• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Betrokken, proactieve en doorgewinterde directiesecretaresse met een passie voor het vak, een positieve blik op het leven en met gevoel voor humor. Meer dan 20 jaar ervaring in secretariële…

Persoonlijk

Betrokken, proactieve en doorgewinterde directiesecretaresse met een passie voor het vak, een positieve blik op het leven en met gevoel voor humor. Meer dan 20 jaar ervaring in secretariële ondersteuning van directie en management en met administratieve ondersteuning in het algemeen. Door een verhuizing van Almere naar Nieuwstadt per direct beschikbaar voor een nieuwe uitdaging.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

januari 2014 - oktober 2017, managementassistente bij Cambrium BV, Almere

Als managementassistent faciliterend zijn voor de directie, door de directie te ondersteunen bij het uitvoeren van haar werkzaamheden en te fungeren als steun en toeverlaat.
Zaken die daarbij onder mijn verantwoording vielen waren o.a. agendabeheer, archiefbeheer, eerste aanspreekpunt voor externe contacten, verzorgen van correspondentie, verzorgen van crediteuren- en HR-administratie, beheer van zakelijke contracten en officemanagement.

april 1999 - december 2013, directiesecretaresse bij USG People The Netherlands BV, Almere

Het ondersteunen van de directie en het management door het verrichten van secretariële werkzaamheden en het organiseren van evenementen. Daarnaast fungeren als een klankbord van de directie.
Zaken die daarbij onder mijn verantwoording vielen, waren o.a. agendabeheer, notuleren, de eindredactie van het interne personeelsblad, het verzorgen van de eindejaarsgeschenken voor de medewerkers, opzetten en beheren van teamsites op intranet en het organiseren van vergaderingen, evenementen en bijeenkomsten, zoals de jaarlijkse kick-off, kwartaalbijeenkomsten en personeelsfeesten.

Juni 1995 - april 1999, secretaresse bij New Amsterdam Cititrust BV, Amsterdam

Het ondersteunen van de financieel directeur en zijn assistent op secretarieel en administratief gebied.
Zaken die daarbij onder mijn verantwoording vielen, waren o.a. het opstellen van correspondentie in het Nederlands en Engels, telefoonafhandeling, archiveren, beheer van de kas en de inkoop van facilitaire zaken voor het kantoor, bijhouden van de declarabele uren van de directie, administratief beheer van de bankrekeningen, deponeren van de jaarrekeningen bij de Kamer van Koophandel en het bijbehorende administratief beheer van de wijzigingen van de vennootschappen.

Werkervaring

januari 2014 - oktober 2017, managementassistente bij Cambrium BV, Almere

Als managementassistent faciliterend zijn voor de directie, door de directie te ondersteunen bij het uitvoeren van haar werkzaamheden en te fungeren als steun en toeverlaat.
Zaken die daarbij onder mijn verantwoording vielen waren o.a. agendabeheer, archiefbeheer, eerste aanspreekpunt voor externe contacten, verzorgen van correspondentie, verzorgen van crediteuren- en HR-administratie, beheer van zakelijke contracten en officemanagement.

april 1999 - december 2013, directiesecretaresse bij USG People The Netherlands BV, Almere

Het ondersteunen van de directie en het management door het verrichten van secretariële werkzaamheden en het organiseren van evenementen. Daarnaast fungeren als een klankbord van de directie.
Zaken die daarbij onder mijn verantwoording vielen, waren o.a. agendabeheer, notuleren, de eindredactie van het interne personeelsblad, het verzorgen van de eindejaarsgeschenken voor de medewerkers, opzetten en beheren van teamsites op intranet en het organiseren van vergaderingen, evenementen en bijeenkomsten, zoals de jaarlijkse kick-off, kwartaalbijeenkomsten en personeelsfeesten.

Juni 1995 - april 1999, secretaresse bij New Amsterdam Cititrust BV, Amsterdam

Het ondersteunen van de financieel directeur en zijn assistent op secretarieel en administratief gebied.
Zaken die daarbij onder mijn verantwoording vielen, waren o.a. het opstellen van correspondentie in het Nederlands en Engels, telefoonafhandeling, archiveren, beheer van de kas en de inkoop van facilitaire zaken voor het kantoor, bijhouden van de declarabele uren van de directie, administratief beheer van de bankrekeningen, deponeren van de jaarrekeningen bij de Kamer van Koophandel en het bijbehorende administratief beheer van de wijzigingen van de vennootschappen.

Lees meer

Software kennis

  • MS Word
  • Office 365
  • MS Excel
  • MS Powerpoint
  • Linkedin

Software kennis


  • MS Word
  • Office 365
  • MS Excel
  • MS Powerpoint
  • Linkedin
  • Facebook
  • Adobe Photoshop
Lees meer

Opleiding

NCOI, Basisopleiding Bedrijfskunde en Management 2006 - 2007

Schoeverscollege, Directiesecretaresse, 2001 - 2003

Interacademie Hulscher, receptioniste - telefoniste 1994 - 1995

EuroCollege Hilversum, hostessopleiding 1992 - 1994

MTS Mode en Kleding Utrecht 1991 - 1992

Griftland College Soest, mavo, 1987 - 1991

Opleiding

NCOI, Basisopleiding Bedrijfskunde en Management 2006 - 2007

Schoeverscollege, Directiesecretaresse, 2001 - 2003

Interacademie Hulscher, receptioniste - telefoniste 1994 - 1995

EuroCollege Hilversum, hostessopleiding 1992 - 1994

MTS Mode en Kleding Utrecht 1991 - 1992

Griftland College Soest, mavo, 1987 - 1991

Lees meer

Kerncompetenties

  • Omgevingsbewustzijn
  • Overtuigingskracht
  • Mondelinge vaardigheid
  • Integriteit
  • Schriftelijke vaardigheid

Kerncompetenties


  • Omgevingsbewustzijn
  • Overtuigingskracht
  • Mondelinge vaardigheid
  • Integriteit
  • Schriftelijke vaardigheid
  • Snel schakelen
  • Toewijding
  • Vasthoudendheid
  • Betrokkenheid
  • Timemanagement
  • Zelfinzicht
  • Plannen en organiseren
  • Verandervermogen
  • Prioritering
  • Samenwerken
  • Stressbestendigheid
  • Aanpassingsvermogen
  • Onafhankelijkheid
  • Omgang met details
  • Anticiperen
  • Besluitvaardigheid
  • Discipline
  • Energie
  • Informatie-analyse
  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Initiatief nemen
  • Creativiteit
  • Zelfvertrouwen
  • Delegeren
  • Netwerkvaardigheid
Lees meer

Vaardigheden

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend)

Hobby's & interesses

reizen, fietsvakanties, tuinieren, lezen en koken

Hobby's & interesses

reizen, fietsvakanties, tuinieren, lezen en koken

Eigenschappen

Ik ben een harde werker, loyaal, heb gevoel voor humor en ben erg betrokken bij mijn werk. Ik ben recht door zee en sta positief in het leven.

Ook ben ik flexibel en kan ik goed omgaan met veranderingen en ben ik discreet en integer.

Eigenschappen

Ik ben een harde werker, loyaal, heb gevoel voor humor en ben erg betrokken bij mijn werk. Ik ben recht door zee en sta positief in het leven.

Ook ben ik flexibel en kan ik goed omgaan met veranderingen en ben ik discreet en integer.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Directiesecretaresse, HR Secretaresse, Managementassistent, Office Manager, Secretaresse
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Directiesecretaresse, HR Secretaresse, Managementassistent, Office Manager
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden