• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Mijn man is als kennismigrant gevraagd om naar Nederland te komen, waardoor wij met het hele gezin in 2007 verhuisde. Ik nam in die periode de zorg voor onze kinderen op mij en volgde een intensieve…

Persoonlijk

Mijn man is als kennismigrant gevraagd om naar Nederland te komen, waardoor wij met het hele gezin in 2007 verhuisde. Ik nam in die periode de zorg voor onze kinderen op mij en volgde een intensieve training om de Nederlandse taal zo snel mogelijk te leren. Daarnaast hielp en help ik mijn man nog steeds bij de administratie en projectpresentatie van zijn eigen projecten. Ik heb er zin in om aan nieuwe baan te beginnen...
In mijn eerdere werkervaring merkte ik dat ik goed ben in het motiveren en leiden van mensen. Daarnaast kan ik goed communiceren met mensen met een verschillende culturele achtergrond en spreek ik diverse talen. Mensen in mijn omgeving omschrijven mij als communicatief vaardig, tactvol, geduldig en klantgericht. Ik kan goed plannen en organiseren, functioneer prima onder druk, ben nauwkeurig en kritisch.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Assistant Housekeeping Manager in 4 sterren Hotel te Amsterdam centrum

Housekeeping Supervisor - 5 sterren Okura hotel

Voor de rest, lees mijn CV aub

Werkervaring

Assistant Housekeeping Manager in 4 sterren Hotel te Amsterdam centrum

Housekeeping Supervisor - 5 sterren Okura hotel

Voor de rest, lees mijn CV aub

Software kennis

  • Facebook
  • MS Word
  • MS Excel
  • MS Powerpoint
  • Office 365

Software kennis


  • Facebook
  • MS Word
  • MS Excel
  • MS Powerpoint
  • Office 365
Lees meer

Opleiding

Bachelor Hotel Management, Belgrade University

Opleiding

Bachelor Hotel Management, Belgrade University

Kerncompetenties

  • Zelfinzicht
  • Klantgerichtheid
  • Mondelinge vaardigheid
  • Motiveren
  • Oordeelsvorming

Kerncompetenties


  • Zelfinzicht
  • Klantgerichtheid
  • Mondelinge vaardigheid
  • Motiveren
  • Oordeelsvorming
  • Organisatiegericht aansturen
  • Plannen en organiseren
  • Probleemanalyse
  • Samenbindend leiderschap
  • Integriteit
  • Initiatief nemen
  • Ambitie
  • Anticiperen
  • Besluitvaardigheid
  • Betrokkenheid
  • Delegeren
  • Durf
  • Energie
  • Informatie-analyse
  • Omgang met details
  • Verandervermogen
  • Aanpassingsvermogen
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Servo-Kroatisch (Uitstekend), Nederlands (Goed), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Servisch (Uitstekend), Engels (Goed), Nederlands (Goed)

Hobby's & interesses

Psychologie,
Lezen,
Dans,
Kunst

Hobby's & interesses

Psychologie,
Lezen,
Dans,
Kunst

Mijn actuele situatie

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Afdelingsmanager Housekeeping
  • Sector: Facilitaire Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk
  • Aantal uren: 24-32 uur, 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Natasha pejcic te bekijken

Mijn documenten