• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Profiel Praktisch, logisch denkend, betrokken, betrouwbaar, analytisch ingesteld met oog voor feiten en details, oplossingsgericht. Aanvaardt graag verantwoordelijkheid. Collegiaal, klantgericht,…

Persoonlijk

Profiel
Praktisch, logisch denkend, betrokken, betrouwbaar, analytisch ingesteld met oog
voor feiten en details, oplossingsgericht. Aanvaardt graag verantwoordelijkheid. Collegiaal,
klantgericht, integer, !
Werkervaring !
1999 - heden Equens Nederland (voorheen Interpay Nederland/
Paysquare)
Service Officer Customer Services Nederland, team Exception
Handling Credit/Debit
Taken:
• Registreren, monitoren en corrigeren van foutief verwerkte of
uitgevallen creditcardtransacties (MasterCard, Visa, Vpay,
Maestro)
• Registreren, analyseren, monitoren en herstellen van uitgevallen
betalingen van creditcardtransacties aan klanten
• Registreren en monitoren van incidenten met verhuurde betaalautomaten,
en het aanschrijven van cliënten ivm deze
incidenten
• Interpreteren en analyseren van inkomende klantencontacten,
afhandelen van schriftelijke en telefonische (tweedelijns)
informatieverzoeken en reclames
• Signaleren van procedurele en procesfouten en het doen van
verbetervoorstellen, voeren van correspondentie met klanten
• Telefonische en handmatige autorisatie van creditcardtransacties,
signaleren van mogelijke frauduleuze transacties en
naar aanleiding hiervan actie ondernemen, waaronder initiëren
arrestatie
• Monitoren van geldautomaten, signaleren en analyseren van
storingen op geldautomaten, doorcommuniceren van geldautomaatstoringen
naar geldtransportbedrijven en geldautomaatleveranciers
!!!!!!
1998 - 1999 Grent & Verhulp Assurantiën Purmerend
Parttime verzekeringsadviseur
Taken:
• Het naar aanleiding van een inventarisatie van de financiële
situatie van particuliere relaties uitbrengen van adviezen
over schade- en levensverzekeringen, hypotheken en financieringen,
het afsluiten van genoemde verzekeringen, het
af- en oversluiten van hypotheken en financieringen, correspondentie,
relatiebeheer, onderhouden van telefonische contacten
met cliënten en verzekeringsmaatschappijen ! !
1998 - 1999 Bergamin & Zn
Taxichauffeur (personenvervoer) !
1994 - 1998 GAK Hoofdkantoor
Correspondent afdeling Vrijwillige verzekeringen
Taken:
• Beoordeling en afhandeling van aanvragen Ziektewet- arbeidsongeschiktheids
en werkloosheidswetverzekeringen
• Offerte-opmaak
• Verwerking van mutaties en royementen
• telefonische communicatie en interne en externe correspondentie
en informatieverstrekking betreffende genoemde
verzekeringen !
1993 - 1994 GAK Hoofdkantoor
Medewerker Informatiebalie
Taken:
• Telefonische informatieverstrekking aan interne en externe
relaties op het gebied van de Wet Terugdringing Ziekteverzuim
en de Premiedifferentiatie Ziektewet
• Het doorverbinden of -verwijzen van relaties naar andere
afdelingen of organisaties !
1987 - 1993 Sun Alliance Verzekering NV
Administratief medewerker Divisie Particulieren
Taken:
• Beoordeling en afhandeling van aanvragen particuliere variabrand,
en motorrijtuigverzekeringen
• Offerte-opmaak
• Polisopmaak, verwerking mutaties en royementen
• Telefonische communicatie en interne en externe correspondentie
en informatieverstrekking betreffende genoemde
verzekeringen !!!!!!!!!
1987 - 1993 GAK Rayonkantoor
Administratief medewerker
Taken:
• Telefoon aannemen
• Baliewerkzaamheden
• Verwerking van ziekmeldingen
• Postverdeling
• Archiefwerkzaamheden !
Algemene opleidingen !
1978 – 1983 Mavo-D Mavo De Bark te Zaandam Diploma Mavo-4 !
Trainingen/cursussen !
Vergouwen Overduin Assertiviteitstraining (2001)
Anoz Verzekeringen Opleiding (intern) Ziekenfonds- en aanvullende
verzekeringen (1999)
Grent & Verhulp Assurantiën interne opleiding schade- en levensverzekeringen,
financieringen en hypotheken
(1998) !
Aanvullende informatie !
Computervaardigheden: Microsoft Office (Excel, Word, Outlook etc) !!
Nevenactiviteiten: Fotograferen, wielrennen (langere tourtochten
rijden

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

01-11-1999 tot 01-05-2014
Equens Utrecht, Service Officer Afd. Customer Services.

• Registreren, monitoren en corrigeren van foutief verwerkte of
uitgevallen creditcardtransacties (MasterCard, Visa, Vpay,
Maestro)
• Registreren, analyseren, monitoren en herstellen van uitgevallen
betalingen van creditcardtransacties aan klanten
• Registreren en monitoren van incidenten met verhuurde betaalautomaten,
en het aanschrijven van cliënten ivm deze
incidenten
• Interpreteren en analyseren van inkomende klantencontacten,
afhandelen van schriftelijke en telefonische (tweedelijns)
informatieverzoeken en reclames
• Signaleren van procedurele en procesfouten en het doen van
verbetervoorstellen, voeren van correspondentie met klanten
• Telefonische en handmatige autorisatie van creditcardtransacties,
signaleren van mogelijke frauduleuze transacties en
naar aanleiding hiervan actie ondernemen, waaronder initiëren
arrestatie
• Monitoren van geldautomaten, signaleren en analyseren van
storingen op geldautomaten, doorcommuniceren van geldautomaatstoringen
naar geldtransportbedrijven en geldautomaatleveranciers

01-11-1998 tot 01-11-1999
Grent & Verhulp Assurantiën Purmerend
Parttime verzekeringsadviseur
Taken:
• Het naar aanleiding van een inventarisatie van de financiële
situatie van particuliere relaties uitbrengen van adviezen
over schade- en levensverzekeringen, hypotheken en financieringen,
het afsluiten van genoemde verzekeringen, het
af- en oversluiten van hypotheken en financieringen, correspondentie,
relatiebeheer, onderhouden van telefonische contacten
met cliënten en verzekeringsmaatschappijen

Werkervaring

01-11-1999 tot 01-05-2014
Equens Utrecht, Service Officer Afd. Customer Services.

• Registreren, monitoren en corrigeren van foutief verwerkte of
uitgevallen creditcardtransacties (MasterCard, Visa, Vpay,
Maestro)
• Registreren, analyseren, monitoren en herstellen van uitgevallen
betalingen van creditcardtransacties aan klanten
• Registreren en monitoren van incidenten met verhuurde betaalautomaten,
en het aanschrijven van cliënten ivm deze
incidenten
• Interpreteren en analyseren van inkomende klantencontacten,
afhandelen van schriftelijke en telefonische (tweedelijns)
informatieverzoeken en reclames
• Signaleren van procedurele en procesfouten en het doen van
verbetervoorstellen, voeren van correspondentie met klanten
• Telefonische en handmatige autorisatie van creditcardtransacties,
signaleren van mogelijke frauduleuze transacties en
naar aanleiding hiervan actie ondernemen, waaronder initiëren
arrestatie
• Monitoren van geldautomaten, signaleren en analyseren van
storingen op geldautomaten, doorcommuniceren van geldautomaatstoringen
naar geldtransportbedrijven en geldautomaatleveranciers

01-11-1998 tot 01-11-1999
Grent & Verhulp Assurantiën Purmerend
Parttime verzekeringsadviseur
Taken:
• Het naar aanleiding van een inventarisatie van de financiële
situatie van particuliere relaties uitbrengen van adviezen
over schade- en levensverzekeringen, hypotheken en financieringen,
het afsluiten van genoemde verzekeringen, het
af- en oversluiten van hypotheken en financieringen, correspondentie,
relatiebeheer, onderhouden van telefonische contacten
met cliënten en verzekeringsmaatschappijen

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Finance
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Hoofd Administratie, Salarisadministrateur
  • Sector: Finance
  • Dienstverband: Vast, Gedetacheerd
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten