• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een warm persoon, enthousiast, sociaal, communicatief vaardig en energiek. Analytisch ingesteld, creatief, houd van afwisseling en pionieren, ben daardoor vindingrijk, een echte vernieuwer.…

Persoonlijk

Ik ben een warm persoon, enthousiast, sociaal, communicatief vaardig en energiek. Analytisch ingesteld, creatief, houd van afwisseling en pionieren, ben daardoor vindingrijk, een echte vernieuwer. Verder is kenmerkend dat ik loyaal, behulpzaam, voortvarend en praktisch ben bij het nemen van beslissingen en het oplossen van problemen.
Een teamworker die het beste in mensen weet te stimuleren, als leidinggevende een enthousiasmerende en motiverende coach.

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Manager Operations Klantcontactcenter/Customer 2008 - 2016 Care/Customer Service
Securitas, Geldrop
Dagelijkse leiding aan minimaal 75 medewerkers binnen het facilitair inboud klantcontactcenter (400 bedrijven) en Customer Care afdeling Securitas. • Commerciële activiteiten, klantcontacten, nieuwe klanten (accountmanagement). • Budgetverantwoordelijkheid voor bedrijfsonderdelen. • Opleiding (ontwikkeling en uitvoering) en bijscholingstrajecten. • Personeelsbeleid, aanname, coaching.

Manager Quality en Facility 2002 - 2008 Securitas, Geldrop
Verantwoordelijk voor: • ISO 9001, ISO 14001 en ISO 18001 • Justitiële keuringen en BORG voor particuliere alarmcentrales. • Klanttevredenheid en klachtbehandeling. • Ontwikkelen van S.L.A.’s voor verschillende vormen van dienstverlening. • Het facilitair beleid en uitvoering op de locaties in Geldrop • Budgetverantwoordelijkheid voor bedrijfsonderdelen.

Manager Operations 1994 - 2002 Securitas, Geldrop
Dagelijkse leiding aan 40 medewerkers binnen de particuliere alarmcentrale. • Commerciële activiteiten, klantcontacten en acquisities voorbereiden/uitvoeren. • Justitiële keuringen en BORG voor particuliere alarmcentrales. • Klanttevredenheid en klachtbehandeling. • Opleiding (ontwikkeling en uitvoering) en bijscholingstrajecten. • Budgetverantwoordelijkheid voor bedrijfsonderdelen. • Personeelsbeleid, aanname, coaching

Werkervaring

Manager Operations Klantcontactcenter/Customer 2008 - 2016 Care/Customer Service
Securitas, Geldrop
Dagelijkse leiding aan minimaal 75 medewerkers binnen het facilitair inboud klantcontactcenter (400 bedrijven) en Customer Care afdeling Securitas. • Commerciële activiteiten, klantcontacten, nieuwe klanten (accountmanagement). • Budgetverantwoordelijkheid voor bedrijfsonderdelen. • Opleiding (ontwikkeling en uitvoering) en bijscholingstrajecten. • Personeelsbeleid, aanname, coaching.

Manager Quality en Facility 2002 - 2008 Securitas, Geldrop
Verantwoordelijk voor: • ISO 9001, ISO 14001 en ISO 18001 • Justitiële keuringen en BORG voor particuliere alarmcentrales. • Klanttevredenheid en klachtbehandeling. • Ontwikkelen van S.L.A.’s voor verschillende vormen van dienstverlening. • Het facilitair beleid en uitvoering op de locaties in Geldrop • Budgetverantwoordelijkheid voor bedrijfsonderdelen.

Manager Operations 1994 - 2002 Securitas, Geldrop
Dagelijkse leiding aan 40 medewerkers binnen de particuliere alarmcentrale. • Commerciële activiteiten, klantcontacten en acquisities voorbereiden/uitvoeren. • Justitiële keuringen en BORG voor particuliere alarmcentrales. • Klanttevredenheid en klachtbehandeling. • Opleiding (ontwikkeling en uitvoering) en bijscholingstrajecten. • Budgetverantwoordelijkheid voor bedrijfsonderdelen. • Personeelsbeleid, aanname, coaching

Lees meer

Software kennis

  • Office 365
  • Wordpress

Software kennis


  • Office 365
  • Wordpress
Lees meer

Opleiding

Acquisitie voor de adviseur
WFT financiele diensten (totaal pakket)
Effectief leidinggeven
Financieel management voor niet financiële managers
Verkooptraining Kenneth Smit 1998
Vakdiploma Beveiliging (behaald) 1985 Basisdiploma Beveiliging (behaald)

Opleiding

Acquisitie voor de adviseur
WFT financiele diensten (totaal pakket)
Effectief leidinggeven
Financieel management voor niet financiële managers
Verkooptraining Kenneth Smit 1998
Vakdiploma Beveiliging (behaald) 1985 Basisdiploma Beveiliging (behaald)

Lees meer

Kerncompetenties

  • Ambitie
  • Besluitvaardigheid
  • Integriteit
  • Verandervermogen
  • Stressbestendigheid

Kerncompetenties


  • Ambitie
  • Besluitvaardigheid
  • Integriteit
  • Verandervermogen
  • Stressbestendigheid
  • Samenwerken
  • Samenbindend leiderschap
  • Overtuigingskracht
  • Klantgerichtheid
  • Organisatiegericht aansturen
  • Snel schakelen
  • Luisteren
  • Motiveren
  • Probleemanalyse
  • Prioritering
  • Ontwikkelen medewerkers
  • Aanpassingsvermogen
  • Plannen en organiseren
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig)

Hobby's & interesses

voorzitter Stichting Zomerkamp Best
voorzitter St. Sinterklaasactiviteiten Veldhoven

Hobby's & interesses

voorzitter Stichting Zomerkamp Best
voorzitter St. Sinterklaasactiviteiten Veldhoven

Eigenschappen

Ondernemerschap
Nieuwe diensten ontwikkeld, o.a. videodienstverlening
Algemeen management
Eindverantwoordelijk voor particuliere alarmcentrale en contactcenter Leiderschap
Klantgerichte cultuur implementeren dmv aannamebeleid en competentiemanagement
Business Development/ marketing/verkoop
Specifieke marktkanalen onderzoeken op kans/mogelijkheid
Operatie
Eindverantwoordelijk voor totale dienstverleningsconcept
Techniek
Onderzoek naar geschikte programmatuur (ERP/CRM) voor efficiëntere dienstverlening
Inkoop en logistiek
Inkoopbeleid voor alle producten en diensten
Financiën
Budgetplanning voor de verschillende bedrijfsonderdelen, debiteuren- en crediteurenbeheer
Innovatie en optimalisering
Oriëntatie betreffende producten- en dienstenportfolio adhv inventarisatie markt- /klant-behoefte
Internationaal
Samenwerking met (collega-) bedrijven/leveranciers in het buitenland Projectmanagement
Generieke projectflow ontwikkeld
Opleidingen
Opzetten van trainingen en ontwikkelprogramma’s voor medewerkers

Eigenschappen

Ondernemerschap
Nieuwe diensten ontwikkeld, o.a. videodienstverlening
Algemeen management
Eindverantwoordelijk voor particuliere alarmcentrale en contactcenter Leiderschap
Klantgerichte cultuur implementeren dmv aannamebeleid en competentiemanagement
Business Development/ marketing/verkoop
Specifieke marktkanalen onderzoeken op kans/mogelijkheid
Operatie
Eindverantwoordelijk voor totale dienstverleningsconcept
Techniek
Onderzoek naar geschikte programmatuur (ERP/CRM) voor efficiëntere dienstverlening
Inkoop en logistiek
Inkoopbeleid voor alle producten en diensten
Financiën
Budgetplanning voor de verschillende bedrijfsonderdelen, debiteuren- en crediteurenbeheer
Innovatie en optimalisering
Oriëntatie betreffende producten- en dienstenportfolio adhv inventarisatie markt- /klant-behoefte
Internationaal
Samenwerking met (collega-) bedrijven/leveranciers in het buitenland Projectmanagement
Generieke projectflow ontwikkeld
Opleidingen
Opzetten van trainingen en ontwikkelprogramma’s voor medewerkers

Lees meer

Mijn actuele situatie

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Accountmanager, Afdelingsmanager, Area Manager, Directeur Operations, Operations Manager, Safety, Health & Environment Manager
  • Sector: Algemeen, Facilitaire Dienstverlening, Onderwijs, Overheid, Zakelijke Dienstverlening
  • Dienstverband: Vast, Tijdelijk, Interim, Zelfstandig/Franchise
  • Salaris: Nader overeen te komen
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Peter Berkelmans te bekijken