• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik kan mezelf omschrijven als een ondersteunende duizendpoot die zaken netjes afmaakt. Ik ben toe aan een nieuwe stap in mijn loopbaan. Ik zoek een ondersteunende functie op facilitair en / of…

Persoonlijk

Ik kan mezelf omschrijven als een ondersteunende duizendpoot die zaken netjes afmaakt.

Ik ben toe aan een nieuwe stap in mijn loopbaan.
Ik zoek een ondersteunende functie op facilitair en / of administratief gebied. Hierbij denk ik aan een functie als facilitair medewerker of kantoor assistent in de omgeving van Zeist / Utrecht voor ±32 uur per week.
Ziet u mogelijkheden, dan kom ik graag in contact met u.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Administratief Medewerker Logistiek
Parket CVOM (Centrale Verwerking Openbaar
Ministerie) te Utrecht
september 2007 - heden

Taken
• Uitgaande post: Post verwerken met converteermachine. Onderhouden en storingen verhelpen. Interne postrondes lopen. Dossiers volgens een afgesproken convenant verzamelen en administratief bijhouden in Excel & Word. Dossiers klaarmaken en aanbieden voor verzending. Afstemmen met collega’s van diverse afdelingen.
• Binnenkomende post: Post Filteren op
postbusnummer. Post scan klaarmaken en scannen, diverse zaakstromen. Barcodes en adressen wijzigen. Strafzaken waarmerken (2e controle).
• Archiefwerkzaamheden uitvoeren.
• Overige werkzaamheden: Contact onderhouden met o.a. koeriers, monteurs, rechtbankmedewerkers en postdiensten. Werkinstructies maken en bijhouden. Schoonmaak- en facilitaire dienst. Schouwwerk. Werken met GPS-systeem voor
strafzaken. Controleren van facturen koeriers.

Orderpikker (op uitzendbasis)
Via uitzendbureau (APS locatie Huis van bewaring) te Nieuwegein
april 2006 - september 2007

Taken
• Boodschappenlijsten sorteren, invoeren en
uitprinten. Boodschappen inpakken, controleren
en op containers plaatsen. Inventarislijsten invullen. Magazijn aanvullen en op orde houden.

Archiefschoningsmedewerker
Archief Rechtbank Utrecht te Utrecht
februari 2004 - december 2005

Taken
• Het schonen van archiefdossiers. Met container of steekwagen dozen ophalen en wegbrengen. Dossiers invoegen.

Interne Medewerker
NebasNsg te Bunnik
augustus 2000 - augustus 2003

Taken
• Het bijhouden van het magazijn, bestellingen doen, orders picken, archief ordenen, schoonmaakwerkzaamheden en incidenteel werkzaamheden van de postkamermedewerker overnemen.

Werkervaring

Administratief Medewerker Logistiek
Parket CVOM (Centrale Verwerking Openbaar
Ministerie) te Utrecht
september 2007 - heden

Taken
• Uitgaande post: Post verwerken met converteermachine. Onderhouden en storingen verhelpen. Interne postrondes lopen. Dossiers volgens een afgesproken convenant verzamelen en administratief bijhouden in Excel & Word. Dossiers klaarmaken en aanbieden voor verzending. Afstemmen met collega’s van diverse afdelingen.
• Binnenkomende post: Post Filteren op
postbusnummer. Post scan klaarmaken en scannen, diverse zaakstromen. Barcodes en adressen wijzigen. Strafzaken waarmerken (2e controle).
• Archiefwerkzaamheden uitvoeren.
• Overige werkzaamheden: Contact onderhouden met o.a. koeriers, monteurs, rechtbankmedewerkers en postdiensten. Werkinstructies maken en bijhouden. Schoonmaak- en facilitaire dienst. Schouwwerk. Werken met GPS-systeem voor
strafzaken. Controleren van facturen koeriers.

Orderpikker (op uitzendbasis)
Via uitzendbureau (APS locatie Huis van bewaring) te Nieuwegein
april 2006 - september 2007

Taken
• Boodschappenlijsten sorteren, invoeren en
uitprinten. Boodschappen inpakken, controleren
en op containers plaatsen. Inventarislijsten invullen. Magazijn aanvullen en op orde houden.

Archiefschoningsmedewerker
Archief Rechtbank Utrecht te Utrecht
februari 2004 - december 2005

Taken
• Het schonen van archiefdossiers. Met container of steekwagen dozen ophalen en wegbrengen. Dossiers invoegen.

Interne Medewerker
NebasNsg te Bunnik
augustus 2000 - augustus 2003

Taken
• Het bijhouden van het magazijn, bestellingen doen, orders picken, archief ordenen, schoonmaakwerkzaamheden en incidenteel werkzaamheden van de postkamermedewerker overnemen.

Lees meer

Software kennis

Html

MS Word

MS Excel

MS Acces

Software kennis


Html

MS Word

MS Excel

MS Acces

MS Powerpoint

Lees meer

Opleiding

MBO Administratief Medewerker (assistent
opleiding)
Opleidingsinstituut Gildevaart te Nieuwegein
2001 - 2002, Diploma

LBO Magazijn / Opslagmedewerker
Opleidingsinstituut Gildevaart te Nieuwegein
1999 - 2001, Diploma

VSO Middelbare school
Zonnehuizen Veldheimschool te Zeist
1992- 1999, Getuigschriften

Opleiding

MBO Administratief Medewerker (assistent
opleiding)
Opleidingsinstituut Gildevaart te Nieuwegein
2001 - 2002, Diploma

LBO Magazijn / Opslagmedewerker
Opleidingsinstituut Gildevaart te Nieuwegein
1999 - 2001, Diploma

VSO Middelbare school
Zonnehuizen Veldheimschool te Zeist
1992- 1999, Getuigschriften

Lees meer

Kerncompetenties

Luisteren

Betrokkenheid

Initiatief nemen

Schriftelijke vaardigheid

Kerncompetenties


Luisteren

Betrokkenheid

Initiatief nemen

Schriftelijke vaardigheid

Samenwerken

Zelfinzicht

Vasthoudendheid

Onafhankelijkheid

Klantgerichtheid

Ambitie

Plannen en organiseren

Aanpassingsvermogen

Stressbestendigheid

Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Lezen, spelletjes spelen, bezoeken
van theatervoorstellingen en badminton.

Hobby's & interesses

Lezen, spelletjes spelen, bezoeken
van theatervoorstellingen en badminton.

Eigenschappen

Ik ben een aanpakker en werk heel secuur.
Ik ben integer en ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik ben servicegericht, klantvriendelijk en behulpzaam.
Sta graag anderen te woord, help en verstrek graag informatie aan anderen.
Ik ben nieuwsgierig en heb interesse in de ander.
Ik ben open en vrolijk en zet mij in hoge mate in om afspraken na te komen en de klant tevreden te stellen.
Beschik over goede schriftelijke communicatieve vaardigheden, ben goed in ordenen van papierwerk.
Ik houd overzicht en werk gestructureerd.
Ik kan goed omgaan met computerprogramma’s zoals: Word, Excel en mail. Maak mij snel computerprogramma’s eigen.

Eigenschappen

Ik ben een aanpakker en werk heel secuur.
Ik ben integer en ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik ben servicegericht, klantvriendelijk en behulpzaam.
Sta graag anderen te woord, help en verstrek graag informatie aan anderen.
Ik ben nieuwsgierig en heb interesse in de ander.
Ik ben open en vrolijk en zet mij in hoge mate in om afspraken na te komen en de klant tevreden te stellen.
Beschik over goede schriftelijke communicatieve vaardigheden, ben goed in ordenen van papierwerk.
Ik houd overzicht en werk gestructureerd.
Ik kan goed omgaan met computerprogramma’s zoals: Word, Excel en mail. Maak mij snel computerprogramma’s eigen.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Huidige werkgever: Parket CVOM
  • Sector: Overheid
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: ondersteunende fuctie op facilitair en / of administratief gebied
  • Functie: Facilitair Medewerker
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, WIA, Wajong of doelgroepregister
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden