verklaring en Getuigschrift en referenties.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

25-5-2013 tot heden
Oproep Medewerkster Receptioniste met Administratieve werkzaamheden
Inschrijven van bezoekers, externe bedrijven. Vergaderzalen reserveren, lunch verzorgen, en bestellen.
Telefoon via telefooncentrale beantwoorden en naar de juiste persoon doorverbinden. Binnen gekomen post verwerken en naar afdelingen laten brengen. Dienst auto’s reserveren. Diverse Administratieve taken. Mailverkeer behandelen. Wekelijks proef alarmen testen voor EHBO en BHV.

5-7-2013 tot 01-10-2013
Administratief Medewerkster afd. Bewind Rechtbank Noord- Holland
• Diverse administratieve werkzaamheden,
• Openen van post, sorteren en voorzien van dag stempel
• Verwerken van ingekomen rekeningen en verantwoording
• Juiste dossiers erbij zoeken bij de ingekomen rekening en verantwoording
• Invoeren in registratiesysteem met behulp van ontwikkeld sjabloon
• Dossiers naar secretarissen brengen voor controle
na controle door secretarissen, aan de hand van instructies brieven aanmaken en verzenden.
• Deze zaken Invoeren en afboeken in het systeem IRIS met ontwikkelde sjablonen
• Afgedane dossiers verzend klaarmaken voor het archief in Amsterdam

1985 - heden
Oproepkracht Horeca/ Catering medewerkster bij diverse bedrijven.
Werkzaamheden variëren van:
• Bereiden en uitserveren van hapjes, maaltijden en drankjes in de vergaderzalen, feesten en andere evenementen.
• zorg dragen voor prettige verhoudingen met de klant
• signaleren van klachten en bijdragen aan oplossingen
• verzorgen van de aankleding van het restaurant
• verrichten van opruim- en schoonmaakwerkzaamheden aan barruimte en restaurant, buffet, apparatuur en serviesgoed
• toezien op de veiligheid en goede orde in het uitgaansleven
• signaleren van tekortkomingen in het centrum en het doen van voorstellen ter verbetering.

Werkervaring

25-5-2013 tot heden
Oproep Medewerkster Receptioniste met Administratieve werkzaamheden
Inschrijven van bezoekers, externe bedrijven. Vergaderzalen reserveren, lunch verzorgen, en bestellen.
Telefoon via telefooncentrale beantwoorden en naar de juiste persoon doorverbinden. Binnen gekomen post verwerken en naar afdelingen laten brengen. Dienst auto’s reserveren. Diverse Administratieve taken. Mailverkeer behandelen. Wekelijks proef alarmen testen voor EHBO en BHV.

5-7-2013 tot 01-10-2013
Administratief Medewerkster afd. Bewind Rechtbank Noord- Holland
• Diverse administratieve werkzaamheden,
• Openen van post, sorteren en voorzien van dag stempel
• Verwerken van ingekomen rekeningen en verantwoording
• Juiste dossiers erbij zoeken bij de ingekomen rekening en verantwoording
• Invoeren in registratiesysteem met behulp van ontwikkeld sjabloon
• Dossiers naar secretarissen brengen voor controle
na controle door secretarissen, aan de hand van instructies brieven aanmaken en verzenden.
• Deze zaken Invoeren en afboeken in het systeem IRIS met ontwikkelde sjablonen
• Afgedane dossiers verzend klaarmaken voor het archief in Amsterdam

1985 - heden
Oproepkracht Horeca/ Catering medewerkster bij diverse bedrijven.
Werkzaamheden variëren van:
• Bereiden en uitserveren van hapjes, maaltijden en drankjes in de vergaderzalen, feesten en andere evenementen.
• zorg dragen voor prettige verhoudingen met de klant
• signaleren van klachten en bijdragen aan oplossingen
• verzorgen van de aankleding van het restaurant
• verrichten van opruim- en schoonmaakwerkzaamheden aan barruimte en restaurant, buffet, apparatuur en serviesgoed
• toezien op de veiligheid en goede orde in het uitgaansleven
• signaleren van tekortkomingen in het centrum en het doen van voorstellen ter verbetering.

Lees meer

Opleiding

05-3-2013 tot 16-12-2013
Receptioniste / Telefoniste en Administratief medewerker, Hoorn bij Fabius
2 opleidingen. Diploma 's behaald: Ja

Opleiding

05-3-2013 tot 16-12-2013
Receptioniste / Telefoniste en Administratief medewerker, Hoorn bij Fabius
2 opleidingen. Diploma 's behaald: Ja

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Leer-werk overeenkomst
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Irene Grooteman - van Vliet te bekijken