• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Resume Advisering en beheer op het gebied van processen en het aanbrengen van structuur in diverse processen zijn de speerpunten in mijn werk. Dit combineer ik met diverse facetten van…

Persoonlijk

Resume
Advisering en beheer op het gebied van processen en het aanbrengen van structuur in diverse processen zijn de speerpunten in mijn werk. Dit combineer ik met diverse facetten van Risicomanagement.
Mijn sterke kanten zijn creativiteit, communicatie, analytisch vermogen en een autonome en weloverwogen manier van werken die sterk resultaat gericht is.
Deze competenties heb ik zowel in lijnfuncties als in projectopdrachten steeds verder kunnen ontwikkelen.

Ambitie
Ik ben op zoek naar een staf / ondersteunende functie. Werkzaamheden die raakvlakken hebben met procesanalyse / beheer, risk/fraude, projectondersteuning (PMO) hebben mijn interesse in de breedste zin van het woord.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-01-1990 tot 15-05-2014
Van 2011 tot heden heb ik diverse projectmatige opdrachten binnen Achmea uitgevoerd. De projecten liepen binnen de diverse divisies van Achmea. Zie onder:

Optekenen van de AIFMD processen en het aanpassen van het proceshuis van
Achmea Vastgoed (03-2013 / 01-2014)
Kwalitatieve en financiële ondersteuning van projecten uitgevoerd door verandermanagement / projectmanagement Achmea Zorg. (07-2012 / 01-2013)
WIA processen in kaart gebracht en opgetekend bij Achmea Sociale Zekerheid / Sazas (02-2012 / 06-2012)
Implementatie van Solvency 2 bij Achmea Sociale Zekerheid. Het betrof het deelproject Sazas Solvency 2. (2011 / 01-2012)








Onderstaand de staffuncties die vooraf gingen aan mijn projectmatige opdrachten.
Deze functies heb ik bekleed bij Achmea Inkomensverzekeringen vanaf 2001 tot 2011.

Procesanalyse en beheer / Risicoanalyse en beheer (2005 / 2011)
Deelprojectleider / Projectmedewerker (2003 / 2005)
Procesbeheerder (2001 / 2003)

Taken die bij bovenstaande staffuncties en projectopdrachten horen zijn processen beschrijven en analyseren, project participatie en aansturing, risico's inschatten, overlegstructuren opzetten, advisering. Enkele zaken waar ik verantwoordelijk voor ben geweest zijn; het in kaart brengen van diverse processen, het opzetten van een digitaal handboek, het begeleiden van stagiaires, structuur aanbrengen in geldverkeerprocessen, het opzetten van een auditstructuur, het uitrollen van compliance controls, creditmanagementtaken , het functioneel aansturen van medewerkers binnen diverse projecten , het financieel en kwalitatief ondersteunen van verandermanagementprojecten en het herinrichten van proceshuizen.


De drie onderstaande functies heb ik bekleed in de periode tussen 1993 en 2001 bij Zilveren Kruis Achmea

Deskaccountmanager Concernrelaties Achmea Zorg (1999 / 2001)
Contractbeheerder (1995 / 1999)
Commercieel medewerker (1993 / 1995)

Werkzaamheden die bij deze functies horen zijn klantbezoek en klantcontact, vastlegging contracten en aanspreekpunt voor de BackOffice. In de functies deskaccountmanager en contractbeheerder ben ik verantwoordelijk geweest voor het implementeren van grote zorgcontracten.

De volgende functies heb ik bekleed tussen 1989 en 1993 bij diverse werkgevers.

-Commercieel medewerker
EDITUS NEDERLAND

-Mediaplanner
CARAT NEDERLAND

-Salesfunctie binnendienst
OAD

-Informateur
VVV - AMSTERDAM

Werkervaring

01-01-1990 tot 15-05-2014
Van 2011 tot heden heb ik diverse projectmatige opdrachten binnen Achmea uitgevoerd. De projecten liepen binnen de diverse divisies van Achmea. Zie onder:

Optekenen van de AIFMD processen en het aanpassen van het proceshuis van
Achmea Vastgoed (03-2013 / 01-2014)
Kwalitatieve en financiële ondersteuning van projecten uitgevoerd door verandermanagement / projectmanagement Achmea Zorg. (07-2012 / 01-2013)
WIA processen in kaart gebracht en opgetekend bij Achmea Sociale Zekerheid / Sazas (02-2012 / 06-2012)
Implementatie van Solvency 2 bij Achmea Sociale Zekerheid. Het betrof het deelproject Sazas Solvency 2. (2011 / 01-2012)








Onderstaand de staffuncties die vooraf gingen aan mijn projectmatige opdrachten.
Deze functies heb ik bekleed bij Achmea Inkomensverzekeringen vanaf 2001 tot 2011.

Procesanalyse en beheer / Risicoanalyse en beheer (2005 / 2011)
Deelprojectleider / Projectmedewerker (2003 / 2005)
Procesbeheerder (2001 / 2003)

Taken die bij bovenstaande staffuncties en projectopdrachten horen zijn processen beschrijven en analyseren, project participatie en aansturing, risico's inschatten, overlegstructuren opzetten, advisering. Enkele zaken waar ik verantwoordelijk voor ben geweest zijn; het in kaart brengen van diverse processen, het opzetten van een digitaal handboek, het begeleiden van stagiaires, structuur aanbrengen in geldverkeerprocessen, het opzetten van een auditstructuur, het uitrollen van compliance controls, creditmanagementtaken , het functioneel aansturen van medewerkers binnen diverse projecten , het financieel en kwalitatief ondersteunen van verandermanagementprojecten en het herinrichten van proceshuizen.


De drie onderstaande functies heb ik bekleed in de periode tussen 1993 en 2001 bij Zilveren Kruis Achmea

Deskaccountmanager Concernrelaties Achmea Zorg (1999 / 2001)
Contractbeheerder (1995 / 1999)
Commercieel medewerker (1993 / 1995)

Werkzaamheden die bij deze functies horen zijn klantbezoek en klantcontact, vastlegging contracten en aanspreekpunt voor de BackOffice. In de functies deskaccountmanager en contractbeheerder ben ik verantwoordelijk geweest voor het implementeren van grote zorgcontracten.

De volgende functies heb ik bekleed tussen 1989 en 1993 bij diverse werkgevers.

-Commercieel medewerker
EDITUS NEDERLAND

-Mediaplanner
CARAT NEDERLAND

-Salesfunctie binnendienst
OAD

-Informateur
VVV - AMSTERDAM

Lees meer

Opleiding

01-01-1980 tot 31-12-2012
- KPMG AO op maat
- Administratieve organisatie en procesbeheer
- Risicomanagement
- Projectmatig werken
- Time Management
- Communicatie/Beeldvorming en effecten van gedrag
- Werken met gevoel en kernkwaliteiten
- Teambuilding
- Persoonlijke effectiviteit
- Word
- Excel
- Productkennis ziektekosten
- Universiteit; Politicologie / Nederlands (gecombineerde propedeuse)
- Vwo - diploma
- Havo - diploma
- Mavo - diploma (D - niveau)

Opleiding

01-01-1980 tot 31-12-2012
- KPMG AO op maat
- Administratieve organisatie en procesbeheer
- Risicomanagement
- Projectmatig werken
- Time Management
- Communicatie/Beeldvorming en effecten van gedrag
- Werken met gevoel en kernkwaliteiten
- Teambuilding
- Persoonlijke effectiviteit
- Word
- Excel
- Productkennis ziektekosten
- Universiteit; Politicologie / Nederlands (gecombineerde propedeuse)
- Vwo - diploma
- Havo - diploma
- Mavo - diploma (D - niveau)

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Patrick Werdler te bekijken

Mijn documenten