• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Een teamplayer met ruime ervaring in verschillende functies: Teamleider/manager, Proces/Kwaliteitsspecialist en ICT Helpdeskmedewerker. Ik ben een betrokken en ervaren teamleider, die ervaring heeft…

Persoonlijk

Een teamplayer met ruime ervaring in verschillende functies: Teamleider/manager, Proces/Kwaliteitsspecialist en ICT Helpdeskmedewerker.

Ik ben een betrokken en ervaren teamleider, die ervaring heeft op verschillende diensten van sales t/m service. Als teamleider kan ik bijdragen aan het behalen van de gezamenlijke doelstelling en gestelde KPI's en kan ik van diverse persoonlijkheden een hecht team te maken.

Ik stel kwaliteit hoog in het vaandel met aandacht voor klant, medewerker en strategie, waarin het contact met de klant centraal staat en de dienstverlening verbeterd.

Daarnaast krijg ik veel energie van het oplossen van zaken waar medewerkers tegen aan lopen om en het verbeteren van processen, zodat de medewerker de klant in een keer goed kan helpen

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Specialist Proces Inrichting
BedrijfsnaamKPN
okt. 2014 – heden

- Focus ligt met name op de klantinteractie processen en processen binnen KPN CCC
- Introductie en implementatie van nieuwe en gewijzigde producten en diensten.
- Advies geven en bepalen van de impact op de klantinteractie processen, organisatie.
- Implementeer nieuwe producten en diensten.

Project Medewerker Innovatie
BedrijfsnaamKPN
feb. 2013 – okt. 2014

- Ondersteuning bieden bij ontwikkelen/implementeren Algemeen Klantbeeld, Support Point,
- VaMo met uitrol OneCRM, voorbereidingen voor Mobiel Groningen
- Uitrol OneCRM met Avaya.
- Ondersteuning bieden aan extern bureau voor het opzetten en maken van opleidingsmateriaal. - UAT beschrijven, testen en defects noteren/bewaken en najagen.
- Deelnemen aan verschillende project overleggen.
- Verschillende rapportages/analyses opstellen die gebruikt voor stuurgroep en andere overleggen met de business.
- Support bieden aan de medewerkers op verschillende locaties die met OneCRM en OneCRM desktop gaan werken

Teamleider/Teammanager
BedrijfsnaamKPN
mrt. 2003 – feb. 2013
LocatieRotterdam en omgeving, Nederland
- Coaching plannen schrijven/bespreken met coach/medewerker
- 2 wekelijkse bilats met medewerkers,
- Deelnemen aan verschillende overleggen als OKO’s, MT’s Learning Loops,
- Continu verbeteren met het team om zo op een hoger niveau te komen,
- Sturen op de gewenste kpi’s en daarin verbetering brengen.
- Kalibratiesessie,
- Geven van trainingen,
- Implementeren van nieuwe processen/systemen,
- Maken/bijstellen van weekroosters voor de medewerkers,
- Maken van rapportages,
- Schrijven van plannen van aanpak voor medewerkers en afdeling,
- Deelnemen aan verschillende overleggen, werkoverleg houden,
- Uitvoeren zelfde werkzaamheden als de medewerkers op de dienst, zoals: aspect
beantwoorden, uitbelvergaderingen opzetten, helpen binnen halen Events, mailafhandeling. - - - 1ste aanspreekpunt zijn voor opdrachtgever

Zie overige ervaring, Linkedin profiel

Werkervaring

Specialist Proces Inrichting
BedrijfsnaamKPN
okt. 2014 – heden

- Focus ligt met name op de klantinteractie processen en processen binnen KPN CCC
- Introductie en implementatie van nieuwe en gewijzigde producten en diensten.
- Advies geven en bepalen van de impact op de klantinteractie processen, organisatie.
- Implementeer nieuwe producten en diensten.

Project Medewerker Innovatie
BedrijfsnaamKPN
feb. 2013 – okt. 2014

- Ondersteuning bieden bij ontwikkelen/implementeren Algemeen Klantbeeld, Support Point,
- VaMo met uitrol OneCRM, voorbereidingen voor Mobiel Groningen
- Uitrol OneCRM met Avaya.
- Ondersteuning bieden aan extern bureau voor het opzetten en maken van opleidingsmateriaal. - UAT beschrijven, testen en defects noteren/bewaken en najagen.
- Deelnemen aan verschillende project overleggen.
- Verschillende rapportages/analyses opstellen die gebruikt voor stuurgroep en andere overleggen met de business.
- Support bieden aan de medewerkers op verschillende locaties die met OneCRM en OneCRM desktop gaan werken

Teamleider/Teammanager
BedrijfsnaamKPN
mrt. 2003 – feb. 2013
LocatieRotterdam en omgeving, Nederland
- Coaching plannen schrijven/bespreken met coach/medewerker
- 2 wekelijkse bilats met medewerkers,
- Deelnemen aan verschillende overleggen als OKO’s, MT’s Learning Loops,
- Continu verbeteren met het team om zo op een hoger niveau te komen,
- Sturen op de gewenste kpi’s en daarin verbetering brengen.
- Kalibratiesessie,
- Geven van trainingen,
- Implementeren van nieuwe processen/systemen,
- Maken/bijstellen van weekroosters voor de medewerkers,
- Maken van rapportages,
- Schrijven van plannen van aanpak voor medewerkers en afdeling,
- Deelnemen aan verschillende overleggen, werkoverleg houden,
- Uitvoeren zelfde werkzaamheden als de medewerkers op de dienst, zoals: aspect
beantwoorden, uitbelvergaderingen opzetten, helpen binnen halen Events, mailafhandeling. - - - 1ste aanspreekpunt zijn voor opdrachtgever

Zie overige ervaring, Linkedin profiel

Lees meer

Software kennis

  • Linkedin
  • Scrum
  • Html
  • Salesforce
  • Facebook

Software kennis


  • Linkedin
  • Scrum
  • Html
  • Salesforce
  • Facebook
  • MS Excel
  • MS Sharepoint
  • MS Word
  • Instagram
  • MS Powerpoint
Lees meer

Opleiding

Hogeschool Rotterdam
Business management

Avans Hogeschool
Sociaal Pedagogische Hulpverlening

Middelbaar Dienstverlenings en Gezondheids Onderwijs
ActiviteitenBegeleiding

Lager Beroeps Onderwijs
Lager Huishoudelijk en Nijverheids Onderwijs

Opleiding

Hogeschool Rotterdam
Business management

Avans Hogeschool
Sociaal Pedagogische Hulpverlening

Middelbaar Dienstverlenings en Gezondheids Onderwijs
ActiviteitenBegeleiding

Lager Beroeps Onderwijs
Lager Huishoudelijk en Nijverheids Onderwijs

Lees meer

Kerncompetenties

  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Toewijding
  • Samenwerken
  • Ontwikkelen medewerkers

Kerncompetenties


  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Toewijding
  • Samenwerken
  • Ontwikkelen medewerkers
  • Energie
  • Betrokkenheid
  • Vasthoudendheid
  • Samenbindend leiderschap
  • Plannen en organiseren
  • Aanpassingsvermogen
  • Netwerkvaardigheid
  • Creativiteit
  • Besluitvaardigheid
  • Overtuigingskracht
  • Verandervermogen
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Formule 1
Voetbal (Barcelona - Bayern Munchen - Manchester City - Liverpool
Haken - Tunisch haken
Tuinieren
Sauna
Lezen
Wandelen

Hobby's & interesses

Formule 1
Voetbal (Barcelona - Bayern Munchen - Manchester City - Liverpool
Haken - Tunisch haken
Tuinieren
Sauna
Lezen
Wandelen

Eigenschappen

Teamplayer - Flexibel - Enthousiast - Aanpakker - Doorzetter - Leergierig

Eigenschappen

Teamplayer - Flexibel - Enthousiast - Aanpakker - Doorzetter - Leergierig

Mijn actuele situatie

  • Functie: ICT Supportmedewerker, Processpecialist, Teamleider callcenter inbound, Teamleider Telesales
  • Sector: Handel (detail), ICT, Techniek, Uitzendbureaus, Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Leidinggevend
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager, Assistent filiaalmanager, Beroepskeuzeadviseur, Supportmedewerker, Teamleider callcenter inbound
  • Sector: Handel (detail), ICT, Techniek, Uitzendbureaus, Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Interim, Leer-werk overeenkomst, Gedetacheerd
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Sarie Bagley te bekijken