• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


In​ ​ruim​ ​20​ ​jaar​ ​ben​ ​ik​ ​bij​ ​diverse​ ​organisaties​ ​in​ ​dienst​ ​geweest​ ​en​ ​heb​ ​zodoende werkervaring​ ​kunnen​…

Persoonlijk

In​ ​ruim​ ​20​ ​jaar​ ​ben​ ​ik​ ​bij​ ​diverse​ ​organisaties​ ​in​ ​dienst​ ​geweest​ ​en​ ​heb​ ​zodoende werkervaring​ ​kunnen​ ​opdoen​ ​binnen​ ​verschillende​ ​bedrijfsculturen.​ ​Zo​ ​heb​ ​ik​ ​geleerd​ ​dat​ ​ik mij​ ​in​ ​een​ ​informeel​ ​bedrijf,​ ​waar​ ​men​ ​open​ ​en​ ​eerlijk​ ​communiceert​ ​met​ ​elkaar,​ ​het​ ​prettigst voel.​ ​Het​ ​administratieve​ ​en​ ​secretariële​ ​werk​ ​past​ ​goed​ ​bij​ ​mij,​ ​vanwege​ ​de​ ​ondersteuning die​ ​ik​ ​daarmee​ ​geef​ ​aan​ ​een​ ​ander,​ ​die​ ​daardoor​ ​zijn​ ​of​ ​haar​ ​werk​ ​nog​ ​beter​ ​kan​ ​uitoefenen. Ik​ ​ben​ ​goed​ ​in​ ​het​ ​regelen​ ​en​ ​organiseren​ ​van​ ​zaken,​ ​iets​ ​dat​ ​me​ ​zowel​ ​thuis​ ​als​ ​op​ ​het​ ​werk veel​ ​voldoening​ ​geeft.
De​ ​laatste​ ​jaren​ ​ben​ ​ik​ ​me​ ​bewust​ ​bezig​ ​gaan​ ​houden​ ​met​ ​mijn​ ​persoonlijke​ ​ontwikkeling. Mede​ ​hierdoor​ ​snap​ ​ik​ ​mezelf​ ​steeds​ ​beter​ ​en​ ​zie​ ​ik​ ​steeds​ ​meer​ ​waar​ ​mijn​ ​kracht​ ​zit​ ​(inzicht in​ ​mensen,​ ​zien​ ​wat​ ​een​ ​ander​ ​nodig​ ​heeft​ ​en​ ​daarop​ ​anticiperen).​ ​Dit​ ​pas​ ​ik​ ​ook​ ​in​ ​mijn privéleven​ ​toe,​ ​waardoor​ ​ik​ ​ook​ ​daar​ ​meer​ ​rust​ ​vind.​ ​Ik​ ​vind​ ​het​ ​een​ ​uitdaging​ ​om​ ​in​ ​drukke situaties​ ​het​ ​hoofd​ ​koel​ ​te​ ​houden​ ​en​ ​zo​ ​alles​ ​in​ ​goede​ ​banen​ ​te​ ​kunnen​ ​blijven​ ​leiden.
Voor​ ​maximaal​ ​32​ ​uur​ ​per​ ​week​ ​ben​ ​ik​ ​beschikbaar​ ​voor​ ​een​ ​betaalde​ ​baan.​ ​In​ ​september 2017​ ​ben​ ​ik​ ​met​ ​een​ ​opleiding​ ​tot​ ​Energetisch​ ​Kindercoach​ ​gestart,​ ​iets​ ​waar​ ​ik​ ​veel​ ​plezier in​ ​heb​ ​en​ ​voldoende​ ​tijd​ ​aan​ ​wil​ ​besteden.​ ​Het​ ​is​ ​voor​ ​mij​ ​dan​ ​ook​ ​essentieel​ ​dat​ ​ik​ ​de balans​ ​houd​ ​tussen​ ​werk​ ​en​ ​privé.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Office/Financieel Medewerker – SineFuma te Breda
(oktober 2016 t/m maart 2017 > tijdelijk contract)
● Secretariële taken; telefoon, email, aanmeldingen voor trainingen verwerken, trainers
informeren en materialen verzamelen en versturen
● Financieel administratieve taken; inkoop- en verkoopfacturatie, debiteurenbeheer

Business Consultancy Assistant – Axalta Coating Systems BV te Breda
(januari 2016 t/m april 2016 > tijdelijk via uitzendbureau ter vervanging van ziekte)
● Ondersteunende taken voor Business Consultant; organiseren en boeken van
evenementen en zakenreizen, rapportages verwerken, facturen controleren, coderen en
opvolgen

Helpdeskmedewerker – Frijado BV te Etten-Leur
(oktober 2015 t/m december 2015 > tijdelijk via uitzendbureau)
● Klantgerichte taken; telefonisch aannemen, verwerken en opvolgen van storingsmeldingen

Account Support Foodservice NL - IZICO Nederland BV te Breda
(januari 2014 t/m september 2015 > einde contract wegens reorganisatie)
● Administratieve/ondersteunende taken; analyses maken, bonusafrekeningen afwikkelen,
actie- en conditievoorstellen maken, beheer van afdelingsagenda
● Promotionele taken; versturen van actie- en conditievoorstellen, documentatie en
dummy’s naar klanten
● Financiële taken; doorgeven van artikel- en prijswijzigingen, prijsverschillen op facturen
oplossen

Binnendienstmedewerker Meubeltechniek en Wielentechniek - Staalimex BV te Breda
(juli 2007 t/m september 2013 > bedrijf verlaten om privé redenen)
● Commerciële taken; contacten onderhouden met klanten, leveranciers en vervoerders in
binnen- en buitenland, prijzen en levertijden opvragen bij leveranciers en aanbieden aan
klanten
● Administratieve taken; inkoop- en verkooporders maken en levertijden bewaken, klachten
en retourorders afhandelen, pakbonnen en facturen controleren, archiveren

Administratieve, commerciële en secretariële functies bij diverse bedrijven
(december 1996 t/m juni 2007)
● Uitzendconsulente bij Accent Select Services te Breda (2007)
● Secretaresse bij Interselling Search te Raamsdonksveer (2006-2007)
● Medewerkster Sales Support bij Anticimex Benelux BV te Breda (2004-2006)
● Medewerkster Schade-afdeling bij ING Carlease te Breda (2003-2004)
● Secretaresse bij MAG & Partners te Chaam en Rijsbergen (2003)
● Customer Service Representative (callcenter) bij UPS te Dublin, Ierland (2002-2003)
● Secretaresse / Office-manager bij Moved Media te Breda (2001-2002)
● Medewerkster verkoop binnendienst + Spaceplanner bij Retail Operating Company (Exxon
Mobil / Esso) te Breda (2000-2001)
● Van parttime administratief medewerkster doorgegroeid naar fulltime Office-manager bij
Bernard BV te Breda (1996-2000)

Werkervaring

Office/Financieel Medewerker – SineFuma te Breda
(oktober 2016 t/m maart 2017 > tijdelijk contract)
● Secretariële taken; telefoon, email, aanmeldingen voor trainingen verwerken, trainers
informeren en materialen verzamelen en versturen
● Financieel administratieve taken; inkoop- en verkoopfacturatie, debiteurenbeheer

Business Consultancy Assistant – Axalta Coating Systems BV te Breda
(januari 2016 t/m april 2016 > tijdelijk via uitzendbureau ter vervanging van ziekte)
● Ondersteunende taken voor Business Consultant; organiseren en boeken van
evenementen en zakenreizen, rapportages verwerken, facturen controleren, coderen en
opvolgen

Helpdeskmedewerker – Frijado BV te Etten-Leur
(oktober 2015 t/m december 2015 > tijdelijk via uitzendbureau)
● Klantgerichte taken; telefonisch aannemen, verwerken en opvolgen van storingsmeldingen

Account Support Foodservice NL - IZICO Nederland BV te Breda
(januari 2014 t/m september 2015 > einde contract wegens reorganisatie)
● Administratieve/ondersteunende taken; analyses maken, bonusafrekeningen afwikkelen,
actie- en conditievoorstellen maken, beheer van afdelingsagenda
● Promotionele taken; versturen van actie- en conditievoorstellen, documentatie en
dummy’s naar klanten
● Financiële taken; doorgeven van artikel- en prijswijzigingen, prijsverschillen op facturen
oplossen

Binnendienstmedewerker Meubeltechniek en Wielentechniek - Staalimex BV te Breda
(juli 2007 t/m september 2013 > bedrijf verlaten om privé redenen)
● Commerciële taken; contacten onderhouden met klanten, leveranciers en vervoerders in
binnen- en buitenland, prijzen en levertijden opvragen bij leveranciers en aanbieden aan
klanten
● Administratieve taken; inkoop- en verkooporders maken en levertijden bewaken, klachten
en retourorders afhandelen, pakbonnen en facturen controleren, archiveren

Administratieve, commerciële en secretariële functies bij diverse bedrijven
(december 1996 t/m juni 2007)
● Uitzendconsulente bij Accent Select Services te Breda (2007)
● Secretaresse bij Interselling Search te Raamsdonksveer (2006-2007)
● Medewerkster Sales Support bij Anticimex Benelux BV te Breda (2004-2006)
● Medewerkster Schade-afdeling bij ING Carlease te Breda (2003-2004)
● Secretaresse bij MAG & Partners te Chaam en Rijsbergen (2003)
● Customer Service Representative (callcenter) bij UPS te Dublin, Ierland (2002-2003)
● Secretaresse / Office-manager bij Moved Media te Breda (2001-2002)
● Medewerkster verkoop binnendienst + Spaceplanner bij Retail Operating Company (Exxon
Mobil / Esso) te Breda (2000-2001)
● Van parttime administratief medewerkster doorgegroeid naar fulltime Office-manager bij
Bernard BV te Breda (1996-2000)

Lees meer

Software kennis

MS Excel

MS Word

Office 365

Exact

Software kennis


MS Excel

MS Word

Office 365

Exact

Lees meer

Opleiding

Thomas More College, Oudenbosch
Baronie van Breda College, Breda

Opleiding

Thomas More College, Oudenbosch
Baronie van Breda College, Breda

Kerncompetenties

Anticiperen

Schriftelijke vaardigheid

Luisteren

Mondelinge vaardigheid

Kerncompetenties


Anticiperen

Schriftelijke vaardigheid

Luisteren

Mondelinge vaardigheid

Onafhankelijkheid

Omgang met details

Klantgerichtheid

Integriteit

Betrokkenheid

Zelfinzicht

Plannen en organiseren

Samenwerken

Aanpassingsvermogen

Discipline

Besluitvaardigheid

Zelfvertrouwen

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Wandelen in de natuur - yoga - lezen - puzzelen - muziek luisteren en naar optredens van bands / festivals gaan

Hobby's & interesses

Wandelen in de natuur - yoga - lezen - puzzelen - muziek luisteren en naar optredens van bands / festivals gaan

Eigenschappen

Zelfstandig - verantwoordelijk - technisch inzicht - praktisch - netjes - betrouwbaar - empathisch - respect voor mens, dier en natuur
⦁ Goede communicatieve, sociale en administratieve vaardigheden
⦁ Organisatorisch vermogen
⦁ Prettige telefoonstem
⦁ Goed met tekst en taal

Eigenschappen

Zelfstandig - verantwoordelijk - technisch inzicht - praktisch - netjes - betrouwbaar - empathisch - respect voor mens, dier en natuur
⦁ Goede communicatieve, sociale en administratieve vaardigheden
⦁ Organisatorisch vermogen
⦁ Prettige telefoonstem
⦁ Goed met tekst en taal

Lees meer

Mijn actuele situatie

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Commercieel Medewerker Binnendienst, Secretaresse
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim, Gedetacheerd, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur