• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Persoon Een spontane,dynamische en leuke dame, die als werkneemster een goede toegevoegde waarde kan zijn binnen uw bedrijf! Ik ben breed georiënteerd, een spin in het web, en een kei in het…

Persoonlijk

Persoon
Een spontane,dynamische en leuke dame, die als werkneemster een goede toegevoegde waarde kan zijn binnen uw bedrijf! Ik ben breed georiënteerd, een spin in het web, en een kei in het organiseren van de meest uiteenlopende zaken. Daarnaast heb ik een rechtdoorzee- en no-nonsense-instelling!
Ervaring en kennis
Een zeer ervaren secretaresse en managementondersteuner met ambitie! Ik vind het leuk om naast de standaard secretaressewerkzaamheden andere verantwoordelijkheden te dragen en ik ben op vele gebieden inzetbaar. Commercieel, een duizendpoot en een organisatietalent.

Werkervaring
2011 – 2013: ABC Hekwerk
Managementassistente
Algemene secretaressetaken
Boekhouding en crediteuren- / debiteurenadministratie,
Tel. Klantcontact en ontvangen bezoekers
Opmaken aanbiedingen, offertes, opdrachtbevestigingen, facturen,
Privéboekhouding en -bankzaken werkgever,
Personeelsadministratie,.

2010 – 2011 Sabbatical (toelichting geef ik graag tijdens sollicitatiegesprek)

1990 – 2010: Gemeente Venlo
Secretaresse teamleiders Bedrijfsvoering (2007 – 2010)
Alle voorkomende secretariële werkzaamheden voor de teamleider P&O en managementadviseurs P&O,
Inwerken nieuwe medewerkers, representatieve werkzaamheden,
Ondersteuning Management Development-traject teamleiders,
Ontvangen bezoekers.

Hoofd BHV (2002-2010)
(Operationeel) Hoofd BHV.
Organiseren opleidingen en herhalingen EHBO-BHV,
Opmaken Bedrijfsnoodplannen en implementatie hiervan.
Opzetten, implementeren en beheren van de BHV-organisatie.

Secretaresse afd. documentenbeheer Geo-informatie en Interne Zaken (2005 – 2007)
Managementondersteuning directeur Publieks- en Facilitaire Zaken en het afdelingshoofd GEO, Documentenbeheer en Interne Zaken.

Secretaresse / kwaliteitsmedewerkster afd. documentenbeheer en Interne Zaken (1998 – 2005)
Implementatie en beheer kwaliteitsbeleid afdeling Documentenbeheer
Secretariële - administratieve ondersteuning van afdelingshoofd en de afdeling Documentenbeheer en incidenteel directeur dienst Publieks- en Facilitaire zaken,
inwerken nieuwe medewerkers, representatieve werkzaamheden.
Coördinatie en projectleiding BHV-EHBO en alle voorkomende werkzaamheden hierin

Administratief Medewerkster bureau Post- en archiefzaken (1990 – 1998)
Postsortering en postopening, frankering
Voortgang- en afdoeningcontrole, ,
Inbreng te registreren post in postregistratiesysteem,
Onderhouden externe contacten i.v.m. postverzending PTT,
Notuleren div. werkoverleg,
Secretariële ondersteuning sectiehoofd en verder alle voorkomende werkzaamheden.

1986 – 1989: Allround medewerkster Mc Donald’s Venlo

1989 – 1989: Interieurverzorgster Supertech Nederland
1989 –
1990 - 1990 Receptioniste / telefoniste Transportbedrijf Ventrex

1990: Administratief medewerkster gemeente Venlo VRMSP Stage i.k.v. opleiding ECABO
1991 – 2008: Algemeen medewerkster catering Ton Hendrikx Party & Cateringservice
Organiseren evenementen en kleine partijen
Leidinggeven
Opmaken en uitleveren buffetten
\
Nevenfunctie
2013 ACC Paradijsracers lid van bestuur

Stage Opleidingen cursussen
1983 – 1989 HAVO (scholengemeenschap St. Ursula Horn en Blariacumcollege Venlo)
Met vakkenpakket: Nederlands, Engels, Duits, Geschiedenis, Wiskunde en Economie
1989 – 1990 ECABO secretarieel - administratief medewerkster
1991 – 1993 SOD I
Vanaf 1993 Diverse Interne computercursussen gemeente Venlo cursussen, workshops ikv postverwerking
1993 – 1994 Directiesecretaresse (Schoevers Opleidingen, avondopleiding)
Vanaf 1997 Volledig gediplomeerd EHBO’er en BHV-er, ploegleider en Hoofd BHV incl. jaarlijkse herhalingslessen en diverse workshops op gebied van Bedrijfshulpverlening
1998 Sociale Hygiëne
1999 Opleiding kwaliteitsborging ISO 9002 – INK (TNO), Opleiding auditor ISO 9000 (TNO)
2009 HBO Hoger Bedrijfsmanagement; gevolgd om een beter beeld van mijzelf als leidinggevende persoon te krijgen


Computerkennis
MS Office (Word, Outlook, Excel, PowerPoint, Visio), Sage Software

Talenkennis
Nederlands : Moedertaal
Engels : Goed in woord en geschrift
Duits : Uitstekend in woord en geschrift

Interesses
Autocross – Autorally
Koken
Lezen

Referentie
Paul Hermans – Goltziusmuseum Venlo (077-3596666)

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-05-2011 tot 15-05-2013
ABC Zaeune Nettetal; officemanager

Werkervaring

01-05-2011 tot 15-05-2013
ABC Zaeune Nettetal; officemanager

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Goed), Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden