• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een initiatiefrijke en zelfstandige pragmaticus, die op een directe en spontane manier zaken regelt en pro actief handelt. Op een gedreven manier bewaak ik het proces en confronteer ik als het…

Persoonlijk

Ik ben een initiatiefrijke en zelfstandige pragmaticus, die op een directe en spontane manier zaken regelt en pro actief handelt. Op een gedreven manier bewaak ik het proces en confronteer ik als het nodig is. Tevens ben ik een aanwezige en ijverige spil in het web die op een enthousiaste doeltreffende manier oplossingen kan verkopen. Met inlevingsvermogen en realisme houd ik een vinger aan de pols en als zaken uit de planning lopen confronteer ik zonder schroom. Daarbij zorg ik op een zelfredzame pragmatische manier voor een opgeruimde omgeving. Werken doe ik met energie, plezier en verantwoordelijkheid. Resultaten behalen vind ik belangrijk. Afwisseling, drukte en schakelen tussen meerdere taken houdt mij scherp. Ook ben ik iemand die de vertaling van de eindgebruikers over kan brengen naar de ontwikkelaars en visa versa.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

13-01-2003 tot 01-05-013
UWV Business Service ICT, gedetacheerd binnen divisie UWV Werkbedrijf (voorheen CWI) te Amsterdam sinds januari 2003 tot 1 mei 2014
Binnen deze organisatie heb ik meerdere rollen vervuld:
• ICT Projectleider (huidige rol),
Aanpassingen in de bedrijfsapplicaties en onderliggende systemen (o.a. SONAR (Siebel), WBS en Werk.nl)
realiseren voor bepaalde doelgroepen (o.a. Wajong), huidige functie. Infrastructurele projecten, aanpassingen
aan de infrastructuur doorvoeren en de planning afstemmen met de locaties. Migreren van werkplekken naar
nieuwe omgeving en aanpassingen in de kantoorautomatisering en bedrijfsapplicaties n.a.v. sluiting
vestigingen en samenvoegen van locaties.
• Change- en Releasemanagement en Junior Projectleider (dubbele rol),
afstemming met de leveranciers wanneer wijzigingen en releases doorgevoerd dienen te worden, testers in
plannen en afstemmen en goedkeuring vragen aan de organisatie. Inplannen en zorg dragen voor
testcapaciteit op de test- en productie omgeving. Bij Infrastructurele projecten de planningen maken en
afstemmen met de locaties en de leveranciers, rapportages en actie- en besluitenlijst bijhouden. Project PC
Privé en verkoop oude PC’s aan medewerkers n.a.v. project nieuwe Kantoor automatisering.
• Servicedesk coördinator
Servicedesk inrichten, procedures en uitvraagscripts opstellen m.b.t. VoIP telefonie, printers en
bedrijfsapplicaties voor de servicedesk medewerkers, medewerkers inwerken en werven. Veel contacten met
de vestigingen en leveranciers. SLA afspraken maken met de servicemanagers en leveranciers.
• Medewerker Bedrijfs- en Projectenbureau,
verplichtingen administratie (ook overleg hierover met de projectleiders) projectvoortgang planningen en
budgeten bewaken, contractmanagement leveranciers en inhuur extern. DAP afspraken maken met de
leveranciers n.a.v. Europese Aanbesteding. Maandelijks Stuurgroep Processen & ICT voorbereiden en
besluiten vastleggen en bewaken en aanpassen handboek projectsjablonen en ervoor zorgdragen dat
projectleiders de projectsjablonen gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn. Projectrapportages van de
projectleiders ontvangen en verwerken in projectenvoortgangrapportage.

01-03-2002 tot 13-01-2003
Secretaresse Plus te Almere, periode maart 2002 tot januari 2003
Zie ook UWV. In deze periode ben ik begonnen bij het CWI Hoofdkantoor (nu UWV Werkbedrijf) op de afdeling Informatie Management als medewerker Bedrijfs- en projectenbureau. Deze functie diende ik zelf in te vullen.

01-03-2000 tot 01-03-2002
Bergler Nederland, detacheringbureau, periode maart 2000 tot maart 2002.
Projectassistente voor drietal programma’s bij een verzekeringsmaatschappij te Utrecht.
• Projectbureau opzetten
• Projectensite opzetten en onderhouden
• Startersmap opzetten en onderhouden t.b.v. projectmanagers die wilden aansluiten met hun project op het
programma
• Projectrapportages opstellen
• Projectplanningen maken en bewaken
• Handleiding urensysteem opstellen en nieuw urensysteem implementeren
• Programmamanagement ondersteuning
* Agenda beheren 2 Programmamanagers

01-01-1999 tot 01-03-2000
Vadim Projectsupport te Den Haag, periode januari 1999 tot maart 2000.
Projectassistente bij een tweetal bedrijven (Ministerie van VROM en Communication Solutions)
Inhoudt rol Communication Solutions
• Projectbureau opzetten
• Twee wekelijkse nieuwsbrief schrijven
• Handleiding update urensysteem opstellen en begeleiden bij de implementatie
• Projectadministratie, contacten onderhouden met detacheringbureaus, personeelsdossiers beheren.
* Agenda beheer Programmamanager

Inhoudt rol Ministerie van VROM, verantwoordelijk voor de uitroldossiers nieuwe kantoorautomatisering en er voor zorgen dat alle benodigde documenten in de dossiers conform planning aanwezig zijn. Wekelijks projectoverleg bijwonen en de voortgang van het project bespreken, projectrapportage opstellen.

01-11-1996 tot 01-01-1999
Yuno – Internet supermarkt, periode november 1996 tot januari 1999
Projectassistente. Yuno was een projectorganisatie van een drietal bedrijven, t.w. Unilever, KPN en Makro Nederland om na te gaan of een internet supermarkt haalbaar zal zijn op de Nederlandse Markt. Hieraan deden ook veel A-merk leveranciers aan mee, zoals Douwe Egberts, Calvé, Unilever, etc. Ik ben begonnen bij het voor traject voordat een jaar lang werd gestart met 400 test huishoudens in Zoetermeer. Daarna ben ik betrokken geweest bij het afronden van het project en het opleveren van een eindrapport met de resultaten.
Mijn werkzaamheden bestond uit o.a.:
• Projectenbureau opzetten
• Workshops organiseren met de diverse A-merk leveranciers
• Klantenservice ondersteunen
• Managementondersteuning
• Personeelsdossiers beheren
• Ziek- en betermeldingen verzorgen
* Agendabeheer 2 Managementleden

01-10-1983 tot 01-11-1996
Sinds oktober 1983 ben ik werkzaam. Vanaf 1983 tot november 1996 heb ik diverse functie vervuld en bij de onderstaande werkgevers gewerkt:”
• Randstad Uitzendbureau te Waddinxveen, december 1992 tot november 1996, functie:
managementassistente, administratief medewerker
• Truckcenter te Zevenhuizen, periode juli 1991 tot december 1992, functie: administratief medewerker
• Volvo Bedrijfswagens Nederland, periode januari 1989 tot juli 1991, functie: Administratief medewerker
afdeling Parts en Verkoop
• Parkeerpolitie Den Haag, periode april 1988 tot november 1988, functie: administratief medewerker
(verwerken parkeerbonnen en verbalen)
• Diverse winkelketens in Den Haag gewerkt als 1ste Verkoopster en assistent bedrijfsleider, periode oktober
1983 tot april 1988, o.a. SRV winkel, kledingwinkel (Markthof), De Kaasklomp, Snoepwinkel, Kruitvat Drogisterij

Vrijwilligerswerk
In de periode van 1993 tot en met april 2003 ben ik als vrijwilliger werkzaam geweest bij de lokale radio omroep RTW te Waddinxveen. Deze werkzaamheden verrichtte ik in het weekend of avonduren. Ook heb ik een tijdje in het bestuur zitting genomen. Onder mijn verantwoordelijkheid vielen PR en mediawetgeving. Wekelijks verzorgde ik een redactioneel 3 uurdurend sportprogramma. Hiervoor maakte ik afspraken met de lokale sporters en sportverenigingen. Daarnaast leidde ik ook nieuwe vrijwilligers binnen de omroep op tot redacteur of verslaggever.

Werkervaring

13-01-2003 tot 01-05-013
UWV Business Service ICT, gedetacheerd binnen divisie UWV Werkbedrijf (voorheen CWI) te Amsterdam sinds januari 2003 tot 1 mei 2014
Binnen deze organisatie heb ik meerdere rollen vervuld:
• ICT Projectleider (huidige rol),
Aanpassingen in de bedrijfsapplicaties en onderliggende systemen (o.a. SONAR (Siebel), WBS en Werk.nl)
realiseren voor bepaalde doelgroepen (o.a. Wajong), huidige functie. Infrastructurele projecten, aanpassingen
aan de infrastructuur doorvoeren en de planning afstemmen met de locaties. Migreren van werkplekken naar
nieuwe omgeving en aanpassingen in de kantoorautomatisering en bedrijfsapplicaties n.a.v. sluiting
vestigingen en samenvoegen van locaties.
• Change- en Releasemanagement en Junior Projectleider (dubbele rol),
afstemming met de leveranciers wanneer wijzigingen en releases doorgevoerd dienen te worden, testers in
plannen en afstemmen en goedkeuring vragen aan de organisatie. Inplannen en zorg dragen voor
testcapaciteit op de test- en productie omgeving. Bij Infrastructurele projecten de planningen maken en
afstemmen met de locaties en de leveranciers, rapportages en actie- en besluitenlijst bijhouden. Project PC
Privé en verkoop oude PC’s aan medewerkers n.a.v. project nieuwe Kantoor automatisering.
• Servicedesk coördinator
Servicedesk inrichten, procedures en uitvraagscripts opstellen m.b.t. VoIP telefonie, printers en
bedrijfsapplicaties voor de servicedesk medewerkers, medewerkers inwerken en werven. Veel contacten met
de vestigingen en leveranciers. SLA afspraken maken met de servicemanagers en leveranciers.
• Medewerker Bedrijfs- en Projectenbureau,
verplichtingen administratie (ook overleg hierover met de projectleiders) projectvoortgang planningen en
budgeten bewaken, contractmanagement leveranciers en inhuur extern. DAP afspraken maken met de
leveranciers n.a.v. Europese Aanbesteding. Maandelijks Stuurgroep Processen & ICT voorbereiden en
besluiten vastleggen en bewaken en aanpassen handboek projectsjablonen en ervoor zorgdragen dat
projectleiders de projectsjablonen gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn. Projectrapportages van de
projectleiders ontvangen en verwerken in projectenvoortgangrapportage.

01-03-2002 tot 13-01-2003
Secretaresse Plus te Almere, periode maart 2002 tot januari 2003
Zie ook UWV. In deze periode ben ik begonnen bij het CWI Hoofdkantoor (nu UWV Werkbedrijf) op de afdeling Informatie Management als medewerker Bedrijfs- en projectenbureau. Deze functie diende ik zelf in te vullen.

01-03-2000 tot 01-03-2002
Bergler Nederland, detacheringbureau, periode maart 2000 tot maart 2002.
Projectassistente voor drietal programma’s bij een verzekeringsmaatschappij te Utrecht.
• Projectbureau opzetten
• Projectensite opzetten en onderhouden
• Startersmap opzetten en onderhouden t.b.v. projectmanagers die wilden aansluiten met hun project op het
programma
• Projectrapportages opstellen
• Projectplanningen maken en bewaken
• Handleiding urensysteem opstellen en nieuw urensysteem implementeren
• Programmamanagement ondersteuning
* Agenda beheren 2 Programmamanagers

01-01-1999 tot 01-03-2000
Vadim Projectsupport te Den Haag, periode januari 1999 tot maart 2000.
Projectassistente bij een tweetal bedrijven (Ministerie van VROM en Communication Solutions)
Inhoudt rol Communication Solutions
• Projectbureau opzetten
• Twee wekelijkse nieuwsbrief schrijven
• Handleiding update urensysteem opstellen en begeleiden bij de implementatie
• Projectadministratie, contacten onderhouden met detacheringbureaus, personeelsdossiers beheren.
* Agenda beheer Programmamanager

Inhoudt rol Ministerie van VROM, verantwoordelijk voor de uitroldossiers nieuwe kantoorautomatisering en er voor zorgen dat alle benodigde documenten in de dossiers conform planning aanwezig zijn. Wekelijks projectoverleg bijwonen en de voortgang van het project bespreken, projectrapportage opstellen.

01-11-1996 tot 01-01-1999
Yuno – Internet supermarkt, periode november 1996 tot januari 1999
Projectassistente. Yuno was een projectorganisatie van een drietal bedrijven, t.w. Unilever, KPN en Makro Nederland om na te gaan of een internet supermarkt haalbaar zal zijn op de Nederlandse Markt. Hieraan deden ook veel A-merk leveranciers aan mee, zoals Douwe Egberts, Calvé, Unilever, etc. Ik ben begonnen bij het voor traject voordat een jaar lang werd gestart met 400 test huishoudens in Zoetermeer. Daarna ben ik betrokken geweest bij het afronden van het project en het opleveren van een eindrapport met de resultaten.
Mijn werkzaamheden bestond uit o.a.:
• Projectenbureau opzetten
• Workshops organiseren met de diverse A-merk leveranciers
• Klantenservice ondersteunen
• Managementondersteuning
• Personeelsdossiers beheren
• Ziek- en betermeldingen verzorgen
* Agendabeheer 2 Managementleden

01-10-1983 tot 01-11-1996
Sinds oktober 1983 ben ik werkzaam. Vanaf 1983 tot november 1996 heb ik diverse functie vervuld en bij de onderstaande werkgevers gewerkt:”
• Randstad Uitzendbureau te Waddinxveen, december 1992 tot november 1996, functie:
managementassistente, administratief medewerker
• Truckcenter te Zevenhuizen, periode juli 1991 tot december 1992, functie: administratief medewerker
• Volvo Bedrijfswagens Nederland, periode januari 1989 tot juli 1991, functie: Administratief medewerker
afdeling Parts en Verkoop
• Parkeerpolitie Den Haag, periode april 1988 tot november 1988, functie: administratief medewerker
(verwerken parkeerbonnen en verbalen)
• Diverse winkelketens in Den Haag gewerkt als 1ste Verkoopster en assistent bedrijfsleider, periode oktober
1983 tot april 1988, o.a. SRV winkel, kledingwinkel (Markthof), De Kaasklomp, Snoepwinkel, Kruitvat Drogisterij

Vrijwilligerswerk
In de periode van 1993 tot en met april 2003 ben ik als vrijwilliger werkzaam geweest bij de lokale radio omroep RTW te Waddinxveen. Deze werkzaamheden verrichtte ik in het weekend of avonduren. Ook heb ik een tijdje in het bestuur zitting genomen. Onder mijn verantwoordelijkheid vielen PR en mediawetgeving. Wekelijks verzorgde ik een redactioneel 3 uurdurend sportprogramma. Hiervoor maakte ik afspraken met de lokale sporters en sportverenigingen. Daarnaast leidde ik ook nieuwe vrijwilligers binnen de omroep op tot redacteur of verslaggever.

Lees meer

Opleiding

15-08-1979 tot 11-12-2011
EXIN Opleidingen en Trainingen BiSL Foundation diploma ja 2011
EXIN Opleidingen en Trainingen ITIL v3 Foundation diploma ja 2011
ICM Opleidingen en Trainingen Prince2 Practitioner diploma ja 2008
ICM Opleidingen en Trainingen Prince2 Foundation diploma ja 2008
Secretary Plus Management Leidinggeven deel 2 certificaat 2002
EXIN Secretary Plus Management Budgetteren en beheren certificaat 2002
NHA NIMA PR-A Communicatie diploma ja 2000
NHA Assistent Manager B diploma ja 1995
NHA Assistent Manager A diploma ja 1995
PBNA Basis Marketing diploma ja 1992
LEAO Handel en extra Verkoop diploma ja 1983
MAVO

Opleiding

15-08-1979 tot 11-12-2011
EXIN Opleidingen en Trainingen BiSL Foundation diploma ja 2011
EXIN Opleidingen en Trainingen ITIL v3 Foundation diploma ja 2011
ICM Opleidingen en Trainingen Prince2 Practitioner diploma ja 2008
ICM Opleidingen en Trainingen Prince2 Foundation diploma ja 2008
Secretary Plus Management Leidinggeven deel 2 certificaat 2002
EXIN Secretary Plus Management Budgetteren en beheren certificaat 2002
NHA NIMA PR-A Communicatie diploma ja 2000
NHA Assistent Manager B diploma ja 1995
NHA Assistent Manager A diploma ja 1995
PBNA Basis Marketing diploma ja 1992
LEAO Handel en extra Verkoop diploma ja 1983
MAVO

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Programmeur
  • Sector: ICT
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Uitzendbasis
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden