• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een serieuze man die hard werkt en sociaal is en geen 9 tot 5 mentaliteit heeft. Ik regel en zoek iets graag uit voor een ander. Het beste functioneer ik in een omgeving waar duidelijkheid en…

Persoonlijk

Ik ben een serieuze man die hard werkt en sociaal is en geen 9 tot 5 mentaliteit heeft. Ik regel en zoek iets graag uit voor een ander.
Het beste functioneer ik in een omgeving waar duidelijkheid en collegialiteit is.Ik ben op zoek naar werk als medewerker assistent inkoper, order administratie, medewerker binnendienst, balie medewerker. Ik sta open voor een complete andere nieuwe uitdaging. Reden ontslag laatste werkgever: Functie opgeheven.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

17-06-2014 tot 24-07-2015

Esprit Telecom te Almere: Inkoop en logistiek medewerker

Bij mijn laatste werkgever Esprit Telecom waar ik een tijdelijk functie als inkoop en logistiek medewerker had, betroffen de werkzaamheden: het inkopen van Hardware en kantoorartikelen volgens toegewezen leveranciers. Het maken van inkooporders in Exact en het administreren van de inkooporders en ook inleenkrachten in Excel. De hardware (routers ) inboeken en registreren in Frontix. Zorgen dat alle inkoop aanvragen volgens de juiste procedure en eisen worden afgehandeld. Het zorgdragen van kleine facilitaire werkzaamheden, zoals het vervangen van lampen, legen van kleine containers etc..

10-09-2012 tot 10-05-2014
The Plumbers te Diemen: Magazijn beheerder/ inkoop
- Het inkopen van materialen voor projecten en voorraad magazijn.
- Factuur controle van de ingekochte materialen
- Het onderhandelen van prijzen en condities.
- Het uitgeven van materieel aan de monteurs.
- De complete administratie bijhouden van het magazijn in Syntess Atrium:
- Uitgegeven materialen, materieel en retour gekomen materialen en materieel
( crediteren, overboeken van materialen van projecten).
- In samenwerking met de i.c.t. een nieuw barcodesysteem in Syntess Atrium voor
het magazijn opzetten . Het invoeren van artikelen voor de magazijn voorraad.
- De materialen met de barcode scanner uitgeven.
- zorgdragen voor de keuringen van het materieel, zoals Ladders, brandblussers.
- Het schrijven van handleidingen van het Syntess systeem voor de monteurs en
projectleiders om mijn werkzaamheden zo goed mogelijk te kunnen overdragen.

10-01-2000 tot 15-06-2010
Schipper bv installatie te Huizen: Assistent inkoper
- Het inkopen van sanitair en cv en overige bouwproducten.
- Het op voorraad houden van het magazijn.
- Onderhandelen over prijzen en condities.
- Het bewaken van levertijden, backorders.
- Retour opdrachten maken van foutief of defect geleverd materiaal.
- Het controleren van facturen, offertes en bevestigingen en pakbonnen.
Reclameren bij foutieve facturen.
- Het bijhouden van het artikelen bestand: prijzen en condities update houden en
nieuwe artikelen invoeren.
- Factureren en crediteren.
- Het brengen en overleggen van nieuwe ideeën voor het vergemakkelijken van
het computersysteem en internet bestellingen met de systeembeheerders.

01-09-1997 tot 10-01-2000
ABN-AMRO Geldcentrale te Weesp: Medewerker Archief en Administratief
- Het tellen van buitenlands geld.
- Het archiveren van afschriften van sealbacks en medewerker die deze verwerkt
had.
- De afschriften kopiëren waarin een afwijking zat.
- De gegevens van de afschriften invoeren in een eigen systeem

Werkervaring

17-06-2014 tot 24-07-2015

Esprit Telecom te Almere: Inkoop en logistiek medewerker

Bij mijn laatste werkgever Esprit Telecom waar ik een tijdelijk functie als inkoop en logistiek medewerker had, betroffen de werkzaamheden: het inkopen van Hardware en kantoorartikelen volgens toegewezen leveranciers. Het maken van inkooporders in Exact en het administreren van de inkooporders en ook inleenkrachten in Excel. De hardware (routers ) inboeken en registreren in Frontix. Zorgen dat alle inkoop aanvragen volgens de juiste procedure en eisen worden afgehandeld. Het zorgdragen van kleine facilitaire werkzaamheden, zoals het vervangen van lampen, legen van kleine containers etc..

10-09-2012 tot 10-05-2014
The Plumbers te Diemen: Magazijn beheerder/ inkoop
- Het inkopen van materialen voor projecten en voorraad magazijn.
- Factuur controle van de ingekochte materialen
- Het onderhandelen van prijzen en condities.
- Het uitgeven van materieel aan de monteurs.
- De complete administratie bijhouden van het magazijn in Syntess Atrium:
- Uitgegeven materialen, materieel en retour gekomen materialen en materieel
( crediteren, overboeken van materialen van projecten).
- In samenwerking met de i.c.t. een nieuw barcodesysteem in Syntess Atrium voor
het magazijn opzetten . Het invoeren van artikelen voor de magazijn voorraad.
- De materialen met de barcode scanner uitgeven.
- zorgdragen voor de keuringen van het materieel, zoals Ladders, brandblussers.
- Het schrijven van handleidingen van het Syntess systeem voor de monteurs en
projectleiders om mijn werkzaamheden zo goed mogelijk te kunnen overdragen.

10-01-2000 tot 15-06-2010
Schipper bv installatie te Huizen: Assistent inkoper
- Het inkopen van sanitair en cv en overige bouwproducten.
- Het op voorraad houden van het magazijn.
- Onderhandelen over prijzen en condities.
- Het bewaken van levertijden, backorders.
- Retour opdrachten maken van foutief of defect geleverd materiaal.
- Het controleren van facturen, offertes en bevestigingen en pakbonnen.
Reclameren bij foutieve facturen.
- Het bijhouden van het artikelen bestand: prijzen en condities update houden en
nieuwe artikelen invoeren.
- Factureren en crediteren.
- Het brengen en overleggen van nieuwe ideeën voor het vergemakkelijken van
het computersysteem en internet bestellingen met de systeembeheerders.

01-09-1997 tot 10-01-2000
ABN-AMRO Geldcentrale te Weesp: Medewerker Archief en Administratief
- Het tellen van buitenlands geld.
- Het archiveren van afschriften van sealbacks en medewerker die deze verwerkt
had.
- De afschriften kopiëren waarin een afwijking zat.
- De gegevens van de afschriften invoeren in een eigen systeem

Lees meer

Opleiding

06-11-2012 tot 06-11-2012
VCA Basis

30-08-1992 tot 01-06-1994
KMBO Florens college Hoveniers vakschool Secundaire opleiding

01-09-1990 tot 30-06-1992
KMBO Florens college Hoveniers vakschool Primaire opleiding

02-09-1986 tot 02-07-1990
LBO Groenhorst college richting hovenier

Opleiding

06-11-2012 tot 06-11-2012
VCA Basis

30-08-1992 tot 01-06-1994
KMBO Florens college Hoveniers vakschool Secundaire opleiding

01-09-1990 tot 30-06-1992
KMBO Florens college Hoveniers vakschool Primaire opleiding

02-09-1986 tot 02-07-1990
LBO Groenhorst college richting hovenier

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Hardlopen, computers, internet ,digitale(fotografie).

Hobby's & interesses

Hardlopen, computers, internet ,digitale(fotografie).

Eigenschappen

Ik ben een serieuze man die hard werkt en sociaal is en geen 9 tot 5
mentaliteit heeft. Ik regel en zoek iets graag uit voor een ander.
Het beste functioneer ik in een omgeving waar duidelijkheid en
collegialiteit is.

Eigenschappen

Ik ben een serieuze man die hard werkt en sociaal is en geen 9 tot 5
mentaliteit heeft. Ik regel en zoek iets graag uit voor een ander.
Het beste functioneer ik in een omgeving waar duidelijkheid en
collegialiteit is.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Marketing & Communicatie
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Medewerker order administratie, inkoop en logistiek is per direct beschikbaar in de omgeving Flevoland /Amsterdam/Amersfoort
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten