• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


In​ ​ruim​ ​20​ ​jaar​ ​ben​ ​ik​ ​bij​ ​diverse​ ​organisaties​ ​in​ ​dienst​ ​geweest​ ​en​ ​heb​ ​zodoende werkervaring​ ​kunnen​…

Persoonlijk

In​ ​ruim​ ​20​ ​jaar​ ​ben​ ​ik​ ​bij​ ​diverse​ ​organisaties​ ​in​ ​dienst​ ​geweest​ ​en​ ​heb​ ​zodoende werkervaring​ ​kunnen​ ​opdoen​ ​binnen​ ​verschillende​ ​bedrijfsculturen.​ ​Zo​ ​heb​ ​ik​ ​geleerd​ ​dat​ ​ik mij​ ​in​ ​een​ ​informeel​ ​bedrijf,​ ​waar​ ​men​ ​open​ ​en​ ​eerlijk​ ​communiceert​ ​met​ ​elkaar,​ ​het​ ​prettigst voel.​ ​Het​ ​administratieve​ ​en​ ​secretariële​ ​werk​ ​past​ ​goed​ ​bij​ ​mij,​ ​vanwege​ ​de​ ​ondersteuning die​ ​ik​ ​daarmee​ ​geef​ ​aan​ ​een​ ​ander,​ ​die​ ​daardoor​ ​zijn​ ​of​ ​haar​ ​werk​ ​nog​ ​beter​ ​kan​ ​uitoefenen. Ik​ ​ben​ ​goed​ ​in​ ​het​ ​regelen​ ​en​ ​organiseren​ ​van​ ​zaken,​ ​iets​ ​dat​ ​me​ ​zowel​ ​thuis​ ​als​ ​op​ ​het​ ​werk veel​ ​voldoening​ ​geeft.
De​ ​laatste​ ​jaren​ ​ben​ ​ik​ ​me​ ​bewust​ ​bezig​ ​gaan​ ​houden​ ​met​ ​mijn​ ​persoonlijke​ ​ontwikkeling. Mede​ ​hierdoor​ ​snap​ ​ik​ ​mezelf​ ​steeds​ ​beter​ ​en​ ​zie​ ​ik​ ​steeds​ ​meer​ ​waar​ ​mijn​ ​kracht​ ​zit​ ​(inzicht in​ ​mensen,​ ​zien​ ​wat​ ​een​ ​ander​ ​nodig​ ​heeft​ ​en​ ​daarop​ ​anticiperen).​ ​Dit​ ​pas​ ​ik​ ​ook​ ​in​ ​mijn privéleven​ ​toe,​ ​waardoor​ ​ik​ ​ook​ ​daar​ ​meer​ ​rust​ ​vind.​ ​Ik​ ​vind​ ​het​ ​een​ ​uitdaging​ ​om​ ​in​ ​drukke situaties​ ​het​ ​hoofd​ ​koel​ ​te​ ​houden​ ​en​ ​zo​ ​alles​ ​in​ ​goede​ ​banen​ ​te​ ​kunnen​ ​blijven​ ​leiden.
Voor​ ​maximaal​ ​32​ ​uur​ ​per​ ​week​ ​ben​ ​ik​ ​beschikbaar​ ​voor​ ​een​ ​betaalde​ ​baan.​ ​In​ ​september 2017​ ​ben​ ​ik​ ​met​ ​een​ ​opleiding​ ​tot​ ​Energetisch​ ​Kindercoach​ ​gestart,​ ​iets​ ​waar​ ​ik​ ​veel​ ​plezier in​ ​heb​ ​en​ ​voldoende​ ​tijd​ ​aan​ ​wil​ ​besteden.​ ​Het​ ​is​ ​voor​ ​mij​ ​dan​ ​ook​ ​essentieel​ ​dat​ ​ik​ ​de balans​ ​houd​ ​tussen​ ​werk​ ​en​ ​privé.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Office/Financieel Medewerker – SineFuma te Breda
(oktober 2016 t/m maart 2017 > tijdelijk contract)
● Secretariële taken; telefoon, email, aanmeldingen voor trainingen verwerken, trainers
informeren en materialen verzamelen en versturen
● Financieel administratieve taken; inkoop- en verkoopfacturatie, debiteurenbeheer

Business Consultancy Assistant – Axalta Coating Systems BV te Breda
(januari 2016 t/m april 2016 > tijdelijk via uitzendbureau ter vervanging van ziekte)
● Ondersteunende taken voor Business Consultant; organiseren en boeken van
evenementen en zakenreizen, rapportages verwerken, facturen controleren, coderen en
opvolgen

Helpdeskmedewerker – Frijado BV te Etten-Leur
(oktober 2015 t/m december 2015 > tijdelijk via uitzendbureau)
● Klantgerichte taken; telefonisch aannemen, verwerken en opvolgen van storingsmeldingen

Account Support Foodservice NL - IZICO Nederland BV te Breda
(januari 2014 t/m september 2015 > einde contract wegens reorganisatie)
● Administratieve/ondersteunende taken; analyses maken, bonusafrekeningen afwikkelen,
actie- en conditievoorstellen maken, beheer van afdelingsagenda
● Promotionele taken; versturen van actie- en conditievoorstellen, documentatie en
dummy’s naar klanten
● Financiële taken; doorgeven van artikel- en prijswijzigingen, prijsverschillen op facturen
oplossen

Binnendienstmedewerker Meubeltechniek en Wielentechniek - Staalimex BV te Breda
(juli 2007 t/m september 2013 > bedrijf verlaten om privé redenen)
● Commerciële taken; contacten onderhouden met klanten, leveranciers en vervoerders in
binnen- en buitenland, prijzen en levertijden opvragen bij leveranciers en aanbieden aan
klanten
● Administratieve taken; inkoop- en verkooporders maken en levertijden bewaken, klachten
en retourorders afhandelen, pakbonnen en facturen controleren, archiveren

Administratieve, commerciële en secretariële functies bij diverse bedrijven
(december 1996 t/m juni 2007)
● Uitzendconsulente bij Accent Select Services te Breda (2007)
● Secretaresse bij Interselling Search te Raamsdonksveer (2006-2007)
● Medewerkster Sales Support bij Anticimex Benelux BV te Breda (2004-2006)
● Medewerkster Schade-afdeling bij ING Carlease te Breda (2003-2004)
● Secretaresse bij MAG & Partners te Chaam en Rijsbergen (2003)
● Customer Service Representative (callcenter) bij UPS te Dublin, Ierland (2002-2003)
● Secretaresse / Office-manager bij Moved Media te Breda (2001-2002)
● Medewerkster verkoop binnendienst + Spaceplanner bij Retail Operating Company (Exxon
Mobil / Esso) te Breda (2000-2001)
● Van parttime administratief medewerkster doorgegroeid naar fulltime Office-manager bij
Bernard BV te Breda (1996-2000)

Werkervaring

Office/Financieel Medewerker – SineFuma te Breda
(oktober 2016 t/m maart 2017 > tijdelijk contract)
● Secretariële taken; telefoon, email, aanmeldingen voor trainingen verwerken, trainers
informeren en materialen verzamelen en versturen
● Financieel administratieve taken; inkoop- en verkoopfacturatie, debiteurenbeheer

Business Consultancy Assistant – Axalta Coating Systems BV te Breda
(januari 2016 t/m april 2016 > tijdelijk via uitzendbureau ter vervanging van ziekte)
● Ondersteunende taken voor Business Consultant; organiseren en boeken van
evenementen en zakenreizen, rapportages verwerken, facturen controleren, coderen en
opvolgen

Helpdeskmedewerker – Frijado BV te Etten-Leur
(oktober 2015 t/m december 2015 > tijdelijk via uitzendbureau)
● Klantgerichte taken; telefonisch aannemen, verwerken en opvolgen van storingsmeldingen

Account Support Foodservice NL - IZICO Nederland BV te Breda
(januari 2014 t/m september 2015 > einde contract wegens reorganisatie)
● Administratieve/ondersteunende taken; analyses maken, bonusafrekeningen afwikkelen,
actie- en conditievoorstellen maken, beheer van afdelingsagenda
● Promotionele taken; versturen van actie- en conditievoorstellen, documentatie en
dummy’s naar klanten
● Financiële taken; doorgeven van artikel- en prijswijzigingen, prijsverschillen op facturen
oplossen

Binnendienstmedewerker Meubeltechniek en Wielentechniek - Staalimex BV te Breda
(juli 2007 t/m september 2013 > bedrijf verlaten om privé redenen)
● Commerciële taken; contacten onderhouden met klanten, leveranciers en vervoerders in
binnen- en buitenland, prijzen en levertijden opvragen bij leveranciers en aanbieden aan
klanten
● Administratieve taken; inkoop- en verkooporders maken en levertijden bewaken, klachten
en retourorders afhandelen, pakbonnen en facturen controleren, archiveren

Administratieve, commerciële en secretariële functies bij diverse bedrijven
(december 1996 t/m juni 2007)
● Uitzendconsulente bij Accent Select Services te Breda (2007)
● Secretaresse bij Interselling Search te Raamsdonksveer (2006-2007)
● Medewerkster Sales Support bij Anticimex Benelux BV te Breda (2004-2006)
● Medewerkster Schade-afdeling bij ING Carlease te Breda (2003-2004)
● Secretaresse bij MAG & Partners te Chaam en Rijsbergen (2003)
● Customer Service Representative (callcenter) bij UPS te Dublin, Ierland (2002-2003)
● Secretaresse / Office-manager bij Moved Media te Breda (2001-2002)
● Medewerkster verkoop binnendienst + Spaceplanner bij Retail Operating Company (Exxon
Mobil / Esso) te Breda (2000-2001)
● Van parttime administratief medewerkster doorgegroeid naar fulltime Office-manager bij
Bernard BV te Breda (1996-2000)

Lees meer

Software kennis

  • MS Excel
  • MS Word
  • Office 365
  • Exact

Software kennis


  • MS Excel
  • MS Word
  • Office 365
  • Exact
Lees meer

Opleiding

Thomas More College, Oudenbosch
Baronie van Breda College, Breda

Opleiding

Thomas More College, Oudenbosch
Baronie van Breda College, Breda

Kerncompetenties

  • Anticiperen
  • Schriftelijke vaardigheid
  • Luisteren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Onafhankelijkheid

Kerncompetenties


  • Anticiperen
  • Schriftelijke vaardigheid
  • Luisteren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Onafhankelijkheid
  • Omgang met details
  • Klantgerichtheid
  • Integriteit
  • Betrokkenheid
  • Zelfinzicht
  • Plannen en organiseren
  • Samenwerken
  • Aanpassingsvermogen
  • Discipline
  • Besluitvaardigheid
  • Zelfvertrouwen
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    A - Motor, B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

Wandelen in de natuur - yoga - lezen - puzzelen - muziek luisteren en naar optredens van bands / festivals gaan

Hobby's & interesses

Wandelen in de natuur - yoga - lezen - puzzelen - muziek luisteren en naar optredens van bands / festivals gaan

Eigenschappen

Zelfstandig - verantwoordelijk - technisch inzicht - praktisch - netjes - betrouwbaar - empathisch - respect voor mens, dier en natuur
⦁ Goede communicatieve, sociale en administratieve vaardigheden
⦁ Organisatorisch vermogen
⦁ Prettige telefoonstem
⦁ Goed met tekst en taal

Eigenschappen

Zelfstandig - verantwoordelijk - technisch inzicht - praktisch - netjes - betrouwbaar - empathisch - respect voor mens, dier en natuur
⦁ Goede communicatieve, sociale en administratieve vaardigheden
⦁ Organisatorisch vermogen
⦁ Prettige telefoonstem
⦁ Goed met tekst en taal

Lees meer

Mijn actuele situatie

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Commercieel Medewerker Binnendienst, Secretaresse
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim, Gedetacheerd, Uitzendbasis
  • Salaris: 1.750 - 2.500
  • Aantal uren: 24-32 uur