• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik zoek een job waarin ik mijn financiële skills kan combineren met mijn sociale vaardigheden. Geef mij cijfers waarmee ik mag gaan analyseren, rapporteren, forecasten, budgetteren; daarin heb ik…

Persoonlijk

Ik zoek een job waarin ik mijn financiële skills kan combineren met mijn sociale vaardigheden. Geef mij cijfers waarmee ik mag gaan analyseren, rapporteren, forecasten, budgetteren; daarin heb ik inzicht. Laat mij dit efficiënter doen door gebruik te maken van mijn expertise in Excel. En stuur mij hiermee de business in, want daar haal ik mijn energie uit: het omgaan met mensen. Met mijn empathie en aanpassingsvermogen kan ik juist de ‘non-financials’ in een organisatie wegwijs maken in de cijfers.

Ik zoek een baan voor de langere termijn en ben niet geïnteresseerd in het werken op projectbasis. Mijn voorkeur gaat uit naar het werken bij een bedrijf in Zuid-Limburg. Ik heb hierbij geen voorkeur voor profit of non-profit, maar heb geen interesse in het werken bij een gemeente.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Financieel adviseur - Mondriaan, Heerlen

Als financieel adviseur ben ik werkzaam voor de afdeling Planning & Control. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de ondersteuning bij beleidsontwikkeling en informatie-voorziening, beoordeling en analyse van de bedrijfs-economische resultaten, interne budgettering en de in- en externe verslaglegging.
Ik verzorg op structurele en ad-hoc basis managementinformatie en geef gevraagd en ongevraagd advies aan het management, waarbij mijn focus ligt op de concernbrede rapportages en daarnaast specifiek de Mondriaan Academie.
Taken en verantwoordelijkheden:
• Het verzorgen van structurele en ad-hoc management-informatie, waaronder maandrapportages en KPI rapportages.
• Het ondersteunen en faciliteren van het management bij het begrotingsproces.
• Het aanvragen en verantwoorden van diverse opleidings-subsidies.
• Het signaleren en bespreekbaar maken van bedrijfs-economische risico's.
• Het optimaliseren en verder uitbouwen van bestaande rapportages en analyses.


Financieel adviseur - Gemeente Maastricht

Als financieel adviseur maakte ik deel uit van het inkoopteam van het Sociaal Domein. Hierbij had ik enerzijds contacten met zorgaanbieders en anderzijds met de 18 regiogemeenten.
Taken en verantwoordelijkheden:
• Het bepalen en analyseren van financiële prognoses op basis van realisatiecijfers.
• Het opstellen van een financiële monitor voor college van B&W en gemeenteraad.
• Het opstellen van financiële kwartaalrapportages aan regiogemeenten.
• Het inregelen van de facturatiestroom (voorschotten, declaraties, eindafrekeningen).
• Het opstellen van een declaratieprotocol.
• Het doorbelasten van kosten aan regiogemeenten.
• Het analyseren en bijstellen van tariefstelling aanbieders.
• Financiële processen optimaliseren en spiegelen aan processen van externe organisaties zoals VNG, KING, CAK en SVB.
• Het mede voorzitten van periodiek bedrijfsvoeringsoverleg met regiogemeenten.


Site administrateur - AAFM facility management, Geleen

Binnen AAFM was ik werkzaam voor het cluster Industrie Zuid, van waaruit diverse klanten gevestigd op het Chemelot terrein bediend werden.
Taken en verantwoordelijkheden:
• Het ondersteunen van en adviseren aan de (Senior) Facility Managers en Contract Manager, het signaleren van afwijkingen in de administratie en de budgetverantwoordelijken hierop wijzen.
• Het mede opstellen van zowel externe als interne budgetten voor de soft services en het bewaken hiervan gedurende het boekjaar.
• Het berekenen en registreren van financiële variaties in de dienstverlening.
• Het berekenen en registreren van contractuele savings.
• Het mede bepalen en berekenen van de verschillende doorbelastingsmethodieken aan de diverse klanten.
• Het opstellen van financiële kwartaalrapportages voor de klant (zowel demand management als de verschillende business units op de site).
• Verzorgen van de communicatie en rapportage naar de Finance Manager, dan wel naar de Facility Managers.
• Het zorgdragen voor een correcte interne administratie en het monitoren van te behalen resultaten gedurende het boekjaar.


Medewerker backoffice afdeling Verzekerden - CZ, Sittard


Taken en verantwoordelijkheden:

• Het verwerken van mutaties op lopende polissen.



Allround medewerker Hypotheken - Obvion, Heerlen


Taken en verantwoordelijkheden:

• Het verwerken van algehele en extra aflossingen.
• Het beheren en controleren van bouwdepots.
• Het beheren en muteren van economische looptijd.
• Het opsporen van frauduleus verhuur van onderpanden.
• Het verwerken van contractmutaties.
• Het zorgdragen voor de interne en externe communicatie ten aanzien van eindconsumenten.

Werkervaring

Financieel adviseur - Mondriaan, Heerlen

Als financieel adviseur ben ik werkzaam voor de afdeling Planning & Control. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de ondersteuning bij beleidsontwikkeling en informatie-voorziening, beoordeling en analyse van de bedrijfs-economische resultaten, interne budgettering en de in- en externe verslaglegging.
Ik verzorg op structurele en ad-hoc basis managementinformatie en geef gevraagd en ongevraagd advies aan het management, waarbij mijn focus ligt op de concernbrede rapportages en daarnaast specifiek de Mondriaan Academie.
Taken en verantwoordelijkheden:
• Het verzorgen van structurele en ad-hoc management-informatie, waaronder maandrapportages en KPI rapportages.
• Het ondersteunen en faciliteren van het management bij het begrotingsproces.
• Het aanvragen en verantwoorden van diverse opleidings-subsidies.
• Het signaleren en bespreekbaar maken van bedrijfs-economische risico's.
• Het optimaliseren en verder uitbouwen van bestaande rapportages en analyses.


Financieel adviseur - Gemeente Maastricht

Als financieel adviseur maakte ik deel uit van het inkoopteam van het Sociaal Domein. Hierbij had ik enerzijds contacten met zorgaanbieders en anderzijds met de 18 regiogemeenten.
Taken en verantwoordelijkheden:
• Het bepalen en analyseren van financiële prognoses op basis van realisatiecijfers.
• Het opstellen van een financiële monitor voor college van B&W en gemeenteraad.
• Het opstellen van financiële kwartaalrapportages aan regiogemeenten.
• Het inregelen van de facturatiestroom (voorschotten, declaraties, eindafrekeningen).
• Het opstellen van een declaratieprotocol.
• Het doorbelasten van kosten aan regiogemeenten.
• Het analyseren en bijstellen van tariefstelling aanbieders.
• Financiële processen optimaliseren en spiegelen aan processen van externe organisaties zoals VNG, KING, CAK en SVB.
• Het mede voorzitten van periodiek bedrijfsvoeringsoverleg met regiogemeenten.


Site administrateur - AAFM facility management, Geleen

Binnen AAFM was ik werkzaam voor het cluster Industrie Zuid, van waaruit diverse klanten gevestigd op het Chemelot terrein bediend werden.
Taken en verantwoordelijkheden:
• Het ondersteunen van en adviseren aan de (Senior) Facility Managers en Contract Manager, het signaleren van afwijkingen in de administratie en de budgetverantwoordelijken hierop wijzen.
• Het mede opstellen van zowel externe als interne budgetten voor de soft services en het bewaken hiervan gedurende het boekjaar.
• Het berekenen en registreren van financiële variaties in de dienstverlening.
• Het berekenen en registreren van contractuele savings.
• Het mede bepalen en berekenen van de verschillende doorbelastingsmethodieken aan de diverse klanten.
• Het opstellen van financiële kwartaalrapportages voor de klant (zowel demand management als de verschillende business units op de site).
• Verzorgen van de communicatie en rapportage naar de Finance Manager, dan wel naar de Facility Managers.
• Het zorgdragen voor een correcte interne administratie en het monitoren van te behalen resultaten gedurende het boekjaar.


Medewerker backoffice afdeling Verzekerden - CZ, Sittard


Taken en verantwoordelijkheden:

• Het verwerken van mutaties op lopende polissen.



Allround medewerker Hypotheken - Obvion, Heerlen


Taken en verantwoordelijkheden:

• Het verwerken van algehele en extra aflossingen.
• Het beheren en controleren van bouwdepots.
• Het beheren en muteren van economische looptijd.
• Het opsporen van frauduleus verhuur van onderpanden.
• Het verwerken van contractmutaties.
• Het zorgdragen voor de interne en externe communicatie ten aanzien van eindconsumenten.

Lees meer

Software kennis

  • MS Excel
  • MS Word
  • Exact

Software kennis


  • MS Excel
  • MS Word
  • Exact
Lees meer

Opleiding

Hogeschool Zuyd, HEAO Bedrijfseconomie 2002-2006

Opleiding

Hogeschool Zuyd, HEAO Bedrijfseconomie 2002-2006

Kerncompetenties

  • Zelfinzicht
  • Samenwerken
  • Snel schakelen
  • Luisteren
  • Klantgerichtheid

Kerncompetenties


  • Zelfinzicht
  • Samenwerken
  • Snel schakelen
  • Luisteren
  • Klantgerichtheid
  • Informatie-analyse
  • Energie
  • Verandervermogen
  • Prioritering
  • Stressbestendigheid
  • Plannen en organiseren
  • Omgang met details
  • Betrokkenheid
  • Ambitie
  • Aanpassingsvermogen
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Sporten, theater, concerten, opstellingen/systemisch werken

Hobby's & interesses

Sporten, theater, concerten, opstellingen/systemisch werken

Eigenschappen

Enthousiast, gedreven, analytisch, empathisch

Eigenschappen

Enthousiast, gedreven, analytisch, empathisch

Mijn actuele situatie

  • Functie: Financieel Adviseur
  • Sector: Gezondheidszorg & Farmacie
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 2 maanden

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Business Controller, Controller, Financial Controller, Financieel Adviseur
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 3.500 - 5.000
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden