• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Socia BV – Management Assistent/P&O 09/2016 – 08/2017
• Personeelsfunctionaris; ik was verantwoordelijk voor zowel het recruitment proces, sollicitatie proces en indiensttredingsproces.
• Coördinerend leidinggevende van de Conciërge.
• Verantwoordelijk voor Office Management, beheer van en zorg dragen voor tijdig en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van alle taken, richtlijnen, processen en contacten.
Priogen Group - Office Manager 12/2015 – 06/2016
• Beheer van en zorgen voor tijdig en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van alle taken, richtlijnen en processen die een vloeiend draaiend kantoor en de gewenste klantervaring garanderen.
• Verantwoordelijk voor het opzetten van extra kantoorruimte. Het aanvragen van offertes en het plannen van de werkzaamheden om aan de algemene planning te voldoen.
• Introductie Contract Management. Ik ontwikkelde een hulpmiddel voor het opslaan en beheren van juridische overeenkomsten, om zodanig de administratieve taken te stroomlijnen en overhead te verminderen.
Zelfstandig – Diverse opdrachten 8/2009 – 10/2015
• Organisatie Intervention Nederland. Het schrijven en implementeren van beleidsplannen om zodanig de algemene en personeelskosten te verlagen.
• Personal Assistant van Kevin “Blaxtar” de Randamie. Diverse taken op het gebied van publiciteit, evenementen en artiestenbegeleiding.
• Financiële administratie Eban’s Hairdesign. Ik ontwikkelde een op maat gemaakt kasboek waar tot op heden nog mee wordt gewerkt.
VUmc Cancer Research Centre – Persoonlijk assistent professor Angiogenese 05/2010 - 12/2013
• Verantwoordelijk voor het administratieve proces t.b.v. het aanvragen voor subsidies voor onderzoek naar Angiogenese.
• Verantwoordelijk voor budgetbewaking. Tijdig en accuraat beheer van urenstaten om de kosten helder te houden.
• Het beheren van de persoonlijke administratie en agenda van de professor.

NUON ICT - Management assistent 07/2007- 07/2009
• Verantwoordelijk voor het gebruiksklaar maken van NUON eigendommen voor zowel intern als extern personeel (b.v. laptops en telefoons) voor zowel interne als externe medewerkers.
• Licentie management om zodanig te documenteren waar en hoe de software licenties in gebruik zijn.
• Contract Management om de administratieve taken te stroomlijnen en overhead te verminderen.
Stadsdeel Amsterdam ZO - Office-manager 01/2007 - 06/2007
Verantwoordelijk voor het monitoren van de projectplanning.
Dutch Securities Institute (DSI) - Personal assistant 03/2006 - 12/2006
• Personal assistent COO.
• Verantwoordelijk voor het optimaliseren van het secretariaat.
• Verantwoordelijk voor Office management, beheer van en zorg dragen voor tijdig en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van alle taken, richtlijnen, processen en contacten.

Werkervaring

Socia BV – Management Assistent/P&O 09/2016 – 08/2017
• Personeelsfunctionaris; ik was verantwoordelijk voor zowel het recruitment proces, sollicitatie proces en indiensttredingsproces.
• Coördinerend leidinggevende van de Conciërge.
• Verantwoordelijk voor Office Management, beheer van en zorg dragen voor tijdig en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van alle taken, richtlijnen, processen en contacten.
Priogen Group - Office Manager 12/2015 – 06/2016
• Beheer van en zorgen voor tijdig en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van alle taken, richtlijnen en processen die een vloeiend draaiend kantoor en de gewenste klantervaring garanderen.
• Verantwoordelijk voor het opzetten van extra kantoorruimte. Het aanvragen van offertes en het plannen van de werkzaamheden om aan de algemene planning te voldoen.
• Introductie Contract Management. Ik ontwikkelde een hulpmiddel voor het opslaan en beheren van juridische overeenkomsten, om zodanig de administratieve taken te stroomlijnen en overhead te verminderen.
Zelfstandig – Diverse opdrachten 8/2009 – 10/2015
• Organisatie Intervention Nederland. Het schrijven en implementeren van beleidsplannen om zodanig de algemene en personeelskosten te verlagen.
• Personal Assistant van Kevin “Blaxtar” de Randamie. Diverse taken op het gebied van publiciteit, evenementen en artiestenbegeleiding.
• Financiële administratie Eban’s Hairdesign. Ik ontwikkelde een op maat gemaakt kasboek waar tot op heden nog mee wordt gewerkt.
VUmc Cancer Research Centre – Persoonlijk assistent professor Angiogenese 05/2010 - 12/2013
• Verantwoordelijk voor het administratieve proces t.b.v. het aanvragen voor subsidies voor onderzoek naar Angiogenese.
• Verantwoordelijk voor budgetbewaking. Tijdig en accuraat beheer van urenstaten om de kosten helder te houden.
• Het beheren van de persoonlijke administratie en agenda van de professor.

NUON ICT - Management assistent 07/2007- 07/2009
• Verantwoordelijk voor het gebruiksklaar maken van NUON eigendommen voor zowel intern als extern personeel (b.v. laptops en telefoons) voor zowel interne als externe medewerkers.
• Licentie management om zodanig te documenteren waar en hoe de software licenties in gebruik zijn.
• Contract Management om de administratieve taken te stroomlijnen en overhead te verminderen.
Stadsdeel Amsterdam ZO - Office-manager 01/2007 - 06/2007
Verantwoordelijk voor het monitoren van de projectplanning.
Dutch Securities Institute (DSI) - Personal assistant 03/2006 - 12/2006
• Personal assistent COO.
• Verantwoordelijk voor het optimaliseren van het secretariaat.
• Verantwoordelijk voor Office management, beheer van en zorg dragen voor tijdig en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van alle taken, richtlijnen, processen en contacten.

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed)

Hobby's & interesses

koken
lezen
vrijwilligerswerk

Hobby's & interesses

koken
lezen
vrijwilligerswerk

Mijn actuele situatie

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Directiesecretaresse, HR Secretaresse, Medisch Secretaresse, Personal Assistant
  • Sector: Algemeen, Defensie, Facilitaire Dienstverlening, Finance, Gezondheidszorg & Farmacie, ICT, Overheid, Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim, Gedetacheerd, Thuiswerk, Uitzendbasis
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten