• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Persoonlijk profiel: Ik kan mijzelf omschrijven als een enthousiast, betrouwbaar, gemotiveerd en probleemoplossend persoon met uitstekende sociale communicatieve vaardigheden. Verder beschik ik over…

Persoonlijk

Persoonlijk profiel:
Ik kan mijzelf omschrijven als een enthousiast, betrouwbaar, gemotiveerd en probleemoplossend persoon met uitstekende sociale communicatieve vaardigheden. Verder beschik ik over doorzettingsvermogen en ervaar het als prettig om in teamverband te werken. Een uitdaging en/of afwisseling in mijn werk ga ik zeker niet uit de weg en mijn brede talenkennis is een goede aanwinst voor mijn toekomstige werkgever.

Nederlandse werkervaring:

Begin 2011 tot midden 2013: (Directie) secretaresse / Office manager
OVSoftware b.v., Oldenzaal
1e aanspreekpunt voor 3 directieleden, officemanagement, contractmanagement kantoorruimtes, allround werkzaamheden m.b.t. het secretariaat; organisatie van feesten, coördineren van allerlei interne en externe afspraken, HR werkzaamheden, vertrouwenspersoon, administratie, ondersteuning Resource & Delivery, coördinatie beurzen en relatiebijeenkomsten, beheer intranet.

2010 tot 2011: Verkoop medewerker binnendienst
Van Merksteijn International, Almelo
Orderverwerking, 1e aanspreekpunt voor hoofdzakelijk de Duitse en Engelse klanten, crediteurenbeheer, administratieve en secretariële werkzaamheden en transportplanning.

2007 tot 2009: Office manager
Reisbureau GardaVacance.com, Oldenzaal
Contractmanagement wat betreft de Italiaanse partners, acquisitie in Italië, bezoeken van Italiaanse relaties en de Italiaanse administratie.
Nederlandse administratie, secretariële werkzaamheden, systeembeheer, begeleiding stagiaires, 1e aanspreekpunt m.b.t. klanten, reserveringen, betalingsverkeer, crediteurenbeheer, klachtenbehandeling.

2007 tot 2007 : Receptioniste
Uitgaanscentrum en hotel Preston Palace, Almelo
Verantwoordelijk voor het voorbereiden en uitvoeren van de check in en de check out, het telefoonverkeer en de communicatie en afstemming met het overige personeel.

2001 tot 2002: Receptioniste
Partycentrum Buitenhuys, Oldenzaal
Verantwoordelijk voor het wekelijkse programma voor de receptie en keuken, planning en contacten met Begri (activiteitenorganisatie), betalingen, bediening/barwerk en telefoonafhandeling.

Buitenlandse werkervaring (Begin 2002 – eind 2006):

Receptioniste:
Camping Bella Italia, Peschiera del Garda (± 3 jaar)
1e aanspreekpunt m.b.t. hoofdzakelijk de Nederlandse klanten, particuliere reserveringen, verantwoordelijk voor de algemene e-mail account van de camping, betalingsverkeer, crediteurenbeheer, klachtenbehandeling, verdere receptie werkzaamheden.
Hotel la Paül, Sirmione
Camping Lido, Pastrengo

Hoofd animatie:
Camping San Benedetto, Peschiera del Garda
Verantwoordelijk voor organisatie van shows, contactpersoon voor de eigenaar van de camping, het schrijven van de weekprogramma's, het schrijven van het werkrooster van de medewerkers, uitvoeren van activiteiten/shows, verhuur van waterattributen zoals waterfietsen en kano's.

Kinderoppas en serveerster:
Sporthotel Neustift in Innsbrück, Oostenrijk
's Middags animatie met de kinderen, 's avonds bediening.

Animatie:
Camping Cisano/San Vito in Bardolino,Peschiera del Garda
Uitvoeren van activiteiten met kinderen en shows, tennis- en zwemlerares.

Opleidingen en kwalificaties:
1999 tot 2000: Hogeschool TIO te Hengelo
Richting SRH (Stewardess, Receptioniste, Reisbegeleidster)
1997 tot 1998: ROC Oost Nederland te Oldenzaal
Richting SPW (Sociaal Pedagogisch Werk)
1996 tot 1997: ROC Oost Nederland te Hengelo
Richting DA (Doktersassistente)
1992 tot 1996: Mavo San Salvator te Denekamp
Eindexamenvakken: Nederlands, Engels, Duits, Natuurkunde, Scheikunde en Wiskunde.

Interesses en aanvullende informatie:
Moderne talen: Engels, Duits en Italiaans. Allen vloeiend
Moedertaal: Nederlands
P.C. Vaardigheden: MS Office (Excel, Word, Outlook Express, Powerpoint), Sharepoint, Exact, CRM, Document Management Systeem (d.3) Website content Management (Siteworks)
Competenties: Enthousiast, doorzettingsvermogen, resultaatgericht,
collegiaal, communicatief zeer vaardig, analytisch en probleemoplossend
Rijbewijs: B en in bezit van auto
Hobby’s: Reizen, lezen, zwemmen, zingen

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-02-2011 tot 31-07-2013
OVSoftware b.v., Oldenzaal, Office manager/ (directie)secretaresse.
1e aanspreekpunt voor 3 directieleden, officemanagement, contractmanagement kantoorruimtes, allround werkzaamheden m.b.t. het secretariaat; organisatie van feesten, coördineren van allerlei interne en externe afspraken, HR werkzaamheden, vertrouwenspersoon, administratie, ondersteuning Resource & Delivery, coördinatie beurzen en relatiebijeenkomsten, beheer intranet.

01-03-2010 tot 31-01-2011
van Merksteijn International, Almelo, Internal Sales.
Orderverwerking, 1e aanspreekpunt voor hoofdzakelijk de Duitse en Engelse klanten, crediteurenbeheer, administratieve en secretariële werkzaamheden en transportplanning.

01-05-2007 tot 31-08-2009
GardaVacance.com, Oldenzaal, Office Manager.
Contractmanagement wat betreft de Italiaanse partners, acquisitie in Italië, bezoeken van Italiaanse relaties en de Italiaanse administratie.
Nederlandse administratie, secretariële werkzaamheden, systeembeheer, begeleiding stagiaires, 1e aanspreekpunt m.b.t. klanten, reserveringen, betalingsverkeer, crediteurenbeheer, klachtenbehandeling.

01-01-2001 tot 30-04-2007
Preston Palace in Almelo, Receptioniste.
Verantwoordelijk voor het voorbereiden en uitvoeren van de check in en de check out, het telefoonverkeer en de communicatie en afstemming met het overige personeel.

01-04-2002 tot 30-09-2002
Camping San Benedetto, Peschiera del Garda, Italië., hoofdanimator.
Verantwoordelijk voor organisatie van shows, contactpersoon voor de eigenaar van de camping, het schrijven van de weekprogramma's, het schrijven van het werkrooster van de medewerkers, verantwoordelijk voor en uitvoeren van activiteiten/shows, verantwoordelijk voor de verhuur van waterattributen zoals waterfietsen en kano's.

01-12-2002 tot 31-10-2006
Campings en hotels aan het Gardameer, met als grootste en langste periode, Camping Bella Italia.
1e aanspreekpunt m.b.t. hoofdzakelijk de Nederlandse klanten, particuliere reserveringen, verantwoordelijk voor de algemene e-mail account van de camping, betalingsverkeer, crediteurenbeheer, klachtenbehandeling, verdere receptie en secretariële werkzaamheden.

Werkervaring

01-02-2011 tot 31-07-2013
OVSoftware b.v., Oldenzaal, Office manager/ (directie)secretaresse.
1e aanspreekpunt voor 3 directieleden, officemanagement, contractmanagement kantoorruimtes, allround werkzaamheden m.b.t. het secretariaat; organisatie van feesten, coördineren van allerlei interne en externe afspraken, HR werkzaamheden, vertrouwenspersoon, administratie, ondersteuning Resource & Delivery, coördinatie beurzen en relatiebijeenkomsten, beheer intranet.

01-03-2010 tot 31-01-2011
van Merksteijn International, Almelo, Internal Sales.
Orderverwerking, 1e aanspreekpunt voor hoofdzakelijk de Duitse en Engelse klanten, crediteurenbeheer, administratieve en secretariële werkzaamheden en transportplanning.

01-05-2007 tot 31-08-2009
GardaVacance.com, Oldenzaal, Office Manager.
Contractmanagement wat betreft de Italiaanse partners, acquisitie in Italië, bezoeken van Italiaanse relaties en de Italiaanse administratie.
Nederlandse administratie, secretariële werkzaamheden, systeembeheer, begeleiding stagiaires, 1e aanspreekpunt m.b.t. klanten, reserveringen, betalingsverkeer, crediteurenbeheer, klachtenbehandeling.

01-01-2001 tot 30-04-2007
Preston Palace in Almelo, Receptioniste.
Verantwoordelijk voor het voorbereiden en uitvoeren van de check in en de check out, het telefoonverkeer en de communicatie en afstemming met het overige personeel.

01-04-2002 tot 30-09-2002
Camping San Benedetto, Peschiera del Garda, Italië., hoofdanimator.
Verantwoordelijk voor organisatie van shows, contactpersoon voor de eigenaar van de camping, het schrijven van de weekprogramma's, het schrijven van het werkrooster van de medewerkers, verantwoordelijk voor en uitvoeren van activiteiten/shows, verantwoordelijk voor de verhuur van waterattributen zoals waterfietsen en kano's.

01-12-2002 tot 31-10-2006
Campings en hotels aan het Gardameer, met als grootste en langste periode, Camping Bella Italia.
1e aanspreekpunt m.b.t. hoofdzakelijk de Nederlandse klanten, particuliere reserveringen, verantwoordelijk voor de algemene e-mail account van de camping, betalingsverkeer, crediteurenbeheer, klachtenbehandeling, verdere receptie en secretariële werkzaamheden.

Lees meer

Opleiding

01-09-1999 tot 30-08-2000
Hogeschool TIO, Hengelo, Stewardess Receptioniste Hostess, diploma behaald.

Opleiding

01-09-1999 tot 30-08-2000
Hogeschool TIO, Hengelo, Stewardess Receptioniste Hostess, diploma behaald.

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Italiaans (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Frans (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Duits (Uitstekend), Engels (Uitstekend), Italiaans (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Frans (Matig), Spaans (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Uitzendbureaus
  • Dienstverband: Vast, Gedetacheerd, Thuiswerk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 16-24 uur, 24-32 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Loekie Nonner te bekijken

Mijn documenten