• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een gedreven, leergierig, nieuwsgierig, zorgzaam, behulpzaam en enthousiast persoon. Waar ik (werkgerelateerd) energie van krijg is om iemand echt het gevoel te geven dat hij/zij zelf de…

Persoonlijk

Ik ben een gedreven, leergierig, nieuwsgierig, zorgzaam, behulpzaam en enthousiast persoon. Waar ik (werkgerelateerd) energie van krijg is om iemand echt het gevoel te geven dat hij/zij zelf de touwtjes in handen heeft als het gaat om het positief beïnvloeden van zijn of haar ontwikkeling. In dat proces fungeer ik graag als luisterend oor, de persoon die de juiste vragen weet te stellen en als aanmoediger.
Waar ik privé energie van krijg is tijd doorbrengen met mijn partner, vrienden en familie. En van sporten niet te vergeten! Tennis, hardlopen en yoga, zijn de sporten waar ik warm van wordt.
Reizen is in de afgelopen jaren een hobby geworden. Australië, Thailand, de Malediven zijn enkele landen welke ik reeds heb bezocht. Mijn nieuwsgierigheid is terug te zien in het feit dat ik graag elk jaar een mooie reis maak naar een nieuw, voor mij onbekend oord.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Augustus 2017
Momenteel begeleid ik in samenwerking met de directie het schoolontwikkeltraject op WSKO Godfried Bomansschool. Daarbij coach ik leerkrachten in hun professionele ontwikkeling als leerkracht. Ik ben ICT-coördinator, coördinator meer- en hoogbegaafdheid en stage-coördinator. Daarnaast ben ik één dag per week leerkracht van groep 6 en vervang ik (indien nodig) leerkrachten.

2016 - augustus 2017
Leerkracht met coördinerende taken (onder anderen: coaching leerkrachten, ontwikkelen, implementeren en borgen beleid Hoogbegaafdheid en Visible learning, coördineren van de groepen 1-2) op WSKO basisschool John F. Kennedy en WSKO basisschool Godfried Bomans.

2011 – 2016
Bouwcoördinator onderbouw (groep 1-4) op WSKO basisschool ’t Startblok te Honselersdijk.

2008 – 2016
Leerkracht WSKO basisschool ’t Startblok te Honselersdijk.

2011 – heden
Bouwcoördinator onderbouw (groep 1-4) op basisschool ’t Startblok te Honselersdijk.

2008 – heden
Leerkracht groep 1-2 basisschool ’t Startblok te Honselersdijk.

2004 – 2008
Diverse stages:
- Op een stadsschool in Rotterdam in groep 1-2.
- Op een Jenaplanschool in Delft in groep 8.
- In verschillende groepen op verschillende katholieke basisscholen.

2005 – 2006
Leidster bij Scouting De Lier van een groep van 20 kinderen Diverse bijbanen

1990 – 2008
Opgepast bij gezinnen met kinderen in de leeftijdscategorie van 0-12 jaar.

Werkervaring

Augustus 2017
Momenteel begeleid ik in samenwerking met de directie het schoolontwikkeltraject op WSKO Godfried Bomansschool. Daarbij coach ik leerkrachten in hun professionele ontwikkeling als leerkracht. Ik ben ICT-coördinator, coördinator meer- en hoogbegaafdheid en stage-coördinator. Daarnaast ben ik één dag per week leerkracht van groep 6 en vervang ik (indien nodig) leerkrachten.

2016 - augustus 2017
Leerkracht met coördinerende taken (onder anderen: coaching leerkrachten, ontwikkelen, implementeren en borgen beleid Hoogbegaafdheid en Visible learning, coördineren van de groepen 1-2) op WSKO basisschool John F. Kennedy en WSKO basisschool Godfried Bomans.

2011 – 2016
Bouwcoördinator onderbouw (groep 1-4) op WSKO basisschool ’t Startblok te Honselersdijk.

2008 – 2016
Leerkracht WSKO basisschool ’t Startblok te Honselersdijk.

2011 – heden
Bouwcoördinator onderbouw (groep 1-4) op basisschool ’t Startblok te Honselersdijk.

2008 – heden
Leerkracht groep 1-2 basisschool ’t Startblok te Honselersdijk.

2004 – 2008
Diverse stages:
- Op een stadsschool in Rotterdam in groep 1-2.
- Op een Jenaplanschool in Delft in groep 8.
- In verschillende groepen op verschillende katholieke basisscholen.

2005 – 2006
Leidster bij Scouting De Lier van een groep van 20 kinderen Diverse bijbanen

1990 – 2008
Opgepast bij gezinnen met kinderen in de leeftijdscategorie van 0-12 jaar.

Lees meer

Software kennis

MS Powerpoint

Facebook

Office 365

Instagram

Software kennis


MS Powerpoint

Facebook

Office 365

Instagram

Linkedin

MS Excel

Twitter

Lees meer

Opleiding

2014- 2017 Hogeschool van Amsterdam - Master Pedagogiek
Specialisatie: Leren en Innoveren
Scriptie onderzoek naar de vormgeving van educatief partnerschap in groep 1-2. Dit onderzoek heeft plaatsgevonden vanuit vooronderzoek onder alle directeuren van WSKO-scholen. Vanuit deze gegevens zijn vier WSKO-scholen geselecteerd die volgens bepaalde criteria: succesvol, succesvol en in ontwikkeling minder succesvol, minder succesvol en in ontwikkeling zijn. In totaal zijn 19 leerkrachten en 9 beleidsmakers geïnterviewd.

2004 – 2008 Hogeschool Leiden – Pabo Thomas More Rotterdam
- Propedeuse: juni 2005
- Specialisatie: Oudere kind
- Minor: Internationalisering
Samen met een studiegenoot onderzoek gedaan naar het systeem van de ‘brede school’ in Australië. (Daar bestaat dit systeem al langer en is het verder ontwikkeld.) Voor dit onderzoek hebben wij vooraf een aantal ‘brede’ scholen in Nederland bezocht. Ook bekeken we het systeem ‘school in the air’ wat in Australië ook gehanteerd wordt.

1999 – 2004
HAVO, Stanislas College Westplantsoen te Delft
Profiel: Economie en Maatschappij
Keuzevakken: Management en organisatie, Duits 1 en Wiskunde A1+2


Diverse cursussen waaronder:
Oktober 2017
VHTO DigiLeerkracht-scholing
Maart 2017
Workshop Visible Learning
Februari - juni 2017
Verdiepende cursus Coaching
Februari 2017
Netwerkbijeenkomst Hoogbegaafdheid
2016-2017
Cursus Leerlijnen Parnassys Jonge kind
2016 Lezing Teach Like A Champion
2016 Dé dag van hoogbegaafdheid
2015 OGO conferentie
2013 Cursus Parnassys
2013 HGW door Onderwijs Adviesdienst
2014 Kweekvijver Leiding geven
2010, 2014
Cursus Dariza (Dans, ritme, zang voor groep 1-2 en groep 3-8)
2014 Cursus coöperatief vergaderen
2012 - 2014
Cursus coöperatief leren
2008 - 2009
Cursus Ontwikkelingsgericht werken groep 1-2 Onderwijs Adviesdienst
2007 - 2008
Leer- en ontwikkeltraject basisschool ’t Startblok: ‘Bouwen aan vertrouwen’ door BGL & partners.
2007
Cursus oudergesprekken BGL & partners

Opleiding

2014- 2017 Hogeschool van Amsterdam - Master Pedagogiek
Specialisatie: Leren en Innoveren
Scriptie onderzoek naar de vormgeving van educatief partnerschap in groep 1-2. Dit onderzoek heeft plaatsgevonden vanuit vooronderzoek onder alle directeuren van WSKO-scholen. Vanuit deze gegevens zijn vier WSKO-scholen geselecteerd die volgens bepaalde criteria: succesvol, succesvol en in ontwikkeling minder succesvol, minder succesvol en in ontwikkeling zijn. In totaal zijn 19 leerkrachten en 9 beleidsmakers geïnterviewd.

2004 – 2008 Hogeschool Leiden – Pabo Thomas More Rotterdam
- Propedeuse: juni 2005
- Specialisatie: Oudere kind
- Minor: Internationalisering
Samen met een studiegenoot onderzoek gedaan naar het systeem van de ‘brede school’ in Australië. (Daar bestaat dit systeem al langer en is het verder ontwikkeld.) Voor dit onderzoek hebben wij vooraf een aantal ‘brede’ scholen in Nederland bezocht. Ook bekeken we het systeem ‘school in the air’ wat in Australië ook gehanteerd wordt.

1999 – 2004
HAVO, Stanislas College Westplantsoen te Delft
Profiel: Economie en Maatschappij
Keuzevakken: Management en organisatie, Duits 1 en Wiskunde A1+2


Diverse cursussen waaronder:
Oktober 2017
VHTO DigiLeerkracht-scholing
Maart 2017
Workshop Visible Learning
Februari - juni 2017
Verdiepende cursus Coaching
Februari 2017
Netwerkbijeenkomst Hoogbegaafdheid
2016-2017
Cursus Leerlijnen Parnassys Jonge kind
2016 Lezing Teach Like A Champion
2016 Dé dag van hoogbegaafdheid
2015 OGO conferentie
2013 Cursus Parnassys
2013 HGW door Onderwijs Adviesdienst
2014 Kweekvijver Leiding geven
2010, 2014
Cursus Dariza (Dans, ritme, zang voor groep 1-2 en groep 3-8)
2014 Cursus coöperatief vergaderen
2012 - 2014
Cursus coöperatief leren
2008 - 2009
Cursus Ontwikkelingsgericht werken groep 1-2 Onderwijs Adviesdienst
2007 - 2008
Leer- en ontwikkeltraject basisschool ’t Startblok: ‘Bouwen aan vertrouwen’ door BGL & partners.
2007
Cursus oudergesprekken BGL & partners

Lees meer

Kerncompetenties

Betrokkenheid

Luisteren

Ontwikkelen medewerkers

Samenwerken

Kerncompetenties


Betrokkenheid

Luisteren

Ontwikkelen medewerkers

Samenwerken

Verandervermogen

Zelfinzicht

Ambitie

Omgevingsbewustzijn

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Goed), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

Tennis
Reizen
Wandelen
Lezen
Leren/studeren
Yoga

Hobby's & interesses

Tennis
Reizen
Wandelen
Lezen
Leren/studeren
Yoga

Eigenschappen

Loyaal
Nieuwsgierig
Flexibel
Ik pas me zonodig aan
Enthousiast
Doorzetter
Groot verantwoordelijkheidsgevoel
Ondernemend
Betrokken
Groot leervermogen

Eigenschappen

Loyaal
Nieuwsgierig
Flexibel
Ik pas me zonodig aan
Enthousiast
Doorzetter
Groot verantwoordelijkheidsgevoel
Ondernemend
Betrokken
Groot leervermogen

Mijn actuele situatie

  • Huidige werkgever: Westlandse Stichting Katholiek Onderwijs
  • Functie: Coördinerend Docent
  • Sector: Onderwijs
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functieomschrijving: (team)coaching
  • Functie: Jobcoach, Kindercoach, Teamcoach
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Leer-werk overeenkomst, ZZP, Uitzendbasis
  • Salaris: Nader overeen te komen

Mijn werkgebieden

Mijn documenten