• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


- Initiatiefneemster en voorzitter van Stichting MeeDoen S&B (zie website www.meedoensenb.nl). Stichting MeeDoen S&B is opgericht in 2013 door 3 moeders met allen eenzelfde doel om voor…

Persoonlijk

- Initiatiefneemster en voorzitter van Stichting MeeDoen S&B (zie website www.meedoensenb.nl).
Stichting MeeDoen S&B is opgericht in 2013 door 3 moeders met allen eenzelfde doel om voor kinderen en tieners die naar het
Speciaal Onderwijs (SO/SBO/VSO/Praktijkonderwijs) gaan of die met een rugzakje op het reguliere onderwijs zitten activiteiten
te gaan organiseren in Son & Breugel.
Wij organiseren zelf iedere maand leuke vrijetijdsactiviteiten en we zijn in gesprek met verschillende sportverenigingen om
speciale teams op kunnen richten voor deze groep kinderen.

Inmiddels hebben wij al 2 prijzen in ontvangst mogen nemen. De stimuleringsprijs uitgeroepen door de Gemeente Son en
Breugel en het project is 1 van de 9 uitgekozen projecten voor de Brabantse Dorpen Derby 2014 (bekijk via
www.meedoensenb.nl de gemaakte filmpjes van de Brabantse Dorpen Derby)

- Het organiseren en bedenken van activiteiten, samen met andere vrijwilligers (als oranje comité Breugel) voor koningsdag
Breugel.

- Verder houd ik van reizen, lezen en tuinieren.-

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

februari 2008 tot heden
MEE Zuidoostbrabant, Waalre, medewerker financiele- en salarisadministratie/financiën en projecten (sinds 1 februari 2014)
Werkzaamheden:
- het verzamelen, vastleggen, controleren, verwerken van gegevens van financieel administratieve aard
- het analyseren van gegevens van de hele organisatie, met name de project administratie
- het aanpassen van de Administratieve Organisatie, het monitoren van bedrijfsprocessen en bedrijfsinformatie
- het doen van btw-aangifte (per kwartaal)
- aanpassingen maken in "chrystalreporten" tbv managementrapportages

juni 1997 tot februari 2008
UPS Supply Chain Solutions, Best/Tilburg, financieel en administratief medewerker
Werkzaamheden:
- het opmaken van facturen voor klanten
- kwaliteitsbewaking facturatie
- kosten/marge controle
- statusrapportage
- “Updaten”, aanpassen en mee ontwikkelen van de (bestaande) databases.

augstus 1996 tot juni 1997
Rabofacet, Best, medewerker P&O
Werkzaamheden:
- het opzetten van een secretariaat.
- het verrichten van secretariële werkzaamheden (zoals agenda’s bijhouden van
personeelsadviseur, correspondentie, afspraken regelen, etc.).

maart 1994 tot juni 1997
International Basics B.V., Best, info manager
- Infomanager met een diversiteit aan werkzaamheden: debiteuren- en crediteurenbeheer,
factureren, controle inkoopdossiers, verzorgen van correspondentie, telefonische
verkoop, klachtenafhandeling, computerbeheer (updaten bestanden, back-ups
maken softwarepakketten testen), het maken van ao-procedures voor de gehele
bedrijfsstromen van inkoop, verkoop, personeel, etc., het controleren van
inkomende zendingen en het maken van mailingen (zowel per post als per fax).
Bij afwezigheid van directeur was ik leidinggevende binnen het bedrijf.

Werkervaring

februari 2008 tot heden
MEE Zuidoostbrabant, Waalre, medewerker financiele- en salarisadministratie/financiën en projecten (sinds 1 februari 2014)
Werkzaamheden:
- het verzamelen, vastleggen, controleren, verwerken van gegevens van financieel administratieve aard
- het analyseren van gegevens van de hele organisatie, met name de project administratie
- het aanpassen van de Administratieve Organisatie, het monitoren van bedrijfsprocessen en bedrijfsinformatie
- het doen van btw-aangifte (per kwartaal)
- aanpassingen maken in "chrystalreporten" tbv managementrapportages

juni 1997 tot februari 2008
UPS Supply Chain Solutions, Best/Tilburg, financieel en administratief medewerker
Werkzaamheden:
- het opmaken van facturen voor klanten
- kwaliteitsbewaking facturatie
- kosten/marge controle
- statusrapportage
- “Updaten”, aanpassen en mee ontwikkelen van de (bestaande) databases.

augstus 1996 tot juni 1997
Rabofacet, Best, medewerker P&O
Werkzaamheden:
- het opzetten van een secretariaat.
- het verrichten van secretariële werkzaamheden (zoals agenda’s bijhouden van
personeelsadviseur, correspondentie, afspraken regelen, etc.).

maart 1994 tot juni 1997
International Basics B.V., Best, info manager
- Infomanager met een diversiteit aan werkzaamheden: debiteuren- en crediteurenbeheer,
factureren, controle inkoopdossiers, verzorgen van correspondentie, telefonische
verkoop, klachtenafhandeling, computerbeheer (updaten bestanden, back-ups
maken softwarepakketten testen), het maken van ao-procedures voor de gehele
bedrijfsstromen van inkoop, verkoop, personeel, etc., het controleren van
inkomende zendingen en het maken van mailingen (zowel per post als per fax).
Bij afwezigheid van directeur was ik leidinggevende binnen het bedrijf.

Lees meer

Opleiding

augustus 1990 tot juni 1994
IRM (Information Resource Management, HBO opleiding vergelijkbaar met HEAO Bedrijfkunde/-informatica
Hogeschool Maastricht
Diploma

augustus 1984 tot mei 1990
Putanus college (MEAO)
Venlo
Vrije richting
Diploma

augustus 1980 tot mei 1084
De Wierd (LMO)
Blerick
Diploma

Opleiding

augustus 1990 tot juni 1994
IRM (Information Resource Management, HBO opleiding vergelijkbaar met HEAO Bedrijfkunde/-informatica
Hogeschool Maastricht
Diploma

augustus 1984 tot mei 1990
Putanus college (MEAO)
Venlo
Vrije richting
Diploma

augustus 1980 tot mei 1084
De Wierd (LMO)
Blerick
Diploma

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Duits (Matig), Engels (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 16-24 uur

Mijn werkgebieden