• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

12-2012 tot 12-2013
Rosendaal & van Lith te Diemen, financieel administratief medewerkster.

Dit was een hoveniersbedrijf, waarbij ik mijn collega die de boekhouding doet ondersteunde. Tevens was ik verantwoordelijk voor het invoeren van de inkoopfacturen en de weekstaten van de jongens die buiten werken. De facturatie doen en het bijhouden van de werkprojecten was ook een van mijn taken. Indien nodig belde ik met crediteuren die een achterstallige betaling hadden. En ik nam de telefoon aan en verrichtte allerlei administratieve werkzaamheden die nodig waren zoals bijhouden van het adressenbestand klanten en personeel. Ik werkte hier met het boekhoudsysteem Business en Wintree.

09-2011 tot 10-2012
SRS Amsterdam te Amsterdam, administratief medewerkster

Mijn werkzaamheden bestonden uit het aannemen van de telefoon, het klaarmaken van de orders van de klanten die binnenkwamen, wat inhield dat de pakbonnen moesten klaargemaakt worden en daarna als het materiaal verzonden was de facturen maken en versturen. Ik moest ook het vervoer regelen naar de klant toe, dit ging meestal via DPD of UPS en ben dus bekend met het systeem van DPD en UPS voor het maken van de etiketten. Indien nodig maakte ik de orderbevestiging naar de klant toe. Het waren voornamelijk Duitse en Engelse klanten zodat de correspondentie, pakbonnen, facturen in het Duits of Engels moesten. Omdat we in een klein team werkte moesten er ook kantoor benodigdheden gehaald worden. Binnenkomende goederen moesten gecontroleerd worden en in het systeem gezet worden. Voorraad bijhouden. En het CBS bijhouden.

07-2003 tot 09-2011
TNS-Nipo te Amsterdam, telefonische enquêtrice.

Ik werk 6 uur per week. Hierbij bel ik met respondenten en neem een enquête af. De enquêtes worden ingevuld via de computer, waarbij ik via de headset in contact sta met de respondent.

Ik werk 6 uur per week. Hierbij bel ik met respondenten en neem een enquête af. De enquêtes worden ingevuld via de computer, waarbij ik via de headset in contact sta met de respondent.

Ik werkte 6 uur per week. Hierbij bel ik met respondenten en neem een enquête af. De enquêtes worden ingevuld via de computer, waarbij ik via de headset in contact sta met de respondent.

12-1988 tot 08-2010
Bohler-Uddeholm B.V. te Amsterdam, administratief medewerkster.

Mijn werkzaamheden bestonden o.a. uit het verzorgen van de facturatie, het bijhouden en bestellen van diverse kantoorbenodigdheden, het bijhouden van de voorraad staal in het magazijn en indien nodig, het aannemen van de telefoon ( ik heb een tijdje de telefooncentrale bemand), het bijhouden van het archief en het boeken en controleren van de prijzen van de facturen van leveranciers. Ik ondersteunde indien nodig de afdeling verkoop. Tijdens een wisseling van het personeel bij de afdeling boekhouding heb ik hier enige tijd ook werkzaamheden verricht o.a. bellen naar debiteuren met openstaande rekeningen en het verwerken ervan of te wel het bijhouden van het debiteurenbestand.

Werkervaring

12-2012 tot 12-2013
Rosendaal & van Lith te Diemen, financieel administratief medewerkster.

Dit was een hoveniersbedrijf, waarbij ik mijn collega die de boekhouding doet ondersteunde. Tevens was ik verantwoordelijk voor het invoeren van de inkoopfacturen en de weekstaten van de jongens die buiten werken. De facturatie doen en het bijhouden van de werkprojecten was ook een van mijn taken. Indien nodig belde ik met crediteuren die een achterstallige betaling hadden. En ik nam de telefoon aan en verrichtte allerlei administratieve werkzaamheden die nodig waren zoals bijhouden van het adressenbestand klanten en personeel. Ik werkte hier met het boekhoudsysteem Business en Wintree.

09-2011 tot 10-2012
SRS Amsterdam te Amsterdam, administratief medewerkster

Mijn werkzaamheden bestonden uit het aannemen van de telefoon, het klaarmaken van de orders van de klanten die binnenkwamen, wat inhield dat de pakbonnen moesten klaargemaakt worden en daarna als het materiaal verzonden was de facturen maken en versturen. Ik moest ook het vervoer regelen naar de klant toe, dit ging meestal via DPD of UPS en ben dus bekend met het systeem van DPD en UPS voor het maken van de etiketten. Indien nodig maakte ik de orderbevestiging naar de klant toe. Het waren voornamelijk Duitse en Engelse klanten zodat de correspondentie, pakbonnen, facturen in het Duits of Engels moesten. Omdat we in een klein team werkte moesten er ook kantoor benodigdheden gehaald worden. Binnenkomende goederen moesten gecontroleerd worden en in het systeem gezet worden. Voorraad bijhouden. En het CBS bijhouden.

07-2003 tot 09-2011
TNS-Nipo te Amsterdam, telefonische enquêtrice.

Ik werk 6 uur per week. Hierbij bel ik met respondenten en neem een enquête af. De enquêtes worden ingevuld via de computer, waarbij ik via de headset in contact sta met de respondent.

Ik werk 6 uur per week. Hierbij bel ik met respondenten en neem een enquête af. De enquêtes worden ingevuld via de computer, waarbij ik via de headset in contact sta met de respondent.

Ik werkte 6 uur per week. Hierbij bel ik met respondenten en neem een enquête af. De enquêtes worden ingevuld via de computer, waarbij ik via de headset in contact sta met de respondent.

12-1988 tot 08-2010
Bohler-Uddeholm B.V. te Amsterdam, administratief medewerkster.

Mijn werkzaamheden bestonden o.a. uit het verzorgen van de facturatie, het bijhouden en bestellen van diverse kantoorbenodigdheden, het bijhouden van de voorraad staal in het magazijn en indien nodig, het aannemen van de telefoon ( ik heb een tijdje de telefooncentrale bemand), het bijhouden van het archief en het boeken en controleren van de prijzen van de facturen van leveranciers. Ik ondersteunde indien nodig de afdeling verkoop. Tijdens een wisseling van het personeel bij de afdeling boekhouding heb ik hier enige tijd ook werkzaamheden verricht o.a. bellen naar debiteuren met openstaande rekeningen en het verwerken ervan of te wel het bijhouden van het debiteurenbestand.

Lees meer

Opleiding

09-1987 tot 07-1988
Informatrice-Receptioniste bij het Helders Onderwijs Instituut voor het diploma van de associatie SMK, waarbij ik tevens het type-certificaat behaald heb.
In de jaren 1980 t/m 1986 heb ik eerst de MAVO doorlopen en afgerond met een diploma en daarna heb ik de HAVO nog gedaan en ook deze afgerond met een diploma.

Opleiding

09-1987 tot 07-1988
Informatrice-Receptioniste bij het Helders Onderwijs Instituut voor het diploma van de associatie SMK, waarbij ik tevens het type-certificaat behaald heb.
In de jaren 1980 t/m 1986 heb ik eerst de MAVO doorlopen en afgerond met een diploma en daarna heb ik de HAVO nog gedaan en ook deze afgerond met een diploma.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

schilderen, paardrijden en lezen.

Hobby's & interesses

schilderen, paardrijden en lezen.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Handel (detail)
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Handel (detail)
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Wendy de Vries te bekijken

Mijn documenten