• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een prettige collega met een flexibele instelling die beschikt over humor en zich snel kan aanpassen in een nieuwe omgeving. Daarnaast ben ik een Betrouwbare, Ambitieuze, Leergierige en…

Persoonlijk

Ik ben een prettige collega met een flexibele instelling die beschikt over humor en zich snel kan aanpassen in een nieuwe omgeving. Daarnaast ben ik een Betrouwbare, Ambitieuze, Leergierige en Klantgerichte professional, die gedreven is en op een enthousiaste wijze verschillende wegen zoekt om doelen te realiseren. Met deze kenmerken ben ik de “Ondersteunende BALK” binnen uw organisatie.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Gemeente Smallingerland via Bureau voor Noordelijke Gemeenten
Medewerker Burgerzaken/Telefonisch Servicecenter (10/2016 – 10/2017)

Gemeente Súdwest – Fryslân
Medewerker Burgerzaken /Telefonisch Informatie Center ((03/2015-10/2016)

Werkzaamheden
Als medewerker Burgerzaken/Telefonisch Informatie Center geef ik de burger voorlichting en algemene informatie op het gebied van gemeentelijke producten en dienstverlening. Behandel en verwerk ik aanvragen op het gebied van burgerzaken.
Taken:
Burgerzaken:
• Aanvragen en uitreiken van reisdocumenten
• Aanvragen en uitreiken van rijbewijzen
• Opmaken van Uittreksels (BRP)
• Verwerken van verhuisberichten
• Het registreren van verloren/gevonden artikelen
• Het verwerken van betalingen aan de balie
• Aanvragen verklaring omtrent het gedrag (VOG)
• Beantwoorden van vragen op het gebied van gegevens uit de gemeentelijke
basisadministratie (GBA)
Telefonisch informatie center medewerker:
• Het beantwoorden/adviseren van klantvragen op gebied van gemeentelijke
producten en dienstverlening.
• Het verwerken van digitale meldingen op het gebied van overlast en openbare ruimten.

Pastiel (08/2014-03/2015)
Jobcoach werken & ervaren
Werkzaam als trainee in deze functie was ik verantwoordelijk om uitkeringsgerechtigden met een afstand tot de arbeidsmarkt zo snel mogelijk en duurzaam mogelijk aan werk te helpen.
Taken:
• Het coachen/begeleiden van uitkeringsgerechtigden
• Matches realiseren op basis van de mogelijkheden en wensen van de uitkeringsgerechtigde en werkgever.
• Het onderhouden van en contact leggen met (nieuwe) werkgevers.

Nietstilzitten (03/2014-03/2015)
Coördinator
Werkzaam als vrijwilliger bij Nietstilzitten, het activiteitenplatform voor en door werkzoekenden in Súdwest – Fryslân, waarbij er de mogelijkheid wordt geboden om elkaar te ontmoeten, te inspireren en te prikkelen tijdens de maandelijkse bijeenkomsten en andere activiteiten.
Taken:
Het geven van trainingen
Het meedenken over de invulling van de bijeenkomsten

Timpaan welzijn (02/2014-08/2015)
Bruggenbouwer
Als vrijwilliger werkzaam als bruggenbouwer in deze functie begeleide ik gedurende een periode van 6 maanden een bijstandgerechtigde naar passend vrijwilligerswerk.
Taken:
• Inventariseren waar de talenten liggen van de bijstandgerechtigden door middel van o.a. het maken van opdrachten en het voeren van coachingsgesprekken.
• Het gezamenlijk zoeken naar vrijwilligerswerk en het leggen/onderhouden van het contact.

Aegon (03/2013-11/2013)
klantcontact-specialist
Werkzaam als klantcontact-specialist bij Aegon, welke zowel aan de particuliere als zakelijke markt financiële diensten aanbiedt.
Taken:
• Klantvragen beantwoorden ten behoeve van financiële producten en het opzetten en begeleiden van acties om de sales op teamniveau te verhogen.

Custom Connect (04/2012-08/2012)
Teamleider
Werkzaam als teamleider inbound bij Custom Connect, een klantcontactcenter dat klantcontacten uitvoert voor derden telefoongesprekken, e-mails en chats.
Taken:
• Het aansturen van een inbound team en telefonische accountmanagers.
• Het coachen van gespreksvaardigheden.
• Het signaleren en oppakken van problemen.

Neven werkzaamheden naast mijn studie

ING Bank (2006-2012)
Coach, Vraagbaak, Inbound agent,
Naast mijn studie was ik parttime werkzaam als inbound agent internetbankieren bij de ING Bank. In deze functie heb ik mij ontwikkeld tot vraagbaak/coach en ben ik betrokken geweest bij diverse projecten.
Taken:
• Coachen en begeleiden van nieuwe agents op inhoudelijke kennis.
• Proactief signaleren en oppakken van problemen en aanleveren van up tot date informatie t.b.v. de afdeling.
• Het beantwoorden van klantvragen over mijning.nl, en adviseren over financiële producten.

De Lektuurhal (1998-2006)
Verkoopmedewerkster
Werkzaam in de eigen onderneming van mijn ouders als verkoopmedewerkster van tijdschriften, kranten, wenskaarten, strips en tabak.
Taken:
• De in - en verkoop van artikelen
• Het verwerken van binnenkomende goederen.
• Het adviseren van klanten

Stage
UWV Werkbedrijf (2010)
Werkcoach
Tijdens deze stage was ik werkzaam als werkcoach bij het UWV werkbedrijf, dat werkzoekenden adviseert en ondersteunt bij het vinden van werk.
Taken:
• Het begeleiden en coachen van werkzoekenden naar werk.
• Handhaving van rechten en plichten.
• Het geven van de workshops: Solliciteren & digitale dienstverlening.
• Het uitvoeren van administratieve taken ten aanzien van mijn caseload.

Werkervaring

Gemeente Smallingerland via Bureau voor Noordelijke Gemeenten
Medewerker Burgerzaken/Telefonisch Servicecenter (10/2016 – 10/2017)

Gemeente Súdwest – Fryslân
Medewerker Burgerzaken /Telefonisch Informatie Center ((03/2015-10/2016)

Werkzaamheden
Als medewerker Burgerzaken/Telefonisch Informatie Center geef ik de burger voorlichting en algemene informatie op het gebied van gemeentelijke producten en dienstverlening. Behandel en verwerk ik aanvragen op het gebied van burgerzaken.
Taken:
Burgerzaken:
• Aanvragen en uitreiken van reisdocumenten
• Aanvragen en uitreiken van rijbewijzen
• Opmaken van Uittreksels (BRP)
• Verwerken van verhuisberichten
• Het registreren van verloren/gevonden artikelen
• Het verwerken van betalingen aan de balie
• Aanvragen verklaring omtrent het gedrag (VOG)
• Beantwoorden van vragen op het gebied van gegevens uit de gemeentelijke
basisadministratie (GBA)
Telefonisch informatie center medewerker:
• Het beantwoorden/adviseren van klantvragen op gebied van gemeentelijke
producten en dienstverlening.
• Het verwerken van digitale meldingen op het gebied van overlast en openbare ruimten.

Pastiel (08/2014-03/2015)
Jobcoach werken & ervaren
Werkzaam als trainee in deze functie was ik verantwoordelijk om uitkeringsgerechtigden met een afstand tot de arbeidsmarkt zo snel mogelijk en duurzaam mogelijk aan werk te helpen.
Taken:
• Het coachen/begeleiden van uitkeringsgerechtigden
• Matches realiseren op basis van de mogelijkheden en wensen van de uitkeringsgerechtigde en werkgever.
• Het onderhouden van en contact leggen met (nieuwe) werkgevers.

Nietstilzitten (03/2014-03/2015)
Coördinator
Werkzaam als vrijwilliger bij Nietstilzitten, het activiteitenplatform voor en door werkzoekenden in Súdwest – Fryslân, waarbij er de mogelijkheid wordt geboden om elkaar te ontmoeten, te inspireren en te prikkelen tijdens de maandelijkse bijeenkomsten en andere activiteiten.
Taken:
Het geven van trainingen
Het meedenken over de invulling van de bijeenkomsten

Timpaan welzijn (02/2014-08/2015)
Bruggenbouwer
Als vrijwilliger werkzaam als bruggenbouwer in deze functie begeleide ik gedurende een periode van 6 maanden een bijstandgerechtigde naar passend vrijwilligerswerk.
Taken:
• Inventariseren waar de talenten liggen van de bijstandgerechtigden door middel van o.a. het maken van opdrachten en het voeren van coachingsgesprekken.
• Het gezamenlijk zoeken naar vrijwilligerswerk en het leggen/onderhouden van het contact.

Aegon (03/2013-11/2013)
klantcontact-specialist
Werkzaam als klantcontact-specialist bij Aegon, welke zowel aan de particuliere als zakelijke markt financiële diensten aanbiedt.
Taken:
• Klantvragen beantwoorden ten behoeve van financiële producten en het opzetten en begeleiden van acties om de sales op teamniveau te verhogen.

Custom Connect (04/2012-08/2012)
Teamleider
Werkzaam als teamleider inbound bij Custom Connect, een klantcontactcenter dat klantcontacten uitvoert voor derden telefoongesprekken, e-mails en chats.
Taken:
• Het aansturen van een inbound team en telefonische accountmanagers.
• Het coachen van gespreksvaardigheden.
• Het signaleren en oppakken van problemen.

Neven werkzaamheden naast mijn studie

ING Bank (2006-2012)
Coach, Vraagbaak, Inbound agent,
Naast mijn studie was ik parttime werkzaam als inbound agent internetbankieren bij de ING Bank. In deze functie heb ik mij ontwikkeld tot vraagbaak/coach en ben ik betrokken geweest bij diverse projecten.
Taken:
• Coachen en begeleiden van nieuwe agents op inhoudelijke kennis.
• Proactief signaleren en oppakken van problemen en aanleveren van up tot date informatie t.b.v. de afdeling.
• Het beantwoorden van klantvragen over mijning.nl, en adviseren over financiële producten.

De Lektuurhal (1998-2006)
Verkoopmedewerkster
Werkzaam in de eigen onderneming van mijn ouders als verkoopmedewerkster van tijdschriften, kranten, wenskaarten, strips en tabak.
Taken:
• De in - en verkoop van artikelen
• Het verwerken van binnenkomende goederen.
• Het adviseren van klanten

Stage
UWV Werkbedrijf (2010)
Werkcoach
Tijdens deze stage was ik werkzaam als werkcoach bij het UWV werkbedrijf, dat werkzoekenden adviseert en ondersteunt bij het vinden van werk.
Taken:
• Het begeleiden en coachen van werkzoekenden naar werk.
• Handhaving van rechten en plichten.
• Het geven van de workshops: Solliciteren & digitale dienstverlening.
• Het uitvoeren van administratieve taken ten aanzien van mijn caseload.

Lees meer

Software kennis

  • Office 365
  • MS Word

Software kennis


  • Office 365
  • MS Word
Lees meer

Opleiding

HBO Personeel en Arbeid,
Stenden Hogeschool Leeuwarden
diploma behaald.(2006-2011)
Specialisatie:
Loopbaan, training en advies.
Minor Conflictmanagement, Hanzehogeschool Groningen, certificaat behaald. (2009)
HBO Sociaal Pedagogisch, Hulpverlener, Stenden Hogeschool Leeuwarden. (2005-2006)
MBO Marketing & Communicatie,
ROC Friese Poort Sneek, diploma behaald.(1999-2003)
VBO Verkoop,
RSG Sneek, diploma behaald.(1995-1999)

Cursussen
2017 Telefoon training gericht op Hostmanship
2016 Praat mar Frysk
2015 Cursus Omgaan met agressie, weerstand en emotie.
2015 Cursus Participatiewet
2012 Contactcenter management in de praktijk.

Opleiding

HBO Personeel en Arbeid,
Stenden Hogeschool Leeuwarden
diploma behaald.(2006-2011)
Specialisatie:
Loopbaan, training en advies.
Minor Conflictmanagement, Hanzehogeschool Groningen, certificaat behaald. (2009)
HBO Sociaal Pedagogisch, Hulpverlener, Stenden Hogeschool Leeuwarden. (2005-2006)
MBO Marketing & Communicatie,
ROC Friese Poort Sneek, diploma behaald.(1999-2003)
VBO Verkoop,
RSG Sneek, diploma behaald.(1995-1999)

Cursussen
2017 Telefoon training gericht op Hostmanship
2016 Praat mar Frysk
2015 Cursus Omgaan met agressie, weerstand en emotie.
2015 Cursus Participatiewet
2012 Contactcenter management in de praktijk.

Lees meer

Kerncompetenties

  • Klantgerichtheid
  • Aanpassingsvermogen
  • Anticiperen

Kerncompetenties


  • Klantgerichtheid
  • Aanpassingsvermogen
  • Anticiperen
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Engels (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Matig), Nederlands (Matig)

Hobby's & interesses

Vrijwilligerswerk
Circus Salto (2012-heden)
Allround medewerker
Naast mijn reguliere baan ben ik met veel plezier en gepaste trots vrijwillig werkzaam bij het (kerst)circus van mijn broer. In deze rol denk ik mee in verschillende projecten o.a. over de invulling van opdrachten op maat en over de organisatie en invulling van de kerstproductie. Tijdens de kerstproductie ben ik eindverantwoordelijke voor de voortent en catering. In deze rol voer ik de volgende taken uit: Ontvangstbezoeker, kaartcontrole, het managen van de catering.
Met als uitgangspunt een tevreden bezoeker/opdrachtgever welke zich welkom voelt bij ons en een onvergetelijke (circus) beleving heeft.

Hobby's & interesses

Vrijwilligerswerk
Circus Salto (2012-heden)
Allround medewerker
Naast mijn reguliere baan ben ik met veel plezier en gepaste trots vrijwillig werkzaam bij het (kerst)circus van mijn broer. In deze rol denk ik mee in verschillende projecten o.a. over de invulling van opdrachten op maat en over de organisatie en invulling van de kerstproductie. Tijdens de kerstproductie ben ik eindverantwoordelijke voor de voortent en catering. In deze rol voer ik de volgende taken uit: Ontvangstbezoeker, kaartcontrole, het managen van de catering.
Met als uitgangspunt een tevreden bezoeker/opdrachtgever welke zich welkom voelt bij ons en een onvergetelijke (circus) beleving heeft.

Lees meer

Eigenschappen

Mijn doel is het streven naar een optimaal klant-en servicegerichte dienstverlening naar de burger en organisatie toe. Door de ruime werkervaring bij gemeenten en commerciële organisaties en mijn empathisch vermogen ben ik in staat de klantvraag te inventariseren, deze helder te formuleren en een terugkoppeling te geven waar de burger/organisatie mee is geholpen.
Daarnaast ben ik proactief en een teamplayer die altijd op zoek is naar verbetermogelijkheden die ik met het team kan realiseren.

Eigenschappen

Mijn doel is het streven naar een optimaal klant-en servicegerichte dienstverlening naar de burger en organisatie toe. Door de ruime werkervaring bij gemeenten en commerciële organisaties en mijn empathisch vermogen ben ik in staat de klantvraag te inventariseren, deze helder te formuleren en een terugkoppeling te geven waar de burger/organisatie mee is geholpen.
Daarnaast ben ik proactief en een teamplayer die altijd op zoek is naar verbetermogelijkheden die ik met het team kan realiseren.

Lees meer

Mijn actuele situatie

  • Functie: Baliemedewerker, Jeugd-jongerenwerker, Jobcoach, Medewerker Klantenservice, Receptionist, Reïntegratie Coach
  • Sector: Algemeen, Banken, Overheid
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Jeugdhulpverlener, Jobcoach, Klantadviseur, Medewerker Klantenservice, Medewerker Ondersteuning Frontoffice, Reïntegratie Coach, Telefoniste, Werkcoach
  • Sector: Banken, Overheid, Uitzendbureaus, Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Margriet Balk te bekijken

Mijn documenten