• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben Barry van der geer een gedreven medewerker die hard kan werken en duidelijkheid belangrijk vind. Mijn werkervaring is divers zowel in logistiek als in ondersteunende administratieve functies.…

Persoonlijk

Ik ben Barry van der geer een gedreven medewerker die hard kan werken en duidelijkheid belangrijk vind.

Mijn werkervaring is divers zowel in logistiek als in ondersteunende administratieve functies. Zelfstandig of in teamverband, in
beide voel ik mij prima thuis

Eigenschappen die bij mij horen zijn; geordend, gestructureerd en oplossingsgericht, Ik communiceer graag open en eerlijk. Verder ben ik verantwoordelijk en flexibel

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

2014-07/ Heden
Delivery Coordinator.

Sandd b.v. (Deventer).

Taken :

Inplannen en coachen van medewerkers c.a.150 parttime eenheden in één of meerdere wijken.

Analyseren van de bezorgkwaliteit en actie ondernemen daar waar nodig.

Het eerste aanspreekpunt zijn voor de medewerkers telefonisch, en per mail en App gebruik. Het Selecteren van kandidaten en het voeren van intake gesprekken.

zorgen voor een correcte incidentenafhandeling en het correct en tijdig verwerken van cao in- en uitdienst tredingen en persoonsgegevens

Frequente verzuimgesprekken voeren met medewerkers en de verslaglegging hier van administreren.










Oplossingen bieden voor incidenten in de operatie.


*************************************************


Storing’s / Servicedesk medewerker
Tomra Systems b.v. (Apeldoorn)

Taken :

telefonische support verlenen en in de meeste gevallen een probleem direct herkennen en oplossen. Indien verdere hulp nodig is, is het plannen van een servicetechnicus om het probleem te komen oplossen.

Maken van Planningen voor de buitendienst voor het oplossingen van ad-hoc storingen of preventief onderhoud.

verschillende servicewerkzaamheden van op afstand uitvoeren. het oplossen van softwarematige storingen en het uitvoeren van software-updates.



*************************************************

2013-06 / 2014-06

Storing’s / Servicedesk medewerker
Tomra Systems b.v. (Apeldoorn)

Taken :

telefonische support verlenen en in de meeste gevallen een probleem direct herkennen en oplossen. Indien verdere hulp nodig is, is het plannen van een servicetechnicus om het probleem te komen oplossen.

Maken van Planningen voor de buitendienst voor het oplossingen van ad-hoc storingen of preventief onderhoud.

verschillende servicewerkzaamheden van op afstand uitvoeren. het oplossen van softwarematige storingen en het uitvoeren van software-updates.

*************************************************

2012-05 / 2013-05 Administratief Logistiek Medewerker.
Heineken N.V. (Deventer)

Taken :

Administratief ondersteunen van orders en leveringen in (SAP).

Bewaking van de Planning in (SAP).

Contact onderhouden met klanten, sales en logistiek.

Helpdesk van PDA’S (invoeren en uitlezen van gegevens).

Facilitaire ondersteuning postverzorging, archief werkzaamheden en SHE taken.


*************************************************

2008-02 / 2012-05 Medewerker Binnendienst Distributie

Wegener Nieuws Media N.V. (Apeldoorn)

Taken :

Ondersteunen van het bezorg proces (administratief, voorbereidend en regelend).

Fungeren als klant contactcenter voor telefoonverkeer.

Werken volgens procedures en richtlijnen en het verzorgen van rapportages.

*************************************************

1998-06 / 2008-02 Logistiek Medewerker/Chauffeur.

Hanos Nederland B.V. (Apeldoorn)

Taken :

Correct en service-verlenend leveren van voorraad aan horecaklanten .

Verantwoordelijk voor het laden en lossen van de vrachtwagencombinatie.

Het voeren van correcte ritresultaten en administratie.

Werkervaring

2014-07/ Heden
Delivery Coordinator.

Sandd b.v. (Deventer).

Taken :

Inplannen en coachen van medewerkers c.a.150 parttime eenheden in één of meerdere wijken.

Analyseren van de bezorgkwaliteit en actie ondernemen daar waar nodig.

Het eerste aanspreekpunt zijn voor de medewerkers telefonisch, en per mail en App gebruik. Het Selecteren van kandidaten en het voeren van intake gesprekken.

zorgen voor een correcte incidentenafhandeling en het correct en tijdig verwerken van cao in- en uitdienst tredingen en persoonsgegevens

Frequente verzuimgesprekken voeren met medewerkers en de verslaglegging hier van administreren.










Oplossingen bieden voor incidenten in de operatie.


*************************************************


Storing’s / Servicedesk medewerker
Tomra Systems b.v. (Apeldoorn)

Taken :

telefonische support verlenen en in de meeste gevallen een probleem direct herkennen en oplossen. Indien verdere hulp nodig is, is het plannen van een servicetechnicus om het probleem te komen oplossen.

Maken van Planningen voor de buitendienst voor het oplossingen van ad-hoc storingen of preventief onderhoud.

verschillende servicewerkzaamheden van op afstand uitvoeren. het oplossen van softwarematige storingen en het uitvoeren van software-updates.



*************************************************

2013-06 / 2014-06

Storing’s / Servicedesk medewerker
Tomra Systems b.v. (Apeldoorn)

Taken :

telefonische support verlenen en in de meeste gevallen een probleem direct herkennen en oplossen. Indien verdere hulp nodig is, is het plannen van een servicetechnicus om het probleem te komen oplossen.

Maken van Planningen voor de buitendienst voor het oplossingen van ad-hoc storingen of preventief onderhoud.

verschillende servicewerkzaamheden van op afstand uitvoeren. het oplossen van softwarematige storingen en het uitvoeren van software-updates.

*************************************************

2012-05 / 2013-05 Administratief Logistiek Medewerker.
Heineken N.V. (Deventer)

Taken :

Administratief ondersteunen van orders en leveringen in (SAP).

Bewaking van de Planning in (SAP).

Contact onderhouden met klanten, sales en logistiek.

Helpdesk van PDA’S (invoeren en uitlezen van gegevens).

Facilitaire ondersteuning postverzorging, archief werkzaamheden en SHE taken.


*************************************************

2008-02 / 2012-05 Medewerker Binnendienst Distributie

Wegener Nieuws Media N.V. (Apeldoorn)

Taken :

Ondersteunen van het bezorg proces (administratief, voorbereidend en regelend).

Fungeren als klant contactcenter voor telefoonverkeer.

Werken volgens procedures en richtlijnen en het verzorgen van rapportages.

*************************************************

1998-06 / 2008-02 Logistiek Medewerker/Chauffeur.

Hanos Nederland B.V. (Apeldoorn)

Taken :

Correct en service-verlenend leveren van voorraad aan horecaklanten .

Verantwoordelijk voor het laden en lossen van de vrachtwagencombinatie.

Het voeren van correcte ritresultaten en administratie.

Lees meer

Software kennis

MS Excel

MS Word

Office 365

SAP

Software kennis


MS Excel

MS Word

Office 365

SAP

Lees meer

Opleiding

Op het ROC heb ik de opleiding Commercieel/Administratief medewerker gevolgd en met een goed einde afgemaakt.

Opleiding

Op het ROC heb ik de opleiding Commercieel/Administratief medewerker gevolgd en met een goed einde afgemaakt.

Kerncompetenties

Betrokkenheid

Plannen en organiseren

Samenwerken

Onafhankelijkheid

Kerncompetenties


Betrokkenheid

Plannen en organiseren

Samenwerken

Onafhankelijkheid

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, C - Vrachtwagen, E - Aanhanger

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Ik ben al zo'n aantal jaar actief als vrijwillig radio presentator als hobby. In het weekend maak ik radio programma's voor een regionaal radio station in Apeldoorn.

Hobby's & interesses

Ik ben al zo'n aantal jaar actief als vrijwillig radio presentator als hobby. In het weekend maak ik radio programma's voor een regionaal radio station in Apeldoorn.

Eigenschappen

Ik ben een rustig persoon die altijd klaar staat en afspraak is afspraak. Ik hou van duidelijkheid en afspraken die je met elkaar maakt.

Eigenschappen

Ik ben een rustig persoon die altijd klaar staat en afspraak is afspraak. Ik hou van duidelijkheid en afspraken die je met elkaar maakt.

Mijn actuele situatie

  • Huidige werkgever: Sandd
  • Functie: Service Coördinator
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Mijn werkgebieden