• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Profiel: Ik ben iemand die van aanpakken weet, positief is ingesteld, en stressbestendig is. Ook heb ik goede communicatieve vaardigheden en kan ik goed schakelen tussen de verschillende…

Persoonlijk

Profiel:
Ik ben iemand die van aanpakken weet, positief is ingesteld, en stressbestendig is. Ook heb ik goede communicatieve vaardigheden en kan ik goed schakelen tussen de verschillende werkzaamheden. Ik kan zowel in teamverband als zelfstandig werken. Ik beschik over administratieve, websitegerelateerde, financiële en secretariële ervaring, en ben dus erg allround. Tevens vind ik het prettig als ik na een werkdag of week kan terugkijken op resultaten die ik in die week behaald heb.

Werkervaring:

april 2012 t/m jan 2014 Administratief medewerker / office manager
Catawiki, Assen

Taken
versturen van mailingen, advertenties plaatsen op internet, facturen klaarzetten voor betaling / boekhouding, marketing ondersteuning, regelen facilitaire zaken, beantwoorden van gebruikersmailtjes, verwerken, personeelsbestand bijhouden, boeken van hotels, inkoop kantoorartikelen wanbetalers bellen, betalingen doen via sepa bestanden.

sept 2011 t/m maart 2012 Administratief medewerker
Praktijk voor shiatsu en coaching, Groningen

Taken
facturen maken, scannen en inboeken, agendabeheer, archiefwerkzaamheden, nieuwsartikelen op de website plaatsen, ideeën bedenken voor acties, reclame.

april 2011 t/m sept 2011 Administratief / webshop medewerker
Orongo, Groningen (webshop voor ecologische en duurzame consumentengoederen)

Taken
producten online zetten op de webshop, werven en aanmelden van nieuwe leveranciers, productbeheer, foto’s bewerken.

aug 2006 t/m dec 2010 Secretariaatsmedewerker afdeling inkoop
RBO, Groningen

Taken
controleren van de uit te brengen offertes op juistheid en volledigheid, registeren van de goedkeuring van de offerte, aanmelden client bij scholingsinstituut, verwerken van de in-en uitgaande post, agendabeheer, telefoon en emailafhandeling, archiefwerkzaamheden, verwerken declaraties, registratie van aanvragen, aanmaken dossiers, receptiewerkzaamheden.

mei 2003 t/m juli 2006 Secretariaatsmedewerker afdeling juridische zaken.
UWV Groningen

Taken
beoordelen / bevestigen van bezwaren, telefoon, registratie beroepzaken, notuleren bij hoorzittingen, verwerken inkomende post afdeling beroep.

mei 2001 t/m jan 2002 Afdelingssecretaresse

DNV te Groningen
Taken
telefoon (Engels/Duits) ontvangen van klanten, postverwerking, agendabeheer, correspondentie (Engels/Duits), bestellingen plaatsen via fax en email (outlook), onderhoud kantoorartikelen.

Opleiding: 1990-1995 MEAO secretariaatsrichting aan het Aa-college te Groningen.

1986-1990 CSG (MAVO) te Uithuizermeeden.

Diploma’s / Certificaten:
1998 Windows en Word 97
1997 MEAO
1992 Medische Terminologie
1990 MAVO

Gevolgde cursussen:
2002 Ernst & Young Huisstijlcursus
2001 Telefoontraining
2001 Excelcursus

Talen:
Engels goede beheersing in spreken, verstaan, schrijven en lezen.
Duits goede beheersing in spreken, verstaan en lezen, redelijke beheersing in schrijven.

Bekend met computerprogramma’s: AS400, IKAZ, RADAR, EDS, MISS, PROQUESTOR, RUPZ, WORD en EXCEL.

Persoonskenmerken: flexibel / accuraat / zelfstandig / resultaatgericht / creatief en positief ingesteld.

Hobby’s / interesse’s: reizen, sporten, muziek, duurzame producten.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2006 tot 2010
RBO te Groningen, functie: secretariaatsmedewerker
Taken:
controleren van de uit te brengen offertes op juistheid en volledigheid, registeren van de goedkeuring van de offerte, aanmelden client bij scholingsinstituut, verwerken van de in-en uitgaande post, agendabeheer, telefoon en emailafhandeling, archiefwerkzaamheden, verwerken declaraties, registratie van aanvragen, aanmaken dossiers, receptiewerkzaamheden.

2011 tot 2014
Catawiki te Assen

functie: administratief medewerker / office manager

Taken:
versturen van mailingen, advertenties plaatsen op internet, facturen klaarzetten voor betaling / boekhouding, marketing ondersteuning, regelen facilitaire zaken, beantwoorden van gebruikersmailtjes, personeelsbestand bijhouden, boeken van hotels, postbehandeling, inkoop kantoorartikelen wanbetalers bellen, betalingen doen via sepa bestanden.

Werkervaring

2006 tot 2010
RBO te Groningen, functie: secretariaatsmedewerker
Taken:
controleren van de uit te brengen offertes op juistheid en volledigheid, registeren van de goedkeuring van de offerte, aanmelden client bij scholingsinstituut, verwerken van de in-en uitgaande post, agendabeheer, telefoon en emailafhandeling, archiefwerkzaamheden, verwerken declaraties, registratie van aanvragen, aanmaken dossiers, receptiewerkzaamheden.

2011 tot 2014
Catawiki te Assen

functie: administratief medewerker / office manager

Taken:
versturen van mailingen, advertenties plaatsen op internet, facturen klaarzetten voor betaling / boekhouding, marketing ondersteuning, regelen facilitaire zaken, beantwoorden van gebruikersmailtjes, personeelsbestand bijhouden, boeken van hotels, postbehandeling, inkoop kantoorartikelen wanbetalers bellen, betalingen doen via sepa bestanden.

Lees meer

Opleiding

1986 tot 1990
MAVO

1990 tot 1997
MEAO secretariaatsrichting

Opleiding

1986 tot 1990
MAVO

1990 tot 1997
MEAO secretariaatsrichting

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Fashion & Styling
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Fashion & Styling
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden