• Werkzoekend: Ja
  • Zichtbaarheid: Openbaar
  • Delen:
Een professioneel loopbaanprofiel maak je op At Monday

Werkervaring

KPN

2007-heden MEDEWERKER SALESDESK /GUIDE/GAST DOCENT
• Verkoop van mobiele aansluitingen en internet aansluitingen
• Het geven van informatie over de pakketten en aanbiedingen
• Het geven van service en evt. oplossen van storingen
• Het begeleiden van nieuwe agents en het beantwoorden van vragen omtrent de producten en de gespreks technieken.
• Het geven van trainingen in het GREEN PRINT gedacht binnen KPN
• Vraagbaak (het oplossen van problemen met systemen. Uitzoeken van vragen van agents omtrent acties
• NPS ambassadeur, (het nakijken beoordelen en terug bellen van klanten die een enquête hebben ingevuld die negatief was en het terug koppelen naar management)
• Het vervangen van de manager tijdens vakantie/ zwangerschapsverlof
• Het aanmaken van verbetervoorstellen om de kwaliteit te verbeteren en processen te veranderen.
• Proactief meedenken en overleggen over veranderingen binnen KPN.
• Proactief leiden van dag start en weekstarts.

2006-2007 TRAINER /GASTDOCENT/VRAAGBAAK
• Het geven van trainingen en het opleiding van nieuwe medewerkers
• Het geven van gesprekstechnieken in bv behoud sales
• Het meeluisteren en coachen van de medewerkers.
• Het bijhouden van rapportages over de vordering.
• Het afnemen van de examens om door te stromen.
• Het uitvoeren van de gesprekken volgens het copc beleid.
• Begeleiding van de medewerkers die doorgestroomd zijn.


2004-2006 KLANTBEHOUD/TAPPER
• het houden van behoud gesprekken
• oplossen van problemen over bv onterechte afsluitingen
• het aansluiten van isdn en analoge aansluitingen.
• Het implanteren van nieuwe systemen
• Het oplossen van cases (moeilijke cases)
2002-2004 GEDETACHEERD VIA ASITO
• Het aannemen van nieuwe medewerkers. (sollicitatie gespreken)
• Het begeleiden van nieuwe krachten in verschillende projecten.
• Het opstarten van nieuwe projecten.
• Contacten onderhouden met bedrijven
1998-2002 VENNENBOS HAPERT
• Het begeleiden van uitzendkrachten.
• Shiftleader in bistro.
• Het opleiden en begeleiden van uitzendkrachten en leerlingen van de hotelvakschool.
• Het plannen van reserveringen en het afspraak maken met koks en personeel.
• Het houden van voortgang gesprekken.
• Kas opmaak.
• Voorbereiding voor de medewerkers.
• Het voorzitten van werkoverleg.

Werkervaring

KPN

2007-heden MEDEWERKER SALESDESK /GUIDE/GAST DOCENT
• Verkoop van mobiele aansluitingen en internet aansluitingen
• Het geven van informatie over de pakketten en aanbiedingen
• Het geven van service en evt. oplossen van storingen
• Het begeleiden van nieuwe agents en het beantwoorden van vragen omtrent de producten en de gespreks technieken.
• Het geven van trainingen in het GREEN PRINT gedacht binnen KPN
• Vraagbaak (het oplossen van problemen met systemen. Uitzoeken van vragen van agents omtrent acties
• NPS ambassadeur, (het nakijken beoordelen en terug bellen van klanten die een enquête hebben ingevuld die negatief was en het terug koppelen naar management)
• Het vervangen van de manager tijdens vakantie/ zwangerschapsverlof
• Het aanmaken van verbetervoorstellen om de kwaliteit te verbeteren en processen te veranderen.
• Proactief meedenken en overleggen over veranderingen binnen KPN.
• Proactief leiden van dag start en weekstarts.

2006-2007 TRAINER /GASTDOCENT/VRAAGBAAK
• Het geven van trainingen en het opleiding van nieuwe medewerkers
• Het geven van gesprekstechnieken in bv behoud sales
• Het meeluisteren en coachen van de medewerkers.
• Het bijhouden van rapportages over de vordering.
• Het afnemen van de examens om door te stromen.
• Het uitvoeren van de gesprekken volgens het copc beleid.
• Begeleiding van de medewerkers die doorgestroomd zijn.


2004-2006 KLANTBEHOUD/TAPPER
• het houden van behoud gesprekken
• oplossen van problemen over bv onterechte afsluitingen
• het aansluiten van isdn en analoge aansluitingen.
• Het implanteren van nieuwe systemen
• Het oplossen van cases (moeilijke cases)
2002-2004 GEDETACHEERD VIA ASITO
• Het aannemen van nieuwe medewerkers. (sollicitatie gespreken)
• Het begeleiden van nieuwe krachten in verschillende projecten.
• Het opstarten van nieuwe projecten.
• Contacten onderhouden met bedrijven
1998-2002 VENNENBOS HAPERT
• Het begeleiden van uitzendkrachten.
• Shiftleader in bistro.
• Het opleiden en begeleiden van uitzendkrachten en leerlingen van de hotelvakschool.
• Het plannen van reserveringen en het afspraak maken met koks en personeel.
• Het houden van voortgang gesprekken.
• Kas opmaak.
• Voorbereiding voor de medewerkers.
• Het voorzitten van werkoverleg.

Lees meer

Opleiding

Kpn intern Verkoop voor gevorderden 2014-2017
Kpn intern klantenexpert 2015-2016
Schoonderwoerd instituut NLP training 2017
KPN intern
KPN intern Basis cursus BHV/EHBO
Guide training 2007-heden
2016-2017
KPN intern COCP

Opleiding

Kpn intern Verkoop voor gevorderden 2014-2017
Kpn intern klantenexpert 2015-2016
Schoonderwoerd instituut NLP training 2017
KPN intern
KPN intern Basis cursus BHV/EHBO
Guide training 2007-heden
2016-2017
KPN intern COCP

Lees meer

Vaardigheden

  • Rijbewijs

    B - Personenauto, G - Land- en bosbouwvoertuig, AM - Brommer en scooter

  • Talenkennis (spreken)

    Engels (Uitstekend), Duits (Goed)

  • Talenkennis (schrijven)

    Engels (Goed)

Mijn actuele situatie

  • Huidige werkgever: KPN
  • Functie: Inbound callcentermedewerker
  • Sector: Algemeen
  • Carrièreniveau: Ervaren
  • Beschikbaar vanaf: In overleg

Ik ben op zoek naar

  • Situatie: Werkzoekend
  • Functie: Inbound callcentermedewerker, Teamleider callcenter inbound
  • Sector: Algemeen
  • Dienstverband: Vast
  • Aantal uren: 32-40 uur

Mijn werkgebieden