• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Werkervaring 06-01-2014 tot : Tijdelijk project: Administratief medewerker Bank bij Argenta 04-03-2014 04-03-2014 Spaarbank te Breda via Tempo-Team Uitzendbureau. Aanvragen nieuwe spaarrekening…

Persoonlijk

Werkervaring
06-01-2014 tot : Tijdelijk project: Administratief medewerker Bank bij Argenta 04-03-2014
04-03-2014 Spaarbank te Breda via Tempo-Team Uitzendbureau.
Aanvragen nieuwe spaarrekening inscannen en in desbetreffende postvakken ter verwerking aanbieden.
Van de nieuw te openen spaarrekeningen, de stukken op juistheid
beoordelen en verwerken. Bij niet juiste of volledige stukken per
contact opnemen met de klant per e-mail, de juiste stukken opvragen
met uitleg, waarom de aangeleverde stukken niet juist zijn.

01-07-2012 tot : Telefoniste/Receptioniste/ Administratief medewerker bij PRC
30-06-2013 Gerechtsdeurwaarders te Breda.
Telefooncentrale bedienen/doorverbinden.
Baliewerkzaamheden, postverwerking, correspondentie derden zoals
Gemeentelijke instellingen, Schuldhulpverleningsbedrijf en Bewind-
voerders.

01-12-2008 tot : Administratief medewerker bij OHRA en Delta Lloyd Zorgverzekering
30-11-2011 Werkzaam op de afdeling Debiteurenbeheer.
Behandelen telefonische vragen, klachten en betalingsregelingen.
Doorverwijzen naar Gemeentelijke instellingen en deurwaarders.
Contacten onderhouden met deurwaarders.
Brieven en e-mail beantwoorden van verzekerden, Gemeentelijke
Instellingen en deurwaarders

28-04-2008 : Administratief medewerker bij een interieurbedrijf in Tilburg.
Telefoon beantwoorden
Gasten ontvangen
Brieven en offertes uitwerken
Urenstaat medewerkers invoeren en bijhouden
Alle voorkomende administratieve werkzaamheden

2005-2007 : Secretarieel medewerker / back-office medewerker ter onder-
steuning van de verkoopadviseurs van de ABN AMRO Bank
Telefoon beantwoorden, in- en uitgaande post en e-mail behandeling.
Afspraken in elektronische agenda noteren.
Klanten ontvangen, doorverwijzen / begeleiden naar verkoopadviseur
Administratieve werkzaamheden


1996 – 2004 : Verkoopadviseur bij diverse kantoren van ABN AMRO Bank
Verkoop van alle retail producten aan particulieren.
Administratieve werkzaamheden

1992 – 1996 : Vervangend beheerder bijkantoor ABN AMRO Bank
Verkoop van alle retail producten aan particulieren.
Vervangen van beheerder bij diens afwezigheid


1986 – 1992 : Retail medewerkster diverse bijkantoren ABN AMRO Bank
Verkoop van alle retail producten aan particulieren.
Administratieve werkzaamheden.

1985 – 1986 : Kas / balie medewerkster ABN AMRO Bank NV / hoofdkassier
Alle voorkomende kas en baliehandelingen
Kassierswerkzaamheden

1975 – 1984 : Medewerkster afdeling buitenland ABN AMRO Bank NV
Behandeling inkomend en uitgaand betalingsverkeer
Verwerken en afhandelen van buitenlandse cheques en wissels
Documentaire kredieten import en export nakijken en afhandelen
Klantencontact
Administratieve werkzaamheden

1972 – 1974 Data typiste bij ABN AMRO Bank NV


Opleidingen & cursussen
2007 : Capaciteitentest gedaan bij testbureau Meurs
testuitslag: MBO + niveau

1995 : Computercursus bij Instituut Scheidegger
Computerprogramma’s : Windows, Word en Excel (diploma)

1972 –1974 : 2 jaar ECABO (getuigschrift)

1970 –1972 : 2 jaar LEAO (diploma)

1968 – 1970 : 2 jaar MAVO


Interne bankcursussen
1990 : Belastingen en rechtswijzer
1989 : Retail sparen en beleggen module 1 en 2
1987 : Commerciële vaardigheden retail
1986 : Retail consumenten kredieten 1 en 2
1986 : Pakketverzekeringen
1984 : Kas / balie bedrijfsvisie, cliëntgericht handelen en kastransacties

Kwalificaties
Discipline, zorgvuldigheid en flexibiliteit.
Loyaal, betrouwbaar en verantwoordelijk.

Hobby’s
Interesse in de wereld om mij heen in de breedste zin van het woord.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Politie
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Addy Rijkhoff te bekijken

Mijn documenten