• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


De afgelopen periode heb ik met plezier als zelfstandige gewerkt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik geen ondernemer ben, maar wel ondernemend. Daarom zet ik met plezier mijn ondernemende…

Persoonlijk

De afgelopen periode heb ik met plezier als zelfstandige gewerkt. Ik ben tot de
conclusie gekomen dat ik geen ondernemer ben, maar wel ondernemend. Daarom
zet ik met plezier mijn ondernemende kwaliteiten in voor een nieuwe organisatie.

Ik zoek een werkomgeving waarin ik als Marketing & Communicatie manager cq
projectmanager energie kan geven aan de ‘vrouwelijke kant’ van een organisatie.
Mijn kracht ligt in het uitdragen van de waarde voor klanten en het verstevigen van de binding met medewerkers. Ik ben een Marketing & Communicatie generalist met specialistische kennis van branding en organisatiebetekenis, klantbeleving en de merkwaardige reis, verandertrajecten en projectmanagement.

Profiel
Voor het realiseren van positieve impact in de markt en op alle stakeholders zet ik de merkwaarden van de organisatie centraal in alle uitingen. De visie en de bedoeling van de organisatie breng ik met een branded experience
in de klantreis tot leven.

Kenmerken: Getting it done, positief pro-actief, denker die graag doet, creatief en open minded, verbinder, zorgzaam, tikje ongeduldig en bescheiden. Ruime ervaring met branding met aandacht voor betekenis en de impact daarvan op de maatschappij en milieu. Grote affiniteit met innovatie en nieuwste ontwikkelingen om onze wereld een beetje beter, socialer en mooier te maken. Werken met hart voor mensen maakt mijn carrière kloppend.

“Nicolette laat zien dat zij kansen benut, overtreft de verwachtingen en is een heel leuk mens om erbij te hebben.”

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Recente werkervaring in het kort

Mei 2015 – heden N-joy (freelance)

Voor diverse opdrachtgevers heeft Nicolette diverse projecten uitgevoerd:
• Goed doen voor een Ander – Social Media, PR, schrijven van een hoofdstuk, website teksten over actualiteit publiceren.
• GreenCalories – Coaching van de CEO, realisatie eerste marketing materiaal, IoT business development
• Yurr – In kaart brengen van hun WHY, merkwaarden en de klantreis
• Brabantse Ontwikkelings Maatschappij – Organisatie van Eindejaarsbijeenkomst Brabantse ondernemers en tevens ondersteuning veranderingsproces.
• Wassenburg – Realisatie nieuwe website op basis van verscherpte branding en veranderplan voor elke afdeling
• IIBA – Begeleiding van het bestuur bij het realiseren van hun jaarcongressen, incl inkoop, social media, programma en zoeken naar geschikte sprekers (nu voor het 3e jaar)
• InQdo – Opzetten van communicatieplan en conceptrealisatie voor deelname congressen en propositieontwikkeling.

Okt 2015 – oktober 2017 Fortado

Part-time Marketeer voor het realiseren van leadgeneratie, verscherping business model, klantonderzoeken, Social Media, LinkedIn, telemarketing en Adwords campagnes, deelname congressen.

Juli 2010 – mei 2015 Sogeti

Marketing & Communicatie manager voor diverse Business Lines. Communicatie begeleiding van diverse reorganisaties (overname en herstructurering). Propositie ontwikkeling, leadgeneratie, vergroten naamsbekendheid. Projectmanagement grootschalige events, campagnes, video producties, Social Media, Customer Journey, etc.

Augustus 2008 – juli 2010 Uphantis

Marketing & Communicatie Manager voor de holding en voor de 9 business Lines. Verantwoordelijk voor de branding.
Propositieontwikkeling, leadgeneratie activiteiten, campagnes om de naamsbekendheid te vergroten. CRM optimalisatie.




Werkervaring

Mei 2015 – heden N-joy (ZZP)
Als freelancer heb ik diverse Marketing opdrachten naar volle tevredenheid uitgevoerd bij GreenCalories, Yurr, Brabantse Ontwikkelings Maatschappij, Dit is Licht, IIBA, Wassenburg en inQdo. Het ZZP avontuur ruil ik graag in voor een vaste baan bij een organisatie die innovatief, sociaal en/of duurzaam is/wil worden, waar ik werkelijk bij kan dragen aan een impactvolle transitie over de as van waardecreatie voor de klant/eindgebruiker.

• Mei 2015 – November 2016 + editie 2017 IIBA Dutch Chapter
Project manager van het 1e LustrumCongres en teruggevraagd voor de aanstaande 6e editie op 15/11 incl. Social Media content management met focus op de toegevoegde waarde van de business analist.

• Juni 2017 – heden Stichting Goed Doen Voor Een Ander
Ik help Edward Molkenboer met het aandacht vragen voor eenzaamheid onder ouderen. We realiseren met 50 schrijvers het boek ‘Wat kan ik van u leren’. Ik ben een van die schrijfsters en help Edward met zijn website, PR en Social Media.

• April 2017 – heden GreenCalories
Oprichtster Shafaq Sarfraz uit Pakistan help ik als supporter van haar start-up GreenCalories op het gebied van coaching in ondernemerschap, introductie aan investeerders via B-Sprouts, realisatie huisstijl, marketing materiaal en social media uitingen. Op dit moment verkennen we de mogelijkheden van een Internet of Things device.

• Januari 2017 – April 2017 Yurr
De Customer Journey heb ik in kaart gebracht. Hiervoor heb ik de visie en missie aangescherpt ism de directie, alsook de doelgroepkeuze en kernwaarden. Voor het vermarkten van hun bestaande en nieuwe diensten zijn de personas en het portfolio in kaart gebracht via Business Model Canvas en wat daarvoor nodig is. De branded touchpoints worden vastgesteld om uiteindelijk een gefundeerd communicatieplan op te leveren.

• November 2016 – December 2016 Brabantse Ontwikkelings Maatschappij
Concept vormgeven en realiseren voor het Eindejaarsevent waarin ik heb bijgedragen aan de concretisering van de eerste veranderingsstappen van de BOM. Ik was verantwoordelijk voor de interne afstemming om mensen mee te nemen om de verandering de eerste handen en voeten te geven. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor de totale coördinatie, communicatie en budgetbewaking van het gehele project. Voor de BOM was het een pluspunt dat ik externe was, aangezien vreemde ogen intern dwingen en daardoor zaken snel voor elkaar kreeg.

• Oktober 2015 – Mei 2016 Wassenburg Medical
Marketing & Communicatie Manager - Ingehuurd voor het realiseren van een nieuwe website. Dit heeft geleid tot strategisch advies aan de directie om tot herdefiniëring van de WHY van de organisatie over te gaan. Op basis daarvan vernieuwing ingezet voor de corporate branding en huisstijl. Naast de MarCom impact heb ik ook inzicht gegeven aan directie wat de impact op andere afdelingen kan zijn en op basis daarvan heb ik een veranderplan opgezet. Customer Journey & Experience plan opgezet met focus op de transitie.
Realisatie: Productdocumentatie, Proofpoints Key Opinion Leaders, Product Launch meetings voor distributeurs, Internationale Medica beurs, product iconen etc.

• Juni 2015 – juli 2015 InQdo
Projectmanager voor het realiseren van impact voor nieuwe service tijdens HO-Link en Amazon AWS Summit
Propositie ontwikkeling en obv USP’s traffic en leadgeneratie met behulp van Internet of Things


Oktober 2015 – Oktober 2016 + April 2017 Fortado
Marketeer (part-time medewerker)
• Ik was o.a. de branding en het huisstijl ‘geweten’ van de onderneming en heb bijgedragen aan de verandering door het inzichtelijk maken van hun Business Model Canvas.
• Marktonderzoek gedaan en doelgroeponderzoek vormgegeven, uitgevoerd en in kaart gebracht.
• Productportfolio onderscheidend gemaakt: toegevoegde klantwaarde op basis van business issues.
• Lancering nieuwe services m.b.v. events, Social Media, telemarketing, Adwords en SEO.
• Leadgeneratie: LinkedIn campagnes, content- en telemarketing etc.
• In april 2017 heb ik meegewerkt aan het sluiten van de gehele organisatie.



Augustus 2008 – mei 2015 Sogeti Nederland BV (ontslag wegens bedrijfseconomische reden)
Marketing Communicatie Manager voor divisies met focus op Business en Innovatie
• Leiding geven aan een marcom medewerker en beschikbare collega’s.
• I.v.m. de overname van Uphantis in 2010: nauwe afstemming met beide directies over de PR lancering, interne communicatie, rebranding van producten en diensten, integratie productinformatie met de Sogeti website etc.
• Propositieontwikkeling en portfoliomanagement i.s.m. diverse ISV partners.
• Customer Journey voor de banksector om de transitie van uren naar solutions te maken (i.r.t. salesfunnel)
• SAP CRM optimalisatie, professionalisering huisstijl (redesign en uniformering).
• Leadgeneratie met content: whitepapers, video, referenties, e-mail campagnes, referentiebezoeken.
• Projectmanagement van diverse marketing projecten: o.a. Corporate videos, referenties, VNSG congres en het grootste Business & Intelligence Symposium van de Benelux met 800 bezoekers, 40 sprekers, 17 sponsors.
• Social Media opzetten voor de business lines Mobile, BI, Microsoft en Java incl bewaking van de huisstijl.
• Tools: Website in Sharepoint, mailings via Mailchimp, Social via HootSuite, CRM Dynamics

November 2006 – juli 2008 Respond
Marketing Communicatie Manager
• Externe en interne marketing en communicatie, vernieuwing corporate branding, productportfolio, referentiemanagement, PR.
• HRM verantwoordelijkheden: Leiding geven aan Communicatie medewerker, functioneringsgesprekken, arbeidsmarktcommunicatie, sollicitatiegesprekken.
• Projectmanagement van het 3e lustrumfeest: Programma opzet, sprekers, locatie, e-mailings, etc.
• CRM implementatie (pakketvergelijk en inkoop i.s.m. de commercieel manager)

Oktober 2004 – november 2006 Philips Software (overgenomen door NXP)
Marketing & Communication Executive
• Voor deze start-up organisatie binnen Philips was ik verantwoordelijk voor de all-round MarCom planning en budgetbewaking t.b.v. het wereldwijd vermarkten van software voor mobiele telefoons.
• Projectmanagement voor realisatie nieuwe huisstijl en het bewaken. Fotografieconcept bedacht en begeleid.
• Vergroten van de naamsbekendheid organiseren van internationale beurzen en publicaties.
• Opzetten, ontwikkelen en uitvoeren (redactie) van e-newsletter, website, brochures.
• Demo room ingericht met videodemonstraties van de Mobile software (video, geluid, TV en fun applicaties) op een zelfbedacht ludieke levensgrote telefoon.

Januari 2002 – september 2004 SAP Nederland
Projectmanager Marketing Communicatie - Ontwikkeling en realisatie van diverse grote en kleine (inter-) nationale projecten, website, documentatie, direct (e-)mailings, promotievideo, global campagne Philips Runs SAP, cultuurproject, redactielid intern magazine, borging van huisstijl etc. Samen met sales en business development heb ik creatieve concepten bedacht en uitgevoerd om de MKB markt te veroveren. In juni 2002 had SAP TopTier overgenomen, waar ik verantwoordelijk was voor Marketing & Communicatie, HRM taken en Office Manager.

Oktober 1999 – december 2001 SNS Bank
Marketing assistent - organisatie van relatiemarketing events zoals Sail 2000, SNS Bank Golftoernooi,
KUB Award. Coördinatie van interne e-banking trainingen en intranet introductie.

Juli 1995 – september 1999 Randstad Uitzendbureau
Intercedente. Opzetten van een nieuwe in-house vestiging en nieuwe unit in de technische sector. Administratie, acquisitie en accountmanagement. Bedenken en inzetten van zomeractie/krant.

Werkervaring

Recente werkervaring in het kort

Mei 2015 – heden N-joy (freelance)

Voor diverse opdrachtgevers heeft Nicolette diverse projecten uitgevoerd:
• Goed doen voor een Ander – Social Media, PR, schrijven van een hoofdstuk, website teksten over actualiteit publiceren.
• GreenCalories – Coaching van de CEO, realisatie eerste marketing materiaal, IoT business development
• Yurr – In kaart brengen van hun WHY, merkwaarden en de klantreis
• Brabantse Ontwikkelings Maatschappij – Organisatie van Eindejaarsbijeenkomst Brabantse ondernemers en tevens ondersteuning veranderingsproces.
• Wassenburg – Realisatie nieuwe website op basis van verscherpte branding en veranderplan voor elke afdeling
• IIBA – Begeleiding van het bestuur bij het realiseren van hun jaarcongressen, incl inkoop, social media, programma en zoeken naar geschikte sprekers (nu voor het 3e jaar)
• InQdo – Opzetten van communicatieplan en conceptrealisatie voor deelname congressen en propositieontwikkeling.

Okt 2015 – oktober 2017 Fortado

Part-time Marketeer voor het realiseren van leadgeneratie, verscherping business model, klantonderzoeken, Social Media, LinkedIn, telemarketing en Adwords campagnes, deelname congressen.

Juli 2010 – mei 2015 Sogeti

Marketing & Communicatie manager voor diverse Business Lines. Communicatie begeleiding van diverse reorganisaties (overname en herstructurering). Propositie ontwikkeling, leadgeneratie, vergroten naamsbekendheid. Projectmanagement grootschalige events, campagnes, video producties, Social Media, Customer Journey, etc.

Augustus 2008 – juli 2010 Uphantis

Marketing & Communicatie Manager voor de holding en voor de 9 business Lines. Verantwoordelijk voor de branding.
Propositieontwikkeling, leadgeneratie activiteiten, campagnes om de naamsbekendheid te vergroten. CRM optimalisatie.




Werkervaring

Mei 2015 – heden N-joy (ZZP)
Als freelancer heb ik diverse Marketing opdrachten naar volle tevredenheid uitgevoerd bij GreenCalories, Yurr, Brabantse Ontwikkelings Maatschappij, Dit is Licht, IIBA, Wassenburg en inQdo. Het ZZP avontuur ruil ik graag in voor een vaste baan bij een organisatie die innovatief, sociaal en/of duurzaam is/wil worden, waar ik werkelijk bij kan dragen aan een impactvolle transitie over de as van waardecreatie voor de klant/eindgebruiker.

• Mei 2015 – November 2016 + editie 2017 IIBA Dutch Chapter
Project manager van het 1e LustrumCongres en teruggevraagd voor de aanstaande 6e editie op 15/11 incl. Social Media content management met focus op de toegevoegde waarde van de business analist.

• Juni 2017 – heden Stichting Goed Doen Voor Een Ander
Ik help Edward Molkenboer met het aandacht vragen voor eenzaamheid onder ouderen. We realiseren met 50 schrijvers het boek ‘Wat kan ik van u leren’. Ik ben een van die schrijfsters en help Edward met zijn website, PR en Social Media.

• April 2017 – heden GreenCalories
Oprichtster Shafaq Sarfraz uit Pakistan help ik als supporter van haar start-up GreenCalories op het gebied van coaching in ondernemerschap, introductie aan investeerders via B-Sprouts, realisatie huisstijl, marketing materiaal en social media uitingen. Op dit moment verkennen we de mogelijkheden van een Internet of Things device.

• Januari 2017 – April 2017 Yurr
De Customer Journey heb ik in kaart gebracht. Hiervoor heb ik de visie en missie aangescherpt ism de directie, alsook de doelgroepkeuze en kernwaarden. Voor het vermarkten van hun bestaande en nieuwe diensten zijn de personas en het portfolio in kaart gebracht via Business Model Canvas en wat daarvoor nodig is. De branded touchpoints worden vastgesteld om uiteindelijk een gefundeerd communicatieplan op te leveren.

• November 2016 – December 2016 Brabantse Ontwikkelings Maatschappij
Concept vormgeven en realiseren voor het Eindejaarsevent waarin ik heb bijgedragen aan de concretisering van de eerste veranderingsstappen van de BOM. Ik was verantwoordelijk voor de interne afstemming om mensen mee te nemen om de verandering de eerste handen en voeten te geven. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor de totale coördinatie, communicatie en budgetbewaking van het gehele project. Voor de BOM was het een pluspunt dat ik externe was, aangezien vreemde ogen intern dwingen en daardoor zaken snel voor elkaar kreeg.

• Oktober 2015 – Mei 2016 Wassenburg Medical
Marketing & Communicatie Manager - Ingehuurd voor het realiseren van een nieuwe website. Dit heeft geleid tot strategisch advies aan de directie om tot herdefiniëring van de WHY van de organisatie over te gaan. Op basis daarvan vernieuwing ingezet voor de corporate branding en huisstijl. Naast de MarCom impact heb ik ook inzicht gegeven aan directie wat de impact op andere afdelingen kan zijn en op basis daarvan heb ik een veranderplan opgezet. Customer Journey & Experience plan opgezet met focus op de transitie.
Realisatie: Productdocumentatie, Proofpoints Key Opinion Leaders, Product Launch meetings voor distributeurs, Internationale Medica beurs, product iconen etc.

• Juni 2015 – juli 2015 InQdo
Projectmanager voor het realiseren van impact voor nieuwe service tijdens HO-Link en Amazon AWS Summit
Propositie ontwikkeling en obv USP’s traffic en leadgeneratie met behulp van Internet of Things


Oktober 2015 – Oktober 2016 + April 2017 Fortado
Marketeer (part-time medewerker)
• Ik was o.a. de branding en het huisstijl ‘geweten’ van de onderneming en heb bijgedragen aan de verandering door het inzichtelijk maken van hun Business Model Canvas.
• Marktonderzoek gedaan en doelgroeponderzoek vormgegeven, uitgevoerd en in kaart gebracht.
• Productportfolio onderscheidend gemaakt: toegevoegde klantwaarde op basis van business issues.
• Lancering nieuwe services m.b.v. events, Social Media, telemarketing, Adwords en SEO.
• Leadgeneratie: LinkedIn campagnes, content- en telemarketing etc.
• In april 2017 heb ik meegewerkt aan het sluiten van de gehele organisatie.



Augustus 2008 – mei 2015 Sogeti Nederland BV (ontslag wegens bedrijfseconomische reden)
Marketing Communicatie Manager voor divisies met focus op Business en Innovatie
• Leiding geven aan een marcom medewerker en beschikbare collega’s.
• I.v.m. de overname van Uphantis in 2010: nauwe afstemming met beide directies over de PR lancering, interne communicatie, rebranding van producten en diensten, integratie productinformatie met de Sogeti website etc.
• Propositieontwikkeling en portfoliomanagement i.s.m. diverse ISV partners.
• Customer Journey voor de banksector om de transitie van uren naar solutions te maken (i.r.t. salesfunnel)
• SAP CRM optimalisatie, professionalisering huisstijl (redesign en uniformering).
• Leadgeneratie met content: whitepapers, video, referenties, e-mail campagnes, referentiebezoeken.
• Projectmanagement van diverse marketing projecten: o.a. Corporate videos, referenties, VNSG congres en het grootste Business & Intelligence Symposium van de Benelux met 800 bezoekers, 40 sprekers, 17 sponsors.
• Social Media opzetten voor de business lines Mobile, BI, Microsoft en Java incl bewaking van de huisstijl.
• Tools: Website in Sharepoint, mailings via Mailchimp, Social via HootSuite, CRM Dynamics

November 2006 – juli 2008 Respond
Marketing Communicatie Manager
• Externe en interne marketing en communicatie, vernieuwing corporate branding, productportfolio, referentiemanagement, PR.
• HRM verantwoordelijkheden: Leiding geven aan Communicatie medewerker, functioneringsgesprekken, arbeidsmarktcommunicatie, sollicitatiegesprekken.
• Projectmanagement van het 3e lustrumfeest: Programma opzet, sprekers, locatie, e-mailings, etc.
• CRM implementatie (pakketvergelijk en inkoop i.s.m. de commercieel manager)

Oktober 2004 – november 2006 Philips Software (overgenomen door NXP)
Marketing & Communication Executive
• Voor deze start-up organisatie binnen Philips was ik verantwoordelijk voor de all-round MarCom planning en budgetbewaking t.b.v. het wereldwijd vermarkten van software voor mobiele telefoons.
• Projectmanagement voor realisatie nieuwe huisstijl en het bewaken. Fotografieconcept bedacht en begeleid.
• Vergroten van de naamsbekendheid organiseren van internationale beurzen en publicaties.
• Opzetten, ontwikkelen en uitvoeren (redactie) van e-newsletter, website, brochures.
• Demo room ingericht met videodemonstraties van de Mobile software (video, geluid, TV en fun applicaties) op een zelfbedacht ludieke levensgrote telefoon.

Januari 2002 – september 2004 SAP Nederland
Projectmanager Marketing Communicatie - Ontwikkeling en realisatie van diverse grote en kleine (inter-) nationale projecten, website, documentatie, direct (e-)mailings, promotievideo, global campagne Philips Runs SAP, cultuurproject, redactielid intern magazine, borging van huisstijl etc. Samen met sales en business development heb ik creatieve concepten bedacht en uitgevoerd om de MKB markt te veroveren. In juni 2002 had SAP TopTier overgenomen, waar ik verantwoordelijk was voor Marketing & Communicatie, HRM taken en Office Manager.

Oktober 1999 – december 2001 SNS Bank
Marketing assistent - organisatie van relatiemarketing events zoals Sail 2000, SNS Bank Golftoernooi,
KUB Award. Coördinatie van interne e-banking trainingen en intranet introductie.

Juli 1995 – september 1999 Randstad Uitzendbureau
Intercedente. Opzetten van een nieuwe in-house vestiging en nieuwe unit in de technische sector. Administratie, acquisitie en accountmanagement. Bedenken en inzetten van zomeractie/krant.

Lees meer

Opleiding

2017 okt/dec Masterclass Digital Transformation, Nyenrode Business School
Ongoing Learning on the job: digital marketing tools: EventBrite, MailChimp, HootSuite, Adwords, Social Media, diverse CMS en CRM systemen, etc.
2014 Postdoctorale studie: Customer Experience & Multi Channel Management van Beeckestijn Business School, CEM geregistreerd. Ik was de 1e student met een B2B en ICT perspectief.
2012 Diverse Beeckestijn Business School clinics: Content & E-mail Marketing, Social CRM,
Social Selling & PR, Online Communicatie
2010 – 2011 Interne trainingen: Lean Yellow Belt, Videobewerking Magix, Schrijfcursus
2008 ICM Middel Management
2001 NIMA-B
1994 – 1999 H.E.A.O. EL Hogeschool ’s-Hertogenbosch
Economie, internationaal marketing, management, internationaal recht.
1990 – 1994 M.T.R.O. S.G. de Rooi Pannen, Tilburg
Engels, Duits, Spaans, economie, marketing, management, toerisme
1984 – 1990 H.A.V.O. O.S.G. de Glopper, Capelle a/d IJssel

Opleiding

2017 okt/dec Masterclass Digital Transformation, Nyenrode Business School
Ongoing Learning on the job: digital marketing tools: EventBrite, MailChimp, HootSuite, Adwords, Social Media, diverse CMS en CRM systemen, etc.
2014 Postdoctorale studie: Customer Experience & Multi Channel Management van Beeckestijn Business School, CEM geregistreerd. Ik was de 1e student met een B2B en ICT perspectief.
2012 Diverse Beeckestijn Business School clinics: Content & E-mail Marketing, Social CRM,
Social Selling & PR, Online Communicatie
2010 – 2011 Interne trainingen: Lean Yellow Belt, Videobewerking Magix, Schrijfcursus
2008 ICM Middel Management
2001 NIMA-B
1994 – 1999 H.E.A.O. EL Hogeschool ’s-Hertogenbosch
Economie, internationaal marketing, management, internationaal recht.
1990 – 1994 M.T.R.O. S.G. de Rooi Pannen, Tilburg
Engels, Duits, Spaans, economie, marketing, management, toerisme
1984 – 1990 H.A.V.O. O.S.G. de Glopper, Capelle a/d IJssel

Lees meer

Kerncompetenties

Aanpassingsvermogen

Creativiteit

Energie

Initiatief nemen

Kerncompetenties


Aanpassingsvermogen

Creativiteit

Energie

Initiatief nemen

Klantgerichtheid

Snel schakelen

Toekomstvisie

Informatie-analyse

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Goed), Frans (Matig), Spaans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Uitstekend), Nederlands (Uitstekend), Duits (Matig), Frans (Matig), Spaans (Matig)

Mijn actuele situatie

  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: Project Manager Marketing Communicatie
  • Functie: Communicatieadviseur, Community Manager, Manager Marketing
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Freelance
  • Aantal uren: 32-40 uur