• Werkzoekend: Nee
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Commerciële allrounder met management/retail ervaring, loyaal, gedreven en organisatorisch/administratief heel sterk. Ik ben nuchter van aard en sta met beide benen vol in het leven. Nieuwsgierig,…

Persoonlijk

Commerciële allrounder met management/retail ervaring, loyaal, gedreven en
organisatorisch/administratief heel sterk. Ik ben nuchter van aard en sta met beide
benen vol in het leven. Nieuwsgierig, maatschappelijk betrokken en interesse voor de
mensen om mij heen, empathisch

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

09-2017 Heden Google Amsterdam
Receptie Office Manager
Verantwoordelijk voor de dagelijks organisatorische werkzaamheden van de receptie
op het kantoor in Amsterdam:
- Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post)
- Beheren en organiseren van de events
- Bieden van facilitaire ondersteuning (bijvoorbeeld beheren van de voorraad en
verzorgen van de ordelijkheid van het kantoor)
- Fungeren als aanspreekpunt, gasten ontvangen zowel intern als extern

07-2017 heden Allround Office Manager Perfect Supplies Amsterdam
Als allround office manager ben ik verantwoordelijk voor de dagelijks gang van zaken
op het kantoor in Amsterdam. Perfect Supplies is leverencier van faomboarden en
toebehoren over heel Europa. zie www.perfectsupplies.nl en www.foamboarden.nl
Werkzaamheden:
- Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post)
- Klanten adviseren in hun aankopen
- Beheren van meerdere websites zowel Nederlands, Frans en Duits
- Bieden van facilitaire ondersteuningbijvoorbeeld het beheren van de voorraad en
verzorgen van de ordelijkheid van het kantoor
- Fungeren als aanspreekpunt, zowel intern als extern
- Beheren van het archief en contracten
- Opstellen van offertes en facturen
- Klanten te woord staan in Nederlands en Duits
Dit betreft een tijdelijke functie i.v.m. vakantie van de eigenaar

2013-2017 Senior Recruiter Shoptalent Amsterdam
Als recruiter ben ik verantwoordelijk voor het matchen van de juiste kandidaten bij de
functieprofielen van een vacature die onze opdrachtgevers bij mij uitzetten, dit zijn
allemaal retail/winkel bedrijven.
Het accountmanagement en relatiebeheer, bezoeken van nieuwe klanten en warm
contact houden met bestaande klanten.
De administratie beheren van alle accounts en kandidaten, het maken van offertes en
overeenkomsten, plannen en opvolgen van afspraken, versturen van facturen
Website bijhouden, vacatures uptodate houden en actief op social media met name
LInkedin
2011 2013 Storemanager Sissyboy Amstelveen
Leidinggeven aan een team van 7 verkopers, coachen en begeleiden van het
verkoopteam, plannen en beoordelen.
Dagelijks werken met KPI's, rapporteren en analyseren.
Klant en winkelbeleving optimaal houden, goede VM, mooie uitstraling en verkopen op
een dynamische werkvloer met een enthousiast team
2010 2011 Sales Professional Tiffany & Co Amsterdam
2007 2010 Storemanager Suitsupply Haarlem
Nieuw filiaal geopend in Haarlem, verantwoordelijk voor de inkoop en budgettering,
dagelijkse verkoop op de vloer, KPI's, aansturen team, coachen en trainen nieuwe
medewerkers, VM, styling en inrichting winkel
Opleidingen
Activiteiten
Hobby's
Overige
2007 2010 Zelfstandig ondernemer BridetoB Haarlem
Inkoop en verkoop van Bruidsmode, dagelijkse werkzaamheden in de winkel,
opbouwen klantenbestand,
2001 2003 Zelfstandig recruiter Actief Werving &
Selectie
Haarlem

Werkervaring

09-2017 Heden Google Amsterdam
Receptie Office Manager
Verantwoordelijk voor de dagelijks organisatorische werkzaamheden van de receptie
op het kantoor in Amsterdam:
- Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post)
- Beheren en organiseren van de events
- Bieden van facilitaire ondersteuning (bijvoorbeeld beheren van de voorraad en
verzorgen van de ordelijkheid van het kantoor)
- Fungeren als aanspreekpunt, gasten ontvangen zowel intern als extern

07-2017 heden Allround Office Manager Perfect Supplies Amsterdam
Als allround office manager ben ik verantwoordelijk voor de dagelijks gang van zaken
op het kantoor in Amsterdam. Perfect Supplies is leverencier van faomboarden en
toebehoren over heel Europa. zie www.perfectsupplies.nl en www.foamboarden.nl
Werkzaamheden:
- Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post)
- Klanten adviseren in hun aankopen
- Beheren van meerdere websites zowel Nederlands, Frans en Duits
- Bieden van facilitaire ondersteuningbijvoorbeeld het beheren van de voorraad en
verzorgen van de ordelijkheid van het kantoor
- Fungeren als aanspreekpunt, zowel intern als extern
- Beheren van het archief en contracten
- Opstellen van offertes en facturen
- Klanten te woord staan in Nederlands en Duits
Dit betreft een tijdelijke functie i.v.m. vakantie van de eigenaar

2013-2017 Senior Recruiter Shoptalent Amsterdam
Als recruiter ben ik verantwoordelijk voor het matchen van de juiste kandidaten bij de
functieprofielen van een vacature die onze opdrachtgevers bij mij uitzetten, dit zijn
allemaal retail/winkel bedrijven.
Het accountmanagement en relatiebeheer, bezoeken van nieuwe klanten en warm
contact houden met bestaande klanten.
De administratie beheren van alle accounts en kandidaten, het maken van offertes en
overeenkomsten, plannen en opvolgen van afspraken, versturen van facturen
Website bijhouden, vacatures uptodate houden en actief op social media met name
LInkedin
2011 2013 Storemanager Sissyboy Amstelveen
Leidinggeven aan een team van 7 verkopers, coachen en begeleiden van het
verkoopteam, plannen en beoordelen.
Dagelijks werken met KPI's, rapporteren en analyseren.
Klant en winkelbeleving optimaal houden, goede VM, mooie uitstraling en verkopen op
een dynamische werkvloer met een enthousiast team
2010 2011 Sales Professional Tiffany & Co Amsterdam
2007 2010 Storemanager Suitsupply Haarlem
Nieuw filiaal geopend in Haarlem, verantwoordelijk voor de inkoop en budgettering,
dagelijkse verkoop op de vloer, KPI's, aansturen team, coachen en trainen nieuwe
medewerkers, VM, styling en inrichting winkel
Opleidingen
Activiteiten
Hobby's
Overige
2007 2010 Zelfstandig ondernemer BridetoB Haarlem
Inkoop en verkoop van Bruidsmode, dagelijkse werkzaamheden in de winkel,
opbouwen klantenbestand,
2001 2003 Zelfstandig recruiter Actief Werving &
Selectie
Haarlem

Lees meer

Software kennis

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • MS Word
  • MS Excel

Software kennis


  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • MS Word
  • MS Excel
Lees meer

Opleiding

HBO economie 1 jaar

Opleiding

HBO economie 1 jaar

Kerncompetenties

  • Energie
  • Klantgerichtheid
  • Plannen en organiseren
  • Samenwerken
  • Stressbestendigheid

Kerncompetenties


  • Energie
  • Klantgerichtheid
  • Plannen en organiseren
  • Samenwerken
  • Stressbestendigheid
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Ik ben dol op het lezen van mijn kranten en literatuur, serie's volgen en plannen van
korte of langere reizen. Een grote passie voor klassieke dans met als favoriet het
Nationale Ballet. Ook bezoek ik regelmatig grote en kleine musea en houd van theater
en film. Verder kook ik met veel plezier.

Hobby's & interesses

Ik ben dol op het lezen van mijn kranten en literatuur, serie's volgen en plannen van
korte of langere reizen. Een grote passie voor klassieke dans met als favoriet het
Nationale Ballet. Ook bezoek ik regelmatig grote en kleine musea en houd van theater
en film. Verder kook ik met veel plezier.

Lees meer

Eigenschappen

Sociaal, doortastend en commercieel.

Eigenschappen

Sociaal, doortastend en commercieel.

Mijn actuele situatie

  • Functie: Facilitair Medewerker, Filiaalmanager, Receptionist, Recruiter
  • Sector: Zakelijke Dienstverlening
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Binnen 1 maand

Mijn werkgebieden

Mijn documenten