• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik floreer in een organisatie waarin passie en gedrevenheid de boventoon voeren. Geloven dat je werk er¬toe doet, dat het belangrijk is en dat iedereen om je heen dat ook voelt, in zo’n organisatie…

Persoonlijk

Ik floreer in een organisatie waarin passie en gedrevenheid de boventoon voeren. Geloven dat je werk er¬toe doet, dat het belangrijk is en dat iedereen om je heen dat ook voelt, in zo’n organisatie ben ik op mijn plek. Dan ga ik vanzelf vliegen, zet ik door, regel alles en los problemen op. Ondersteunend werken is mijn 2e natuur. En mocht het van pas komen, mijn kennis van de Engelse taal zit op een hoog niveau.

Mijn passie privé gaat naar het theater. Ik ben een gevorderd amateur in toneelspelen en zingen. Verder zet ik me al jaren in voor het lokale theater dat al ruim 25 jaar draait met 80-100 vrijwilligers en 1 betaalde kracht. Een heerlijke plek (een beetje anarchistisch!) waar ik warm van wordt en waarvoor ik ga lopen.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

UNIVERSITEIT UTRECHT (UU)
Aug. 2017 – feb. 2018 Secretaresse bij de faculteit Recht, Economie Bestuur & Organisatie, Univ. Utrecht
Voor 6 maanden als “vliegende keep” aangesteld binnen 2 secretariaten om de
werkdruk te verminderen en de aanstaande verhuizing alsmede reorganisatie te hel-pen voorbereiden.

HOGESCHOOL VAN AMSTERDAM (HvA)
Mei 2015 – mei 2017 Medew. Tentamenorganisatie bij de faculteit Business en Economie, HvA, A’dam.
Verantwoordelijk, samen met teamgenoten, voor het gehele proces rondom het in-roosteren, ontvangen, reproduceren, controleren, afnemen, innemen, becijferen, archiveren etc. etc. van alle tentamens binnen de faculteit. Daarnaast docenten en studenten te woord staan en wijzen op hun rechten en plichten. Als eigen verantwoordelijkheidsgebied is het Cluster International Business School aan mij toegewezen.

UNIVERSITEIT VAN AMSTERDAM (UvA)
Juni 2014 – april 2015 Secretaresse bij het “Institute for Logic, Language and Computation”, UvA, A’dam.
Inhoudelijke ondersteuning van het Masterprogramma en PhD-programma. Organiseren van internationale workshops en conferenties. ICT-contactpersoon. Afhandeling financiële declaraties. Ontvangen en begeleiden nieuw personeel en gasten (95% buitenlands).


ACADEMISCH MEDISCH CENTRUM (AMC)

Feb. 2014 – mei 2014 Beheerder DBase van het International Office (interim), AMC, Amsterdam.
Upgraden van de DBase van het Visitors Support Office met alle relevante en
noodzakelijke informatie zodat de buitenlandse gasten en studenten kunnen werken en studeren in het AMC. Dit houdt ook in de controle van wet- en regelgeving van de IND, Huisvesting, Visa en ziektekostenverzekering.

Sept. 2013 – jan. 2014 Controller omzetting protocollen (interim), Hematologie-AMC, Amsterdam.
Controle of de omzetting van de verpleegkundige protocollen vanuit het programma WYZER naar Kwadraet goed verlopen is.

2007 – juli 2013 Functioneel Implementatie Coördinator, ICT-AMC, Amsterdam.
Implementatie van nieuwe werkwijzen en software (EPD). Kick-off en uitrol tot en met nazorg en evaluatie. Het belangrijkste hierbij is dat ondersteunend te werk wordt gegaan zodat de professional op de werkvloer zijn/haar werk kan blijven doen. Uitvoeren van pilots om nieuwe werkwijzen te testen zodat een advies kan worden gegeven voor het al dan niet implementeren van deze werkwijze.

2003 -2007 Officemanager, Projectmanagementbank (PMB), AMC, Amsterdam.
Opzetten van de administratieve organisatie en het opleveren van AO/IC-procedures voor de PMB die door de AMC-brede AO/IC-commissie zijn goedgekeurd.

1999 – 2003 Directiesecretaresse, resp. Algemene Dienst Beheer & Concernstaf, AMC, A’dam.
1992 – 1999 Vakgroep secretaresse, Pathologie-AMC, Amsterdam.


1988 – 1992 Administratieve functies via uitzendbureaus, Groningen en Glasgow (UK).
1985 – 1988 Typiste en winkelmedewerker, PTT, Groningen & Camilla Dansmode, Groningen.
1980 – 1985 Afdelingssecretaresse Pedagogiek, H. van Boeijenoord Stichting, Assen.
1979 – 1980 Afdelingssecretaresse Interne Controle, ASPGZ, Groningen.

Werkervaring

UNIVERSITEIT UTRECHT (UU)
Aug. 2017 – feb. 2018 Secretaresse bij de faculteit Recht, Economie Bestuur & Organisatie, Univ. Utrecht
Voor 6 maanden als “vliegende keep” aangesteld binnen 2 secretariaten om de
werkdruk te verminderen en de aanstaande verhuizing alsmede reorganisatie te hel-pen voorbereiden.

HOGESCHOOL VAN AMSTERDAM (HvA)
Mei 2015 – mei 2017 Medew. Tentamenorganisatie bij de faculteit Business en Economie, HvA, A’dam.
Verantwoordelijk, samen met teamgenoten, voor het gehele proces rondom het in-roosteren, ontvangen, reproduceren, controleren, afnemen, innemen, becijferen, archiveren etc. etc. van alle tentamens binnen de faculteit. Daarnaast docenten en studenten te woord staan en wijzen op hun rechten en plichten. Als eigen verantwoordelijkheidsgebied is het Cluster International Business School aan mij toegewezen.

UNIVERSITEIT VAN AMSTERDAM (UvA)
Juni 2014 – april 2015 Secretaresse bij het “Institute for Logic, Language and Computation”, UvA, A’dam.
Inhoudelijke ondersteuning van het Masterprogramma en PhD-programma. Organiseren van internationale workshops en conferenties. ICT-contactpersoon. Afhandeling financiële declaraties. Ontvangen en begeleiden nieuw personeel en gasten (95% buitenlands).


ACADEMISCH MEDISCH CENTRUM (AMC)

Feb. 2014 – mei 2014 Beheerder DBase van het International Office (interim), AMC, Amsterdam.
Upgraden van de DBase van het Visitors Support Office met alle relevante en
noodzakelijke informatie zodat de buitenlandse gasten en studenten kunnen werken en studeren in het AMC. Dit houdt ook in de controle van wet- en regelgeving van de IND, Huisvesting, Visa en ziektekostenverzekering.

Sept. 2013 – jan. 2014 Controller omzetting protocollen (interim), Hematologie-AMC, Amsterdam.
Controle of de omzetting van de verpleegkundige protocollen vanuit het programma WYZER naar Kwadraet goed verlopen is.

2007 – juli 2013 Functioneel Implementatie Coördinator, ICT-AMC, Amsterdam.
Implementatie van nieuwe werkwijzen en software (EPD). Kick-off en uitrol tot en met nazorg en evaluatie. Het belangrijkste hierbij is dat ondersteunend te werk wordt gegaan zodat de professional op de werkvloer zijn/haar werk kan blijven doen. Uitvoeren van pilots om nieuwe werkwijzen te testen zodat een advies kan worden gegeven voor het al dan niet implementeren van deze werkwijze.

2003 -2007 Officemanager, Projectmanagementbank (PMB), AMC, Amsterdam.
Opzetten van de administratieve organisatie en het opleveren van AO/IC-procedures voor de PMB die door de AMC-brede AO/IC-commissie zijn goedgekeurd.

1999 – 2003 Directiesecretaresse, resp. Algemene Dienst Beheer & Concernstaf, AMC, A’dam.
1992 – 1999 Vakgroep secretaresse, Pathologie-AMC, Amsterdam.


1988 – 1992 Administratieve functies via uitzendbureaus, Groningen en Glasgow (UK).
1985 – 1988 Typiste en winkelmedewerker, PTT, Groningen & Camilla Dansmode, Groningen.
1980 – 1985 Afdelingssecretaresse Pedagogiek, H. van Boeijenoord Stichting, Assen.
1979 – 1980 Afdelingssecretaresse Interne Controle, ASPGZ, Groningen.

Lees meer

Software kennis

Linkedin

MS Excel

MS Word

Twitter

Software kennis


Linkedin

MS Excel

MS Word

Twitter

Adobe Premiere

MS Powerpoint

Office 365

MS Acces

Lees meer

Opleiding

2012 – 2013 IPMA-D (Certified Project Management Associate), Global Project Performance.
2011 – 2012 Persoonlijk Leiderschap, OSIC, Bureau voor Human Investment.
2009 – 2010 Goed waarnemen, juist interpreteren en effectief communiceren, Sch. & Nelissen.
2008 ITIL, EXIN, Prince2, APM Group.
2002 – 2006 HEAO, MER oude stijl, Hogeschool van Amsterdam.
1987 – 1991 VWO, Noordelijk Avondcollege (wonend in Glasgow, tentamens in Groningen).
1978 – 1979 Secretaresseopleiding, Boerhaave Instituut Groningen.
1972 – 1978 MAVO-IV, Chr. Scholengemeenschap Assen.

Opleiding

2012 – 2013 IPMA-D (Certified Project Management Associate), Global Project Performance.
2011 – 2012 Persoonlijk Leiderschap, OSIC, Bureau voor Human Investment.
2009 – 2010 Goed waarnemen, juist interpreteren en effectief communiceren, Sch. & Nelissen.
2008 ITIL, EXIN, Prince2, APM Group.
2002 – 2006 HEAO, MER oude stijl, Hogeschool van Amsterdam.
1987 – 1991 VWO, Noordelijk Avondcollege (wonend in Glasgow, tentamens in Groningen).
1978 – 1979 Secretaresseopleiding, Boerhaave Instituut Groningen.
1972 – 1978 MAVO-IV, Chr. Scholengemeenschap Assen.

Lees meer

Kerncompetenties

Klantgerichtheid

Mondelinge vaardigheid

Energie

Prioritering

Kerncompetenties


Klantgerichtheid

Mondelinge vaardigheid

Energie

Prioritering

Besluitvaardigheid

Schriftelijke vaardigheid

Samenwerken

Plannen en organiseren

Stressbestendigheid

Aanpassingsvermogen

Integriteit

Creativiteit

Anticiperen

Verandervermogen

Initiatief nemen

Netwerkvaardigheid

Discipline

Delegeren

Ambitie

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Matig), Spaans (Matig)

Hobby's & interesses

In volgorde van belangrijkheid: zingen & toneelspelen, theater- en filmbezoek,
lezen, reizen.

Hobby's & interesses

In volgorde van belangrijkheid: zingen & toneelspelen, theater- en filmbezoek,
lezen, reizen.

Eigenschappen

Gedreven, creatief, hardwerkend, organisator, coördinerend, teamplayer, trouw, integer, flexibel, passievol

Eigenschappen

Gedreven, creatief, hardwerkend, organisator, coördinerend, teamplayer, trouw, integer, flexibel, passievol

Mijn actuele situatie

  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Onderwijs
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 2 maanden

Mijn werkgebieden

Mijn documenten