• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


In een dynamische niet-commerciële werkomgeving waar ruimte is voor pionieren, experimenteren en creativiteit, ben ik op mijn plek. Ik heb bezoldigde ervaring in de horeca, bij de krant, en in het…

Persoonlijk

In een dynamische niet-commerciële werkomgeving waar ruimte is voor pionieren, experimenteren en creativiteit, ben ik op mijn plek. Ik heb bezoldigde ervaring in de horeca, bij de krant, en in het onderwijs (zowel voor de klas als in de bedrijfsvoering). Onbezoldigde ervaring heb ik opgedaan in een steunfractie van een politieke partij en in de katholieke kerk/bisdom. Ervaringsdeskundige als het gaat om het Nederlands sociaal vangnet. Verder kan ik lezen en schrijven met kinderen met ASS.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Coördinator onderwijsadministratie
ROC TOP | februari 2018 t/m heden
Aansturen van een team van 12 medewerkers die sinds augustus 2018 decentraal op de campussen van MBO ROC TOP gestationeerd zijn als eerste aanspreekpunt voor studenten en docenten. De onderwijsadministratie houdt zich o.a. bezig met nieuwe aanmeldingen, het verwerken van plaatsingen, het verwerken van mutaties in gevolgde opleidingen, het maken van praktijkovereenkomsten en het printen van diploma's. Daarbij houden wij ons aan de wetgeving uit de Wet Educatie Beroepsonderwijs, aan het onderwijsaccountantsprotocol en de AVG.
Overigen:
- Werkgroep LEAN bekostigingsdossier
- Werkgroep LEAN verbeteren BPV-proces
- Projectgroep digitaal ondertekenen onderwijsovereenkomst
- Projectgroep nieuw financieel pakket
- Betrokken bij formulering PvE en beoordeling nieuw SiS met 9 andere MBO-instellingen
- Coördinatie interne audit en accountantscontrole
- Borging primair proces onderwijsadministratie naar de transitie (centraal naar decentraal)

Senior medewerker onderwijsadministratie
ROC TOP | februari 2016 t/m februari 2018
Sturen op de processen (inschrijvingen, stages, uitschrijvingen) voor de bekostigingsadministratie;
Controle op de uitwisseling met BRON;
Werkgroep: herziening kwalificatiestructuur MBO;
Werkgroep: informatiebeveiliging en privacy;
Screenen nieuwe aanmeldingen; in gang zetten intakeproces; verzorgen van plaatsingen, afwijzingen, stage-overeenkomsten en uitschrijvingen;
Verstrekken managementrapportages;
Communicatie in- en extern

Project- en onderwijsondersteunend medewerker
Stichting School at Sea | januari 2014 t/m januari 2016
(Internationale) communicatie met ouders, leerlingen, VO-scholen, schip, instanties, sponsoren, leveranciers;
Organisatie van evenementen, excursies en expedities;
Administratie van leerlingen en financiën;
Toets administratie en organisatie; ELO-beheer;
Promotionele activiteiten (posteractie; SAIL Amsterdam o.a.);
Personeelszaken;
Coachen van aspiranten t.a.v. 21st century skills;
Officemanagement en agendabeheer

Medewerker verslaglegging Erasmus+ | Windseeker | juli 2015 t/m augustus 2015

Medewerker studiezaal | Luzac Lyceum | december 2013 t/m januari 2014

Fulltime gezinsmanager | juni 2007 t/m november 2013
24/7 begeleiding van dochter en zoon op het gebied van antroposofische verpleegkunde; natuurvoeding; osteopathie; fysiotherapie voor motoriek zowel als sensorische integratie; logopedie; kunstzinnige therapie; muziek en beweging. Ervaren met ASS en ADHD.

Projectmedewerker strategie | KidsWeek B.V. | oktober 2007

Docent aardrijkskunde
Stedelijk Gymnasium Haarlem | september 2002 t/m mei 2007
Vakdocent aardrijkskunde; mentor; lid onderwijscommissie; lid MR; studievaardighedentrainer hoogbegaafde leerlingen

Student-docent cartografie | Hogeschool van Rotterdam | voorjaar 2002

Horecamedewerker
Kennemer Golf & Country Club | voorjaar 1997 tot en met najaar 2002

Werkervaring

Coördinator onderwijsadministratie
ROC TOP | februari 2018 t/m heden
Aansturen van een team van 12 medewerkers die sinds augustus 2018 decentraal op de campussen van MBO ROC TOP gestationeerd zijn als eerste aanspreekpunt voor studenten en docenten. De onderwijsadministratie houdt zich o.a. bezig met nieuwe aanmeldingen, het verwerken van plaatsingen, het verwerken van mutaties in gevolgde opleidingen, het maken van praktijkovereenkomsten en het printen van diploma's. Daarbij houden wij ons aan de wetgeving uit de Wet Educatie Beroepsonderwijs, aan het onderwijsaccountantsprotocol en de AVG.
Overigen:
- Werkgroep LEAN bekostigingsdossier
- Werkgroep LEAN verbeteren BPV-proces
- Projectgroep digitaal ondertekenen onderwijsovereenkomst
- Projectgroep nieuw financieel pakket
- Betrokken bij formulering PvE en beoordeling nieuw SiS met 9 andere MBO-instellingen
- Coördinatie interne audit en accountantscontrole
- Borging primair proces onderwijsadministratie naar de transitie (centraal naar decentraal)

Senior medewerker onderwijsadministratie
ROC TOP | februari 2016 t/m februari 2018
Sturen op de processen (inschrijvingen, stages, uitschrijvingen) voor de bekostigingsadministratie;
Controle op de uitwisseling met BRON;
Werkgroep: herziening kwalificatiestructuur MBO;
Werkgroep: informatiebeveiliging en privacy;
Screenen nieuwe aanmeldingen; in gang zetten intakeproces; verzorgen van plaatsingen, afwijzingen, stage-overeenkomsten en uitschrijvingen;
Verstrekken managementrapportages;
Communicatie in- en extern

Project- en onderwijsondersteunend medewerker
Stichting School at Sea | januari 2014 t/m januari 2016
(Internationale) communicatie met ouders, leerlingen, VO-scholen, schip, instanties, sponsoren, leveranciers;
Organisatie van evenementen, excursies en expedities;
Administratie van leerlingen en financiën;
Toets administratie en organisatie; ELO-beheer;
Promotionele activiteiten (posteractie; SAIL Amsterdam o.a.);
Personeelszaken;
Coachen van aspiranten t.a.v. 21st century skills;
Officemanagement en agendabeheer

Medewerker verslaglegging Erasmus+ | Windseeker | juli 2015 t/m augustus 2015

Medewerker studiezaal | Luzac Lyceum | december 2013 t/m januari 2014

Fulltime gezinsmanager | juni 2007 t/m november 2013
24/7 begeleiding van dochter en zoon op het gebied van antroposofische verpleegkunde; natuurvoeding; osteopathie; fysiotherapie voor motoriek zowel als sensorische integratie; logopedie; kunstzinnige therapie; muziek en beweging. Ervaren met ASS en ADHD.

Projectmedewerker strategie | KidsWeek B.V. | oktober 2007

Docent aardrijkskunde
Stedelijk Gymnasium Haarlem | september 2002 t/m mei 2007
Vakdocent aardrijkskunde; mentor; lid onderwijscommissie; lid MR; studievaardighedentrainer hoogbegaafde leerlingen

Student-docent cartografie | Hogeschool van Rotterdam | voorjaar 2002

Horecamedewerker
Kennemer Golf & Country Club | voorjaar 1997 tot en met najaar 2002

Lees meer

Opleiding

Propedeuse Sociale Geografie behaald in 1998; daarna anderhalf jaar het basisdoctoraal Sociale Geografie gevolgd; vervolgens een paar maanden Geschiedenis, om uiteindelijk de lerarenopleiding aardrijkskunde (2e graads) te behalen in 2003

Opleiding

Propedeuse Sociale Geografie behaald in 1998; daarna anderhalf jaar het basisdoctoraal Sociale Geografie gevolgd; vervolgens een paar maanden Geschiedenis, om uiteindelijk de lerarenopleiding aardrijkskunde (2e graads) te behalen in 2003

Lees meer

Mijn actuele situatie

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Fiona Prenen te bekijken