• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een enthousiaste, leergierige en integere persoonlijkheid, die een goed oog heeft voor haar sociale omgeving. Door optimale klantvriendelijkheid en een zorgvuldige, accurate administratieve…

Persoonlijk

Ik ben een enthousiaste, leergierige en integere persoonlijkheid, die een goed oog heeft voor haar sociale omgeving. Door optimale klantvriendelijkheid en een zorgvuldige, accurate administratieve afhandeling lever ik een positieve bijdrage. Ik haal mijn energie uit het contact met mensen: met klanten en leveranciers, maar ook met collega’s. Met mijn betrokkenheid, enthousiasme en humor voeg ik iets toe aan een team.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

1 september 2013 tot 1 november 2013
INCATRO ROOM ACOUSTICS, HERTEN
Commercieel medewerker binnendienst, werkzaamheden:
Klanten telefonisch adviseren/informeren, orderverwerking, klachtafhandeling, offertes opstellen en opvolgen, factureren, ondersteunen marketing activiteiten en secretariële werkzaamheden.

1 januari 2013 tot 1 juli 2013
REVOCARE, PANNINGEN
Medewerker administratieve binnendienst, werkzaamheden:
Telefonisch / schriftelijk contact met klanten, ondersteunen marketing activiteiten, secretariële en administratieve werkzaamheden (o.a. factureren en personeelsadministratie).

november 2007 tot 4 juli 2012
MOSA GLAS, ECHT
Verkoop binnendienst medewerker, werkzaamheden:
Telefonisch en schriftelijk contact met klanten en leveranciers, klachtafhandeling, beheren klantportefeuille, administratieve verwerking orders, ondersteuning verkoopafdeling, receptie- en baliewerkzaamheden.

1 januari 2007 tot november 2007
LENSEN PROJECTINRICHTERS, ROERMOND
Verkoop binnendienst medewerker, werkzaamheden:
Telefonisch contact met klanten en leveranciers. Offertes uitwerken, bestellingen plaatsen, bewaken levertijden, regelen logistiek en administratieve verwerking van orders.

mei 2004 tot december 2006
STAALINTERIEUR KANTOORINRICHTING, EINDHOVEN
Commercieel medewerker binnendienst, werkzaamheden:
Offertes uitwerken, orders invoeren en bestellen, contact onderhouden met accountmanagers en leveranciers, klanten helpen in de showroom.

1 januari 2003 tot oktober 2003
CREYF'S ASA STUDENT, EINDHOVEN
Intercedent, werkzaamheden:
Matchen van kandidaten en bedrijven, inschrijven uitzendkrachten, spoedaanvragen behandelen, klachtafhandeling en administratieve werkzaamheden.

Werkervaring

1 september 2013 tot 1 november 2013
INCATRO ROOM ACOUSTICS, HERTEN
Commercieel medewerker binnendienst, werkzaamheden:
Klanten telefonisch adviseren/informeren, orderverwerking, klachtafhandeling, offertes opstellen en opvolgen, factureren, ondersteunen marketing activiteiten en secretariële werkzaamheden.

1 januari 2013 tot 1 juli 2013
REVOCARE, PANNINGEN
Medewerker administratieve binnendienst, werkzaamheden:
Telefonisch / schriftelijk contact met klanten, ondersteunen marketing activiteiten, secretariële en administratieve werkzaamheden (o.a. factureren en personeelsadministratie).

november 2007 tot 4 juli 2012
MOSA GLAS, ECHT
Verkoop binnendienst medewerker, werkzaamheden:
Telefonisch en schriftelijk contact met klanten en leveranciers, klachtafhandeling, beheren klantportefeuille, administratieve verwerking orders, ondersteuning verkoopafdeling, receptie- en baliewerkzaamheden.

1 januari 2007 tot november 2007
LENSEN PROJECTINRICHTERS, ROERMOND
Verkoop binnendienst medewerker, werkzaamheden:
Telefonisch contact met klanten en leveranciers. Offertes uitwerken, bestellingen plaatsen, bewaken levertijden, regelen logistiek en administratieve verwerking van orders.

mei 2004 tot december 2006
STAALINTERIEUR KANTOORINRICHTING, EINDHOVEN
Commercieel medewerker binnendienst, werkzaamheden:
Offertes uitwerken, orders invoeren en bestellen, contact onderhouden met accountmanagers en leveranciers, klanten helpen in de showroom.

1 januari 2003 tot oktober 2003
CREYF'S ASA STUDENT, EINDHOVEN
Intercedent, werkzaamheden:
Matchen van kandidaten en bedrijven, inschrijven uitzendkrachten, spoedaanvragen behandelen, klachtafhandeling en administratieve werkzaamheden.

Lees meer

Opleiding

2000 tot 2003
Diploma: HBO Marketing Management, Fontys Hogeschool Eindhoven
Vakken: marketing, marktonderzoek, management, bedrijfseconomie, ICT, engels

1997 tot 2000
Diploma: Grafisch Intermediair, Grafisch Lyceum Eindhoven
Vakken: nederlands, kunstgeschiedenis, marketing, management, grafische technieken, ICT

1995 tot 1997
Grafisch Vormgeven, Grafisch Lyceum Eindhoven
Vakken: werktekenen, visualiseren, marketing, kunstgeschiedenis, fotografie

1989 tot 1995
Diploma: HAVO, Elzendaalcollege Boxmeer
Vakken: nederlands, engels, geschiedenis, tekenen, wiskunde, aardrijkskunde

Opleiding

2000 tot 2003
Diploma: HBO Marketing Management, Fontys Hogeschool Eindhoven
Vakken: marketing, marktonderzoek, management, bedrijfseconomie, ICT, engels

1997 tot 2000
Diploma: Grafisch Intermediair, Grafisch Lyceum Eindhoven
Vakken: nederlands, kunstgeschiedenis, marketing, management, grafische technieken, ICT

1995 tot 1997
Grafisch Vormgeven, Grafisch Lyceum Eindhoven
Vakken: werktekenen, visualiseren, marketing, kunstgeschiedenis, fotografie

1989 tot 1995
Diploma: HAVO, Elzendaalcollege Boxmeer
Vakken: nederlands, engels, geschiedenis, tekenen, wiskunde, aardrijkskunde

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Handel (detail)
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Overheid
  • Dienstverband: Vast, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Brechje Franssen-Dittrich te bekijken