• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Wat leuk dat u op mijn profiel kijkt! Wegens verhuizing naar Tilburg ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging! Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Rianne de Louw en ik heb reeds vijf jaar…

Persoonlijk

Wat leuk dat u op mijn profiel kijkt! Wegens verhuizing naar Tilburg ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging! Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Rianne de Louw en ik heb reeds vijf jaar ervaring als interim projectmedewerker. Hier heb ik veel kennis opgedaan op het gebied van klantgericht handelen, snel schakelen, administratie en techniek. Daarnaast ben ik zeer flexibel en maak ik me snel systemen eigen.

Werken in teamverband geeft me voldoening. Hierbij probeer ik mensen altijd te behandelen op de manier waarop ik zelf ook graag behandeld wordt. Dit uit zich ook in mijn vrijwilligerswerk, waarbij ik mensen help en ontzorg.

Omdat ik ondernemend ingesteld ben en over doorzettingsvermogen beschik heb ik besloten om in maart 2018 met de avondopleiding technische bedrijfskunde te starten. Dit omdat ik veel interesse en affiniteit heb met deze richting. Naast deze studie ben ik per direct op zoek naar een 32-urige functie in de techniek en/of IT.

Voor elke deur die sluit opent er een nieuwe, wordt vaak gezegd. Ik ben op zoek naar de deur waarachter een uitdagende positie schuilt waarin ik mijn ondernemende karakter kwijt kan.

Ook sta ik open voor nieuwe inzichten dus met wie drink ik binnenkort een kopje koffie?
-----------------------
Neem contact met me op via:
✉ : riannedelouw@live.nl
✆ : 06-22679224

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Okt2017 – heden | Medewerker Bedrijfsbureau, KvK/Randstad | Utrecht

In kaart brengen van processen na aanbesteding van nieuwe leveranciers en het vertalen naar werkinstructies voor de 1e lijn collega’s. Lid van de werkgroep in het kader van de inrichting nieuw FMIS systeem en verantwoordelijk voor de communicatie in en rondom de tool. Daarnaast operationeel meewerken als 1e lijn medewerker.

Mrt2017 – Sept2017 | Resource Planner, Unit4/Staffingteam | Utrecht

Fungeren als het eerste aanspreekpunt. Plannen, coördineren, signaleren, improviseren en vlot en accuraat communiceren met het team van consultants en de klanten. Ik pas binnen een dynamische organisatie en ik weet daardoor snel de juiste mensen op de juiste momenten in te plannen.

Mrt2016 – Feb2017 | Assistant Business Support | CBRE Netherlands - Amsterdam

Verantwoordelijk voor het optimaliseren van processen en het initiëren van procesverbeteringen. Het afhandelen van administratieve werkzaamheden, ondersteuning bieden aan samenwerking met interne en externe klanten en aan diverse interne projecten.

Sept2012 – Mrt2016 | Interim opdrachten, Randstad | Nederland

Contactpersoon tussen de verschillende lagen, klanten en leveranciers. Het afhandelen van alle voorkomende (service)verzoeken conform de gestelde eisen en het stellen van prioriteiten aan deze verzoeken. Het afhandelen van administratieve werkzaamheden en ondersteuning bij diverse projecten.
2015 – Management assistent/Sales support | RS Components | Haarlem
2015 – Commercieel medewerker binnendienst | ATL Seafood | IJmuiden
2014 – Personeelsplanner | Sodexo | Rotterdam 2013 – Facilitair servicedesk medewerker | Politie Oost-Brabant | Eindhoven
2012 – Horeca medewerker

Werkervaring

Okt2017 – heden | Medewerker Bedrijfsbureau, KvK/Randstad | Utrecht

In kaart brengen van processen na aanbesteding van nieuwe leveranciers en het vertalen naar werkinstructies voor de 1e lijn collega’s. Lid van de werkgroep in het kader van de inrichting nieuw FMIS systeem en verantwoordelijk voor de communicatie in en rondom de tool. Daarnaast operationeel meewerken als 1e lijn medewerker.

Mrt2017 – Sept2017 | Resource Planner, Unit4/Staffingteam | Utrecht

Fungeren als het eerste aanspreekpunt. Plannen, coördineren, signaleren, improviseren en vlot en accuraat communiceren met het team van consultants en de klanten. Ik pas binnen een dynamische organisatie en ik weet daardoor snel de juiste mensen op de juiste momenten in te plannen.

Mrt2016 – Feb2017 | Assistant Business Support | CBRE Netherlands - Amsterdam

Verantwoordelijk voor het optimaliseren van processen en het initiëren van procesverbeteringen. Het afhandelen van administratieve werkzaamheden, ondersteuning bieden aan samenwerking met interne en externe klanten en aan diverse interne projecten.

Sept2012 – Mrt2016 | Interim opdrachten, Randstad | Nederland

Contactpersoon tussen de verschillende lagen, klanten en leveranciers. Het afhandelen van alle voorkomende (service)verzoeken conform de gestelde eisen en het stellen van prioriteiten aan deze verzoeken. Het afhandelen van administratieve werkzaamheden en ondersteuning bij diverse projecten.
2015 – Management assistent/Sales support | RS Components | Haarlem
2015 – Commercieel medewerker binnendienst | ATL Seafood | IJmuiden
2014 – Personeelsplanner | Sodexo | Rotterdam 2013 – Facilitair servicedesk medewerker | Politie Oost-Brabant | Eindhoven
2012 – Horeca medewerker

Lees meer

Opleiding

Mrt 2018 - heden
Technische Bedrijfskunde, Hogeschool NCOI te Eindhoven. Lopend

Sept 2009 - Aug 2012
Facility Management, Haagse Hogeschool te Den Haag. Opleiding in 3 jaar behaald

Sept 2004 - Dec 2008
Horeca ondernemer manager, Rooi Pannen te Eindhoven. Diploma behaald.

Opleiding

Mrt 2018 - heden
Technische Bedrijfskunde, Hogeschool NCOI te Eindhoven. Lopend

Sept 2009 - Aug 2012
Facility Management, Haagse Hogeschool te Den Haag. Opleiding in 3 jaar behaald

Sept 2004 - Dec 2008
Horeca ondernemer manager, Rooi Pannen te Eindhoven. Diploma behaald.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Reizen | Eten & Drinken | Sporten

Hobby's & interesses

Reizen | Eten & Drinken | Sporten

Eigenschappen

Betrouwbaar | Doorzetter | Flexibel | Sociaal

Eigenschappen

Betrouwbaar | Doorzetter | Flexibel | Sociaal

Mijn actuele situatie

  • Huidige werkgever: Deeltijdstudent Technische Bedrijfskunde
  • Functie: Facilitair Medewerker
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Applicatiebeheerder, Business Analist
  • Sector: Bouw & Infra, ICT, Techniek
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Rianne de Louw te bekijken

Mijn documenten