• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


PROFIEL Per direct beschikbaar een enthousiaste medewerker met veel ervaring in receptie-, administratieve en commerciële werkzaamheden. Qua voorkomen; representatief en modebewust. Qua houding;…

Persoonlijk

PROFIEL

Per direct beschikbaar een enthousiaste medewerker met veel ervaring in receptie-, administratieve en commerciële werkzaamheden. Qua voorkomen; representatief en modebewust. Qua houding; een open boek, vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast ben ik een rasechte entertainer – ik ben niet voor niets in het weekend zangeres in een band! Overige kenmerkende eigenschappen zijn; communicatief vaardig, flexibel in tijden en werkzaamheden en creatief.

OPLEIDING EN CURSUSSEN

LHNO de Rotonde : 1988 - 1992; vrije afstudeerrichting,
te Alkmaar diploma (C niveau) behaald in 1992.
MBO : 1992 - 1995; studierichting: Mode & Kleding,
West - Friesland College
Gastvrouw : Nov. 2007, 3 weken interne opleiding.
La Lique Cosmetics : Cursus nagelstyliste all-round te Heerhugowaard


WERKERVARING

2013 – april 2014 Administratief medewerkster
bij Ten Boekel & Bakker B.V.

2011 – okt. 2012 Telefoniste / receptioniste
bij Van ’t Riet Assurantie Advies
(tijdelijk wegens vervanging, uitzendwerk)
Werkzaamheden: Telefoon beantwoorden, e-mailverkeer verwerken, afspraken maken voor adviseur, post verwerken, post / brieven inscannen, urenregistratie, klanten welkom heten en koffie en thee schenken, nabellen klanten op tevredenheid, kantine netjes houden, binnenkomend en uitgaande post ophalen en wegbrengen naar postkantoor, mailingen verzorgen.

Dec. 2009 – sept. 2011 Commercieel medewerker binnendienst
Bij Belisol Noord-Holland
Werkzaamheden: Telefoon beantwoorden, offertes maken en opsturen, tekenen en calculeren, postverwerking, klanten te woord staan/uitleg geven over product, agendabeheer adviseurs, koffie/thee schenken, netjes houden showroom, assisteren bij leveringen en nachecken op eventuele manco’s/glasbreuken, serviceopdrachten maken/inplannen, e-mailverkeer beantwoorden en orderplanning bijhouden.


2009 – 2009 Administratief medewerkster
bij Meyer Specialistische Reiniging B.V
Werkzaamheden Telefoon beantwoorden, opdrachtbonnen maken bij brand- en waterschades, brieven voor verzekeringen opstellen, offertes schilder- en/of tapijtbedrijven opvragen en opdracht geven + inplannen, onderhoudsafspraken met klanten maken, urenregistratie, assisteren bij leveringen, klantgegevens invoeren in computersysteem en koffie/thee schenken.

2007 - 2009 Gastvrouw en administratief medewerkster
in een showroom bij Bemmel & Kroon keukens Den Haag
Werkzaamheden: 1e aanspreekpunt zijn voor klanten, vragen naar wensen
klant en uitleg geven over product, checklist invullen voor offertegesprek adviseurs, koffie/thee schenken, showroom en receptiebalie netjes houden, telefoon beantwoorden, agendabeheer adviseurs, e-mailverkeer beantwoorden en type keukens/maatvoeringen uit het hoofd leren

2007 - 2007 Telefoniste / receptioniste
bij Securitas Beveiligingen Den Haag
Werkzaamheden: Telefoniste/receptioniste in diverse filialen, waaronder De Ombudsman en het gemeentehuis bij afdeling Burgerzaken.
Beantwoorden/doorverbinden telefooncentrale, pasuitgave, vergaderzalen beheer, klantgegevens invoeren in database, bezoekers te woord staan en doorverwijzen, koffie/thee schenken en nalopen en afsluiten filiaal.

2007 - 2007 Medewerkster commercie binnendienst
bij Schipper Kozijnen te Gouda
Werkzaamheden: Telefoon beantwoorden, offertes maken en opsturen, tekenen en calculeren, postverwerking, klanten te woord staan/uitleg geven over product, agendabeheer adviseurs, koffie/thee schenken, netjes houden showroom, assisteren bij leveringen en nachecken op eventuele manco’s/glasbreuken, serviceopdrachten maken/inplannen, e-mailverkeer beantwoorden en orderplanning bijhouden.

2002 - 2007 Administratief medewerkster
bij Schipper Kozijnen te Opmeer
Werkzaamheden: Telefoon beantwoorden, transporteurplanning opstellen, checklist maken voor het klaarzetten van orders voor de monteurs, glasbreuken/manco’s melden, nalopen van leveringen, mensen aansturen in inkomstenhal, contact met particulieren/ondernemers onderhouden, ordermappen gereed maken voor facturatie, bestelbonnen invoeren in database, nauw contact onderhouden met montageplanning en werkvoorbereiders en e-mailverkeer beantwoorden.

1995-2002 Gewerkt als verkoopster bij diverse winkels zoals Allisa Mode, Hema, en de juwelier.


OVERIGE INFORMATIE

SOFTWAREKENNIS
Microsoft Access, Word, Excel, Outlook

HOBBY
Zingen en optreden met mijn band Reflexx

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Fashion & Styling
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van M.S. Niemeijer te bekijken

Mijn documenten