• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Wie is Ingrid: • Ik ben een vriendelijke en sociale persoonlijkheid • Werkt accuraat, ordelijk • Weet van aanpakken • Stressbestendig • In teamverband werken of zelfstandig is voor mij geen…

Persoonlijk

Wie is Ingrid:
• Ik ben een vriendelijke en sociale persoonlijkheid
• Werkt accuraat, ordelijk
• Weet van aanpakken
• Stressbestendig
• In teamverband werken of zelfstandig is voor mij geen probleem

Ik ben een vrolijke vrouw van 52 jaar. Heb 1 zoon van 16 jaar.
Mijn hobby's; lezen, wandelen, sporten

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Sept. 2005 – heden Koninklijke Visio te Breda

Secretaresse secretariaat zorg WDC

- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- ontvangen van bezoekers
- zorg dragen voor de in- en externe post
- zorgovereenkomsten / correspondentie opstellen
- beheer cliëntenadministratie
- voorbereiden / notuleren diverse overleggen
- agenda beheren managers
- vergaderruimtes inplannen/beheren
- Drukwerk / kantoorartikelen bestellen
- Cliëntendossiers bijhouden
- allerlei voorkomende administratieve werkzaamheden met verschillende geautomatiseerde systemen
- ambtelijk secretaris OR; vergaderingen voorbereiden en notuleren

Planbureau
- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- openstaande diensten oplossen
- roosterwijzigingen doorvoeren / aanpassen via geautomatiseerd systeem

April 2003 – Sept. 2005 Gebr. Backx Bouwbedrijf B.V. te Breda

Receptioniste / Telefoniste. Mijn werkzaamheden hier waren:

- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- zorg dragen voor de in- en externe post
- ontvangen en te woord staan bezoekers
- nabellen offerteaanvragen
- uitwerken inkoopcontracten
- bestellen kantoorartikelen
- verder voorkomende administratieve werkzaamheden.


Januari 2003 – April 2003 Heijnen E-Technologie te Heerle

Administratief medewerkster. Mijn werkzaamheden hier waren:

- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- zorg dragen voor de in- en externe post
- up-to-date houden adressenbestand
- crediteurenadministratie
- verder voorkomende administratieve werkzaamheden.






April 1999 – Dec. 2002 Hogenboom Spijkenisse (voorheen Jacobs Elektrotechniek B.V te Roosendaal)

Secretarieel/administratief medewerkster. Mijn werkzaamheden hier waren:
- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- zorg dragen voor de in- en externe post
- uitwerken offertes / correspondentie
- vervangen urenadministratie/facturering
- crediteurenadministratie / inkoop kantoor- en diversen benodigdheden
- bij afwezigheid inkoopmedewerker bestellingen projectleiders etc. afhandelen
- agenda opstellen en notuleren rayonoverleg
- verder alle overige voorkomende administratieve werkzaamheden.

Wegens sluiting vestiging Roosendaal en geen plaats te hebben voor parttime medewerkers in Barendrecht ontslag gekregen per 01-11-’02


Mrt. 1991 – April 1999 R.V.V. Breda (Rijksdienst voor de keuring van Vee en Vlees)

Telefoniste/receptioniste/algemeen administratief medewerkster. Mijn werkzaamheden hier waren:
- bediening van de telefooncentrale en een snelle afhandeling van alle gesprekken
- notuleren diverse vergaderingen
- inschrijven en verzorgen van de inkomende poststukken
- uitwerken van diverse correspondentie en inspectierapportages
- bij afwezigheid van collega; planning en werkzaamheden afdeling Levend Vee (export/import), certificering dierlijke producten
- archiefwerkzaamheden
- invoeren van gegevens via allerlei geautomatiseerde systemen
- overige voorkomende administratieve werkzaamheden.

Jun. 1989 – Mrt. 1991 Ziekenhuis “De Baronie” te Breda

Wegens fusie intern doorgeschoven naar de functie medewerkster afsprakenbalie polikliniek. Mijn werkzaamheden hier waren:
- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- maken en verwerken van de afspraken van alle poliklinische spreekuren via een geautomatiseerd systeem
- zonodig assisteren in het archief met het opzoeken en beheer van de patiëntendossiers
- verder alle voorkomende administratieve werkzaamheden.


Aug. 1987 – Jun. 1989 Ziekenhuis “De Baronie” te Breda

Secretaresse van het hoofd Civiele Dienst. Mijn werkzaamheden hier waren:
- zorg dragen voor de in- en externe post
- bijhouden van de agenda
- zelfstandig afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- notuleren werkoverleg
- verder alle voorkomende administratieve werkzaamheden.



Sept. 1985 – Aug. 1987 Verpleegtehuis Aeneas te Breda

Werkzaamheden zijn voor deze functie niet relevant.


Weekendbanen naast mijn toen huidige werkgever:

Februari 2006 – December 2012 House of Shoes Etten-Leur

December 2012 – Juni 2014 Van der Pluijm schoenen te Etten-Leur

Werkervaring

Sept. 2005 – heden Koninklijke Visio te Breda

Secretaresse secretariaat zorg WDC

- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- ontvangen van bezoekers
- zorg dragen voor de in- en externe post
- zorgovereenkomsten / correspondentie opstellen
- beheer cliëntenadministratie
- voorbereiden / notuleren diverse overleggen
- agenda beheren managers
- vergaderruimtes inplannen/beheren
- Drukwerk / kantoorartikelen bestellen
- Cliëntendossiers bijhouden
- allerlei voorkomende administratieve werkzaamheden met verschillende geautomatiseerde systemen
- ambtelijk secretaris OR; vergaderingen voorbereiden en notuleren

Planbureau
- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- openstaande diensten oplossen
- roosterwijzigingen doorvoeren / aanpassen via geautomatiseerd systeem

April 2003 – Sept. 2005 Gebr. Backx Bouwbedrijf B.V. te Breda

Receptioniste / Telefoniste. Mijn werkzaamheden hier waren:

- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- zorg dragen voor de in- en externe post
- ontvangen en te woord staan bezoekers
- nabellen offerteaanvragen
- uitwerken inkoopcontracten
- bestellen kantoorartikelen
- verder voorkomende administratieve werkzaamheden.


Januari 2003 – April 2003 Heijnen E-Technologie te Heerle

Administratief medewerkster. Mijn werkzaamheden hier waren:

- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- zorg dragen voor de in- en externe post
- up-to-date houden adressenbestand
- crediteurenadministratie
- verder voorkomende administratieve werkzaamheden.






April 1999 – Dec. 2002 Hogenboom Spijkenisse (voorheen Jacobs Elektrotechniek B.V te Roosendaal)

Secretarieel/administratief medewerkster. Mijn werkzaamheden hier waren:
- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- zorg dragen voor de in- en externe post
- uitwerken offertes / correspondentie
- vervangen urenadministratie/facturering
- crediteurenadministratie / inkoop kantoor- en diversen benodigdheden
- bij afwezigheid inkoopmedewerker bestellingen projectleiders etc. afhandelen
- agenda opstellen en notuleren rayonoverleg
- verder alle overige voorkomende administratieve werkzaamheden.

Wegens sluiting vestiging Roosendaal en geen plaats te hebben voor parttime medewerkers in Barendrecht ontslag gekregen per 01-11-’02


Mrt. 1991 – April 1999 R.V.V. Breda (Rijksdienst voor de keuring van Vee en Vlees)

Telefoniste/receptioniste/algemeen administratief medewerkster. Mijn werkzaamheden hier waren:
- bediening van de telefooncentrale en een snelle afhandeling van alle gesprekken
- notuleren diverse vergaderingen
- inschrijven en verzorgen van de inkomende poststukken
- uitwerken van diverse correspondentie en inspectierapportages
- bij afwezigheid van collega; planning en werkzaamheden afdeling Levend Vee (export/import), certificering dierlijke producten
- archiefwerkzaamheden
- invoeren van gegevens via allerlei geautomatiseerde systemen
- overige voorkomende administratieve werkzaamheden.

Jun. 1989 – Mrt. 1991 Ziekenhuis “De Baronie” te Breda

Wegens fusie intern doorgeschoven naar de functie medewerkster afsprakenbalie polikliniek. Mijn werkzaamheden hier waren:
- afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- maken en verwerken van de afspraken van alle poliklinische spreekuren via een geautomatiseerd systeem
- zonodig assisteren in het archief met het opzoeken en beheer van de patiëntendossiers
- verder alle voorkomende administratieve werkzaamheden.


Aug. 1987 – Jun. 1989 Ziekenhuis “De Baronie” te Breda

Secretaresse van het hoofd Civiele Dienst. Mijn werkzaamheden hier waren:
- zorg dragen voor de in- en externe post
- bijhouden van de agenda
- zelfstandig afhandelen van alle binnenkomende telefoongesprekken
- notuleren werkoverleg
- verder alle voorkomende administratieve werkzaamheden.



Sept. 1985 – Aug. 1987 Verpleegtehuis Aeneas te Breda

Werkzaamheden zijn voor deze functie niet relevant.


Weekendbanen naast mijn toen huidige werkgever:

Februari 2006 – December 2012 House of Shoes Etten-Leur

December 2012 – Juni 2014 Van der Pluijm schoenen te Etten-Leur

Lees meer

Opleiding

Opleidingen

1992 – 1993 Telefoniste/receptioniste (diploma)
Instituut Vermeeren te Breda

1992 – 1993 Assistent secretaresse Nederlands (diploma)
Instituut Vermeeren te Breda

Vakken: Nederlands, notuleren, kantoorpraktijk, secretariaatskunde,
typen (blind, 10 vingersysteem), tekstverwerking met WP 5.1
1982 – 1985 MBO-CD (diploma)
Bredeveld te Breda

1979 – 1982 LHNO (diploma C-niveau = Mavo)
Regina Mundi te Etten-Leur



Cursussen:


1995 Cursus Windows en Microsoft Word

1991 Cursus Papyrus (tekstverwerkingspakket van het Ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij)

1988 Data-typiste en basiskennis tekstverwerking
Opleidingsinstituut Etten-Leur

Opleiding

Opleidingen

1992 – 1993 Telefoniste/receptioniste (diploma)
Instituut Vermeeren te Breda

1992 – 1993 Assistent secretaresse Nederlands (diploma)
Instituut Vermeeren te Breda

Vakken: Nederlands, notuleren, kantoorpraktijk, secretariaatskunde,
typen (blind, 10 vingersysteem), tekstverwerking met WP 5.1
1982 – 1985 MBO-CD (diploma)
Bredeveld te Breda

1979 – 1982 LHNO (diploma C-niveau = Mavo)
Regina Mundi te Etten-Leur



Cursussen:


1995 Cursus Windows en Microsoft Word

1991 Cursus Papyrus (tekstverwerkingspakket van het Ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij)

1988 Data-typiste en basiskennis tekstverwerking
Opleidingsinstituut Etten-Leur

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed)

Mijn actuele situatie

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Gastheer/-vrouw, Receptionist, Secretaresse
  • Sector: Bouw & Infra, Gezondheidszorg & Farmacie, Onderwijs, Gemeente
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 24-32 uur

Mijn werkgebieden