• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Persoonlijke presentatie Eerlijk, loyaal, flexibel, mensen-mens, gemotiveerd, humor, daadkrachtig, positief, pro-actief en sociaal. Ik heb inmiddels ruim 30 jaar ervaring in de gezondheidszorg…

Persoonlijk

Persoonlijke presentatie

Eerlijk, loyaal, flexibel, mensen-mens, gemotiveerd, humor, daadkrachtig, positief, pro-actief en sociaal.
Ik heb inmiddels ruim 30 jaar ervaring in de gezondheidszorg waaronder thuiszorg (awbz), huishoudelijke zorg (wmo) en verzorgings/verpleeghuiszorg.
Medewerkers aansturen, motiveren, werkplezier geven, ondersteunen en daarbij de bewoners/clienten juist die zorg geven waar ze binnen de toegekende indicaties recht op hebben is wat mij aanspreekt.
Belangrijk voor mij is dat er een win-win relatie is tussen de organisatie, bewoners/cliënten en medewerkers.
STARR competenties:
Energie, Open, Betrokken, Organiseren, Plannen.


Werkervaring:
Teamleider verpleging ouderenzorg
Lelie Zorggroep 2009 - 2013
In deze functie was ik verantwoordelijk voor het opzetten van PG afdelingen/groepen naar kleinschalig wonen. Dit houdt o.a. in:
 Zelfstandig koken
 Boodschappen doen
 Activiteiten afstemmen op de klant
 Ontwikkelen van zorgroutes
 Werven van vrijwilligers
 Netwerken onderhouden
 Planning van personeel
 Personeelsbeleid
 Het voeren van evaluatiegesprekken en slecht nieuws gesprekken

Accountmanager
Rivas Zorggroep 2007 - 2009
Het doel van deze functie is het tot stand brengen van winstgevende duurzame relaties met clienten en afnemers.
• Winnen, behouden en ontwikkelen van klanten in de zorg.
• Het werven van potentiële nieuwe medewerkers een van de doelstellingen.
• Voorlichting geven over Rivas Zorggroep aan scholen op MBO niveau.
• Demonstraties/uitleg over Zorghulpmiddelen.
• Voorlichting aan huisartsen, fysiotherapeuten etc.
• Het werven van clienten voor de Implementatie zorg op afstand (Domotica).


Teamleider Thuiszorg
Rivas Zorggroep 1993 - 2007
Rivas Zorggroep (en zijn voorgangers).
• Leidinggeven aan 65 medewerkers in de wijk en medewerkers van de PG afdeling.
• Bewaken van de werkplanningen en houden van werkoverleggen.
• Teamstructuuroverleggen en het MDO overleg.
• Bewaken van het urenbudget en de productiviteit van het team.
• Uitvoeren van het personeelsbeleid, zoals selectie en introductie van nieuwe medewerkers, voeren van POP gesprekken en zorgen voor het arbo beleid.
• Bevorderen van goede communicatie en samenwerking in de teams.
• Adviseren van de regiomanager met betrekking tot het team beleid.
• Mede onderhouden van clientencontacten met betrekking tot de zorgverlening intake- en afsluitings gesprekken en herindicatie's.
• Verzorgen van administratieve werkzaamheden.
• Wekelijks Rivas spreekuur voor bewoners van Nieuw-Lekkerland.
• PR activiteiten.

Verzorgende Thuiszorg
Brat jan 1991 - dec 1992

Gespecialiseerd verzorgende Thuiszorg
PSMD jan 1978 - dec 1979

Gezinsverzorgende Thuiszorg
PSMD jan 1973 - dec 1978

Gezinsverzorgende Particuliere Thuiszorg
Gemeente Alblasserdam jan 1971 - dec 1972


Opleidingen:
Personeelsplanning (Aysist).
Mei 2013 - Juni 2013
Van goed naar beter (verandertraject).
Feb 2012 - Feb 2013
Bedrijfshulpverlening.
Januari 2011
Innovatie in ouderenzorg.
Januari 2011 - November 2011
Arbeidsrecht.
Januari 2009 - December 2009
Management Development Programma in de Zorg.
Januari 2009 - September 2010
Personeelszaken.
Januari 2009 - December 2009
Middle Management 1.
Januari 2006 - November 2006
Middle Management 2.
April 2005 - November 2006.
Time Management.
April 2004 - September 2004.
Personeelszaken.
April 2002 - Npovember 2002.
middle management 1.
Februari 2002 - November 2004
psychologie (hbo).
Januari 2001 - December 2001.
Praktische Psychologie deel 1 en 2.
Augustus 1999 - Oktober 2001
Middle Management voor non-profit organisaties.
Januari 1994 - December 1995
Sociale Dienstverlening.
Januari 1993 - December 1995
Gespecialiseerd Gezinsverzorgende Thuiszorg.
Januari 1977 - December 1978
Gezinsverzorger.
Januari 1974 - December 1975
LHNO vrije richting.
Januari 1967 - December 1969

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Engels (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Voeding & Beweging
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Manager
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Sjanie van der Ent te bekijken