• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben op zoek naar een bedrijf/organisatie met een eerlijke en open werksfeer. Collegialiteit vind ik erg belangrijk, ruimte voor gezelligheid. Afwisselend werk spreekt mij erg aan. Affiniteit voor…

Persoonlijk

Ik ben op zoek naar een bedrijf/organisatie met een eerlijke en open werksfeer. Collegialiteit vind ik erg belangrijk, ruimte voor gezelligheid. Afwisselend werk spreekt mij erg aan. Affiniteit voor administratieve werkzaamheden. Ik ben iemand die goed kan werken in teamverband, maar ook zelfstandig werkzaamheden op kan pakken. Ook heb ik een pro-actieve houding, ben erg leergierig en bereid bij te scholen.

Momenteel ben ik als administratief medewerkster werkzaam bij Cycle Stores Holland.
Daarnaast heb ik ook diverse ervaring opgedaan in een kledingzaak en in de horeca. Bij genoemde banen stond klant en servicegerichtheid hoog in het vaandel.
Omdat mijn kwaliteiten nu niet volledig worden benut, wil ik mijn horizon graag verbreden. Daarnaast wil ik me graag binden binnen een betrouwbaar bedrijf waar mijn persoonlijke kwaliteiten tot zijn recht komen en ik me nog meer kan ontwikkelen.

KERNWOORDEN
eerlijk en open, structureel, sociaal, zelfstandig, vrolijk, verantwoordelijk, leergierig, doorzettingsvermogen, ondernemend, discipline, ambitieus, accuraat, oplossingsgericht

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

januari 2014 tot heden
Cycle Stores Holland: administratief medewerkster.
Cycle Stores Holland is een groothandel met eigen fietswinkels. Ik ben werkzaam op het hoofdkantoor, waar alle administratie ook plaats vind van alle filialen. Denk aan inkoop, facturen inboeken, facturen/creditnota's controleren en waar nodig aan de bel trekken, correspondentie verzorgen (zowel in- als uitgaande post). Maar ook een stukje marketing: Social Media zoals Facebook. Het bedenken en plaatsen van Marktplaats advertenties behoorde ook tot mijn takenpakket. Tevens ondersteunde ik de directie met overnames van winkels, denk hierbij bijvoorbeeld aan contractovernames, wijzigen rekeningnummers/correspondentie adressen.
Kortom veel contact met crediteuren.

mei 2013 tot januari 2014
Advieskeuze.nl - Jr. medewerker service team.
Advieskeuze.nl is een nieuw online platform waar consumenten op zoek kunnen gaan naar de juiste financieel adviseur en waar kantoren zich kunnen profileren. De werkzaamheden die tot mijn functie behoorden: telefonisch te woord staan van klanten bij vragen over hun profiel/inlog etc. (kantoren en/of consumenten), beoordelingen handmatig controleren, in de moderating tool kantoorgegevens beheren en/of wijzigen/aanvullen. Facturen maken in Excel, controleren of kantoren de juiste vergunningen hebben, het onderhouden van kantoor (zorgen voor de juiste nodige materialen). Reden van vertrek: functie meer naar sales, ik wil meer gericht werk op administratief gebied. Referentie: David de Boom, 06-14468252.

Mei 2012 tot april 2013
Muijs Banket - administratief medewerkster
Muijs Banket is een groothandel in voedingsmiddelen (banket). Ik was, samen met nog een collega, er verantwoordelijk voor dat bestellingen van klanten goed opgenomen werden en hier goede pakbonnen van werden gemaakt voor in het magazijn. Deze bestellingen werden ingeregeld in AFAS. Deze bestellingen kwamen zowel telefonisch als face-to-face binnen. Ook het controleren van facturen behoorde tot 1 van mijn taken. De juiste pakbon er bij zoeken en naar afdeling boekhouding. Ik beheerde de kostprijsberekeningen en waar nodig werd er gewijzigd of aangevuld. De routemapjes voor de chauffeurs elke dag klaarleggen en controleren. Kleine actiefoldertjes maken. Ook was ik de contactpersoon voor HACCP. De rondes moesten 1 keer in de zoveel tijd gelopen worden om te controleren of er aanwezige mankementen waren. Hiervan moest ook de administratie van bijgehouden worden, wanneer welke ronde, wat mankeert er, welke acties onderneem je. Alle artikelen bij binnenkomst moesten gecontroleerd en ingeschreven worden. Hier had ik ook de leiding over bij de collega's, of dit inderdaad gedaan werd. Tevens het ontvangen van klanten en zorgen voor koffie/thee zat ook in mijn takenpakket. Aan de hand van bestellijsten bij de juiste leveranciers bestellingen plaatsen. Oplossingsgericht werken was hier vooral van toepassing wanneer er een probleem was bij levering. Eigenschappen: initiatief nemen, doorzettingsvermogen, oplossingsgericht. Reden van vertrek: een nieuwe baan.

Juni 2011 tot maart 2012
InWear Matinique: verkoopmedewerkster.
Klanten helpen bij hun aankopen en eventuele andere vragen, winkel up-to-date houden (schoon, schappen vol). Er zijn voor de klanten. Lichte administratieve werkzaamheden zoals kas-zaken einde van de dag registeren en bijhouden.Reden van vertrek: faillissement.

September 2008 tot oktober 2012
Chauffeurscafé de Tweede Steeg: keukenmedewerkster
1 jaar spoelkeuken, 3 jaar het voorbereiden en klaarmaken van menus. Werken volgens HACCP-norm (hygiënecode): schoonmaak van de keuken, coderen gerechten etc. Reden van vertrek: had een baan er naast, niet meer te combineren.

Februari 2011 tot juni 2011
Action Center Hoogland: stagiaire receptioniste/administratief medewerkster
Telefoon beantwoorden, nieuwe inschrijvingen verwerken, abonnementen beheren, documentatie inschrijvingen beheren, aanspreekpunt voor klanten, zorgen voor koffie/thee, zelf lessen voorbereiden en geven (betrof een workshop voor kinderen van groep 7 & 8). Reden van vertrek: stageperiode afgelopen.

Oktober 2009 tot januari 2011
Fitness House Nieuwland: dansinstructrice
Het voorbereiden en verzorgen van danslessen voor kids van 3 t/m 16 jaar en volwassenen (getuigschrift aanwezig). Lichte administratie bijhouden (aanwezigheid, brieven). Eindshow georganiseerd (juiste kleding, muziek, timetable). Reden van vertrek: stage lopen.

Juni 2008 tot augustus 2008
C1000 Beijer Amersfoort: verkoopmedewerkster (vakantiebaan)
Betrof vakantiewerk tijdens examenperiodeBestellingen controleren met lijst en de juiste plekken geven (in koeling of winkel). Hygiënisch te werk gaan met vleeswaren/kaas (snijden, verpakken). Reden van vertrek: nieuwe baan per september 2008.

December 2007 tot juni 2008
Verzorgingstehuis St. Elisabeth te Amersfoort: schoonmaakmedewerkster.
Betrof werkzaamheden voor vakanties (5 ochtenden per week). Verantwoordelijk voor schoonmaak van de kamers van de bewoners. Reden van vertrek: een nieuwe baan.

Maart 2007 tot december 2007
Intertoys Emiclaer: winkelmedewerkster.
Klanten helpen bij hun aankopen en eventuele vragen, het aanvullen van lege vakken, schoonhouden van de winkel, bepaalde vak-acties veranderen in de winkel. Reden van vertrek: een nieuwe baan.

Werkervaring

januari 2014 tot heden
Cycle Stores Holland: administratief medewerkster.
Cycle Stores Holland is een groothandel met eigen fietswinkels. Ik ben werkzaam op het hoofdkantoor, waar alle administratie ook plaats vind van alle filialen. Denk aan inkoop, facturen inboeken, facturen/creditnota's controleren en waar nodig aan de bel trekken, correspondentie verzorgen (zowel in- als uitgaande post). Maar ook een stukje marketing: Social Media zoals Facebook. Het bedenken en plaatsen van Marktplaats advertenties behoorde ook tot mijn takenpakket. Tevens ondersteunde ik de directie met overnames van winkels, denk hierbij bijvoorbeeld aan contractovernames, wijzigen rekeningnummers/correspondentie adressen.
Kortom veel contact met crediteuren.

mei 2013 tot januari 2014
Advieskeuze.nl - Jr. medewerker service team.
Advieskeuze.nl is een nieuw online platform waar consumenten op zoek kunnen gaan naar de juiste financieel adviseur en waar kantoren zich kunnen profileren. De werkzaamheden die tot mijn functie behoorden: telefonisch te woord staan van klanten bij vragen over hun profiel/inlog etc. (kantoren en/of consumenten), beoordelingen handmatig controleren, in de moderating tool kantoorgegevens beheren en/of wijzigen/aanvullen. Facturen maken in Excel, controleren of kantoren de juiste vergunningen hebben, het onderhouden van kantoor (zorgen voor de juiste nodige materialen). Reden van vertrek: functie meer naar sales, ik wil meer gericht werk op administratief gebied. Referentie: David de Boom, 06-14468252.

Mei 2012 tot april 2013
Muijs Banket - administratief medewerkster
Muijs Banket is een groothandel in voedingsmiddelen (banket). Ik was, samen met nog een collega, er verantwoordelijk voor dat bestellingen van klanten goed opgenomen werden en hier goede pakbonnen van werden gemaakt voor in het magazijn. Deze bestellingen werden ingeregeld in AFAS. Deze bestellingen kwamen zowel telefonisch als face-to-face binnen. Ook het controleren van facturen behoorde tot 1 van mijn taken. De juiste pakbon er bij zoeken en naar afdeling boekhouding. Ik beheerde de kostprijsberekeningen en waar nodig werd er gewijzigd of aangevuld. De routemapjes voor de chauffeurs elke dag klaarleggen en controleren. Kleine actiefoldertjes maken. Ook was ik de contactpersoon voor HACCP. De rondes moesten 1 keer in de zoveel tijd gelopen worden om te controleren of er aanwezige mankementen waren. Hiervan moest ook de administratie van bijgehouden worden, wanneer welke ronde, wat mankeert er, welke acties onderneem je. Alle artikelen bij binnenkomst moesten gecontroleerd en ingeschreven worden. Hier had ik ook de leiding over bij de collega's, of dit inderdaad gedaan werd. Tevens het ontvangen van klanten en zorgen voor koffie/thee zat ook in mijn takenpakket. Aan de hand van bestellijsten bij de juiste leveranciers bestellingen plaatsen. Oplossingsgericht werken was hier vooral van toepassing wanneer er een probleem was bij levering. Eigenschappen: initiatief nemen, doorzettingsvermogen, oplossingsgericht. Reden van vertrek: een nieuwe baan.

Juni 2011 tot maart 2012
InWear Matinique: verkoopmedewerkster.
Klanten helpen bij hun aankopen en eventuele andere vragen, winkel up-to-date houden (schoon, schappen vol). Er zijn voor de klanten. Lichte administratieve werkzaamheden zoals kas-zaken einde van de dag registeren en bijhouden.Reden van vertrek: faillissement.

September 2008 tot oktober 2012
Chauffeurscafé de Tweede Steeg: keukenmedewerkster
1 jaar spoelkeuken, 3 jaar het voorbereiden en klaarmaken van menus. Werken volgens HACCP-norm (hygiënecode): schoonmaak van de keuken, coderen gerechten etc. Reden van vertrek: had een baan er naast, niet meer te combineren.

Februari 2011 tot juni 2011
Action Center Hoogland: stagiaire receptioniste/administratief medewerkster
Telefoon beantwoorden, nieuwe inschrijvingen verwerken, abonnementen beheren, documentatie inschrijvingen beheren, aanspreekpunt voor klanten, zorgen voor koffie/thee, zelf lessen voorbereiden en geven (betrof een workshop voor kinderen van groep 7 & 8). Reden van vertrek: stageperiode afgelopen.

Oktober 2009 tot januari 2011
Fitness House Nieuwland: dansinstructrice
Het voorbereiden en verzorgen van danslessen voor kids van 3 t/m 16 jaar en volwassenen (getuigschrift aanwezig). Lichte administratie bijhouden (aanwezigheid, brieven). Eindshow georganiseerd (juiste kleding, muziek, timetable). Reden van vertrek: stage lopen.

Juni 2008 tot augustus 2008
C1000 Beijer Amersfoort: verkoopmedewerkster (vakantiebaan)
Betrof vakantiewerk tijdens examenperiodeBestellingen controleren met lijst en de juiste plekken geven (in koeling of winkel). Hygiënisch te werk gaan met vleeswaren/kaas (snijden, verpakken). Reden van vertrek: nieuwe baan per september 2008.

December 2007 tot juni 2008
Verzorgingstehuis St. Elisabeth te Amersfoort: schoonmaakmedewerkster.
Betrof werkzaamheden voor vakanties (5 ochtenden per week). Verantwoordelijk voor schoonmaak van de kamers van de bewoners. Reden van vertrek: een nieuwe baan.

Maart 2007 tot december 2007
Intertoys Emiclaer: winkelmedewerkster.
Klanten helpen bij hun aankopen en eventuele vragen, het aanvullen van lege vakken, schoonhouden van de winkel, bepaalde vak-acties veranderen in de winkel. Reden van vertrek: een nieuwe baan.

Lees meer

Opleiding

mei 2014 tot heden
LOI thuisstudie - Zakelijk Engels voor beginners

oktober 2012 tot juni 2013
Fabius opleidingen (avondopleiding) - receptioniste/telefoniste + administratief medewerker

augustus 2011 tot juni 2012
LOI thuisstudie - Nederlandse spelling en grammatica

september 2009 tot juli 2011
ROC Midden Nederland - Dansopleiding te Utrecht (MBO niveau 4)

september 2008 tot juli 2009
ROC Midden Nederland te Amersfoort - Sprintopleiding Marketing & Communicatie.
Behaalde certificaten: bedrijfseconomische beroepsvorming, Customer Service, ICT-gebruik.

september 2004 tot juli 2008
Meridiaan College 't Hooghe Landt - VMBO-T

Opleiding

mei 2014 tot heden
LOI thuisstudie - Zakelijk Engels voor beginners

oktober 2012 tot juni 2013
Fabius opleidingen (avondopleiding) - receptioniste/telefoniste + administratief medewerker

augustus 2011 tot juni 2012
LOI thuisstudie - Nederlandse spelling en grammatica

september 2009 tot juli 2011
ROC Midden Nederland - Dansopleiding te Utrecht (MBO niveau 4)

september 2008 tot juli 2009
ROC Midden Nederland te Amersfoort - Sprintopleiding Marketing & Communicatie.
Behaalde certificaten: bedrijfseconomische beroepsvorming, Customer Service, ICT-gebruik.

september 2004 tot juli 2008
Meridiaan College 't Hooghe Landt - VMBO-T

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Goed), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Handel (detail)
  • Carrièreniveau: Beperkt ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Mijn werkgebieden

Mijn documenten