• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


https://www.youtube.com/watch?v=NPq3Lkg3pRc Competenties Contactueel sterk, gevoel voor humor Creatief, persoonlijke uitstraling Ondernemend, samenwerkingsvaardigheden Organisatietalent, planmatige…

Persoonlijk

https://www.youtube.com/watch?v=NPq3Lkg3pRc

Competenties

Contactueel sterk, gevoel voor humor
Creatief, persoonlijke uitstraling
Ondernemend, samenwerkingsvaardigheden
Organisatietalent, planmatige aanpak

Overig

In het bezit van Rijbewijs B
8 jaar sportinstructrice outdoor bedrijven geweest
In mijn vrije tijd ben ik actief met sport bezig om zo mijn conditie op peil te houden
Ook het maken van schilderijen op pallets doe ik graag in mijn vrije tijd. Kunst voor buiten, Signed by Nanda
Tuinieren

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Jan 2015 tot heden Kunst voor Buiten, Signed by Nanda
Eigenaar

In deze periode ben ik bezig geweest met opzetten van mijn
eigen bedrijfje. Het schilderen van artiesten, acteurs of portretten op onbewerkte pallets (zie facebook)

Aug 2015 tot Dec 2015 Sport & Evenementencomplex De Heiberg
Sept 2016 Sept 2017 Inside Sales Support

Hier werk ik 3 dagen in de week. Mijn voornaamste werkzaamheden zijn New Business te genereren voor sportieve evenemten of activiteiten. Gemiddeld maak ik 6 afspraken per week. 80% wordt een evenement ( tussen de 25 tot 450 personen). Daarnaast gastvrouw zijn bij evenementen.

Aug 2013 tot Okt 2014 Seabourne Express
Inside Sales Executive

Mijn voornaamste werkzaamheden waren het maken van Sales Support afspraken (vaste klanten) met de daarbij horende administratieve taken zoals offertes maken en tarieven afgeven. Offertes nabellen. Contact met bestaande klanten. Daarnaast het in kaart brengen van de ABC klanten. Tevens was mijn taak om New Business te genereren.

Jan 2010 tot Juli 2013 Ajax Chubb Varel
Sales Support

Mijn voornaamste werkzaamheden zijn het maken van afspraken van 9 Account Managers bij bestaande klanten. Totaal heb ik enkele 1100 afspraken kunnen verwezenlijken met een omzet van € 238K.
Dit is een nieuw op te zetten afdeling welke nu een voorbeeld is voor alle andere regio’s. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor alle opzeggingen om deze na te bellen en een evt. nieuw contract aan te bieden. Tevens ontvang ik van de monteurs “Tips” welke zij ontvangen van klanten om zo meer omzetting te genereren m.b.t. aanvulling op hun contract / systeemcommunicatie naar de Account Manager weten te verbeteren. Tevens hou ik mij bezig met New Business en het maken van offertes.


2007 tot December 2009 Securitas Alert Services bv
Sales Support – Commercieel medewerkster

Mijn voornaamste werkzaamheden zijn het opstellen, opvolgen van offertes- en contracten ter ondersteuning van de Account Managers, bij houden en/of attenderen van uitstaande offertes aan de Account Manager.
Verzorgen van uitgaande acquisitiecorrespondentie.
Beheer voeren over, toezien gebruik en optimaliseren van het relatiebeheer systeem Facman en Super Office.
Beheren en maken van afspraken voor Account Manager.
In deze functie heb ik het contact met klanten en de communicatie naar de Account Manager weten te verbeteren.










2007 Gielissen Interieur & Exhibition
Account team secretaresse / Sales support

Mijn voornaamste werkzaamheden zijn het opstellen, opvolgen van offertes ter ondersteuning van de Account Managers, bij houden en/of attenderen van uitstaande offertes aan de AM.
Samen werken met AM en vervangen.
Verzorgen van uitgaande acquisitiecorrespondentie.
Beheer voeren over, toezien gebruik en optimaliseren van het relatiebeheer systeem ARS/CRM.
Beheren en maken van afspraken voor AM.
Verzorgen van beursaanvragen, planning en beheer ik de agenda’s van 4 Account Managers.

2006 Van der Heijden Ned. Verpakking BV te Veldhoven
Coördinator Commercieel Binnendienst

Hier was ik verantwoordelijk voor de planning en voor de levering van orders en klantenbeheer. Mijn werkzaamheden bestonden uit het maken van offertes, daily booking, margin booking en forecast uitwerking voor drie vertegenwoordigers. Ook fungeerde ik als aanspreekpunt voor klanten en voorzag ik hen van uiteenlopende informatie en beantwoorde ik hun vragen. Tenslotte filterde ik bezoekrapporten om ze up-to-date te houden voor de directie.

2005 Move To Live te Berlicum
Coördinator Commercieel Binnendienst

Voor deze leverancier van fitnessapparatuur had ik de leiding op de commerciële en technische afdeling. Mijn taken bestonden uit het maken van offertes, adresbestanden up-to-date houden, agendabeheer en het opzetten en ondersteunen van beurzen. Bovendien was ik het eerste aanspreekpunt voor klanten en beantwoordde ik hun vragen.


2002 - 2005 Helly Hansen Benelux
Sales Support Benelux

In deze functie voorzag ik klanten van informatie, beantwoordde hun vragen en behandelde hun klachten. Verder hield ik mij bezig met het invoeren van orders, maken van offertes, plannen van en zorgdragen voor de levering van orders vanuit het hoofdkantoor, daily booking, margin booking en forecast uitwerken voor salesmanagers, opzetten en ondersteunen van beurzen en klantenbezoeken. In deze functie heb ik het contact met klanten en de communicatie naar de vertegenwoordigers weten te verbeteren.




2001 – 2002 Hand Held Support
Sales Support Benelux

Hier vervulde ik vergelijkbare taken als voor Helly Hansen Benelux, met het verschil dat ik eerst verantwoordelijk was voor de Benelux en later werd overgeplaatst naar de regio UK.

1999 – 2001 FG Hoogwerk BV
Management Assistent

Bij FG Hoogwerk ondersteunde ik de manager en voerde ik alle voorkomende administratieve werkzaamheden uit: plannen voor projectmanagers, projectadministratie, contact met klanten en buitendienst medewerkers onderhouden en het opzetten en eindredacteur zijn van een personeelsblad. Hier heb ik samen met de manager de hele administratie en de planning voor de buitendienst opgezet.

1986 – 1999 Foto Toon Beekhuis
Fotograaf

Voor dit familiebedrijf heb ik jarenlang studiofotografie en trouwreportages verzorgd. Ook hield ik mij er bezig met de in en verkoop van fotoartikelen, 1-uur service acties en mailings.

Werkervaring

Jan 2015 tot heden Kunst voor Buiten, Signed by Nanda
Eigenaar

In deze periode ben ik bezig geweest met opzetten van mijn
eigen bedrijfje. Het schilderen van artiesten, acteurs of portretten op onbewerkte pallets (zie facebook)

Aug 2015 tot Dec 2015 Sport & Evenementencomplex De Heiberg
Sept 2016 Sept 2017 Inside Sales Support

Hier werk ik 3 dagen in de week. Mijn voornaamste werkzaamheden zijn New Business te genereren voor sportieve evenemten of activiteiten. Gemiddeld maak ik 6 afspraken per week. 80% wordt een evenement ( tussen de 25 tot 450 personen). Daarnaast gastvrouw zijn bij evenementen.

Aug 2013 tot Okt 2014 Seabourne Express
Inside Sales Executive

Mijn voornaamste werkzaamheden waren het maken van Sales Support afspraken (vaste klanten) met de daarbij horende administratieve taken zoals offertes maken en tarieven afgeven. Offertes nabellen. Contact met bestaande klanten. Daarnaast het in kaart brengen van de ABC klanten. Tevens was mijn taak om New Business te genereren.

Jan 2010 tot Juli 2013 Ajax Chubb Varel
Sales Support

Mijn voornaamste werkzaamheden zijn het maken van afspraken van 9 Account Managers bij bestaande klanten. Totaal heb ik enkele 1100 afspraken kunnen verwezenlijken met een omzet van € 238K.
Dit is een nieuw op te zetten afdeling welke nu een voorbeeld is voor alle andere regio’s. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor alle opzeggingen om deze na te bellen en een evt. nieuw contract aan te bieden. Tevens ontvang ik van de monteurs “Tips” welke zij ontvangen van klanten om zo meer omzetting te genereren m.b.t. aanvulling op hun contract / systeemcommunicatie naar de Account Manager weten te verbeteren. Tevens hou ik mij bezig met New Business en het maken van offertes.


2007 tot December 2009 Securitas Alert Services bv
Sales Support – Commercieel medewerkster

Mijn voornaamste werkzaamheden zijn het opstellen, opvolgen van offertes- en contracten ter ondersteuning van de Account Managers, bij houden en/of attenderen van uitstaande offertes aan de Account Manager.
Verzorgen van uitgaande acquisitiecorrespondentie.
Beheer voeren over, toezien gebruik en optimaliseren van het relatiebeheer systeem Facman en Super Office.
Beheren en maken van afspraken voor Account Manager.
In deze functie heb ik het contact met klanten en de communicatie naar de Account Manager weten te verbeteren.










2007 Gielissen Interieur & Exhibition
Account team secretaresse / Sales support

Mijn voornaamste werkzaamheden zijn het opstellen, opvolgen van offertes ter ondersteuning van de Account Managers, bij houden en/of attenderen van uitstaande offertes aan de AM.
Samen werken met AM en vervangen.
Verzorgen van uitgaande acquisitiecorrespondentie.
Beheer voeren over, toezien gebruik en optimaliseren van het relatiebeheer systeem ARS/CRM.
Beheren en maken van afspraken voor AM.
Verzorgen van beursaanvragen, planning en beheer ik de agenda’s van 4 Account Managers.

2006 Van der Heijden Ned. Verpakking BV te Veldhoven
Coördinator Commercieel Binnendienst

Hier was ik verantwoordelijk voor de planning en voor de levering van orders en klantenbeheer. Mijn werkzaamheden bestonden uit het maken van offertes, daily booking, margin booking en forecast uitwerking voor drie vertegenwoordigers. Ook fungeerde ik als aanspreekpunt voor klanten en voorzag ik hen van uiteenlopende informatie en beantwoorde ik hun vragen. Tenslotte filterde ik bezoekrapporten om ze up-to-date te houden voor de directie.

2005 Move To Live te Berlicum
Coördinator Commercieel Binnendienst

Voor deze leverancier van fitnessapparatuur had ik de leiding op de commerciële en technische afdeling. Mijn taken bestonden uit het maken van offertes, adresbestanden up-to-date houden, agendabeheer en het opzetten en ondersteunen van beurzen. Bovendien was ik het eerste aanspreekpunt voor klanten en beantwoordde ik hun vragen.


2002 - 2005 Helly Hansen Benelux
Sales Support Benelux

In deze functie voorzag ik klanten van informatie, beantwoordde hun vragen en behandelde hun klachten. Verder hield ik mij bezig met het invoeren van orders, maken van offertes, plannen van en zorgdragen voor de levering van orders vanuit het hoofdkantoor, daily booking, margin booking en forecast uitwerken voor salesmanagers, opzetten en ondersteunen van beurzen en klantenbezoeken. In deze functie heb ik het contact met klanten en de communicatie naar de vertegenwoordigers weten te verbeteren.




2001 – 2002 Hand Held Support
Sales Support Benelux

Hier vervulde ik vergelijkbare taken als voor Helly Hansen Benelux, met het verschil dat ik eerst verantwoordelijk was voor de Benelux en later werd overgeplaatst naar de regio UK.

1999 – 2001 FG Hoogwerk BV
Management Assistent

Bij FG Hoogwerk ondersteunde ik de manager en voerde ik alle voorkomende administratieve werkzaamheden uit: plannen voor projectmanagers, projectadministratie, contact met klanten en buitendienst medewerkers onderhouden en het opzetten en eindredacteur zijn van een personeelsblad. Hier heb ik samen met de manager de hele administratie en de planning voor de buitendienst opgezet.

1986 – 1999 Foto Toon Beekhuis
Fotograaf

Voor dit familiebedrijf heb ik jarenlang studiofotografie en trouwreportages verzorgd. Ook hield ik mij er bezig met de in en verkoop van fotoartikelen, 1-uur service acties en mailings.

Lees meer

Opleiding

Cursus Webdesign november gestart
Cursus Conversatie Engels, diploma behaald in 2001
Cursus Midden Management, diploma behaald in 2001
Bedrijfscorrespondentie Nederlands, diploma behaald in 1998
Computerpakket: Word, Excel, Outlook, Internet en PowerPoint, Lotus Notes en ARS/CRM systeem

Opleiding

Cursus Webdesign november gestart
Cursus Conversatie Engels, diploma behaald in 2001
Cursus Midden Management, diploma behaald in 2001
Bedrijfscorrespondentie Nederlands, diploma behaald in 1998
Computerpakket: Word, Excel, Outlook, Internet en PowerPoint, Lotus Notes en ARS/CRM systeem

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Matig)

Hobby's & interesses

8 jaar sportinstructrice outdoor bedrijven geweest
In mijn vrije tijd ben ik actief met sport bezig om zo mijn conditie op peil te houden
Ook het maken van schilderijen op pallets doe ik graag in mijn vrije tijd. Kunst voor buiten, Signed by Nanda
Tuinieren

Hobby's & interesses

8 jaar sportinstructrice outdoor bedrijven geweest
In mijn vrije tijd ben ik actief met sport bezig om zo mijn conditie op peil te houden
Ook het maken van schilderijen op pallets doe ik graag in mijn vrije tijd. Kunst voor buiten, Signed by Nanda
Tuinieren

Lees meer

Mijn actuele situatie

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Commercieel Medewerker Binnendienst
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Mijn documenten