• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:

Persoonlijk


Ik ben een energieke positieve persoonlijkheid die jong van geest is en het leuk vind om met alle soorten mensen om te gaan. In het bedrijfsleven ben ik graag de spin in het web met een divers…

Persoonlijk

Ik ben een energieke positieve persoonlijkheid die jong van geest is en het leuk vind om met alle soorten mensen om te gaan.

In het bedrijfsleven ben ik graag de spin in het web met een divers takenpakket. Laat mij maar regelen en organiseren en contact met (interne) klanten heeft mijn voorkeur!

Lees meer
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

Werkervaring

1-1-2012 – heden Royal Boskalis/Dockwise Shipping BV
Executive Assistant van the Chief Commercial Officer bij Dockwise (in Breda) en na de samenvoeging met Boskalis ben ik assistente geworden van 3 managers en medewerkers van de afdeling Marine en Transport Services. (in Papendrecht)
Functie-inhoud:
- Complex agendabeheer en planning van) bijeenkomsten
- Contacten onderhouden met de buitenlandkantoren (voertaal Engels)
- Regelen van zakenreizen
- Archiefwerkzaamheden
- Postbehandeling en behandelen van de binnengekomen e-mails
- Organiseren van allerhande zaken voor de directie en tot 1 maart 2013 ook voor de RvB
- Ondersteunende werkzaamheden voor de afdeling Marketing d.m.v. organiseren
relatiebeheer evenementen en personeelsevents
- Notuleren van vergaderingen
- Bijhouden CRM systeem voor verkopers en management

1-3-2009 tot 31-12-2011: Witlox VCS
Office-manager: met voornaamste speerpunten; ondersteunende werkzaamheden voor diverse directieleden en partners, PR- en communicatiewerkzaamheden en algemene kantoor organisatie.
Functie-inhoud:
- het begeleiden van het maken van divers brochuremateriaal. Contact onderhouden met
Reclamebureau en vormgever.
- beheren en organiseren rondom loge bij Voetbalclub NAC
- het organiseren van relatiebeheerevenementen en grote personeelsfeesten.
- het voorbereiden van diverse algemene projecten voornamelijk voor het personeel
- facilitaire zaken zoals kantoormeubelen en kantoorartikelen bestellen
- secretariaatswerkzaamheden voor de directie en partners
- organiseren van Witlox VCS lezingen op Avans Hogeschool
- receptiewerkzaamheden

1-4-2008 – 28-februari 2009 GenC Milano
Bedrijf in kunst, kunstuitleen, luxe goederen en relatiebeheer-activiteiten
Office/projectmanager:
Functie-inhoud:
- Mede opzetten van dit nieuwe bedrijf met 1 collega en de directeur eigenaar
- Alle voorkomende werkzaamheden verrichten; van afspraken maken tot PR, Marketing-
en verkoopactiviteiten
Januari 2009 werd besloten het bedrijf te sluiten.

1-10-2001 – 31-3-2008: Pertijs Juweliers BV; een juweliershuis in het hoogste segment van de markt.
Secretaresse/PA, marketing communicatie
Functie-inhoud:
- administratieve werkzaamheden verrichten voor de winkel waaronder post verwerken, telefoon beantwoorden, artikelen calculeren enz
- het gehele PR- en communicatiebeleid verzorgen door o.a. het organiseren van evenementen, het maken van een magazine, acties plannen voor in de winkel, advertenties verzorgen in landelijke- en regionale (dag)bladen.
- Personal assistent van de directeur/eigenaar; agenda beheer, reizen organiseren en hotels boeken, zowel privé als zakelijk. Vertrouwelijke stukken verwerken. Actiepunten bewaken.
- werven van nieuwe medewerkers
- invallen als verkoopmedewerker in de winkel en op evenementen
- het behandelen van klachten
- inkopen van juwelen samen met een verkoopmedewerker

Januari 2000 – oktober 2001: KPN Telecom Sales 's-Hertogenbosch
Medewerker Marketing & Communicatie. Intern communicatiebeleid uitvoeren en organiseren van diverse relatiebeheer evenementen en personeelsfeesten.

1993 – 1999: KPN Telecom Breda
Secretaresse voor de manager Sales Bedrijven, manager Management Ondersteuning, manager Zakelijke Relaties en de manager Midden en Klein Bedrijf

1984 - 1993, KPN Telecom Breda
Functies: medewerker telefonische klanteningang, Verkoopadviseur Klein Zakelijk Markt in de binnen- en buitendienst.

Werkervaring

Werkervaring

1-1-2012 – heden Royal Boskalis/Dockwise Shipping BV
Executive Assistant van the Chief Commercial Officer bij Dockwise (in Breda) en na de samenvoeging met Boskalis ben ik assistente geworden van 3 managers en medewerkers van de afdeling Marine en Transport Services. (in Papendrecht)
Functie-inhoud:
- Complex agendabeheer en planning van) bijeenkomsten
- Contacten onderhouden met de buitenlandkantoren (voertaal Engels)
- Regelen van zakenreizen
- Archiefwerkzaamheden
- Postbehandeling en behandelen van de binnengekomen e-mails
- Organiseren van allerhande zaken voor de directie en tot 1 maart 2013 ook voor de RvB
- Ondersteunende werkzaamheden voor de afdeling Marketing d.m.v. organiseren
relatiebeheer evenementen en personeelsevents
- Notuleren van vergaderingen
- Bijhouden CRM systeem voor verkopers en management

1-3-2009 tot 31-12-2011: Witlox VCS
Office-manager: met voornaamste speerpunten; ondersteunende werkzaamheden voor diverse directieleden en partners, PR- en communicatiewerkzaamheden en algemene kantoor organisatie.
Functie-inhoud:
- het begeleiden van het maken van divers brochuremateriaal. Contact onderhouden met
Reclamebureau en vormgever.
- beheren en organiseren rondom loge bij Voetbalclub NAC
- het organiseren van relatiebeheerevenementen en grote personeelsfeesten.
- het voorbereiden van diverse algemene projecten voornamelijk voor het personeel
- facilitaire zaken zoals kantoormeubelen en kantoorartikelen bestellen
- secretariaatswerkzaamheden voor de directie en partners
- organiseren van Witlox VCS lezingen op Avans Hogeschool
- receptiewerkzaamheden

1-4-2008 – 28-februari 2009 GenC Milano
Bedrijf in kunst, kunstuitleen, luxe goederen en relatiebeheer-activiteiten
Office/projectmanager:
Functie-inhoud:
- Mede opzetten van dit nieuwe bedrijf met 1 collega en de directeur eigenaar
- Alle voorkomende werkzaamheden verrichten; van afspraken maken tot PR, Marketing-
en verkoopactiviteiten
Januari 2009 werd besloten het bedrijf te sluiten.

1-10-2001 – 31-3-2008: Pertijs Juweliers BV; een juweliershuis in het hoogste segment van de markt.
Secretaresse/PA, marketing communicatie
Functie-inhoud:
- administratieve werkzaamheden verrichten voor de winkel waaronder post verwerken, telefoon beantwoorden, artikelen calculeren enz
- het gehele PR- en communicatiebeleid verzorgen door o.a. het organiseren van evenementen, het maken van een magazine, acties plannen voor in de winkel, advertenties verzorgen in landelijke- en regionale (dag)bladen.
- Personal assistent van de directeur/eigenaar; agenda beheer, reizen organiseren en hotels boeken, zowel privé als zakelijk. Vertrouwelijke stukken verwerken. Actiepunten bewaken.
- werven van nieuwe medewerkers
- invallen als verkoopmedewerker in de winkel en op evenementen
- het behandelen van klachten
- inkopen van juwelen samen met een verkoopmedewerker

Januari 2000 – oktober 2001: KPN Telecom Sales 's-Hertogenbosch
Medewerker Marketing & Communicatie. Intern communicatiebeleid uitvoeren en organiseren van diverse relatiebeheer evenementen en personeelsfeesten.

1993 – 1999: KPN Telecom Breda
Secretaresse voor de manager Sales Bedrijven, manager Management Ondersteuning, manager Zakelijke Relaties en de manager Midden en Klein Bedrijf

1984 - 1993, KPN Telecom Breda
Functies: medewerker telefonische klanteningang, Verkoopadviseur Klein Zakelijk Markt in de binnen- en buitendienst.

Lees meer

Software kennis

  • Facebook
  • Linkedin
  • MS Word
  • Instagram
  • MS Excel

Software kennis


  • Facebook
  • Linkedin
  • MS Word
  • Instagram
  • MS Excel
  • MS Powerpoint
  • MS Sharepoint
  • Office 365
  • SAP
Lees meer

Opleiding

Opleidingen
1977 - 1982 Dongemond College: HAVO, diploma
1982 - 1983 Schoevers: receptioniste-informatrice, diploma


Schoevers: Correspondentie Engels (2013)Engelse conversatie (2012)
Persoonlijk ondernemerschap
Effectief presenteren
Verkoopgesprekstechniek
Assistent Communicatiemedewerker
Medewerker verkoop binnen
Telefonisch verkopen
Klantgericht corresponderen
Schoevers; Nieuwe spelling
Conflicten hanteren
Professioneel omgaan met klanten
Adviesvaardigheden

Opleiding

Opleidingen
1977 - 1982 Dongemond College: HAVO, diploma
1982 - 1983 Schoevers: receptioniste-informatrice, diploma


Schoevers: Correspondentie Engels (2013)Engelse conversatie (2012)
Persoonlijk ondernemerschap
Effectief presenteren
Verkoopgesprekstechniek
Assistent Communicatiemedewerker
Medewerker verkoop binnen
Telefonisch verkopen
Klantgericht corresponderen
Schoevers; Nieuwe spelling
Conflicten hanteren
Professioneel omgaan met klanten
Adviesvaardigheden

Lees meer

Kerncompetenties

  • Integriteit
  • Zelfinzicht
  • Stressbestendigheid
  • Plannen en organiseren
  • Mondelinge vaardigheid

Kerncompetenties


  • Integriteit
  • Zelfinzicht
  • Stressbestendigheid
  • Plannen en organiseren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Klantgerichtheid
  • Energie
  • Samenwerken
  • Betrokkenheid
  • Verandervermogen
  • Besluitvaardigheid
Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

  • Talenkennis (schrijven)

    Nederlands (Uitstekend), Engels (Goed), Duits (Matig), Frans (Matig)

Hobby's & interesses

Lezen, zwemmen, binnenhuis architectuur, socializen met vrienden, fitness en alles wat met mode te maken heeft

Hobby's & interesses

Lezen, zwemmen, binnenhuis architectuur, socializen met vrienden, fitness en alles wat met mode te maken heeft

Eigenschappen

Energiek, positief, creatief, accuraat, flexibel, betrouwbaar, proactief, stressbestendig, hands on mentaliteit, organisatietalent en goede planner.

Eigenschappen

Energiek, positief, creatief, accuraat, flexibel, betrouwbaar, proactief, stressbestendig, hands on mentaliteit, organisatietalent en goede planner.

Mijn actuele situatie

  • Huidige werkgever: Sinds 1 okt 2017 geen
  • Functie: Secretaresse
  • Sector: Transport & Logistiek
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: Per direct

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Directiesecretaresse, Office Manager, Receptionist, Secretaresse
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Salaris: 2.500 - 3.500
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden

Klik om de werkgebieden van Marjanne Nieuwenhuijsen te bekijken