• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Aangezien Schoonenberg Hoorsupport BV mijn functie HoorZorgConsulente landelijk heeft opgeheven, ben ik vanaf 1-8 naar een nieuwe uitdaging en dichterbij huis. Ik werkte in Hilversum maar woon in…

Persoonlijk

Aangezien Schoonenberg Hoorsupport BV mijn functie HoorZorgConsulente landelijk heeft opgeheven, ben ik vanaf 1-8 naar een nieuwe uitdaging en dichterbij huis.
Ik werkte in Hilversum maar woon in Apeldoorn.
Hier was ik ook al 8,5 jaar ondersteunend en commercieel bezig, als spin in het web, dus steeds gewend aan prioriteiten te stellen en met (telefonische) klanten (soms ook met klachten) om te gaan. Daarnaast agendabeheer, verkoop en allerlei beroepsgerichte taken als hoortesten, afdrukken maken en bijstellen van hoortoestellen.
Ik heb eerder al wat ervaring in de logistieke sector opgedaan bij de folders van Interlanden Spreigroep BV en heb gewerkt bij de overheid op het callcenter van de Motorrijtuigenbelasting.
Kan goed zelfstandig werken (juist met computers), maar werk ook goed in een team samen. Ik ben erg nauwkeurig, ben een echte aanpakker, ik doe wat ik zeg en ben goed in plannen.
Ik wil graag weer administratieve/receptioniste baan, voor langere tijd voor 40 uur per week. Ik beschik over eigen vervoer en ben representatief.
Graag zie ik een uitnodiging voor een gesprek met grote belangstelling tegemoet!!
Vriendelijke groet, Kirsten Sloots-Jordaan

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring:
17 jan. - 09 mrt. 2018 Administratief Medewerker Orderinvoer bij Dulimex BV in Vaassen
- 40 uur per week, tijdelijke baan, ter vervanging van ziekte.
15 dec. 2008-01-aug. 2017 Administratief Commercieel Medewerker bij Schoonenberg Hoorcomfort BV
- telefoon, agendabeheer, afspraken maken, administratie, allerlei soorten post, facturering, creditnota’s, balieverkoop, contact met Zorgverzekeringen, klanten ontvangen, hoortoestellen schoonmaken, reparaties, hoortoestellen bijstellen, (screening-) audiometrie, oorafdrukken maken voor oorstukjes, zwemdoppen of gehoorbescherming en advies daarin geven, voorbereidings-klantgesprekken, winkelonderhoud, en alle andere voorkomende werkzaamheden.
- 40 uur per week, functie landelijk door werkgever opgeheven/reorganisatie.

25 aug. - 25 sept. 2008 Receptioniste bij Divitel BV Apeldoorn
- allerhande voorkomende (administratieve) klussen en telefoon opnemen en doorverbinden
- 32 uur per week, tijdelijke baan.

1 okt. 2007-23 aug. 2008 Medewerker Bedrijfsbureau bij Interlanden BV Apeldoorn
- plannen van folderbestanden in Spin, personeelsplanning en andere
administratieve zaken, zoals inklaringregistratie, managementrapportages,
uren- en verlofverwerking
- 40 uur per week, door reorganisatie geen contractverlenging.

4 okt. 2004-30 aug. 2007 Klantenservice Medewerkster Inbound Motorrijtuigen Belasting Apeldoorn
- allerhande vragen beantwoorden en direct wijzigingen doorvoeren in de verschillenden computersystemen
- 32 uur per week, na drie jaar geen vast contract aangeboden.

28 apr. 2003-1 okt. 2004 Caissière Supermarkt C1000 Bredewout ‘De Mheen’ Apeldoorn
- ook broodafdeling, sigaretten/klachtenbalie en op woensdagavond de kassaploegleiding
- 40 uur per week, ik werd te oud en te duur…

Sept. 2001-jun. 2002 Caissière Supermarkt Dirk van den Broek Apeldoorn, bijbaan.
1996-2002 grafische afwerking PrimaPost Apeldoorn, vakantiewerk.
Eerste kwartaal 2000 Serveerster en bar-dame Pizzeria La Luna, bijbaan.
1997-1999 Inpakster en verkoopster marktkraam bakker Steven de Graaf, zaterdagbijbaan.
1996-1997 Krantenbezorgster van de Apeldoornse Courant (nu Stentor), bijbaan na schooltijd.

Werkervaring

Werkervaring:
17 jan. - 09 mrt. 2018 Administratief Medewerker Orderinvoer bij Dulimex BV in Vaassen
- 40 uur per week, tijdelijke baan, ter vervanging van ziekte.
15 dec. 2008-01-aug. 2017 Administratief Commercieel Medewerker bij Schoonenberg Hoorcomfort BV
- telefoon, agendabeheer, afspraken maken, administratie, allerlei soorten post, facturering, creditnota’s, balieverkoop, contact met Zorgverzekeringen, klanten ontvangen, hoortoestellen schoonmaken, reparaties, hoortoestellen bijstellen, (screening-) audiometrie, oorafdrukken maken voor oorstukjes, zwemdoppen of gehoorbescherming en advies daarin geven, voorbereidings-klantgesprekken, winkelonderhoud, en alle andere voorkomende werkzaamheden.
- 40 uur per week, functie landelijk door werkgever opgeheven/reorganisatie.

25 aug. - 25 sept. 2008 Receptioniste bij Divitel BV Apeldoorn
- allerhande voorkomende (administratieve) klussen en telefoon opnemen en doorverbinden
- 32 uur per week, tijdelijke baan.

1 okt. 2007-23 aug. 2008 Medewerker Bedrijfsbureau bij Interlanden BV Apeldoorn
- plannen van folderbestanden in Spin, personeelsplanning en andere
administratieve zaken, zoals inklaringregistratie, managementrapportages,
uren- en verlofverwerking
- 40 uur per week, door reorganisatie geen contractverlenging.

4 okt. 2004-30 aug. 2007 Klantenservice Medewerkster Inbound Motorrijtuigen Belasting Apeldoorn
- allerhande vragen beantwoorden en direct wijzigingen doorvoeren in de verschillenden computersystemen
- 32 uur per week, na drie jaar geen vast contract aangeboden.

28 apr. 2003-1 okt. 2004 Caissière Supermarkt C1000 Bredewout ‘De Mheen’ Apeldoorn
- ook broodafdeling, sigaretten/klachtenbalie en op woensdagavond de kassaploegleiding
- 40 uur per week, ik werd te oud en te duur…

Sept. 2001-jun. 2002 Caissière Supermarkt Dirk van den Broek Apeldoorn, bijbaan.
1996-2002 grafische afwerking PrimaPost Apeldoorn, vakantiewerk.
Eerste kwartaal 2000 Serveerster en bar-dame Pizzeria La Luna, bijbaan.
1997-1999 Inpakster en verkoopster marktkraam bakker Steven de Graaf, zaterdagbijbaan.
1996-1997 Krantenbezorgster van de Apeldoornse Courant (nu Stentor), bijbaan na schooltijd.

Lees meer

Software kennis

  • Facebook
  • Html
  • Linkedin
  • MS Word
  • MS Excel

Software kennis


  • Facebook
  • Html
  • Linkedin
  • MS Word
  • MS Excel
  • MS Powerpoint
  • SAP
Lees meer

Opleiding

Opleidingen:
2017 BHV-herhaling gehaald
11 feb. 2015 Schoonenberg Bewijs van Bekwaamheid Hoorzorgconsulent gehaald
2014 BHV-cursus gehaald
1 aug. 2013 Schoonenberg Ontwikkeltraject tot Hoorzorgconsulent gehaald
4 mrt. 2010 Schoonenberg Audiometrie en Oorafdrukken maken gehaald
2 nov. 2009 Schoonenberg Profit III voor Commercieel Assistent gehaald
2008 Assistent Jazzdans Leidster KNGU gehaald
1999-2003 Middelbaar Toeristisch en Recreatief Onderwijs (MTRO)
bij ROC Aventus Apeldoorn, richting zakenreizen, diploma juni 2003
1995-1999 Mavo, Erica College Apeldoorn, diploma juli 1999

Opleiding

Opleidingen:
2017 BHV-herhaling gehaald
11 feb. 2015 Schoonenberg Bewijs van Bekwaamheid Hoorzorgconsulent gehaald
2014 BHV-cursus gehaald
1 aug. 2013 Schoonenberg Ontwikkeltraject tot Hoorzorgconsulent gehaald
4 mrt. 2010 Schoonenberg Audiometrie en Oorafdrukken maken gehaald
2 nov. 2009 Schoonenberg Profit III voor Commercieel Assistent gehaald
2008 Assistent Jazzdans Leidster KNGU gehaald
1999-2003 Middelbaar Toeristisch en Recreatief Onderwijs (MTRO)
bij ROC Aventus Apeldoorn, richting zakenreizen, diploma juni 2003
1995-1999 Mavo, Erica College Apeldoorn, diploma juli 1999

Lees meer

Kerncompetenties

  • Mondelinge vaardigheid
  • Motiveren
  • Plannen en organiseren
  • Prioritering
  • Betrokkenheid

Kerncompetenties


  • Mondelinge vaardigheid
  • Motiveren
  • Plannen en organiseren
  • Prioritering
  • Betrokkenheid
  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Omgevingsbewustzijn
  • Toewijding
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

Hobby’s Mountainbiken, fitness/yoga/dansen, lezen, dvd’s kijken, kleuren voor volwassenen.

Hobby's & interesses

Hobby’s Mountainbiken, fitness/yoga/dansen, lezen, dvd’s kijken, kleuren voor volwassenen.

Eigenschappen

Karaktereigenschappen vriendelijk, behulpzaam, ordelijk, spontaan, gedreven, regelaarster, doorzetter.
Werkeigenschappen MBO4 denk- en werkniveau, ervaring met (telefonische-/balie-) contacten en administratieve taken, goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden, ben een aanpakker, toon inzet, interesse en initiatief, ben flexibel, maar houd ook van regelmaat, kan organiseren en regelen, kom afspraken na, ben betrouwbaar, erg ordelijk en nauwkeurig, werk graag zelfstandig, maar ook goed (samen) in een team, representatief.

Eigenschappen

Karaktereigenschappen vriendelijk, behulpzaam, ordelijk, spontaan, gedreven, regelaarster, doorzetter.
Werkeigenschappen MBO4 denk- en werkniveau, ervaring met (telefonische-/balie-) contacten en administratieve taken, goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden, ben een aanpakker, toon inzet, interesse en initiatief, ben flexibel, maar houd ook van regelmaat, kan organiseren en regelen, kom afspraken na, ben betrouwbaar, erg ordelijk en nauwkeurig, werk graag zelfstandig, maar ook goed (samen) in een team, representatief.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Administrateur, Receptionist
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden